Je hebt hem toch wel pijn gedaan heh?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:21 schreef Mishu het volgende:
Gemengd. Ik moet even mijn zelfwaarde terug vinden. Ik ben een super coole chick!
Hmm?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:24 schreef craftyvirus het volgende:
[..]
Je hebt hem toch wel pijn gedaan heh?
Ik had exact hetzelfde op mijn eerste dagquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:31 schreef Facepalm het volgende:
Vandaag introductiedag gehad op HBO, pffff wat een boel informatie en wat is alles anders. Zal wel flink aanpoten worden, zeker na een tussenjaar.Verder wel zin in studeren.
Veel dingen klinken ingewikkelder dan ze zijn. Als ik aan het begin van het schooljaar de studiehandleidingen bekijk denk ik soms ook "quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:31 schreef Facepalm het volgende:
Vandaag introductiedag gehad op HBO, pffff wat een boel informatie en wat is alles anders. Zal wel flink aanpoten worden, zeker na een tussenjaar.Verder wel zin in studeren.
Te warm?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:08 schreef _Dido_ het volgende:
Veel te druk in mijn hoofd en te warm weer om te kunnen slapen. Wou dat er een uitknop was voor mijn gedachtenstroom.
Als je honger heb moet je eten he. Je kan toch even vragen of je wat mag eten, omdat je de hele dag nog niks op heb.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:16 schreef SchavuitPiet het volgende:
Broodje oude kaas en broodje leverworst
I couldnt help myself.
Kaasschaaf en mes aan een handdoek schoongemaakt.
No one will know.:')
wat ga je doen dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:55 schreef habitue het volgende:
Niet kunnen slapen, zenuwachtig ook wel voor morgen...
Kleine toespraak geven op begrafenis. Nog nooit gedaan, en ik ben niet echt een public speaker. Dus ook wel behoorlijk uit mijn comfortzone.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:16 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
wat ga je doen dan?
OT: ook zenuwachtig voor vanavondcomfortzone uitgaan ftl
Ik zet er in mijn geval dan nog licht depressief neer. Maar ook ik heb er inderdaad niet veel zin meer in.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:27 schreef Anne het volgende:
Depressief. Ik heb er geen zin meer in.
oh ja. Sterkte en succesquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:01 schreef habitue het volgende:
[..]
Kleine toespraak geven op begrafenis. Nog nooit gedaan, en ik ben niet echt een public speaker. Dus ook wel behoorlijk uit mijn comfortzone.![]()
jij?
Thnx!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:16 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
oh ja. Sterkte en succes
Ik personeelsfeest. Ben niet echt op mn best in mensenmassa's maar toch maar eens een keertje gaan
Bij mij is het ook licht hoor. Ik doe nog vanalles, maar ik speel eigenlijk wel behoorlijk toneel.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zet er in mijn geval dan nog licht depressief neer. Maar ook ik heb er inderdaad niet veel zin meer in.
Heel herkenbaar ja.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Bij mij is het ook licht hoor. Ik doe nog vanalles, maar ik speel eigenlijk wel behoorlijk toneel.
Al heb ik wel een gezicht die boekdelen spreekt meestal.
Gebruik je daar wel iets voor? Of helpt dat bij jou ook geen zak?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:57 schreef formerjellybean het volgende:
Buikkrampen![]()
Ik wou dat ik een jongetje was
Het helpt bij mij geen zakquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Gebruik je daar wel iets voor? Of helpt dat bij jou ook geen zak?
nah dat doen we maar niet op een personeelsfeestquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:53 schreef habitue het volgende:
[..]
Thnx!
Jij good luck, alcohol helpt
Ik kan me niet voorstellen dat de échte reden is,waarschijnlijk is de echte reden nog veel onzinniger maar schamen ze zich ervoor om die te benoemen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:39 schreef Amarantha het volgende:
Verliefd maar ook beetje down omdat die rotschool (MBO school) mij geweigerd heeft omdat ik te oud zal zijnIk ben 23 en weigeren daarom mag niet eens. Mweh
Hier ook al een tijd last van.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:39 schreef Amarantha het volgende:
Verliefd maar ook beetje down omdat die rotschool (MBO school) mij geweigerd heeft omdat ik te oud zal zijnIk ben 23 en weigeren daarom mag niet eens. Mweh
Zou het daaraan liggen? Het niet sporten?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:38 schreef SEMTEX het volgende:
Ik pieker over dingen die helemaal geen probleem zijn, te lang niet gesport, denk ikDan maar ff de vaatwas doen /lief dagboek...
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:51 schreef CoolGuy het volgende:
Klote. een coma van een paar maanden zou welkom zijn.
Wat doet ie dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
Een huisgenoot van mij gaat binnenkort heel erg de wind van voren krijgen als dat gedrag van hem hier in huis niet veranderd..
Chagrijnig en geirriteerd.
Ja die mensen sliepen dus, was niemand om het aan te vragen, en inderdaad dat vond ik dus ookquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:22 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Als je honger heb moet je eten he. Je kan toch even vragen of je wat mag eten, omdat je de hele dag nog niks op heb.
Tenminste dat zou ik doen, want ik kan echt niet met een lege maag slapen.
Constant bezopen zijn om zijn verdriet weg te werken. Op het moment dat ie dronken is loopt ie alleen maar te geilen op een meid die hier ook woont en ik word dan doelwit om afgezeikt te worden.quote:
En dit zijn nou precies de redenen waarom ik nooit met onbekende op kamers zou zitten. Ik kan daar zo slecht tegen als iemand anders zijn troep niet opruimt. Laat mij maar gewoon in me eentje ergens zitten of echt met een bekende.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Constant bezopen zijn om zijn verdriet weg te werken. Op het moment dat ie dronken is loopt ie alleen maar te geilen op een meid die hier ook woont en ik word dan doelwit om afgezeikt te worden.
En dan de dag daarna doet ie weer aardig, alsof er nooit iets aan de hand is geweest.
En bovendien maakt ie alles smerig, pist over de bril, laat de douche ranzig achter en wast nooit af waardoor al zijn rommel in de keuken opstapelt en er soms zelfs schimmel in komt te zitten.
En dat allemaal bij elkaar maakt me nogal kwaad.
Ach ik ben zelf ook niet al te netjesquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:37 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
En dit zijn nou precies de redenen waarom ik nooit met onbekende op kamers zou zitten. Ik kan daar zo slecht tegen als iemand anders zijn troep niet opruimt. Laat mij maar gewoon in me eentje ergens zitten of echt met een bekende.
Dat is zo irritant als iemand anders zo makkelijk is.
Anders ik wel. Gonna be pretty fucking intense. Zit nu te zenuwkakken nu ik dit typequote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:43 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Hier nog 1!Ben blij als ik het achter de rug heb.
Ik heb het gehad, nu de genezing nog!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:50 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Anders ik wel. Gonna be pretty fucking intense. Zit nu te zenuwkakken nu ik dit type
Mooi dat alles dit keer wel goed is gegaan!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:19 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ik heb het gehad, nu de genezing nog!(Verstandskies laten verwijderen door kaakchirurg, maar vorige keren slecht afgelopen. Dus ik was ook aan het zenuwkakken
)
Geen waterding in een wachtkamer? Dat zou verboden moeten wordenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:28 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Mooi dat alles dit keer wel goed is gegaan!ik zit nu in de wachtkamer, nog 20 min wachten
zucht. Geen waterding ook en superdroge mond
Nog maar afwachten of ik dit keer geen ontsteking krijg! (vorige keren zeker twee maanden met herstel bezig geweest, links en toen ook dat gedoe rechts)quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:28 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Mooi dat alles dit keer wel goed is gegaan!ik zit nu in de wachtkamer, nog 20 min wachten
zucht. Geen waterding ook en superdroge mond
Haha ja echt he, ik vroeg nog hebben jullie op andere verdieping er dan een ofzo maar echt in dat hele gebouw dus niet blijkbaarquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:30 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Geen waterding in een wachtkamer? Dat zou verboden moeten worden![]()
Succes met wat je ook gaat doen.
OT: Te kort geslapen. Vakantiestress kom maar op, nog 1 dag om alles te doen, wel zin in
Ik zal voor je duimenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:33 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Nog maar afwachten of ik dit keer geen ontsteking krijg! (vorige keren zeker twee maanden met herstel bezig geweest, links en toen ook dat gedoe rechts)Maar heb nu ook een andre kaakchirurg genomen...
Jij ook succes! Ik zit al te koelen met ijspack
Heb op dit moment ook een aft, aan de rechterkant. Links is de kies eruit. Rechts doet meer pijn!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:36 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ik zal voor je duimengoed idee iig om van kaakchirurg te wisselen dan ja
also thanks
hoe gaat t er nu mee? al beetje afgekoeld?
Geluksvogel jij he, en ik maar 40 uur werken deze weekquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:25 schreef _Dido_ het volgende:
Goed, blijnog een ochtend werken en dan lekker weekend, woei!
aft heb ik ook vaker gehad, en zodra ik dan ziek ben heb ik er weer meer last van, meteen zodra even je weerstand vermindert is, is het bingoquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:49 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Heb op dit moment ook een aft, aan de rechterkant. Links is de kies eruit. Rechts doet meer pijn!![]()
Maar gaat verder wel ok.
Deze heb ik gekregen door op mijn wang te bijten 's nachts!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:56 schreef F1978 het volgende:
[..]
aft heb ik ook vaker gehad, en zodra ik dan ziek ben heb ik er weer meer last van, meteen zodra even je weerstand vermindert is, is het bingo
oke, nou doe maar rustig aan dan tot die tijd...hoop dat je je dan idd beter voelt morgenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:08 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Deze heb ik gekregen door op mijn wang te bijten 's nachts!Pijnlijke krengen.
Denk dat ik er vanavond vroeg in ga. Ben moe! Benieuwd hoe ik me morgen voel! En wat heb ik toch een zin in vast eten!
Herkenbaarquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:23 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Bang voor verkeersboete(s) voor te hard rijden![]()
![]()
Terugweg maar andere cd aan!
Dekt je verzekering het niet?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:11 schreef kuolema het volgende:
Arm. Krijg net een rekening van 325 euro binnen voor een ritje met de ambulance.![]()
Ze hadden me daar gewoon lekker moeten laten liggen.
Als je het gewoon leuk vind gewoon gaan hoorquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:27 schreef Mishu het volgende:
Zal ik morgen wel of niet naar een concert gaan van iemand die ik leuk vind?
Hij heeft me al genegeerd op Facebook...
Aan de andere kant vind ik het ook gewoon een leuk festival.
Hmmm....
Ongeacht dat hij het kan interpreteren als 'daar is ze weer'?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:29 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Als je het gewoon leuk vind gewoon gaan hoor
Ja , wie weet ontmoet je leuke mensen, en denk dat invullen wat iemand kan denken niet altijd slim is.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:37 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ongeacht dat hij het kan interpreteren als 'daar is ze weer'?
Ok top. Thanks. Ik kom daar voor mezelfquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:39 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja , wie weet ontmoet je leuke mensen, en denk dat invullen wat iemand kan denken niet altijd slim is.
Waarom zo snel dan? Als je eerst goed mot hebt, en alles duidelijk is tussen jullie 2, is de kans van slagen toch vele malen groter? Tenminste als ik mijn oud-onderbuurman mag geloven. Die hebben elkaar in het eerste half jaar van hun samenwonen bijna de kiet uit geeslagen. En nu 6 jaar later, verhuisd en kleine op komst, en nooit niks meer aan het handje..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:54 schreef WeirdlyWired het volgende:
crap, vriend en ik hebben besloten om toch uit elkaar te gaan. Maar we zitten nu nog in één huis. Morgen slaap ik dan maar weer bij mijn vader. Nog geen twee weken met mijn vriend samengewoond
We modderen de afgelopen maand gewoon flink aan. En we zijn erachter gekomen dat het niet gaat veranderen. Ik ben mentaal en lichamelijk nog steeds niet in orde na de scheiding van mijn ouders en dat heeft ook geholpen met de breuk. Ik hoop natuurlijk dat het tijdelijk is, maar zoals mijn vriend reageert is het allesbehalve tijdelijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:05 schreef theKiD het volgende:
[..]
Waarom zo snel dan? Als je eerst goed mot hebt, en alles duidelijk is tussen jullie 2, is de kans van slagen toch vele malen groter? Tenminste als ik mijn oud-onderbuurman mag geloven. Die hebben elkaar in het eerste half jaar van hun samenwonen bijna de kiet uit geeslagen. En nu 6 jaar later, verhuisd en kleine op komst, en nooit niks meer aan het handje..
En op dit moment?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:33 schreef myxomatosekonijn het volgende:
/
/
/
/
/
/
/
/
/
![]()
Zoiets. Geloof ik. Rare avond.
Dat, min alle positieve smileys geloof ik, behalve dequote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:40 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Dat, min alle positieve smileys geloof ik, behalve dedan al wordt dat idee ook meteen achtervolgt door een
.
Lekker zo de hele tijd dat wondje tongen zeker?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:49 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Heb op dit moment ook een aft, aan de rechterkant. Links is de kies eruit. Rechts doet meer pijn!![]()
Maar gaat verder wel ok.
Waarschijnlijk verplicht eigen risico.quote:
Het wordt door elke basisverzekering vergoedt, tenzij je je eigen risico nog niet hebt opgemaakt...quote:
Adieu!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:52 schreef KwadeAfdronk het volgende:
We gaan naar frankrijk, en we komen nooit meer terug
Geef het gewoon wat tijd. Dring je niet op maar maak af en toe met wat mensen een praatje.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Depressief, naar school geweest deze week. Waren aardige mensen enzo en was wel leuk, maar ik heb weer gefaald om vrienden te maken. Ik kan er beter mee stoppen om dat te proberen.
Ik praat met iedereenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:40 schreef Mishu het volgende:
[..]
Geef het gewoon wat tijd. Dring je niet op maar maak af en toe met wat mensen een praatje.
Zoals ?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:00 schreef _Dido_ het volgende:
Blij welook een beetje vaag want dingen over mezelf gehoord van vroeger die ik niet zo goed kan rijmen met nu
okee...maar toch is het leuk iets te hebben om naar uit te kijken sowiesoquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:55 schreef KaBuf het volgende:
Blij, want een eerste date geregeld met een leuk en lief meisje
Is alleen pas gepland voor over twee weken, das wat minder
Zekerquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:11 schreef F1978 het volgende:
[..]
okee...maar toch is het leuk iets te hebben om naar uit te kijken sowieso
zekers ja, tenslotte is een leuk en lief meisje wel iemand die je wilt houden, en close mee wilt worden...en dan je liefde uiten in veel manieren is dan wel fijnquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:35 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Zekeren tussentijds ook maar contact houden he
![]()
Maak een tekening van een leeuwtje voor zequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Depressief, naar school geweest deze week. Waren aardige mensen enzo en was wel leuk, maar ik heb weer gefaald om vrienden te maken. Ik kan er beter mee stoppen om dat te proberen.
Die hebben ze al genoeg gezien.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maak een tekening van een leeuwtje voor ze
Sorry man, ik dacht even grapje maken moet kunnenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die hebben ze al genoeg gezien.
Maar dat was best een serieuze post, dus niet kloten
Ik heb wel contact met mensen en praat er goed mee.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Sorry man, ik dacht even grapje maken moet kunnen
Maar sowieso goed dat je (naar de introductie?) bent geweest. Probeer komende weken gewoon echt je best te doen en niet op te geven. Misschien heb je geluk en kom je er alsnog tussen. En je kan altijd nog wat mensen opzoeken die ook een beetje allenig zijnHoop echt dat het goed komt ouwe
Autistisch of zo?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb wel contact met mensen en praat er goed mee.
Maar geen vrienden dus. Gewoon klasgenoten waar je goed mee om gaat zijn het. Maarja ik heb sowieso een psychische stoornis denk ik, die dat allemaal verneukt.
Autisme zegt geen reet. Ik zit met mensen in de klas die dat hebben, en die zijn best sociaal.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Autistisch of zo?
En ik dacht dat je nieuwe klas had?
Niet opgeven man. Na een week heb je nog wel kans er tussen te komen. Na een jaar is dat toch wel moeilijker. En zijn toch wel mensen die ook iets hebben waar je goed mee kan?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Autisme zegt geen reet. Ik zit met mensen in de klas die dat hebben, en die zijn best sociaal.
En ik heb ook een nieuwe klas. Net een week. Maar ik heb de hoop al opgegeven, stemmingswisselingen.
Het is meer dat ik gewoon geen prettig gezelschap ben.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet opgeven man. Na een week heb je nog wel kans er tussen te komen. Na een jaar is dat toch wel moeilijker. En zijn toch wel mensen die ook iets hebben waar je goed mee kan?
Zijn er echt geen mensen die je waarderen? Dat lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is meer dat ik gewoon geen prettig gezelschap ben.
Ik heb gewoon rare gedachtes en denk anders als de meeste mensen.
Ja alleen mijn tekeningen waarderen ze. En soms mijn grapjes. Maar uiteindelijk komt mijn zieke geest naar boven.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zijn er echt geen mensen die je waarderen? Dat lijkt me sterk.
Vind het allemaal wel heel negatief.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja alleen mijn tekeningen waarderen ze. En soms mijn grapjes. Maar uiteindelijk komt mijn zieke geest naar boven.
Zo denk ik. Helaas.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vind het allemaal wel heel negatief.
zo kan het gaan idd. Sterkte met haar uit je hoofd zetten. Het lijkt nu onmogelijk, maar het zl beter gaanquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 07:01 schreef Markelientje het volgende:
Kut...
Gister contact met ex gehad. Zou haar graag nog een keer spreken, echter door omstandigheden niet mogelijk. Zij gaat als een lawine te keer, 180graden omgedraaid met haar persoonlijkheid. Voor al het andere is geen ruimte, voelde me domweg weggegooid door haar..
kun je daar niet eens met een pro over praten? Het is naar om zo zelfdestructief in het leven te staanquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is meer dat ik gewoon geen prettig gezelschap ben.
Ik heb gewoon rare gedachtes en denk anders als de meeste mensen.
quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:47 schreef formerjellybean het volgende:
Moe en eigenlijk wil ik er eens een luierdagje van maken. Ik wil ff gewoon niets......
Maar dat scheelt wel toiletbezoek, dus meer tijd over om te luieren.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:53 schreef formerjellybean het volgende:
Nee , gewoon lekker lui zijn de hele dag , niet in een een luier rondbanjeren.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:54 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Maar dat scheelt wel toiletbezoek, dus meer tijd over om te luieren.
Laat die jongen lekker komen joh!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:55 schreef Mishu het volgende:
Ik zit nu op dat festival. Het is nog best leuk. Net die jongen zien optreden, wordt niks maar verder vermaak ik me en ontspan ik me. Lekker met ambient op het strand
Ik laat net als de zee alles komen zoals het gaat.
je kunt ook zelf actie ondernemen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:06 schreef Mishu het volgende:
Blegh toch depri dat die jongen geen actie ondernam
Ken hem al zo lang, denk dat dat er niet meer van gaat komen. Ook een lange geschiedenis met zijn vriendengroep en ik weet niet wat ze van mij vinden....quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:14 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
je kunt ook zelf actie ondernemen?
OT: goed wel, beetje moe en beetje druk geweest vandaagen weer eens te veel geld uitgegeven
Hoelang waren jullie samen dan? En je hebt er niks van gemerkt die tijd?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:17 schreef zeefje het volgende:
Verward.
Sinds twee weken uit gegaan met vriend. Hij bleek nog samen te zijn met zijn ex. De hele tijd. Ondanks dat ik dit weet mis ik toch zijn aanwezigheid enz.
Dat is toch vrij normaal hier in de buurt? Grote mond, tot het er op aan komtquote:Op zondag 1 september 2013 00:54 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Oud, moe, vrij, overprikkeld, verstandig, verlangend naar jaren terug, verlangend naar Lowlands, enigszins verrast over hoe ver het roddelcircuit loopt en hoe niemand er direct naar durft te vragen, blij met de ruimte die ik krijg van vriendinnen. Ow en doodmoe van een vriendin die de afgelopen 3 avonden elk gesprek zo kon draaien of linken aan haar zwangerschap en/of haar kind. Vind t bijna knap. Zwaar irritant, maar knap (met haar associërend vermogen tov die onderwerpen is iig niks mis).
Verder is t best rustig in m'n hoofd
Irritant inderdaad van die mensen die kinderen krijgen en dan ineens nergens anders meer over kunnen praten. En dat elk poepje/plasje/hapje/brabbeltje/huiltje/lachje tot in den treure besproken moet worden.quote:Op zondag 1 september 2013 00:54 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ow en doodmoe van een vriendin die de afgelopen 3 avonden elk gesprek zo kon draaien of linken aan haar zwangerschap en/of haar kind.
Wat vervelend, ik zou nog niet opgeven met het proberen vrienden te maken, zolang je je open ervoor stelt zal uiteindelijk gaan lukken :-)quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
10 maanden en neequote:Op zondag 1 september 2013 00:01 schreef theKiD het volgende:
[..]
Hoelang waren jullie samen dan? En je hebt er niks van gemerkt die tijd?
Hoezo 'per ongeluk'?quote:Op zondag 1 september 2013 04:43 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Dat is toch vrij normaal hier in de buurt? Grote mond, tot het er op aan komt![]()
OT: Goed, alleen een beetje jammer dat ik een best wel leuk meisje per ongeluk keihard heb afgewezen
Was even vergeten hoeveel er geroddeld wordt en hoe ver in het circuit de roddels gaanquote:Op zondag 1 september 2013 04:43 schreef ArnosL het volgende:
Dat is toch vrij normaal hier in de buurt? Grote mond, tot het er op aan komt![]()
OT: Goed, alleen een beetje jammer dat ik een best wel leuk meisje per ongeluk keihard heb afgewezen
Vooral 3 avonden achter elkaar, terwijl ik haar verder al haast nooit spreek.quote:Op zondag 1 september 2013 04:59 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Irritant inderdaad van die mensen die kinderen krijgen en dan ineens nergens anders meer over kunnen praten. En dat elk poepje/plasje/hapje/brabbeltje/huiltje/lachje tot in den treure besproken moet worden.
Haha wel herkenbaar, je hoort zo af en toe de raarste dingen over jezelfquote:Op zondag 1 september 2013 13:11 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Was even vergeten hoeveel er geroddeld wordt en hoe ver in het circuit de roddels gaanDacht altijd dat mensen hier juist wel zeggen ('wat heb ik nou gehoord') maar dat bleek dus anders te zijn. Boeien
En verder wat Mishu zegt
Een of andere... de Tilburg Ten Milesquote:Op zondag 1 september 2013 16:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
schijnt er een of andere hardloopwedstrijd te zijn
Ohja dat zag ik staan jaquote:Op zondag 1 september 2013 16:13 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Een of andere... de Tilburg Ten Miles
ik heb er ook nooit van gehoord hoorquote:Op zondag 1 september 2013 16:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ohja dat zag ik staan jaheb er nooit van gehoord
Moet ik me nu keihard schamen?
quote:
no biggie manquote:Op maandag 2 september 2013 00:02 schreef NoBiggie het volgende:
Relaxte zondag gehad. Terrasje gepakt, lekker uiteten geweest... alleen ik baal een beetje dat ik geen actie heb ondernomen w.b. die leuke serveerder.. had ik maar 'the guts'
niet voor Nederlands, zeker?quote:
terugslagen heb je altijd wel, denk ik? Afleiding zoekenquote:Op maandag 2 september 2013 12:24 schreef Ajms het volgende:
Na alle goede gevoelens en de blijdschap, op dit moment even een terugslag. Misschien mezelf maar eens de tijd geven om de afgebroken relatie echt te verwerken.
kapotboksquote:Op maandag 2 september 2013 19:03 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Kapot, iets met grenzen en teveel geholpen geloof ik![]()
![]()
Zelfs daar ben ik te moe voorquote:
lekker op tijd naar bed danquote:Op maandag 2 september 2013 19:47 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Zelfs daar ben ik te moe voorNu ook nog loom na een (te) heet bad. Voel me net een apathisch ziek konijn met hoofdpijn
![]()
Ja, of er even doorheen gaan? Met afleiding krijg je alleen maar uitstel van de klap?quote:Op maandag 2 september 2013 14:33 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
terugslagen heb je altijd wel, denk ik? Afleiding zoeken
??quote:Op maandag 2 september 2013 20:59 schreef Andromache het volgende:
ik wil zo graag maar ik wil misschien ook te snel...
He, das helaas hier ook heel bekend.quote:Op maandag 2 september 2013 19:03 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Kapot, iets met grenzen en teveel geholpen geloof ik![]()
![]()
Eight year olds, dude...quote:Op maandag 2 september 2013 21:02 schreef New_Pope het volgende:
Niet tof. Het leven staat stil (al een tijdje).
Watskerburt dan?quote:Op dinsdag 3 september 2013 01:16 schreef sitting_elfling het volgende:
Heb me voor het eerst dakloos gevoelt :/ niet prettig, en dat allemaal vanwege gezeik met familie, nu maar slaapjes doen
Sorry dat te horen, uit elkaar gaan is niet makkelijk idd.quote:Op maandag 2 september 2013 23:01 schreef WeirdlyWired het volgende:
Ontiegelijk kut. Meneer zegt op al mijn voorstellen nee. Dus het is nu echt over en uit. Morgen mijn spullen pakken en doorgaan zonder hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |