Haha ja! Dat vond ik ook zoquote:
Dit is echt zó goor, maar toch blijf je ernaar kijkenquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:39 schreef Kim-Holland het volgende:
Miley is er ook nog;
[ afbeelding ]
Vies wijf!!quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:39 schreef Kim-Holland het volgende:
Miley is er ook nog;
[ afbeelding ]
Ik vond Miley wel een beetje wanhopig de bad girl uithangen, maar als ik eerlijk ben vond ik Taylor Swift onflateuzer, met haar gesneer naar 1D Harryquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat is er zo erg aan dat van Miley? Zo dansen toch al die zangeressen?
Dit dus:quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:04 schreef Jurk het volgende:
[..]
Ik vond Miley wel een beetje wanhopig de bad girl uithangen, maar als ik eerlijk ben vond ik Taylor Swift onflateuzer, met haar gesneer naar 1D Harry
Volgens mij is Swift een wolf in schaapskleren en schuilt er een uberbitch in haar.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:04 schreef Jurk het volgende:
[..]
Ik vond Miley wel een beetje wanhopig de bad girl uithangen, maar als ik eerlijk ben vond ik Taylor Swift onflateuzer, met haar gesneer naar 1D Harry
Ook in haar acceptance speech sneerde ze naar Harry. Maar dan publiekelijk.quote:
Kanye had destijds gewoon gelijk door haar te onderbreken.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Volgens mij is Swift een wolf in schaapskleren en schuilt er een uberbitch in haar.
Met name op momenten dat zij zich ongezien waant, duiken er altijd van die dingen op. Zoals dat 'shut the fuck up' tijdens 1D opkomst bij de VMA maar ook een tong (zo van 'gatver') uitsteken toen ze een x Justin Bieber Selena zag zoenen (die 2 waren het geloof ik).
Dat soort dingen, plus de publieke sneren soms, doet me denken dat ze niet echt sympathiek is.
Katy Perry, incluis grill.quote:
Robin Thickequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:21 schreef ShevaJB het volgende:
Wie is die clown die ernaast staan dan?
Ik hoop het ook niet! Dat doet maar en doet maar, en mensen zoals jij en ik worden gewoon belemmerd om ons leven te levenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:36 schreef Marsenal het volgende:
Ik denk t ja.
Wat ik storender vind is dat jonge vrouwen geilen op hem zoals mijn moeder geilde op zijn vader. Ik hoop dat dit geen generatie op generatie dingetje wordt.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:37 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik hoop het ook niet! Dat doet maar en doet maar, en mensen zoals jij en ik worden gewoon belemmerd om ons leven te leven
Zijn vader ?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:36 schreef Marsenal het volgende:
Ik denk t ja.
Wat ik storender vind is dat jonge vrouwen geilen op hem zoals mijn moeder geilde op zijn vader. Ik hoop dat dit geen generatie op generatie dingetje wordt.
Alan Thicke, acteur. Dacht dat dat wel algemeen bekend was, best een bekend acteur.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:41 schreef DjinN het volgende:
[..]
Zijn vader ?Wie is zijn vader dan ?
Omg serieusquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:42 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Alan Thicke, acteur. Dacht dat dat wel algemeen bekend was, best een bekend acteur.
Lolquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:03 schreef Kim-Holland het volgende:
Wie kent hem nog?
Rob Bolland
[ afbeelding ]
Maar is dat niet met veel celebs, eigenlijk?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap niet wat men in die Robin ziet. Ik zie het namelijk echt niet... Ik vind hem ook niet lelijk. Maar op straat zou ik er voorbij lopen zonder de hubabubbaas in mn onderbuikje te krijgen...
Nee, bijzonder knap is hij niet. Gewoon, een aardige kerel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap niet wat men in die Robin ziet. Ik zie het namelijk echt niet... Ik vind hem ook niet lelijk. Maar op straat zou ik er voorbij lopen zonder de hubabubbaas in mn onderbuikje te krijgen...
Sinds hij zijn wilde haren kwijt is wel een beetje een standaard r&b gladjakker, maar dat zal wel platen verkopen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, bijzonder knap is hij niet. Gewoon, een aardige kerel.
Niks mis met de foto. Ik vind dat zijn neus lelijk is en zijn gezicht ontsiertquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:33 schreef Marsenal het volgende:
[ afbeelding ]
Daar is ook een minder charmante foto van.
Ik vond hem leuk met zijn lange haren, maar ik moet zeggen, blurred lines vind ik een wereldnummer.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sinds hij zijn wilde haren kwijt is wel een beetje een standaard r&b gladjakker, maar dat zal wel platen verkopen.
Eens over het nummer, hi heeft overigens wel dezelfde wangen als zijn vaderquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vond hem leuk met zijn lange haren, maar ik moet zeggen, blurred lines vind ik een wereldnummer.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:43 schreef DjinN het volgende:
[..]
Omg serieusAlan Thicke ken ik natuurlijk wel, die speelde in Growing Pains vroeger. Maar wist niet dat dat zijn vader was
Dat ging over de growing pains dudequote:Oh I swear there's something when she's pumpin',
Asking for a raise
(Oooh) Well does she want me to carry her home now?
(Oooh) So does she want me to buy her things?
On my house, on my job
On my loot, shoes, my shirt,
My crew, my mind, my father's last name?
[Chorus:]
(Ahhh)
When I get you alone ('lone)
When I get you you'll know baby (know)
When I get you alone ('lone)
When I get you alone now (it's all mine)
OMG. Dat ding doet wel veel goeds voor haar ass!quote:
Ja, hij heeft wel wat van zijn vader, maar wel mooiere ogen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Eens over het nummer, hi heeft overigens wel dezelfde wangen als zijn vader
Ze heeft haar sterke punten in ieder geval niet in de vuilniszak gehuld, zou dan helemaal geen reet meer aan zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:39 schreef Kim-Holland het volgende:
Gaga in een vuilniszak
[ afbeelding ]
Ja ik weet het, het begint vervelend te worden met Gaga..
Die weet van gekkigheid niet meer wat ze moet doen om aandacht te krijgen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:39 schreef Kim-Holland het volgende:
Gaga in een vuilniszak
[ afbeelding ]
Staat ze nou gewoon bij een ordinaire snackbar zo aan de patatjes op de grond te zien?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:39 schreef Kim-Holland het volgende:
Gaga in een vuilniszak
[ afbeelding ]
Ja, ze is nu in Londen. Ze staat bij een fish & chips tent!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:53 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Staat ze nou gewoon bij een ordinaire snackbar zo aan de patatjes op de grond te zien?
Ik wist het niet. Die wenkbrauwquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:42 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Alan Thicke, acteur. Dacht dat dat wel algemeen bekend was, best een bekend acteur.
't Is ook een Timberlake wannabe.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Die vind ik gewoon ronduit lelijkquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:35 schreef Deckard het volgende:
[..]
't Is ook een Timberlake wannabe.
Daar heb je het dus alquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Die vind ik gewoon ronduit lelijk
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:27 schreef Kim-Holland het volgende:
Conchita Wurst is fan van Kim K.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is dat zijn Pa?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wist het niet. Die wenkbrauw
[ afbeelding ]
Tis in elk geval géén gezichtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:18 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Hahaha!! Dat weet ik juist niet
Ja oke maar die Hopeloozzz is toch wel iets van een ander soort..vind ik persoonlijk.quote:
quote:
Thicke begon al veel eerder met muziek maken dan Timberlake.. (en ook succesvol, buiten Nederland dan)quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:35 schreef Deckard het volgende:
[..]
't Is ook een Timberlake wannabe.
Wat de fuck is DAT??quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:27 schreef Kim-Holland het volgende:
Conchita Wurst is fan van Kim K.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
geheel offtopic: das niet waarquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Thicke begon al veel eerder met muziek maken dan Timberlake.. (en ook succesvol, buiten Nederland
Ik zag het gister op Mtv, ik vond het ook minder erg allemaal, al was het alsnog een vertoning.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:24 schreef Spees_Eend het volgende:
Die Mileyik vind haar best een knappe meid met een aardige stem. Ik heb het idee dat ze de laatste maanden vooral iemand speelt die ze graag zou willen zijn. Ik vond het op bewegend beeld overigens minder lelijk staan dan die still van haar kont. Die is bij het terugbouncen genomen ofzo
. Alhoewel ik het ding zelf hideous vond.
Robin Thicke begon in 1994, Justin in 1995, als ik Wiki moet geloven.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 07:05 schreef JaneDoe het volgende:
dat thicke veel eerder begon met muziek maken
Dat zal ze leren!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:59 schreef Godtje het volgende:
Open anders een thicke topic.
TR gemacht
Ik vind haar zo leukquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:37 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zozeer een onflatteuze foto, maar ik heb het idee dat Kelly Osbourne weer wat aan het indikken is...
wat een vies wijf is dat zeg.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:09 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
En nog zo`n foto van Miley
Dat is een oudje toch?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:19 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik ook, maar het voelt wel als een guilty pleasure
On topic:
[ afbeelding ]
The horrorquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:53 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Staat ze nou gewoon bij een ordinaire snackbar zo aan de patatjes op de grond te zien?
Geen ideequote:
Ja, erg knap van haar.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:16 schreef Miam het volgende:
[..]
Geen idee
Geen flatteuze foto van KellyToch vind ik het wel bewonderenswaardig hoe ze er uitziet vergeleken met een paar jaar terug. echt een geslaagde metamorfose als je't mij vraagt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik kan niet kiezen, dus 2 foto en een link....Vicky
http://www.dailymail.co.u(...)-sunshine-break.html
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:19 schreef kvd het volgende:
2 van de Geordie Shore dames
Charlotte is in het Celebrity Big Brother huis een beetje te dronken geworden
[ afbeelding ]
Haar bed na het slaapavontuurVolgens mij is Vicky vaak aangekomen en afgevallen? Ze heeft een beetje van die striemen op d'r borsten die Gaga ook heeft en haar huid lijkt ook erg.. lossig, ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik kan niet kiezen, dus 2 foto en een link....Vicky
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.dailymail.co.u(...)-sunshine-break.html[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
[ afbeelding ]
Haar bed na het slaapavontuurHaha ik hou van Charlotte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik kan niet kiezen, dus 2 foto en een link....Vicky
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.dailymail.co.u(...)-sunshine-break.html
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:16 schreef Greys het volgende:
Huh die Vicky?
Die is in een maand tijd 20 kilo aangekomen ofzo?
Nu zal bij die laatste foto's ook wel een likje Photoshop over heen gegaan zijn.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:24 schreef Greys het volgende:
Nog zo'n elegante... (als ie er al ooit gestaan heeft, sorrysorrysorry)
[ afbeelding ]
En niet al te lang geleden was ze zo...
[ afbeelding ]
Wie is het?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:33 schreef Marsenal het volgende:
[ afbeelding ]
Daar is ook een minder charmante foto van.
Nieuwe tanden toch?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:31 schreef bloempje-moi het volgende:
Gordon Ramsey. Is hij afgevallen? Oud? Nieuwe tanden? Weet het niet precies, maar er is iets anders. Hij ziet er zo onschadelijk uit, bijna aardig Misschien omdat hij mij met al die rimpels en rondingen een beetje aan een shar pei doet denken.
[ afbeelding ]
Baas!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:31 schreef bloempje-moi het volgende:
Gordon Ramsey. Is hij afgevallen? Oud? Nieuwe tanden? Weet het niet precies, maar er is iets anders. Hij ziet er zo onschadelijk uit, bijna aardig Misschien omdat hij mij met al die rimpels en rondingen een beetje aan een shar pei doet denken.
[ afbeelding ]
Ik vind Alan Thicke ook een vreselijke kop hebben ja. Rare neus, rare oren. Net een soort elf.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:29 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wie is het?
edit- Never mind, weet het al
Ik vind er neits aan in ieder geval, dus snap de hype niet, en zijn pa vond ik ook maar een achterlijke babyface
Komt door haar break up, in seizoen 5 van geordie shore is ze nog dun, in 6 (nadat het over is met haar ex-verloofde) is ze best wel dik.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:24 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij kan 'm niet vinden?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:59 schreef solea het volgende:
Simon le Bon![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Lekker gek". "Ik ben zo mezelf".quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:06 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft zij iets met haar tong ofzo?
![]()
Oh, zal dat het zijn, of miss een relatie met tong80..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
"Lekker gek". "Ik ben zo mezelf".
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:06 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft zij iets met haar tong ofzo?
![]()
[ afbeelding ]
Haar bed na het slaapavontuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik kan niet kiezen, dus 2 foto en een link....Vicky
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.dailymail.co.u(...)-sunshine-break.htmlO my goodness, wat is er met haar gebeurd? Ze lijkt getransformeerd te zijn in een plofkip.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:24 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haar relatie ging over/verloving werd verbrokenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:59 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
[..]
O my goodness, wat is er met haar gebeurd? Ze lijkt getransformeerd te zijn in een plofkip.
quote:
+1quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:00 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]Zet ook ook een paar ernstige vraagtekens bij de geestelijke gesteldheid van deze beste man, maar desalniettemin vrij briljant! lekkere muziek
Dat kan zijn hand niet zijn toch? Die vrouw waar hij zogenaamd onder de jurk zit staat verder weg dan de grootte van zijn hand zou moeten tonen?quote:
Nee, je kunt ook zien dat de hand die daar zijn weg zoekt, een linkerhand is en die van hem is al in beeld.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:20 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Dat kan zijn hand niet zijn toch? Die vrouw waar hij zogenaamd onder de jurk zit staat verder weg dan de grootte van zijn hand zou moeten tonen?
Knap als jij je arm zo kan draaien....quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:54 schreef tliciouz het volgende:
Dat is zijn hand wel, je ziet het witte van zijn overhemd ook.
spiegel... Hij heeft zijn hand dus heel normaal. Wat je daar ziet is de rug van de mevrouw die tegen hem aanhangt. Je ziet dus zowel haar voor- als ook achterkant tegelijk. It's magic!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:00 schreef soapie het volgende:
[..]
Knap als jij je arm zo kan draaien....
Euuh natuurlijk. Was lekker wakker door die weerspiegeling van het cameralicht niet te zien...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:49 schreef Johnny Blaze het volgende:
Volgens mij is dat zijn hand wel, dat is nl. een spiegel achter hem
quote:To recap, Robin Thicke posed with sexy blonde socialite Lana Scolaro at an MTV VMAs afterparty, and while their pose LOOKED innocent from the front, a reflection behind them revealed that Robin's hand was on Lana's bum. And then someone tweeted the picture at Robin's wife, Paula Patton.
Oh daar heb je dus ook al verraadsters die foto's tweetenquote:
I know, maar zou dat echt de reden zijn geweest? Volgens mij is ze gewoon een luilak en een zuiplap.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 03:03 schreef kvd het volgende:
[..]
Haar relatie ging over/verloving werd verbroken
Dat was ze neem ik aan voordat het over ging dan toch ook wel. Dat zou het verschil dan niet moeten makenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:16 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
I know, maar zou dat echt de reden zijn geweest? Volgens mij is ze gewoon een luilak en een zuiplap.
True!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:40 schreef kvd het volgende:
[..]
Dat was ze neem ik aan voordat het over ging dan toch ook wel. Dat zou het verschil dan niet moeten maken
Gladjakkerquote:
Joh zo wil ik ook wel oud worden Joan Collins het opperloederquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:56 schreef Greys het volgende:
Leeftijden: 80 vs 39.
80 wint, wat mij betreft, qua stralend
[ afbeelding ]
Ahhh mijn ogen en dat was zo'n mooie sexy manquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:59 schreef solea het volgende:
Simon le Bon![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze ziet er opeens een stuk ouder uit, ik hoop dat het aan haar haar/ make-up ligtquote:Op zondag 1 september 2013 15:49 schreef sherezade het volgende:
Beyonce die uit haar te strakke corset knapt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, nu je het zegt! Ik hoop dat het gewoon bij de look hoort.quote:Op zondag 1 september 2013 16:57 schreef sherezade het volgende:
Ze lijkt hier precies op haar moeder
quote:Op zondag 1 september 2013 16:57 schreef sherezade het volgende:
Ze lijkt hier precies op haar moeder
Haha ja, dat is het het. Wat een smiecht. Zal z'n vrouw leuk vinden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
spiegel... Hij heeft zijn hand dus heel normaal. Wat je daar ziet is de rug van de mevrouw die tegen hem aanhangt. Je ziet dus zowel haar voor- als ook achterkant tegelijk. It's magic!
Goede genen.quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
spiegel... Hij heeft zijn hand dus heel normaal. Wat je daar ziet is de rug van de mevrouw die tegen hem aanhangt. Je ziet dus zowel haar voor- als ook achterkant tegelijk. It's magic!
Ik heb wel wat gelezen, maar kan het nu zo snel niet meer vinden.quote:Op maandag 2 september 2013 11:03 schreef VeerEli het volgende:
Nergens een reactie van z'n vrouw opgedoken?
quote:Robin Thicke Butt-Grab Girl Says Photo is Legit; "Non-Issue" With Paula Patton
Paula Patton had no problem with Robin Thicke and Miley Cyrus Twerking, but a photo of him putting his hand on a blond fan's butt at a VMA after party?
The mystery girl in question, Lana Scolaro, confirms that the Twitter photo of Robin Thicke grabbing her ass that went viral this week is in fact legitimate.
In the photo, it appears that we can see Thicke and the young lady's back sides reflected in a mirror, with his hand questionably close to her butt.
Asked how the photo came about, she explained that she met him a week prior to the party and had "just moved to New York about a month ago."
"I knew that his hand was on my butt, but I didn't know that there was a mirror," she explained to E! News. "I don't even know how to use Photoshop."
"I didn't even know about the reflection until someone commented on it. I was just like, ‘Oh I'll Instagram this photo with Robin Thicke, like everybody else.'"
- See more at: http://www.thehollywoodgo(...)sthash.4F9qfadD.dpuf
After she uploaded the captured-on-camera moment to scial media, an obviously concerned Twitter user tweeted it to Thicke's wife, Paula Patton.
"@PaulaPattonXO look at the reflection girl," Jen Leadley wrote.
Those hoping for a scandal are likely to be disappointed, though. Real or not, a source says the photo is a "non-issue" between the happy couple.
The singer, 36, and actress, 37, are currently in Florida enjoying a much-needed beach getaway with their young son Julian, looking happy as ever.
- See more at: http://www.thehollywoodgo(...)sthash.4F9qfadD.dpuf
Ze zal hem na 20 jaar dan ook wel kennen.quote:Op maandag 2 september 2013 11:52 schreef DjinN het volgende:
Storm in een glas water weer dusKlaarblijkelijk heeft hij een vrouw die niet meteen overal iets achter zoekt en haar man gewoon vertrouwt
quote:
quote:
Volgens mij is dat een linkerhand, dus niet van Thicke.quote:
Dat is gewoon een rechterhand hoorquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:23 schreef Warrie.in.de.Harry het volgende:
[..]
[..]
[..]
Volgens mij is dat een linkerhand, dus niet van Thicke.
Die houding is met een rechterhand bijna onmogelijk.
Spiegel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:23 schreef Warrie.in.de.Harry het volgende:
[..]
[..]
[..]
Volgens mij is dat een linkerhand, dus niet van Thicke.
Die houding is met een rechterhand bijna onmogelijk.
Maar niet erg handig om commando in te gaanquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:35 schreef vencodark het volgende:
Dat van Gaga vind ik nog best wel cool eigenlijk.
quote:Op maandag 2 september 2013 17:13 schreef SEMTEX het volgende:
Shaquille o'Neal en een zeehond...
[ afbeelding ]
Als de pers haar nou eens keer geen aandacht geeftquote:Op maandag 2 september 2013 13:17 schreef Kim-Holland het volgende:
In een bellenblaaspak
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In badpak
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pardon? Als er iemand goed kan zingen is het GaGa wel!quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:03 schreef MarkBroflovski het volgende:
[..]
Als de pers haar nou eens keer geen aandacht geeftHoe triest ben je dan als je zo lelijk als naaktslak ben niet kan zingen en hele dag om aandacht zoekt door meest domme outfits rondloopt
Haal je het topic even uit Google ? Ik zit mobielquote:
Hij staat op toon geen google ads, is toch goed dan?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:21 schreef Ole het volgende:
[..]
Haal je het topic even uit Google ? Ik zit mobiel
indeedquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:50 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind eigenlijk de lachende Gallagher erbij nog leuker
Ik dacht eerst even dat het Simon Cowell was.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:50 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind eigenlijk de lachende Gallagher erbij nog leuker
quote:Op woensdag 4 september 2013 09:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik dacht eerst even dat het Simon Cowell was.Heb nog nooit een lachende Gallagher gezien.
beiden een dikkopquote:Op woensdag 4 september 2013 09:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik dacht eerst even dat het Simon Cowell was.Heb nog nooit een lachende Gallagher gezien.
Het is geen compliment maar ze lijkt toch wel op Bianca Krijgsman:quote:Op donderdag 5 september 2013 16:46 schreef Turbomuis het volgende:
Tis al niet moeders mooiste, maar daarnaast kijkt ze hier ook nog 's erg smerig
[ afbeelding ]
Angela Merkel
Die haar nadeed in Koefnoen. Goede imitatiequote:Op vrijdag 6 september 2013 08:52 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Het is geen compliment maar ze lijkt toch wel op Bianca Krijgsman:
[ afbeelding ]
tettenquote:Op zaterdag 7 september 2013 10:35 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik herkende haar dus helemaal niet, hoe kan het dat zoiets Playmate is geweest??
Make up.quote:Op zaterdag 7 september 2013 10:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Op die foto lijkt ze wel 10 jaar ouder dan dat ze is.
Nou ik zie wel wat haar talenten ooit waren.quote:Op zaterdag 7 september 2013 10:35 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik herkende haar dus helemaal niet, hoe kan het dat zoiets Playmate is geweest??
wie is dit?quote:Op maandag 2 september 2013 13:17 schreef Kim-Holland het volgende:
In een bellenblaaspak
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In badpak
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is echt een goor wijf, toen ik die performance zag van de VMAs heb ik gewoon bijna staan kokhalzen, zo ranzing..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:17 schreef Miam het volgende:
[..]
wat een vies wijf is dat zeg.verguisd door de hele wereld zo'n beetje.
Schande, moord en brand, dat dit kan in Nederland!quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:58 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
eeuwig misschien niet, maar kom op wat is dit?
Ja echt absurd!quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Schande, moord en brand, dat dit kan in Nederland!
Ik ook niet, vind het mooie foto's.quote:Op zondag 8 september 2013 00:07 schreef DjinN het volgende:
maar ik kan niet bedenken wat er mis is met die foto's en haar outfit/haar hoor
quote:Op zondag 8 september 2013 00:07 schreef DjinN het volgende:
Ik heb een grondige hekel aan Kim Kardashian, maar ik kan niet bedenken wat er mis is met die foto's en haar outfit/haar hoor
Oke, haar gezicht staat er goed op, maar dat gefrituurde haar met een halve kilometer uitgroei vind ik echt afschuwelijk voor iemand die er vroeger zo mooi en verzorgd uitzag.quote:Op zondag 8 september 2013 00:19 schreef static het volgende:
[..]
Ik ook niet, vind het mooie foto's.
Dat schijnt mode te zijn.quote:
Ze heeft het haar eerder zo gehad. Tegenwoordig lopen meer vrouwen daarmee, Kloe heeft het ook weer die uitgroei. Het is niet wat jij mooi vindt, maar onflatteus?quote:Op zondag 8 september 2013 00:35 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
[..]
Oke, haar gezicht staat er goed op, maar dat gefrituurde haar met een halve kilometer uitgroei vind ik echt afschuwelijk voor iemand die er vroeger zo mooi en verzorgd uitzag.
En dat outfit icm accessoires ziet er uit als een neergestorte pooier parachute
Euh...ik weet niet of je het weet..maar die "halve kilometer uitgroei" heet ombre...en hoort er zo uit te zien..ga het es googlen zou ik zeggenquote:Op zondag 8 september 2013 00:35 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
[..]
Oke, haar gezicht staat er goed op, maar dat gefrituurde haar met een halve kilometer uitgroei vind ik echt afschuwelijk voor iemand die er vroeger zo mooi en verzorgd uitzag.
En dat outfit icm accessoires ziet er uit als een neergestorte pooier parachute
Ombre is in de mode, verbrand/pluizig haar door te veel peroxide toch nietquote:Op zondag 8 september 2013 00:56 schreef static het volgende:
[..]
Dat schijnt mode te zijn.
*wegduikt*
Zo ver was ik ook, maar dit is gewoon heel slecht en lelijk gedaan. Het staat haar ook gewoon niet.quote:Op zondag 8 september 2013 01:02 schreef DjinN het volgende:
[..]
Euh...ik weet niet of je het weet..maar die "halve kilometer uitgroei" heet ombre...en hoort er zo uit te zien..ga het es googlen zou ik zeggen
Dit vind ik heel wat anders dan het kapsel op de bovenstaande foto's die ook nog eens lelijk geknipt is...of ja eigenlijk helemaal niet geknipt isquote:Op zondag 8 september 2013 00:57 schreef kvd het volgende:
[..]
Ze heeft het haar eerder zo gehad. Tegenwoordig lopen meer vrouwen daarmee, Kloe heeft het ook weer die uitgroei. Het is niet wat jij mooi vindt, maar onflatteus?
[ afbeelding ]
En mijn hemel, ze loopt er 95% van de tijd verzorgd bij, ze heefts altijd make-up op, haar zit altijd goed, kleding doet ze ook haar best op (niet altijd mijn smaak, maar goed). En voor outfitjes verwijs ik graag door naar het topic daarover:
SHO / De lelijkste outfitjes #32
Het idee is hetzelfde. Dit is waarschijnlijk gewoon een keer zonder dat er een keer een haarstylist aan te pas kwam, aangezien ze een feestje bij vrienden had.quote:Op zondag 8 september 2013 01:29 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Dit vind ik heel wat anders dan het kapsel op de bovenstaande foto's die ook nog eens lelijk geknipt is
Ja, zou kunnen, toch vind ik het lelijk en zonde. Ze is veel mooier/bijzonderder met donker haar.quote:Op zondag 8 september 2013 01:33 schreef kvd het volgende:
[..]
Het idee is hetzelfde. Dit is waarschijnlijk gewoon een keer zonder dat er een keer een haarstylist aan te pas kwam, aangezien ze een feestje bij vrienden had.
En misschien heeft ze gewoon een bad hair day (alhoewel ik moet zeggen dat haar haar op jouw foto's mooier zit en meer in model dat mijn haar...)
Ombrequote:Op zondag 8 september 2013 01:02 schreef DjinN het volgende:
[..]
Euh...ik weet niet of je het weet..maar die "halve kilometer uitgroei" heet ombre...en hoort er zo uit te zien..ga het es googlen zou ik zeggen
wat dan? Die dikke buik?quote:Op zondag 8 september 2013 01:37 schreef MangoLotion het volgende:
Oke, deze wel heel onflatteus en onverzorgd
[ afbeelding ]
Wat is hier nou onflatteus aan?quote:
Wat is daar onverzorgd aan? het zal wel aan mij liggenquote:Op zondag 8 september 2013 01:38 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
[..]
Dat gezicht vooral die hangende lippen
De kleding en vet haarquote:Op zondag 8 september 2013 01:42 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Wat is daar onverzorgd aan? het zal wel aan mij liggen
? Gewoon een hoog zwanger iemandquote:Op zondag 8 september 2013 01:37 schreef MangoLotion het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie het zo: zou ik blij zijn als ik zo op de foto ben gezet? Nee? Dan is het onflatteus.quote:Op zondag 8 september 2013 01:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
? Gewoon een hoog zwanger iemand
De vraag is, hoe vaak wordt jij op de foto gezet? Die vrouw kan weinig stappen doen zonder dat er fotografen om haar heen lopen. Moet ze er dan 100% van de tijd dat ze buiten het huis is perfect bijlopen zodat ze nooit iets minder mooi op de foto komt?quote:Op zondag 8 september 2013 01:50 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ik zie het zo: zou ik blij zijn als ik zo op de foto ben gezet? Nee? Dan is het onflatteus.
Ik begin minder het nut van dit topic te begrijpen.quote:Op zondag 8 september 2013 01:37 schreef MangoLotion het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien moet je maar eens een tijdje wegblijven, de essentie ontgaat je nogal.quote:
Je bent een idiootquote:Op zondag 8 september 2013 01:50 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ik zie het zo: zou ik blij zijn als ik zo op de foto ben gezet? Nee? Dan is het onflatteus.
quote:Op zondag 8 september 2013 02:00 schreef static het volgende:
[..]
Ik begin minder het nut van dit topic te begrijpen.
Sterker nog, 3 dagen later was het kind er. Toen deze foto werd genomen was ze nog ziek ookquote:Op zondag 8 september 2013 02:14 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ze ziet er gewoon prima uit voor iemand die 8-9? maanden zwanger is
tss hoe durft ze zo over straat te gaanquote:Op zondag 8 september 2013 02:29 schreef kvd het volgende:
[..]
Sterker nog, 3 dagen later was het kind er. Toen deze foto werd genomen was ze nog ziek ook
Geen eens een mooie jurk aandoen en een lading make-up opdoenquote:Op zondag 8 september 2013 02:32 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
tss hoe durft ze zo over straat te gaan
dat kan niet...anders gaat MangoLotion zeggen dat de er niet uit ziet en vet haar heeft en iets met haar lippen. Voortaan binnen blijven op zulk soort dagenquote:Op zondag 8 september 2013 02:32 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
tss hoe durft ze zo over straat te gaan
Niet eens naaldhakken,quote:Op zondag 8 september 2013 02:36 schreef Amarantha het volgende:
Hoe durft ze er zo comfortabel bij te lopen zo vlak voor de bevalling!
Het is een schande!quote:Op zondag 8 september 2013 02:37 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Niet eens naaldhakken,amateur..
Die eerste foto's van Kim zijn geen ombre hoorquote:Op zondag 8 september 2013 01:02 schreef DjinN het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 september 2013 12:21 schreef Louboutin het volgende:
[..]
Die eerste foto's van Kim zijn geen ombre hoor![]()
Ombre is kleurverloop, dit is gewoon uitgroei.
Idd, het was eerder een kansloze poging van een prutser om het op ombre te laten lijkenquote:Op zondag 8 september 2013 12:21 schreef Louboutin het volgende:
[..]
Ja joh zo snel.. Ze heeft het net geverfdquote:Op zondag 8 september 2013 12:21 schreef Louboutin het volgende:
[..]
Klopt, dit was nog geen maand geleden (lom er maar in MangoLotion....vast vet haar, slecht kapsel en die kleren):quote:Op zondag 8 september 2013 14:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja joh zo snel.. Ze heeft het net geverfd
Wat het ook moet voorstellen, het ziet er gewoon niet uit, punt. Geef dat gewoon toe.quote:Op zondag 8 september 2013 14:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan moeilijk iets toegeven wat niet zo is.quote:Op zondag 8 september 2013 15:22 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Het ziet er gewoon niet uit, geef dat gewoon toe.
Er is helemaal niks mis met die foto'squote:Op zondag 8 september 2013 14:42 schreef kvd het volgende:
[..]
Klopt, dit was nog geen maand geleden (lom er maar in MangoLotion....vast vet haar, slecht kapsel en die kleren):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 september 2013 15:23 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Er is helemaal niks mis met die foto's
Wat is dat toch met mannen tegenwoordig? Ik vind haar er goed uitzien. Menige vrouw zou ervoor tekenen. Overigens ik denk niet dat zij bewust haar uitgroei zou laten zien en onverzorgd de straat op zou gaan. Wat heb je toch tegen die vrouw!quote:Op zondag 8 september 2013 15:34 schreef MangoLotion het volgende:
Maar goed ik heb geen zin meer in deze discussie, haar glorie tijden zijn toch al voorbij na het uitpoepen van dat kind. Ze zal niet meer zo mooi zijn als vroeger...die zwangerschap heeft rare dingen gedaan met de plastische chirurgie in haar gezicht. Eerst viel dat niet op, maar nu wel. Jammer.
Het punt is dat het iig geen ombre is want er is geen overgang, het ziet er uit als uitgroei.quote:Op zondag 8 september 2013 14:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is een verrassing na vannacht....quote:Op zondag 8 september 2013 15:23 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Er is helemaal niks mis met die foto's
Ja tuurlijk, want Kim K. (die er eigenlijk altijd verzorgd uitziet) laat ook echt bewust zo'n uitgroei zettenquote:Op zondag 8 september 2013 15:42 schreef Louboutin het volgende:
[..]
Het punt is dat het iig geen ombre is want er is geen overgang, het ziet er uit als uitgroei.
Jij noemt dat een ombre?quote:Op zondag 8 september 2013 16:23 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, want Kim K. (die er eigenlijk altijd verzorgd uitziet) laat ook echt bewust zo'n uitgroei zetten
Jij bent ervan overtuigd dat zij bewust haar haar laat verven met zo'n uitgroei ?quote:
Ja.quote:Op zondag 8 september 2013 16:37 schreef DjinN het volgende:
[..]
Jij bent ervan overtuigd dat zij bewust haar haar laat verven met zo'n uitgroei ?
Dat zei je net ook al..quote:Op zondag 8 september 2013 16:37 schreef DjinN het volgende:
[..]
Jij bent ervan overtuigd dat zij bewust haar haar laat verven met zo'n uitgroei ?
Beste make-up ooit die ik bij haar gezien hebquote:Op zondag 8 september 2013 00:57 schreef kvd het volgende:
[..]
Ze heeft het haar eerder zo gehad. Tegenwoordig lopen meer vrouwen daarmee, Kloe heeft het ook weer die uitgroei. Het is niet wat jij mooi vindt, maar onflatteus?
[ afbeelding ]
En mijn hemel, ze loopt er 95% van de tijd verzorgd bij, ze heefts altijd make-up op, haar zit altijd goed, kleding doet ze ook haar best op (niet altijd mijn smaak, maar goed). En voor outfitjes verwijs ik graag door naar het topic daarover:
SHO / De lelijkste outfitjes #32
Ehm, dat doen mensen toch wel vaker? Hoe dan ook, het is in ieder geval geen ombre. En dat was volgens mij het enige punt dat Louboutin probeerde te maken.. Of die uitgroei nou wel of geen opzet is.quote:Op zondag 8 september 2013 16:23 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, want Kim K. (die er eigenlijk altijd verzorgd uitziet) laat ook echt bewust zo'n uitgroei zetten
Ik vind het ook wel mooiquote:Op maandag 9 september 2013 10:36 schreef Skaai het volgende:
Ik vind het haar van Kim K. best wel leuk eigenlijk.. Ze ziet er goed uit
.
Lijkt mij Louis?quote:Op maandag 9 september 2013 20:53 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
een one direction'er...weet niet wie
En dan neem je uit die reeks deze foto? Had dan de overgevende foto's verwacht, die vind ik toch iets onflatteuzer dan een grasliggende fotoquote:Op maandag 9 september 2013 20:53 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt een Duitser om te zien.quote:Op maandag 9 september 2013 19:42 schreef SEMTEX het volgende:
Boris Becker oogt een beetje pafferig...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of als een albino neger ....
Nou, zeer onflatteus inderdaad..quote:Op maandag 9 september 2013 20:53 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 september 2013 22:27 schreef kvd het volgende:
[..]
En dan neem je uit die reeks deze foto? Had dan de overgevende foto's verwacht, die vind ik toch iets onflatteuzer dan een grasliggende foto
hier gaat het al niet zo lekker
[ afbeelding ]
en dan is er geen houden meer aanWajooooo... Lekker danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien iets verkeerds gegeten?quote:Op dinsdag 10 september 2013 07:22 schreef nofxtbr het volgende:
Gadver!, je zou toch denken dat ie wel iets van conditie heeft
Dat heb ik ook, natuurlijker, minder plastic, minder gemaakt (ondanks dat er alsnog een dikke laag plamuur op haar bakkes zitquote:Op dinsdag 10 september 2013 11:01 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik dacht dat het Beyoncé wasik vind Kim miljoenmiljard keer mooier op die vliegveldfoto met spijkerblouse.
Oh ik had die echt niet herkend. Dacht dat die een donker tintje had.quote:Op maandag 9 september 2013 20:06 schreef Andromache het volgende:
ja volgens mij is dat de vrouw met de rode korte broek en witte tas
Dat wijf wordt met de dag ranzigerquote:Op dinsdag 10 september 2013 12:57 schreef ZaZoe het volgende:
Miley in haar nieuwe clip.
Lijkt wel of ze 'bah' heeft gedaan in haar broekje.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |