Dat is gewoon een rechterhand hoorquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:23 schreef Warrie.in.de.Harry het volgende:
[..]
[..]
[..]
Volgens mij is dat een linkerhand, dus niet van Thicke.
Die houding is met een rechterhand bijna onmogelijk.
Spiegel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:23 schreef Warrie.in.de.Harry het volgende:
[..]
[..]
[..]
Volgens mij is dat een linkerhand, dus niet van Thicke.
Die houding is met een rechterhand bijna onmogelijk.
Maar niet erg handig om commando in te gaanquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:35 schreef vencodark het volgende:
Dat van Gaga vind ik nog best wel cool eigenlijk.
quote:Op maandag 2 september 2013 17:13 schreef SEMTEX het volgende:
Shaquille o'Neal en een zeehond...
[ afbeelding ]
Als de pers haar nou eens keer geen aandacht geeftquote:Op maandag 2 september 2013 13:17 schreef Kim-Holland het volgende:
In een bellenblaaspak
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In badpak
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pardon? Als er iemand goed kan zingen is het GaGa wel!quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:03 schreef MarkBroflovski het volgende:
[..]
Als de pers haar nou eens keer geen aandacht geeftHoe triest ben je dan als je zo lelijk als naaktslak ben niet kan zingen en hele dag om aandacht zoekt door meest domme outfits rondloopt
Haal je het topic even uit Google ? Ik zit mobielquote:
Hij staat op toon geen google ads, is toch goed dan?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:21 schreef Ole het volgende:
[..]
Haal je het topic even uit Google ? Ik zit mobiel
indeedquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:50 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind eigenlijk de lachende Gallagher erbij nog leuker
Ik dacht eerst even dat het Simon Cowell was.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:50 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind eigenlijk de lachende Gallagher erbij nog leuker
quote:Op woensdag 4 september 2013 09:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik dacht eerst even dat het Simon Cowell was.Heb nog nooit een lachende Gallagher gezien.
beiden een dikkopquote:Op woensdag 4 september 2013 09:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik dacht eerst even dat het Simon Cowell was.Heb nog nooit een lachende Gallagher gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |