Haha ja! Dat vond ik ook zoquote:
Dit is echt zó goor, maar toch blijf je ernaar kijkenquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:39 schreef Kim-Holland het volgende:
Miley is er ook nog;
[ afbeelding ]
Vies wijf!!quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:39 schreef Kim-Holland het volgende:
Miley is er ook nog;
[ afbeelding ]
Ik vond Miley wel een beetje wanhopig de bad girl uithangen, maar als ik eerlijk ben vond ik Taylor Swift onflateuzer, met haar gesneer naar 1D Harryquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat is er zo erg aan dat van Miley? Zo dansen toch al die zangeressen?
Dit dus:quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:04 schreef Jurk het volgende:
[..]
Ik vond Miley wel een beetje wanhopig de bad girl uithangen, maar als ik eerlijk ben vond ik Taylor Swift onflateuzer, met haar gesneer naar 1D Harry
Volgens mij is Swift een wolf in schaapskleren en schuilt er een uberbitch in haar.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:04 schreef Jurk het volgende:
[..]
Ik vond Miley wel een beetje wanhopig de bad girl uithangen, maar als ik eerlijk ben vond ik Taylor Swift onflateuzer, met haar gesneer naar 1D Harry
Ook in haar acceptance speech sneerde ze naar Harry. Maar dan publiekelijk.quote:
Kanye had destijds gewoon gelijk door haar te onderbreken.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Volgens mij is Swift een wolf in schaapskleren en schuilt er een uberbitch in haar.
Met name op momenten dat zij zich ongezien waant, duiken er altijd van die dingen op. Zoals dat 'shut the fuck up' tijdens 1D opkomst bij de VMA maar ook een tong (zo van 'gatver') uitsteken toen ze een x Justin Bieber Selena zag zoenen (die 2 waren het geloof ik).
Dat soort dingen, plus de publieke sneren soms, doet me denken dat ze niet echt sympathiek is.
Katy Perry, incluis grill.quote:
Robin Thickequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:21 schreef ShevaJB het volgende:
Wie is die clown die ernaast staan dan?
Ik hoop het ook niet! Dat doet maar en doet maar, en mensen zoals jij en ik worden gewoon belemmerd om ons leven te levenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:36 schreef Marsenal het volgende:
Ik denk t ja.
Wat ik storender vind is dat jonge vrouwen geilen op hem zoals mijn moeder geilde op zijn vader. Ik hoop dat dit geen generatie op generatie dingetje wordt.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:37 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik hoop het ook niet! Dat doet maar en doet maar, en mensen zoals jij en ik worden gewoon belemmerd om ons leven te leven
Zijn vader ?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:36 schreef Marsenal het volgende:
Ik denk t ja.
Wat ik storender vind is dat jonge vrouwen geilen op hem zoals mijn moeder geilde op zijn vader. Ik hoop dat dit geen generatie op generatie dingetje wordt.
Alan Thicke, acteur. Dacht dat dat wel algemeen bekend was, best een bekend acteur.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:41 schreef DjinN het volgende:
[..]
Zijn vader ?Wie is zijn vader dan ?
Omg serieusquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:42 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Alan Thicke, acteur. Dacht dat dat wel algemeen bekend was, best een bekend acteur.
Lolquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:03 schreef Kim-Holland het volgende:
Wie kent hem nog?
Rob Bolland
[ afbeelding ]
Maar is dat niet met veel celebs, eigenlijk?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap niet wat men in die Robin ziet. Ik zie het namelijk echt niet... Ik vind hem ook niet lelijk. Maar op straat zou ik er voorbij lopen zonder de hubabubbaas in mn onderbuikje te krijgen...
Nee, bijzonder knap is hij niet. Gewoon, een aardige kerel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap niet wat men in die Robin ziet. Ik zie het namelijk echt niet... Ik vind hem ook niet lelijk. Maar op straat zou ik er voorbij lopen zonder de hubabubbaas in mn onderbuikje te krijgen...
Sinds hij zijn wilde haren kwijt is wel een beetje een standaard r&b gladjakker, maar dat zal wel platen verkopen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, bijzonder knap is hij niet. Gewoon, een aardige kerel.
Niks mis met de foto. Ik vind dat zijn neus lelijk is en zijn gezicht ontsiertquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:33 schreef Marsenal het volgende:
[ afbeelding ]
Daar is ook een minder charmante foto van.
Ik vond hem leuk met zijn lange haren, maar ik moet zeggen, blurred lines vind ik een wereldnummer.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sinds hij zijn wilde haren kwijt is wel een beetje een standaard r&b gladjakker, maar dat zal wel platen verkopen.
Eens over het nummer, hi heeft overigens wel dezelfde wangen als zijn vaderquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vond hem leuk met zijn lange haren, maar ik moet zeggen, blurred lines vind ik een wereldnummer.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:43 schreef DjinN het volgende:
[..]
Omg serieusAlan Thicke ken ik natuurlijk wel, die speelde in Growing Pains vroeger. Maar wist niet dat dat zijn vader was
Dat ging over de growing pains dudequote:Oh I swear there's something when she's pumpin',
Asking for a raise
(Oooh) Well does she want me to carry her home now?
(Oooh) So does she want me to buy her things?
On my house, on my job
On my loot, shoes, my shirt,
My crew, my mind, my father's last name?
[Chorus:]
(Ahhh)
When I get you alone ('lone)
When I get you you'll know baby (know)
When I get you alone ('lone)
When I get you alone now (it's all mine)
OMG. Dat ding doet wel veel goeds voor haar ass!quote:
Ja, hij heeft wel wat van zijn vader, maar wel mooiere ogen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Eens over het nummer, hi heeft overigens wel dezelfde wangen als zijn vader
Ze heeft haar sterke punten in ieder geval niet in de vuilniszak gehuld, zou dan helemaal geen reet meer aan zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:39 schreef Kim-Holland het volgende:
Gaga in een vuilniszak
[ afbeelding ]
Ja ik weet het, het begint vervelend te worden met Gaga..
Die weet van gekkigheid niet meer wat ze moet doen om aandacht te krijgen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:39 schreef Kim-Holland het volgende:
Gaga in een vuilniszak
[ afbeelding ]
Staat ze nou gewoon bij een ordinaire snackbar zo aan de patatjes op de grond te zien?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:39 schreef Kim-Holland het volgende:
Gaga in een vuilniszak
[ afbeelding ]
Ja, ze is nu in Londen. Ze staat bij een fish & chips tent!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:53 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Staat ze nou gewoon bij een ordinaire snackbar zo aan de patatjes op de grond te zien?
Ik wist het niet. Die wenkbrauwquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:42 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Alan Thicke, acteur. Dacht dat dat wel algemeen bekend was, best een bekend acteur.
't Is ook een Timberlake wannabe.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Die vind ik gewoon ronduit lelijkquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:35 schreef Deckard het volgende:
[..]
't Is ook een Timberlake wannabe.
Daar heb je het dus alquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Die vind ik gewoon ronduit lelijk
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:27 schreef Kim-Holland het volgende:
Conchita Wurst is fan van Kim K.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is dat zijn Pa?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wist het niet. Die wenkbrauw
[ afbeelding ]
Tis in elk geval géén gezichtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:18 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Hahaha!! Dat weet ik juist niet
Ja oke maar die Hopeloozzz is toch wel iets van een ander soort..vind ik persoonlijk.quote:
quote:
Thicke begon al veel eerder met muziek maken dan Timberlake.. (en ook succesvol, buiten Nederland dan)quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:35 schreef Deckard het volgende:
[..]
't Is ook een Timberlake wannabe.
Wat de fuck is DAT??quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:27 schreef Kim-Holland het volgende:
Conchita Wurst is fan van Kim K.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
geheel offtopic: das niet waarquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Thicke begon al veel eerder met muziek maken dan Timberlake.. (en ook succesvol, buiten Nederland
Ik zag het gister op Mtv, ik vond het ook minder erg allemaal, al was het alsnog een vertoning.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:24 schreef Spees_Eend het volgende:
Die Mileyik vind haar best een knappe meid met een aardige stem. Ik heb het idee dat ze de laatste maanden vooral iemand speelt die ze graag zou willen zijn. Ik vond het op bewegend beeld overigens minder lelijk staan dan die still van haar kont. Die is bij het terugbouncen genomen ofzo
. Alhoewel ik het ding zelf hideous vond.
Robin Thicke begon in 1994, Justin in 1995, als ik Wiki moet geloven.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 07:05 schreef JaneDoe het volgende:
dat thicke veel eerder begon met muziek maken
Dat zal ze leren!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:59 schreef Godtje het volgende:
Open anders een thicke topic.
TR gemacht
Ik vind haar zo leukquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:37 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zozeer een onflatteuze foto, maar ik heb het idee dat Kelly Osbourne weer wat aan het indikken is...
wat een vies wijf is dat zeg.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:09 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
En nog zo`n foto van Miley
Dat is een oudje toch?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:19 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik ook, maar het voelt wel als een guilty pleasure
On topic:
[ afbeelding ]
The horrorquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:53 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Staat ze nou gewoon bij een ordinaire snackbar zo aan de patatjes op de grond te zien?
Geen ideequote:
Ja, erg knap van haar.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:16 schreef Miam het volgende:
[..]
Geen idee
Geen flatteuze foto van KellyToch vind ik het wel bewonderenswaardig hoe ze er uitziet vergeleken met een paar jaar terug. echt een geslaagde metamorfose als je't mij vraagt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik kan niet kiezen, dus 2 foto en een link....Vicky
http://www.dailymail.co.u(...)-sunshine-break.html
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:19 schreef kvd het volgende:
2 van de Geordie Shore dames
Charlotte is in het Celebrity Big Brother huis een beetje te dronken geworden
[ afbeelding ]
Haar bed na het slaapavontuurVolgens mij is Vicky vaak aangekomen en afgevallen? Ze heeft een beetje van die striemen op d'r borsten die Gaga ook heeft en haar huid lijkt ook erg.. lossig, ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik kan niet kiezen, dus 2 foto en een link....Vicky
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.dailymail.co.u(...)-sunshine-break.html[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:19 schreef kvd het volgende:
2 van de Geordie Shore dames
Charlotte is in het Celebrity Big Brother huis een beetje te dronken geworden
[ afbeelding ]
Haar bed na het slaapavontuurHaha ik hou van Charlotte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik kan niet kiezen, dus 2 foto en een link....Vicky
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.dailymail.co.u(...)-sunshine-break.html
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:16 schreef Greys het volgende:
Huh die Vicky?
Die is in een maand tijd 20 kilo aangekomen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |