nee hoor, ik vond het ook best interessante visie en uitleg van zijn fragmenten,quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:21 schreef TNA het volgende:
Ik ben schijnbaar de enige die dit een goede uitzending vond
Het is er nog steeds niet uit.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vond het een moeizame bevalling.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:23 schreef waxmask het volgende:
Saai, niks nieuws gezegd, ontwijkend mediatraining gedrag....
Vond het ook wel boeiend, vooral om Bos te zien spartelen met prive-vragen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:21 schreef TNA het volgende:
Ik ben schijnbaar de enige die dit een goede uitzending vond
Viel wel mee. Enkel zijn keuze voor de The Passion om vervolgens niks over het geloof te willen antwoorden was wel opmerkelijk te noemen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:23 schreef waxmask het volgende:
Saai, niks nieuws gezegd, ontwijkend mediatraining gedrag....
Lag ook wel aan Wilfried. Eerst stellen dat zijn ouders een moeilijke tijd was, om vervolgens direct op zijn eigen huwelijk te klappen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vond het ook wel boeiend, vooral om Bos te zien spartelen met prive-vragen.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Viel wel mee. Enkel zijn keuze voor de The Passion om vervolgens niks over het geloof te willen antwoorden was wel opmerkelijk te noemen.
Ja, dat was inderdaad een beetje mal.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Viel wel mee. Enkel zijn keuze voor de The Passion om vervolgens niks over het geloof te willen antwoorden was wel opmerkelijk te noemen.
[..]
Lag ook wel aan Wilfried. Eerst stellen dat zijn ouders een moeilijke tijd was, om vervolgens direct op zijn eigen huwelijk te klappen.
Over 10 jaar is hij wellicht nog matiger.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:25 schreef waxmask het volgende:
Ik denk dat als Wouter pas over 10 jaar gast was geweest hij meer te zeggen zou hebben en wat meer antwoorden durft te geven.
Geheel eens. Hij vertelt ook gewoon heel goed, prettige spreker om naar te luisteren, ook zo lang.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:25 schreef Grumpey het volgende:
Top uitzendingmaatschappelijk boeiende fragmenten, erg fijn, en gewoon een slimme en intelligente man. Top! (Een keer niet dat kunstgeneuzel)
Terecht, één keer homomuziek op een avond is al meer dan voldoendequote:Op zondag 25 augustus 2013 23:54 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ze zijn het U2 fragment 'From The Sky Down' vergeten! Ik zat er heel de avond op te wachten. Op een gegeven moment sloeg Wilfried een kaartje over, dat zal het misschien geweest zijn...
Precies, op zich allemaal wel interessant wat hij vertelde. Maar als mens zijn we eigenlijk niks meer te weten gekomen over hem. Als hij de kwestie van of je wel of niet gelovig bent al te persoonlijk vind, dan weet je dat de aflevering puur over maatschappelijke/politieke onderwerpen zal gaan die verder weinig of niet direct met zijn persoonlijke leven te maken hebben.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:23 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
nee hoor, ik vond het ook best interessante visie en uitleg van zijn fragmenten,
Hij is toch nog teveel politicus net als Verhofstadt een aantal jaar geleden, 't is meer een samenvatting van de visie en te weinig de 'mens' wouter bos
Ze liepen uit, dus hebben ze een fragment overgeslagen. Dat is volgens mij eerder regel dan uitzondering, alleen leggen ze daar bewust geen nadruk op. Vorig jaar legde Micha Wertheim daar extra nadruk op, door aan te geven dat tijdens het kijken van een fragment (dus buiten het oog van de kijker) overleg had plaatsgevonden over welk fragment ze zouden kunnen skippen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:54 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ze zijn het U2 fragment 'From The Sky Down' vergeten! Ik zat er heel de avond op te wachten. Op een gegeven moment sloeg Wilfried een kaartje over, dat zal het misschien geweest zijn...
Bij Jelle zal dat wel niet gebeurd zijn, die liep als een autist het gesprek naar de fragmenten te sturen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 01:52 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ze liepen uit, dus hebben ze een fragment overgeslagen. Dat is volgens mij eerder regel dan uitzondering, alleen leggen ze daar bewust geen nadruk op. Vorig jaar legde Micha Wertheim daar extra nadruk op, door aan te geven dat tijdens het kijken van een fragment (dus buiten het oog van de kijker) overleg had plaatsgevonden over welk fragment ze zouden kunnen skippen.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:25 schreef Grumpey het volgende:
Top uitzendingmaatschappelijk boeiende fragmenten, erg fijn, en gewoon een slimme en intelligente man. Top! (Een keer niet dat kunstgeneuzel)
Nu ga ik twijfelen. Las zoveel negatieve reacties dat ik besloot om het niet terug te kijken.quote:
Interessant genoeg om ff een kijkje te nemen, zou ik zeggen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 07:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu ga ik twijfelen. Las zoveel negatieve reacties dat ik besloot om het niet terug te kijken.
Wa moek nou doen
Ok, via uitzendinggemist.quote:Op maandag 26 augustus 2013 08:31 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Interessant genoeg om ff een kijkje te nemen, zou ik zeggen.
Oh wacht, met die lichten op de snelweg bijvoorbeeld? Is hij dat. Die maakte wel mooie dingen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:31 schreef SunChaser het volgende:
Die laatste gast was toch vaak bij DWDD om nieuwe dingen te laten zien?
Ja, zag t in de OP staanquote:Op maandag 26 augustus 2013 10:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh wacht, met die lichten op de snelweg bijvoorbeeld? Is hij dat. Die maakte wel mooie dingen.
Dat vond ik ook nogal over de top. Juist omdat ie voor eigen mensen staat mag het wat mij betreft iets kleiner of zo. Hou het gewoon bij de feiten, en wat die mensen nog gaan bereiken daar weet hij helemaal niks van. Maar misschien ben ik gewoon een nuchtere Nederlander. Ook dat chliché verhaaltje dat hijzelf meer veranderde door het welzijnswerk dan de buurt/mensen waar hij het voor deed. I'm not buying it..quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Dat geklets over dat jullie 'zoveel meer gaan bereiken etc.'
quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:48 schreef borisz het volgende:
Recensietijd: Bas Paternotte: http://cult.thepostonline(...)ergasten-wouter-bos/
Terechte observatie.quote:Bos bevestigde met zijn optreden dat één van de belangrijkste eigenschappen van een (ex-) politicus oppervlakkigheid is. Zomergasten leent zich niet voor politici. Hun vluchtigheid is zonde van de zendtijd.
Een keer jouw bijdrage op Fok is al te veel.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:57 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Terecht, één keer homomuziek op een avond is al meer dan voldoende
Ja, dat snap ik. Maar jammer vond ik het wel. Ik had liever gehad dat er dan maar één van die talloze fragmenten over voetbal was geschrapt in de uitzending!quote:Op maandag 26 augustus 2013 01:52 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ze liepen uit, dus hebben ze een fragment overgeslagen. Dat is volgens mij eerder regel dan uitzondering, alleen leggen ze daar bewust geen nadruk op. Vorig jaar legde Micha Wertheim daar extra nadruk op, door aan te geven dat tijdens het kijken van een fragment (dus buiten het oog van de kijker) overleg had plaatsgevonden over welk fragment ze zouden kunnen skippen.
Van Hans Teeuwen kreeg ik een bevestiging van wat ik al dacht. Het is een leuke komiek, hij is redelijk scherp van geest, maar politiek/maatschappelijk gezien geen groot denker.quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:15 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat is denk ik het nadeel als het zo'n publiek bekend figuur is, dat zag je ook bij Hans Teeuwen. Veel mensen moeten die bij voorbaat niet en dan wordt het hele programma meteen niks in hun ogen. Dat komt nooit meer goed.
Wat dat betreft worden afleveringen met onbekende figuren meer objectief bekeken.
Dat is precies wat ik bedoel. Dat vind jij, ik vind juist wel dat hij een interessante mening heeft over dat soort dingen. En dan gaan wij toch allebei op een heel andere manier de uitzending in.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:29 schreef thettes het volgende:
[..]
Van Hans Teeuwen kreeg ik een bevestiging van wat ik al dacht. Het is een leuke komiek, hij is redelijk scherp van geest, maar politiek/maatschappelijk gezien geen groot denker.
Ik bedoelde meer dat jij er dan meteen de conclusie aan verbindt dat je daardoor het programma zomergasten niets meer vindt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:41 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik bedoel. Dat vind jij, ik vind juist wel dat hij een interessante mening heeft over dat soort dingen. En dan gaan wij toch allebei op een heel andere manier de uitzending in.
Ik had juist het tegenovergestelde bij Hans Teeuwen. Ik had er veel van gehoopt, maar werd teleurgesteld met een gezapige uitzending om snel weer te vergeten.quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:15 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat is denk ik het nadeel als het zo'n publiek bekend figuur is, dat zag je ook bij Hans Teeuwen. Veel mensen moeten die bij voorbaat niet en dan wordt het hele programma meteen niks in hun ogen. Dat komt nooit meer goed.
Je kunt veel van Hans Teeuwen zeggen, maar niet dat hij geen scherpe maatschappijvisie heeft.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:29 schreef thettes het volgende:
[..]
Van Hans Teeuwen kreeg ik een bevestiging van wat ik al dacht. Het is een leuke komiek, hij is redelijk scherp van geest, maar politiek/maatschappelijk gezien geen groot denker.
Maarrrr, dat maakt de uitzending niet minder boeiend. Bij bv. dat Pat Condell fragment was ik benieuwd wat hij er van vindt en hoe dat zit.
Een uitgesproken mening hebben betekent nog niet dat je een groot denker bent.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:04 schreef TNA het volgende:
[..]
Je kunt veel van Hans Teeuwen zeggen, maar niet dat hij geen scherpe maatschappijvisie heeft.
Dat beweer ik dan ook niet.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een uitgesproken mening hebben betekent nog niet dat je een groot denker bent.
Misschien zijn dat wel de grootste denkers!quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:12 schreef Ringo het volgende:
Zijn er ook grote denkers zonder uitgesproken mening?
Het is misschien zelfs wel een vereiste. Uitgesproken meningen zijn vaak ook een teken van gebrek aan nuance en dat is m.i. wel een kenmerk van grote denkers.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:12 schreef Ringo het volgende:
Zijn er ook grote denkers zonder uitgesproken mening?
In ieder geval kritisch vermogen op je eigen denken. Of korter gezegd, reflectievermogen. Dat je daardoor nog steeds op een scherp standpunt kan uitkomen is uiteraard mogelijk, maar je bent dan vaak in ieder geval mogelijke kritiek nagegaan.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is misschien zelfs wel een vereiste. Uitgesproken meningen zijn vaak ook een teken van gebrek aan nuance en dat is m.i. wel een kenmerk van grote denkers.
Dat ook natuurlijk.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:28 schreef thettes het volgende:
[..]
In ieder geval kritisch vermogen op je eigen denken. Of korter gezegd, reflectievermogen. Dat je daardoor nog steeds op een scherp standpunt kan uitkomen is uiteraard mogelijk, maar je bent dan vaak in ieder geval mogelijke kritiek nagegaan.
Laat het Nietzsche en Schopenhauer maar niet horen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:18 schreef thettes het volgende:
Misschien zijn dat wel de grootste denkers!
Ja, heb ik ook niet gezien.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Fragment van Dennis vd Geest is ook geschrapt onnie dan? Of is dat voorbij gekomen bij het stuk dat ik was weggedoezeld
Moet je deze eens zien over oplichting met financien :quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:43 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik ben wel van plan die film eens te gaan kijken die Wouter Bos als fragment liet zien: 'Margin Call',
over de hoofdpersonen bij een investeringsbank die vierentwintig uur gevolgd worden
tijdens het begin van de financiële crisis. Dat lijkt me interessant zo op het eerste gezicht.
Dat zijn wel heel 2 verschillende films, allebei goed, daar niet van. Maar margin call belicht wel hoe de hele crisis waar we nu nog steeds in zitten begon.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet je deze eens zien over oplichting met financien :
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:05 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dat zijn wel heel 2 verschillende films, allebei goed, daar niet van. Maar margin call belicht wel hoe de hele crisis waar we nu nog steeds in zitten begon.
Dat zou briljant geweest zijnquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:40 schreef tong80 het volgende:
Ondertussen hoop ik dat De Jong gewoon z’n voorhoofd hard op tafel laat vallen. En dan kijken of Bos dat óók had voorbereid #zg13
19 uur geleden
Ik zou Adriaan oprecht een goede keuze vinden.quote:Blijven er over Bassie of Adriaan en Viola Holt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |