MJ deed het in '79....quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar de special effects waren voor die tijd neusje van de Zalm....
style council, toch?quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:17 schreef alors het volgende:
[..]
My Ever Changing Moods van (de band van) Paul Weller
primary colours, met john travoltaquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Wat is de keuzefilm trouwens? Toch niet een politieke docu ofzo toch?
Wild Wood is wel een aardig album.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh, paul weller.
Dat vind ik zo'n lul.
Het blijft een lul.quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het blijft een lul.
Varg Vikerness heeft ook goede muziek gemaakt.
Niet waar.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Varg Vikerness heeft ook goede muziek gemaakt.
Jammer, was wel benieuwd wat ie nou echt zelf leuke films vindtquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:18 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
primary colours, met john travolta
Ah, we hebben een hater van de cult.quote:
Nee hoor. Eerste keer dat ik het einde haal dit seizoen (Hans Teeuwen niet gezien)quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:21 schreef TNA het volgende:
Ik ben schijnbaar de enige die dit een goede uitzending vond
Prima uitzending imoquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:21 schreef TNA het volgende:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor. Eerste keer dat ik het einde haal dit seizoen (Hans Teeuwen niet gezien)
quote:
Ik vond het een moeizame bevalling.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:21 schreef TNA het volgende:
Wel te veel over de vormquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:21 schreef TNA het volgende:
Vrij saai. Niet slecht maar ook niet hoogstaand. Maar het blijft natuurlijk een kwestie van persoonlijke smaak.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:21 schreef TNA het volgende:
Ik vond het ook leuk, niet per se heel diepgaand, maar zeker wel interessant en vermakelijk.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:21 schreef TNA het volgende:
nee hoor, ik vond het ook best interessante visie en uitleg van zijn fragmenten,quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:21 schreef TNA het volgende:
Het is er nog steeds niet uit.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vond het een moeizame bevalling.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:23 schreef waxmask het volgende:
Saai, niks nieuws gezegd, ontwijkend mediatraining gedrag....
Vond het ook wel boeiend, vooral om Bos te zien spartelen met prive-vragen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:21 schreef TNA het volgende:
Viel wel mee. Enkel zijn keuze voor de The Passion om vervolgens niks over het geloof te willen antwoorden was wel opmerkelijk te noemen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:23 schreef waxmask het volgende:
Saai, niks nieuws gezegd, ontwijkend mediatraining gedrag....
Lag ook wel aan Wilfried. Eerst stellen dat zijn ouders een moeilijke tijd was, om vervolgens direct op zijn eigen huwelijk te klappen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vond het ook wel boeiend, vooral om Bos te zien spartelen met prive-vragen.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Viel wel mee. Enkel zijn keuze voor de The Passion om vervolgens niks over het geloof te willen antwoorden was wel opmerkelijk te noemen.
Ja, dat was inderdaad een beetje mal.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Viel wel mee. Enkel zijn keuze voor de The Passion om vervolgens niks over het geloof te willen antwoorden was wel opmerkelijk te noemen.
[..]
Lag ook wel aan Wilfried. Eerst stellen dat zijn ouders een moeilijke tijd was, om vervolgens direct op zijn eigen huwelijk te klappen.
Over 10 jaar is hij wellicht nog matiger.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:25 schreef waxmask het volgende:
Ik denk dat als Wouter pas over 10 jaar gast was geweest hij meer te zeggen zou hebben en wat meer antwoorden durft te geven.
Geheel eens. Hij vertelt ook gewoon heel goed, prettige spreker om naar te luisteren, ook zo lang.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:25 schreef Grumpey het volgende:
Top uitzendingmaatschappelijk boeiende fragmenten, erg fijn, en gewoon een slimme en intelligente man. Top! (Een keer niet dat kunstgeneuzel)
Terecht, één keer homomuziek op een avond is al meer dan voldoendequote:Op zondag 25 augustus 2013 23:54 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ze zijn het U2 fragment 'From The Sky Down' vergeten! Ik zat er heel de avond op te wachten. Op een gegeven moment sloeg Wilfried een kaartje over, dat zal het misschien geweest zijn...
Precies, op zich allemaal wel interessant wat hij vertelde. Maar als mens zijn we eigenlijk niks meer te weten gekomen over hem. Als hij de kwestie van of je wel of niet gelovig bent al te persoonlijk vind, dan weet je dat de aflevering puur over maatschappelijke/politieke onderwerpen zal gaan die verder weinig of niet direct met zijn persoonlijke leven te maken hebben.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:23 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
nee hoor, ik vond het ook best interessante visie en uitleg van zijn fragmenten,
Hij is toch nog teveel politicus net als Verhofstadt een aantal jaar geleden, 't is meer een samenvatting van de visie en te weinig de 'mens' wouter bos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |