SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4 augustus
Nelleke Noordervliet (Rotterdam 1945) schrijft romans en publiceert verhalen, essays, lezingen en columns in weekbladen en tijdschriften.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.11 augustus
Beatrice de Graaf (Putten 1976) is als hoogleraar Conflict en veiligheid verbonden aan het Centrum voor Terrorisme en Contraterrorisme van de Universiteit Leiden (Campus Den Haag).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18 augustus
Johan Simons (Heerjansdam 1946) is intendant bij de Münchner Kammerspiele, een van de meest vooraanstaande Duitse theatergezelschappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.25 augustus
Wouter Bos (Vlaardingen 1963) is de kersverse baas van het VU Medisch Centrum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 september
Daan Roosegaarde (Nieuwkoop 1979) is kunstenaar, entrepreneur en ontwerper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on.
AJ![]()
Fipo[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Fout.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nederland 3?!quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:05 schreef TNA het volgende:
Vind het een zeer goede uitzending. Bos laat zich goed interviewen en vertelt interessante dingen.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
'Het is vintage'. Echt alles wat Obama doet is nep en oppervlakkig en goedkoop.
Die Lebenslust bringt dich um.![]()
uh, okéquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik hou altijd veel meer van de politici en economen/wetenschapper uitzendingen dan de kunstenaars en creatievelingen, fragmenten liggen dichter bij mijn interesses![]()
![]()
Ben er een uurtje uit geweest, nog wat spannends gebeurd in de tussentijd of was het gewoon het niveau van het eerste anderhalf uur ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
''Volgens mij was hij dood en doodmoe''quote:Hij krijgt dus een service van Roddick met 141 mijl per uur in zijn gezicht. Weet niet hoeveel een mijl is. 5 km ofzo? :? Maar dan zou die service iets van 750 km per uur zijn geweest en dat slaat natuurlijk nergens op. :{![]()
Micha Wertheim vorig jaarquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:08 schreef Grumpey het volgende:
Ik hou altijd veel meer van de politici en economen/wetenschapper uitzendingen dan de kunstenaars en creatievelingen, fragmenten liggen dichter bij mijn interesses
AJ![]()
Dit was alles behalve nep en oppervlakkig.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:07 schreef Morendo het volgende:
'Het is vintage'. Echt alles wat Obama doet is nep en oppervlakkig en goedkoop.![]()
Wilfried vind vooral zichzelf belangrijk....quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Is Wilfried nou een beetje simpel of weigert hij gewoon te luisteren naar zijn gasten?WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
Hij spreekt daar zijn eigen mensen toe, dus hij heeft daar niets te winnen. Inderdaad gemeend dus.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:08 schreef Oliviertje1994 het volgende:
[..]
Dit was alles behalve nep en oppervlakkig.WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
Echt pijnlijk ja. Hij wil Bos zo graag onderbreken, om vervolgens een vraag te stellen welke net is beantwoord.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:09 schreef Kenju het volgende:
[..]
Wilfried vind vooral zichzelf belangrijk....![]()
Ik vind dat enorm meevallen. Bos heeft alle ruimte om uit te praten.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt pijnlijk ja. Hij wil Bos zo graag onderbreken, om vervolgens een vraag te stellen welke net is beantwoord.![]()
Wilfried is dan ook wat overschat als presentator.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Tuurlijk wel. Dat geklets over dat jullie 'zoveel meer gaan bereiken etc.'quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:08 schreef Oliviertje1994 het volgende:
[..]
Dit was alles behalve nep en oppervlakkig.
Dit is zijn stijl gewoon. In Holland Sport was het niet anders. En iedereen maar roepen hoe 'briljant' (dat woord heeft ook geen betekenis meer) hij is met zijn pseudo-psychologische onzin. Maar het is minder erg dan hij af en toe ook kan zijn vind ik.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt pijnlijk ja. Hij wil Bos zo graag onderbreken, om vervolgens een vraag te stellen welke net is beantwoord.WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
Film het dan niet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:09 schreef Kenju het volgende:
[..]
Hij spreekt daar zijn eigen mensen toe, dus hij heeft daar niets te winnen. Inderdaad gemeend dus.
24 uur met... was prima, omdat het niet live was waarschijnlijk.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:10 schreef Pedroso het volgende:
Wilfried is dan ook wat overschat als presentator.![]()
Obama had mooie woorden, voor zijn linkse aanhang, maar politiek is gewoon een vak waar je ijzervreters voor nodig hebt. Obama heeft gewoon onkundig gehandeld.![]()
Jij denkt echt dat Obama daar een huilbui stond te faken?quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Dat geklets over dat jullie 'zoveel meer gaan bereiken etc.'![]()
Het is gefilmd door een aanwezige die het vervolgens op Youtube heeft gezet, slimmerd.quote:WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
Natuurlijk. Een echte vent huilt niet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:11 schreef TNA het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat Obama daar een huilbui stond te faken?Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Die van vorig jaar was goedquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt pijnlijk ja. Hij wil Bos zo graag onderbreken, om vervolgens een vraag te stellen welke net is beantwoord.
AJ![]()
Duh, maar wel geregisseerd.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:12 schreef Kenju het volgende:
[..]
Het is gefilmd door een aanwezige die het vervolgens op Youtube heeft gezet, slimmerd.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Ik vind dit niet veel. Wel mooi clipje.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat verzin je nu voor jezelf. Misschien we, misschien niet. Hij had iig niets te winnen daar, dus wat is redelijk? Dat jij dan graag iets anders wil verzinnen zonder basis, is voor jezelf.quote:WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
Nee, doet het mij gewoon. Eng hoe goed die foto's zijn genomen eigenlijk. Ziet er allemaal prachtig doch oprecht uit.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:13 schreef vakkenvuller_nr_39245 het volgende:
Krijgen jullie ook een foutmelding?
http://instagram.com/barackobama![]()
Het is natuurlijk erg stoer om zo cynisch mogelijk naar politici te kijken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:15 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dat verzin je nu voor jezelf. Misschien we, misschien niet. Hij had iig niets te winnen daar, dus wat is redelijk? Dat jij dan graag iets anders wil verzinnen zonder basis, is voor jezelf.![]()
Alleen Penney de Jager nog.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar de special effects waren voor die tijd neusje van de Zalm....![]()
Wat een homomuziek zeg. Die psalm was mooierWho's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?![]()
Wie met wat is dit?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
MJ deed het in '79....quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar de special effects waren voor die tijd neusje van de Zalm....WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
oh, paul weller.
Dat vind ik zo'n lul.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wat is de keuzefilm trouwens? Toch niet een politieke docu ofzo toch?Who's the black private dick
style council, toch?quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:17 schreef alors het volgende:
[..]
My Ever Changing Moods van (de band van) Paul WellerQuestion authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!![]()
primary colours, met john travoltaquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Wat is de keuzefilm trouwens? Toch niet een politieke docu ofzo toch?- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter. - Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite![]()
Wild Wood is wel een aardig album.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh, paul weller.
Dat vind ik zo'n lul.![]()
Het blijft een lul.quote:
Varg Vikerness heeft ook goede muziek gemaakt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het blijft een lul.
Varg Vikerness heeft ook goede muziek gemaakt.De joden waren het. Inmiddels weer opgepakt in Frankrijk, maar dat geheel terzijde.
![]()
Niet waar.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Varg Vikerness heeft ook goede muziek gemaakt.![]()
Jammer, was wel benieuwd wat ie nou echt zelf leuke films vindtquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:18 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
primary colours, met john travoltaWho's the black private dick
Ah, we hebben een hater van de cult.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nee hoor. Eerste keer dat ik het einde haal dit seizoen (Hans Teeuwen niet gezien)quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:21 schreef TNA het volgende:
Ik ben schijnbaar de enige die dit een goede uitzending vond![]()
Prima uitzending imoquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:21 schreef TNA het volgende:
Ik ben schijnbaar de enige die dit een goede uitzending vondWho's the black private dick
quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor. Eerste keer dat ik het einde haal dit seizoen (Hans Teeuwen niet gezien)quote:![]()
![]()
Ik vond het een moeizame bevalling.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:21 schreef TNA het volgende:
Ik ben schijnbaar de enige die dit een goede uitzending vond![]()
Wel te veel over de vormquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:21 schreef TNA het volgende:
Ik ben schijnbaar de enige die dit een goede uitzending vond
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Vrij saai. Niet slecht maar ook niet hoogstaand. Maar het blijft natuurlijk een kwestie van persoonlijke smaak.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:21 schreef TNA het volgende:
Ik ben schijnbaar de enige die dit een goede uitzending vondAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik vond het ook leuk, niet per se heel diepgaand, maar zeker wel interessant en vermakelijk.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:21 schreef TNA het volgende:
Ik ben schijnbaar de enige die dit een goede uitzending vondknow'm sayin?
word? word.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: