Dat logge lijf 7% opslepen lijkt me niet echt garant staan voor een doorslaand succes.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Graeme Brown, rittenkaper, heeft zich gespaard voor morgen.
Beter dan de 22% die nog komen gaatquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat logge lijf 7% opslepen lijkt me niet echt garant staan voor een doorslaand succes.
De steilste meters van de Nokereberg zijn ook zeven procent. En daar won ie ook.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat logge lijf 7% opslepen lijkt me niet echt garant staan voor een doorslaand succes.
22% tyfusquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Beter dan de 22% die nog komen gaat
Valdepeñas de Jaén.quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:08 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Volgens de locals daar zelfs enkele stukjes van 30%
Correct.quote:
Preciesquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:16 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Maximaal 24 in La Cueña les Cabres
Yups, maar die is maar 1km langquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
PreciesDat werd ook gezegd. Maar Valdepeñas de Jaén heeft dus nog steilere stukken?
Als die ene km tegen de 30% is denk ik dat je benen wel anders piepen dan "maar 1km"quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:19 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Yups, maar die is maar 1km lang
quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als die ene km tegen de 30% is denk ik dat je benen wel anders piepen dan "maar 1km"
Al die aankomsten bergop vertekenen een beetje. Vaak gewoon een (relatief) vlakke etappe met dan een aankomst bergop.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:31 schreef Kun-Aguero het volgende:
Is dit een van zwaarste rondes allertijden ?
Daar kan wel een kern van waarheid inzitten.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:33 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Al die aankomsten bergop vertekenen een beetje. Vaak gewoon een (relatief) vlakke etappe met dan een aankomst bergop.
Die smalle straatjes zie je ook alleen maar daar.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:44 schreef Mani89 het volgende:
Oja dat is die aankomst waar Poels tweede werd 2 jaar geleden.
Die heeft ook niet veel progressie gemaakt in die 2 jaar.
Nou ja, het is in principe al een wonder dat hij nog kan fietsen..quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:44 schreef Mani89 het volgende:
Oja dat is die aankomst waar Poels tweede werd 2 jaar geleden.
Die heeft ook niet veel progressie gemaakt in die 2 jaar.
Welnee.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:31 schreef Kun-Aguero het volgende:
Is dit een van zwaarste rondes allertijden ?
Als je daar in de stromende regen fietst kom je de 30% stukken niet eens omhoog denk ik.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als die ene km tegen de 30% is denk ik dat je benen wel anders piepen dan "maar 1km"
In 2003 kwamen ze letterlijk lopend nieteens aan.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Als je daar in de stromende regen fietst kom je de 30% stukken niet eens omhoog denk ik.
Ja, mooi zulke hellingen. Ook om zelfs een te proberen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:58 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
In 2003 kwamen ze letterlijk lopend nieteens aan.
Mwa daar begin ik nu liever niet aan.quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:09 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja, mooi zulke hellingen. Ook om zelfs een te proberen.![]()
Dat zou idd wat verklaren. Er gingen namelijk nog zo'n 40 man mee en hij zou met zijn kwaliteiten daar zeker bij moetne zitenquote:Op maandag 26 augustus 2013 14:38 schreef baggerbaas het volgende:
Volgens Portal had Henao gisteren een hongerklop. Dat zou wel verklaren waarom hij op dat vreemde moment moest lossen.
Bijna 3 minuten gaat hij niet goed fietsen op Valverde/Rodriquez/Nibali.quote:49. HENAO, Sergio Luis 191 SKY PROCYCLING 5h 10' 11'' + 2' 49''
Zou wel mooi zijn als ie het toch gaat proberenquote:Op maandag 26 augustus 2013 14:41 schreef Syntix het volgende:
Bijna 3 minuten gaat hij niet goed fietsen op Valverde/Rodriquez/Nibali.
Uiteraard, laat het hem maar proberen. Geeft in ieder geval weer wat mooie televisie. Hij moet alleen wel uitkijken dat hij niet Uran en zichzelf uitspeelt met al dat aanvallen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als ie het toch gaat proberen
Maar ja, zal nu wel alle ballen op Uran zijn natuurlijk.
Volgens Portal zou Henao nog steeds als kopman worden uitgespeeldquote:Op maandag 26 augustus 2013 15:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als ie het toch gaat proberen
Maar ja, zal nu wel alle ballen op Uran zijn natuurlijk.
Vanaf 16:00 nos.nlquote:Op maandag 26 augustus 2013 15:16 schreef Byzantynixschii het volgende:
Waar kan ik ergens een livestream zien van de Vuelta?
Serieus? Ik dacht dat ik gisteren hoorde dat de nos alleen maar samenvattingen ging doen doordeweeks.quote:
Zullen ze wel op de tv mee bedoelen. Laatste paar jaar streamen ze wel live.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:29 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht dat ik gisteren hoorde dat de nos alleen maar samenvattingen ging doen doordeweeks.
Op TV ja, op de site streamen ze hetquote:Op maandag 26 augustus 2013 15:29 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht dat ik gisteren hoorde dat de nos alleen maar samenvattingen ging doen doordeweeks.
Omdat alle 'de Tour is de enige wielerwedstrijd' kijkers nu weg zijn.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:36 schreef Nober het volgende:
Waarom zat de Tour in het Tijdelijke Fora met allerlei topics en waarom de Vuelta niet?
Dat vraag ik me ook af, maar aan de andere kant, er zal wel een stuk minder aandacht voor zijnquote:Op maandag 26 augustus 2013 15:36 schreef Nober het volgende:
Waarom zat de Tour in het Tijdelijke Fora met allerlei topics en waarom de Vuelta niet?
Waar heeft hij dat gezegd eigenlijk?quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:21 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Volgens Portal zou Henao nog steeds als kopman worden uitgespeeld
Te weinig aandacht.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:36 schreef Nober het volgende:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waar heeft hij dat gezegd eigenlijk?
twitter:
Ah ok, ik las dit namelijk:quote:
quote:"Henao is not therefore necessarily going to lose his status as protected rider, although Urán will get a lot more focus. We cannot make any mistakes with him. But we will be keeping a close eye on Sergio too, and keep battling away with him, too.”
Gezien zijn vorm lijkt me deze aankomst wel haalbaar.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:02 schreef Sasman het volgende:
Meersman vandaag misschien al? Zal afhangen van het tempo natuurlijk maar toch..
Vakantie heeft er ook veel mee te maken. Tour kon ik rustig kijken maar Vuelta helemaal volgen wordt lastig.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, maar aan de andere kant, er zal wel een stuk minder aandacht voor zijn
Maar ja, de Tour is de enige echte wedstrijd van het jaar he, jwt
Lullig voor hem, Sky loste die hongerklop stukken beter op met onze held Froomequote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:13 schreef rubbereend het volgende:
Hoe is het bergje waar we vandaag op aankomen?
aan welke percentages moet ik denken dan?quote:
Maar dan is het wel weer leuk om iig hier er alvast wat over te lezen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:12 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Vakantie heeft er ook veel mee te maken. Tour kon ik rustig kijken maar Vuelta helemaal volgen wordt lastig.
De 2 steilste kilometers zo rond 7-8%, daarna volgens mij ongeveer 4. Mooie Valverde-aankomst denk ikquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aan welke percentages moet ik denken dan?
2km aan 8% en dan 1km aan 5%quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aan welke percentages moet ik denken dan?
Maar alles is toch zó professioneel geregeld bij Sky?quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:38 schreef baggerbaas het volgende:
Volgens Portal had Henao gisteren een hongerklop. Dat zou wel verklaren waarom hij op dat vreemde moment moest lossen.
Ik wil de Martquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:42 schreef GooseFM het volgende:
Waarom horen we bij de NOS nu in hemelsnaam Gio Lippens? En niet Ducrot en Dijkstra, zoals de afgelopen twee dagen? Ducrot gestikt in een stuk tapijt ofzo?
Ze hebben toch wat moeite met hongerklopjes. Het is niet de eerste keer bij Sky dat, dat gebeurd.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:38 schreef Zelva het volgende:
[..]
Maar alles is toch zó professioneel geregeld bij Sky?
En hoe komt dat dan, denk je? De wetenschappelijke benadering van Sky is toch ongeëvenaard?quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:43 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ze hebben toch wat moeite met hongerklopjes. Het is niet de eerste keer bij Sky dat, dat gebeurd.
Het is niet nu bij de nos toch ?quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:42 schreef GooseFM het volgende:
Waarom horen we bij de NOS nu in hemelsnaam Gio Lippens? En niet Ducrot en Dijkstra, zoals de afgelopen twee dagen? Ducrot gestikt in een stuk tapijt ofzo?
D&D is in het weekend. Doordeweeks afwisselend Gio, Joris en nog eentje.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:42 schreef GooseFM het volgende:
Gio is nog altijd beter vol te houden dan de continue stroom onzin van het olijke duo.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:42 schreef GooseFM het volgende:
Jawel, doordeweeks live vanaf 16.00 uur op nos.nl en sport24.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:45 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Het is niet nu bij de nos toch ?
ah merciquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
D&D is in het weekend. Doordeweeks afwisselend Gio, Joris en nog eentje.
Gewoon esquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:48 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Jawel, doordeweeks live vanaf 16.00 uur op nos.nl en sport24.
[..]
ah merci. Toch jammer wel...
Het kan ook nog zijn dat in het weekend DeMart er zit samen met Ducrot. Dat is helemaal topshowquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:48 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Jawel, doordeweeks live vanaf 16.00 uur op nos.nl en sport24.
[..]
ah merci. Toch jammer wel...
Op zich is dat met die tijden wel iets waar Thijsje gelijk in heeft wmb, waarom finishen ze altijd zo vroeg dat heel veel mensen het niet eens kunnen zien?quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Lekker dat de finish weer rond de klok van 6 uur is.
De etappes zijn kort, dus ze kunnen 's ochtends lekker uitslapen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:01 schreef Zelva het volgende:
Voor de renners is laat finishen nogal minder fijn, zeker in een ronde.
Die wil zijn ploeggenoten voor volgend jaar niet in de weg rijden?quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:08 schreef groenen het volgende:
Ook mooi dat LL Sanchez lekker voorin blijft chillen.
Inderdaad, maar was wel een behoorlijke slow-motion waardoor het leek alsof hij helemaal niet bewoog.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Iemand van Caja Rural hard op de plaat. Zag er niet lekker uit.
Zou dit ook helemaal niet erg vinden:)quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:09 schreef IbanMayo het volgende:
Hopelijk verliest Molkema z.s.m. veel tijd, kan ie lekker achterin het peloton chillen en paar etappes uitkiezen. Om vervolgens in Florence WK te worden
Betancourt word dat al.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:09 schreef IbanMayo het volgende:
Hopelijk verliest Molkema z.s.m. veel tijd, kan ie lekker achterin het peloton chillen en paar etappes uitkiezen. Om vervolgens in Florence WK te worden
Rasmussen gemist zeker.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:29 schreef marcodej het volgende:
Dat "lekker veel tijd verliezen om daarna een etappe te pakken" heeft nog nooit gewerkt.
Movistar bedoel je?quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een mongolenploeg toch ook. Kunnen ze niet per direct stoppen?
Als je zo redeneert dan zijn alleen Rodriguez, Nibali en Valverde renners van naam.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:30 schreef Syntix het volgende:
"renners van naam op achterstand: Mollema"faal commentator.
Rodriguez heeft ook geen ronde gewonnen dus hij dan ook niet.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je zo redeneert dan zijn alleen Rodriguez, Nibali en Valverde renners van naam.
Maar dan heb je Scarponi nog.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:35 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Rodriguez heeft ook geen ronde gewonnen dus hij dan ook niet.
quote:
Dat werkt doorgaans alleen als het bewust gebeurt door steengoede renners. Niet als één van die twee voorwaarden niet opgaat en zeker niet als het allebei niet het geval is.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:29 schreef marcodej het volgende:
Dat "lekker veel tijd verliezen om daarna een etappe te pakken" heeft nog nooit gewerkt.
Wanneer faalt Sky?quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waar was je gisteren toen Sky hard aan het falen was? Nergens.
Niet bij het doping gebruiken in ieder geval.quote:
En niet eens na 10 meter afgegevenquote:Op maandag 26 augustus 2013 17:38 schreef Pedroso het volgende:
Brown![]()
Het enige goede werk wat ie deze ronde gaat doen waarschijnlijk.
Haten op Skyquote:Op maandag 26 augustus 2013 17:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet bij het doping gebruiken in ieder geval.
He-he.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:40 schreef Pedroso het volgende:
Waarschijnlijk wist Movistar niet dat Mollema op achterstand reed anders hadden ze wel gas gegeven.
Dan was het Bianciquote:Op maandag 26 augustus 2013 17:40 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat je het uitsprak als biansjie
Denk niet dat Movistar zich druk maakt om Mollema.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:40 schreef Pedroso het volgende:
Waarschijnlijk wist Movistar niet dat Mollema op achterstand reed anders hadden ze wel gas gegeven.
Als een debiel posten als Mollema iets overkomtquote:
Oh, dus je kunt wel normaal spellen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:41 schreef groenen het volgende:
[..]
Denk niet dat Movistar zich druk maakt om Mollema.
Mocht dat zo zijn dan kunnen ze handen schudden met Hoogerland.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet bij het doping gebruiken in ieder geval.
Nah, niet origineel om iedere keer over Johnny te beginnen wim. Je kunt vast wel beter.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mocht dat zo zijn dan kunnen ze handen schudden met Hoogerland.
Dat soort losers heb je er nu eenmaal tussen, zijn niet de slimsten over het algemeen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als een debiel posten als Mollema iets overkomt.
Sukkel.
Pino, ben jij geobsedeerd door Syntix?quote:
"Als een debiel"quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als een debiel posten als Mollema iets overkomt.
Sukkel.
Tja, niet door Euskaltel in ieder geval.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:44 schreef Kun-Aguero het volgende:
Die chaos word gecreerd omdat er wat ploegen zijn die nog wat willen laten zien die volgend jaar niet meer bestaan.
Ja als een debiel ja. Pluspuntje dat je dat gewoon hebt kunnen lezen. Djeez.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:44 schreef Syntix het volgende:
[..]
Pino, ben jij geobsedeerd door Syntix?
[..]
"Als een debiel"
Gio.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:45 schreef Panthera. het volgende:
Wie is die figuur die op de stream van de NOS commentaar geeft? Wat een flapdrol.
Niet haten op mijn analyse.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:45 schreef groenen het volgende:
[..]
Tja, niet door Euskaltel in ieder geval.
Half Nederland mag wel klaarkomen als Valverde door pech van het tourpodium gereden wordt?quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat soort losers heb je er nu eenmaal tussen, zijn niet de slimsten over het algemeen.
Of je snapt het niet.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:46 schreef groenen het volgende:
[..]
Half Nederland mag wel klaarkomen als Valverde door pech van het tourpodium gereden wordt?
Vanni van Bronckhorst?quote:
Die zijn wel natuurlijk wel ter plaatsequote:Op maandag 26 augustus 2013 17:46 schreef Pedroso het volgende:
Zou een aankomst voor Meersman moeten zijn maar op de Belg zijn ze er niet helemaal van overtuigd of de beklimming niet net te zwaar is. Denk dat ie het wel aan kan.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:45 schreef Cavaliers het volgende:
Wat ben je toch ook een dwaas, Syntix.
Prima als Movistar nu wraak had genomen maar om altijd je plezier te halen uit het falen of pech van Nederlanders is best wel een beetje sneu.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:46 schreef groenen het volgende:
[..]
Half Nederland mag wel klaarkomen als Valverde door pech van het tourpodium gereden wordt?
Het is niet mijn hersenspinsel hoor. Zie de verklaring hierboven.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:49 schreef groenen het volgende:
[..]
Nee, jouw hersenspinsel gaan mijn voorstellingsvermogen te boven.
Ik lach vooral omdat hij als een idioot met zijn fiets begon te gooien. Mollema is nou niet echt de meest mooie of interessante renner. Daarom zie ik hem liever niet vooraan.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Prima als Movistar nu wraak had genomen maar om altijd je plezier te halen uit het falen of pech van Nederlanders is best wel een beetje sneu.
En omdat half Nederland hem wel ok vindt, vind jij het leuk om hem Bokkema te noemen. Treurig.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:50 schreef groenen het volgende:
[..]
Ik lach vooral omdat hij als een idioot met zijn fiets begon te gooien. Mollema is nou niet echt de meest mooie of interessante renner. Daarom zie ik hem liever niet vooraan.
Komend van een regie die voortdurend schommelende en onbetrouwbare voorsprongen in beeld brengt, hecht ik daar ook weinig waarde aan.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:51 schreef zeeppaardje het volgende:
Wat ik bij de vuelta wel leuk vind is dat ze de snelheid vaak laten zien
O, dacht dat het hier bon ton was om zijn naam te verhaspelen. Omdat Smeets dat ooit deed. En met chauvinistisch Nederland heb ik niets te maken.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En omdat half Nederland hem wel ok vindt, vind jij het leuk om hem Bokkema te noemen. Treurig.
Baukema piemelzuiger.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:54 schreef groenen het volgende:
[..]
O, dacht dat het hier bon ton was om zijn naam te verhaspelen. Omdat Smeets dat ooit deed. En met chauvinistisch Nederland heb ik niets te maken.
Oh, maar 'wij' moeten wel met niet chauvinistisch Nederland rekening houden. Dorpsgekken, inderdaad.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:54 schreef groenen het volgende:
[..]
O, dacht dat het hier bon ton was om zijn naam te verhaspelen. Omdat Smeets dat ooit deed. En met chauvinistisch Nederland heb ik niets te maken.
De regie tijdens de Tour blijft het beste, Giro is ook altijd dramatisch in beeld.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat wordt het weer slecht in beeld gebracht. Geen kut van te volgen.
Precies verschrikkelijk onhandig maar nog niet zo slecht als de giro.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat wordt het weer slecht in beeld gebracht. Geen kut van te volgen.
Toen Horner ging, kon iedereen met gemak mee, maar de helden Rodriguez en Valverde zaten weer naar elkaar te kijken, stel je voor dat ze zelf iets moeten dichtrijden.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:58 schreef Ambrosius het volgende:
Valverde laat weer een etappe liggen.
Waar staat dat?quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oh, maar 'wij' moeten wel met niet chauvinistisch Nederland rekening houden.
Tenministe iemand met een verhaal, in tegenstelling tot alle Nederlanders waar jij fan van bent.quote:
Hoezo heet jij aguero.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:00 schreef Aguero het volgende:
[..]
Hij verliest 3 seconden, die klap komt hij nooit meer te boven,
quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:00 schreef groenen het volgende:
Tenministe iemand met een verhaal, in tegenstelling tot alle Nederlanders waar jij fan van bent.
Dat staat er niet maar dat maak ik er gewoon even uit op. Goed he? Maar het is wel lekker hip he, niet voor de Nederlanders zijn. Zo lekker recalcitrant.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:00 schreef groenen het volgende:
[..]
Waar staat dat?
[..]
Tenministe iemand met een verhaal, in tegenstelling tot alle Nederlanders waar jij fan van bent.
Vind Baskenland toch echt leuker.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Op je 41e de mooiste overwinning in je carrière rijden.
Pinot is een Fransman.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:00 schreef groenen het volgende:
[..]
[..]
Leuk dat jij tussen half 6 en 6 uur ook het idee had dat fok je redding zou zijn.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:01 schreef Aguero het volgende:
[..]
Herrada die zelf in de aanval gaat is ook niet echt handig, dat was gisteren de sterkste knecht van Valverde.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Toen Horner ging, kon iedereen met gemak mee, maar de helden Rodriguez en Valverde zaten weer naar elkaar te kijken, stel je voor dat ze zelf iets moeten dichtrijden.
Koning Leopoldquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:02 schreef Marcoss het volgende:
Konig 10de in het klassement, was daar geen weddenschap over gisteren?
Prima.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat staat er niet maar dat maak ik er gewoon even uit op. Goed he?
Denk dat die niet in de aanval ging, maar de apathische rest per ongeluk losreed.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Herrada die zelf in de aanval gaat is ook niet echt handig, dat was gisteren de sterkste knecht van Valverde.
Slobole klinkt wel beterquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:03 schreef Mani89 het volgende:
47. SLOBOLE, Grega 212 VACANSOLEIL-DCM PRO CYCLING TEAM
Eerste Vacans vandaag, netjes hoor.
Grega Slobolequote:Op maandag 26 augustus 2013 18:03 schreef Mani89 het volgende:
47. SLOBOLE, Grega 212 VACANSOLEIL-DCM PRO CYCLING TEAM
Eerste Vacans vandaag, netjes hoor.
Ik herken dat zelf ook. Ik dacht: even een paar kwaliteitspost nog maken zo vlak voor het eten.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:02 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Leuk dat jij tussen half 6 en 6 uur ook het idee had dat fok je redding zou zijn.
Dat doen er zoveel hier.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En omdat half Nederland hem wel ok vindt, vind jij het leuk om hem Bokkema te noemen. Treurig.
Wielrennen in Spanje is al decennia een parallel universum volgens mij.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:01 schreef Marcoss het volgende:
Horner die wint en Basso en Zubeldia in de top-10 bij een explosieve aankomst, we zijn in een parallel universum beland!
Hij heeft 41 jaar de tijd gehad om het te leren.quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:37 schreef Kun-Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
Als Koning Leopold ooit in de top 10 komt doe ik hem als ui.
Ik ben voor.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Van mijn part mag Horner zelfs deze Vuelta winnen ...
Wauw. Iets zonder Johnny. Chapeau wim. En zelf doe je vast ook wel eens een Mokkematje zeker, jij deugniet...quote:
Ja precies.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik herken dat zelf ook. Ik dacht: even een paar kwaliteitspost nog maken zo vlak voor het eten.
Nee hoor. Ga nu maar weer verontwaardigd mensen voor debiel uitmaken terwijl je zelf op je teentjes getrapt bent als je kneus genoemd wordt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wauw. Iets zonder Johnny. Chapeau wim. En zelf doe je vast ook wel eens een Mokkematje zeker, jij deugniet...
Oud zeer jaquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nee hoor. Ga nu maar weer verontwaardigd mensen voor debiel uitmaken terwijl je zelf op je teentjes getrapt bent als je kneus genoemd wordt.
Zie TT.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:08 schreef Pedroso het volgende:
Mollema lijkt me goed. Top 5 lijkt me reeel in het eindklassement.
Normaal gesproken kun je geen 2 grote rondes achter elkaar op topniveau rijden. Verwacht dan ook nog wel een terugval.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:08 schreef Pedroso het volgende:
Mollema lijkt me goed. Top 5 lijkt me reeel in het eindklassement.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:23 schreef Slobeend het volgende:
Grega Bole, die heb ik opgeschreven voor vandaag.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:11 schreef groenen het volgende:
Haha, wel mooi dat duel tussen de lafaarden Valverde en JRod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |