Hij heeft 41 jaar de tijd gehad om het te leren.quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:37 schreef Kun-Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
Als Koning Leopold ooit in de top 10 komt doe ik hem als ui.
Ik ben voor.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Van mijn part mag Horner zelfs deze Vuelta winnen ...
Wauw. Iets zonder Johnny. Chapeau wim. En zelf doe je vast ook wel eens een Mokkematje zeker, jij deugniet...quote:
Ja precies.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik herken dat zelf ook. Ik dacht: even een paar kwaliteitspost nog maken zo vlak voor het eten.
Nee hoor. Ga nu maar weer verontwaardigd mensen voor debiel uitmaken terwijl je zelf op je teentjes getrapt bent als je kneus genoemd wordt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wauw. Iets zonder Johnny. Chapeau wim. En zelf doe je vast ook wel eens een Mokkematje zeker, jij deugniet...
Oud zeer jaquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nee hoor. Ga nu maar weer verontwaardigd mensen voor debiel uitmaken terwijl je zelf op je teentjes getrapt bent als je kneus genoemd wordt.
Zie TT.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:08 schreef Pedroso het volgende:
Mollema lijkt me goed. Top 5 lijkt me reeel in het eindklassement.
Normaal gesproken kun je geen 2 grote rondes achter elkaar op topniveau rijden. Verwacht dan ook nog wel een terugval.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:08 schreef Pedroso het volgende:
Mollema lijkt me goed. Top 5 lijkt me reeel in het eindklassement.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:23 schreef Slobeend het volgende:
Grega Bole, die heb ik opgeschreven voor vandaag.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:11 schreef groenen het volgende:
Haha, wel mooi dat duel tussen de lafaarden Valverde en JRod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |