quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:00 schreef groenen het volgende:
Tenministe iemand met een verhaal, in tegenstelling tot alle Nederlanders waar jij fan van bent.
Dat staat er niet maar dat maak ik er gewoon even uit op. Goed he? Maar het is wel lekker hip he, niet voor de Nederlanders zijn. Zo lekker recalcitrant.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:00 schreef groenen het volgende:
[..]
Waar staat dat?
[..]
Tenministe iemand met een verhaal, in tegenstelling tot alle Nederlanders waar jij fan van bent.
Vind Baskenland toch echt leuker.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Op je 41e de mooiste overwinning in je carrière rijden.
Pinot is een Fransman.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:00 schreef groenen het volgende:
[..]
[..]
Leuk dat jij tussen half 6 en 6 uur ook het idee had dat fok je redding zou zijn.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:01 schreef Aguero het volgende:
[..]
Herrada die zelf in de aanval gaat is ook niet echt handig, dat was gisteren de sterkste knecht van Valverde.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Toen Horner ging, kon iedereen met gemak mee, maar de helden Rodriguez en Valverde zaten weer naar elkaar te kijken, stel je voor dat ze zelf iets moeten dichtrijden.
Koning Leopoldquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:02 schreef Marcoss het volgende:
Konig 10de in het klassement, was daar geen weddenschap over gisteren?
Prima.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat staat er niet maar dat maak ik er gewoon even uit op. Goed he?
Denk dat die niet in de aanval ging, maar de apathische rest per ongeluk losreed.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Herrada die zelf in de aanval gaat is ook niet echt handig, dat was gisteren de sterkste knecht van Valverde.
Slobole klinkt wel beterquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:03 schreef Mani89 het volgende:
47. SLOBOLE, Grega 212 VACANSOLEIL-DCM PRO CYCLING TEAM
Eerste Vacans vandaag, netjes hoor.
Grega Slobolequote:Op maandag 26 augustus 2013 18:03 schreef Mani89 het volgende:
47. SLOBOLE, Grega 212 VACANSOLEIL-DCM PRO CYCLING TEAM
Eerste Vacans vandaag, netjes hoor.
Ik herken dat zelf ook. Ik dacht: even een paar kwaliteitspost nog maken zo vlak voor het eten.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:02 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Leuk dat jij tussen half 6 en 6 uur ook het idee had dat fok je redding zou zijn.
Dat doen er zoveel hier.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En omdat half Nederland hem wel ok vindt, vind jij het leuk om hem Bokkema te noemen. Treurig.
Wielrennen in Spanje is al decennia een parallel universum volgens mij.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:01 schreef Marcoss het volgende:
Horner die wint en Basso en Zubeldia in de top-10 bij een explosieve aankomst, we zijn in een parallel universum beland!
Hij heeft 41 jaar de tijd gehad om het te leren.quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:37 schreef Kun-Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
Als Koning Leopold ooit in de top 10 komt doe ik hem als ui.
Ik ben voor.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Van mijn part mag Horner zelfs deze Vuelta winnen ...
Wauw. Iets zonder Johnny. Chapeau wim. En zelf doe je vast ook wel eens een Mokkematje zeker, jij deugniet...quote:
Ja precies.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik herken dat zelf ook. Ik dacht: even een paar kwaliteitspost nog maken zo vlak voor het eten.
Nee hoor. Ga nu maar weer verontwaardigd mensen voor debiel uitmaken terwijl je zelf op je teentjes getrapt bent als je kneus genoemd wordt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wauw. Iets zonder Johnny. Chapeau wim. En zelf doe je vast ook wel eens een Mokkematje zeker, jij deugniet...
Oud zeer jaquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nee hoor. Ga nu maar weer verontwaardigd mensen voor debiel uitmaken terwijl je zelf op je teentjes getrapt bent als je kneus genoemd wordt.
Zie TT.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:08 schreef Pedroso het volgende:
Mollema lijkt me goed. Top 5 lijkt me reeel in het eindklassement.
Normaal gesproken kun je geen 2 grote rondes achter elkaar op topniveau rijden. Verwacht dan ook nog wel een terugval.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:08 schreef Pedroso het volgende:
Mollema lijkt me goed. Top 5 lijkt me reeel in het eindklassement.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:23 schreef Slobeend het volgende:
Grega Bole, die heb ik opgeschreven voor vandaag.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:11 schreef groenen het volgende:
Haha, wel mooi dat duel tussen de lafaarden Valverde en JRod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |