He-he.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:40 schreef Pedroso het volgende:
Waarschijnlijk wist Movistar niet dat Mollema op achterstand reed anders hadden ze wel gas gegeven.
Dan was het Bianciquote:Op maandag 26 augustus 2013 17:40 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat je het uitsprak als biansjie
Denk niet dat Movistar zich druk maakt om Mollema.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:40 schreef Pedroso het volgende:
Waarschijnlijk wist Movistar niet dat Mollema op achterstand reed anders hadden ze wel gas gegeven.
Als een debiel posten als Mollema iets overkomtquote:
Oh, dus je kunt wel normaal spellen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:41 schreef groenen het volgende:
[..]
Denk niet dat Movistar zich druk maakt om Mollema.
Mocht dat zo zijn dan kunnen ze handen schudden met Hoogerland.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet bij het doping gebruiken in ieder geval.
Nah, niet origineel om iedere keer over Johnny te beginnen wim. Je kunt vast wel beter.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mocht dat zo zijn dan kunnen ze handen schudden met Hoogerland.
Dat soort losers heb je er nu eenmaal tussen, zijn niet de slimsten over het algemeen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als een debiel posten als Mollema iets overkomt.
Sukkel.
Pino, ben jij geobsedeerd door Syntix?quote:
"Als een debiel"quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als een debiel posten als Mollema iets overkomt.
Sukkel.
Tja, niet door Euskaltel in ieder geval.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:44 schreef Kun-Aguero het volgende:
Die chaos word gecreerd omdat er wat ploegen zijn die nog wat willen laten zien die volgend jaar niet meer bestaan.
Ja als een debiel ja. Pluspuntje dat je dat gewoon hebt kunnen lezen. Djeez.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:44 schreef Syntix het volgende:
[..]
Pino, ben jij geobsedeerd door Syntix?
[..]
"Als een debiel"
Gio.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:45 schreef Panthera. het volgende:
Wie is die figuur die op de stream van de NOS commentaar geeft? Wat een flapdrol.
Niet haten op mijn analyse.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:45 schreef groenen het volgende:
[..]
Tja, niet door Euskaltel in ieder geval.
Half Nederland mag wel klaarkomen als Valverde door pech van het tourpodium gereden wordt?quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat soort losers heb je er nu eenmaal tussen, zijn niet de slimsten over het algemeen.
Of je snapt het niet.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:46 schreef groenen het volgende:
[..]
Half Nederland mag wel klaarkomen als Valverde door pech van het tourpodium gereden wordt?
Vanni van Bronckhorst?quote:
Die zijn wel natuurlijk wel ter plaatsequote:Op maandag 26 augustus 2013 17:46 schreef Pedroso het volgende:
Zou een aankomst voor Meersman moeten zijn maar op de Belg zijn ze er niet helemaal van overtuigd of de beklimming niet net te zwaar is. Denk dat ie het wel aan kan.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:45 schreef Cavaliers het volgende:
Wat ben je toch ook een dwaas, Syntix.
Prima als Movistar nu wraak had genomen maar om altijd je plezier te halen uit het falen of pech van Nederlanders is best wel een beetje sneu.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:46 schreef groenen het volgende:
[..]
Half Nederland mag wel klaarkomen als Valverde door pech van het tourpodium gereden wordt?
Het is niet mijn hersenspinsel hoor. Zie de verklaring hierboven.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:49 schreef groenen het volgende:
[..]
Nee, jouw hersenspinsel gaan mijn voorstellingsvermogen te boven.
Ik lach vooral omdat hij als een idioot met zijn fiets begon te gooien. Mollema is nou niet echt de meest mooie of interessante renner. Daarom zie ik hem liever niet vooraan.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Prima als Movistar nu wraak had genomen maar om altijd je plezier te halen uit het falen of pech van Nederlanders is best wel een beetje sneu.
En omdat half Nederland hem wel ok vindt, vind jij het leuk om hem Bokkema te noemen. Treurig.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:50 schreef groenen het volgende:
[..]
Ik lach vooral omdat hij als een idioot met zijn fiets begon te gooien. Mollema is nou niet echt de meest mooie of interessante renner. Daarom zie ik hem liever niet vooraan.
Komend van een regie die voortdurend schommelende en onbetrouwbare voorsprongen in beeld brengt, hecht ik daar ook weinig waarde aan.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:51 schreef zeeppaardje het volgende:
Wat ik bij de vuelta wel leuk vind is dat ze de snelheid vaak laten zien
O, dacht dat het hier bon ton was om zijn naam te verhaspelen. Omdat Smeets dat ooit deed. En met chauvinistisch Nederland heb ik niets te maken.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En omdat half Nederland hem wel ok vindt, vind jij het leuk om hem Bokkema te noemen. Treurig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |