Dat vraag ik me ook af, maar aan de andere kant, er zal wel een stuk minder aandacht voor zijnquote:Op maandag 26 augustus 2013 15:36 schreef Nober het volgende:
Waarom zat de Tour in het Tijdelijke Fora met allerlei topics en waarom de Vuelta niet?
Waar heeft hij dat gezegd eigenlijk?quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:21 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Volgens Portal zou Henao nog steeds als kopman worden uitgespeeld
Te weinig aandacht.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:36 schreef Nober het volgende:
Waarom zat de Tour in het Tijdelijke Fora met allerlei topics en waarom de Vuelta niet?
quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waar heeft hij dat gezegd eigenlijk?
twitter:
Ah ok, ik las dit namelijk:quote:
quote:"Henao is not therefore necessarily going to lose his status as protected rider, although Urįn will get a lot more focus. We cannot make any mistakes with him. But we will be keeping a close eye on Sergio too, and keep battling away with him, too.”
Gezien zijn vorm lijkt me deze aankomst wel haalbaar.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:02 schreef Sasman het volgende:
Meersman vandaag misschien al? Zal afhangen van het tempo natuurlijk maar toch..
Vakantie heeft er ook veel mee te maken. Tour kon ik rustig kijken maar Vuelta helemaal volgen wordt lastig.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, maar aan de andere kant, er zal wel een stuk minder aandacht voor zijn
Maar ja, de Tour is de enige echte wedstrijd van het jaar he, jwt
Lullig voor hem, Sky loste die hongerklop stukken beter op met onze held Froomequote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:13 schreef rubbereend het volgende:
Hoe is het bergje waar we vandaag op aankomen?
aan welke percentages moet ik denken dan?quote:
Maar dan is het wel weer leuk om iig hier er alvast wat over te lezen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:12 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Vakantie heeft er ook veel mee te maken. Tour kon ik rustig kijken maar Vuelta helemaal volgen wordt lastig.
De 2 steilste kilometers zo rond 7-8%, daarna volgens mij ongeveer 4. Mooie Valverde-aankomst denk ikquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aan welke percentages moet ik denken dan?
2km aan 8% en dan 1km aan 5%quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aan welke percentages moet ik denken dan?
Maar alles is toch zó professioneel geregeld bij Sky?quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:38 schreef baggerbaas het volgende:
Volgens Portal had Henao gisteren een hongerklop. Dat zou wel verklaren waarom hij op dat vreemde moment moest lossen.
Ik wil de Martquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:42 schreef GooseFM het volgende:
Waarom horen we bij de NOS nu in hemelsnaam Gio Lippens? En niet Ducrot en Dijkstra, zoals de afgelopen twee dagen? Ducrot gestikt in een stuk tapijt ofzo?
Ze hebben toch wat moeite met hongerklopjes. Het is niet de eerste keer bij Sky dat, dat gebeurd.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:38 schreef Zelva het volgende:
[..]
Maar alles is toch zó professioneel geregeld bij Sky?
En hoe komt dat dan, denk je? De wetenschappelijke benadering van Sky is toch ongeėvenaard?quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:43 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ze hebben toch wat moeite met hongerklopjes. Het is niet de eerste keer bij Sky dat, dat gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |