quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:13 schreef rubbereend het volgende:
Hoe is het bergje waar we vandaag op aankomen?
aan welke percentages moet ik denken dan?quote:
Maar dan is het wel weer leuk om iig hier er alvast wat over te lezen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:12 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Vakantie heeft er ook veel mee te maken. Tour kon ik rustig kijken maar Vuelta helemaal volgen wordt lastig.
De 2 steilste kilometers zo rond 7-8%, daarna volgens mij ongeveer 4. Mooie Valverde-aankomst denk ikquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aan welke percentages moet ik denken dan?
2km aan 8% en dan 1km aan 5%quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aan welke percentages moet ik denken dan?
Maar alles is toch zó professioneel geregeld bij Sky?quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:38 schreef baggerbaas het volgende:
Volgens Portal had Henao gisteren een hongerklop. Dat zou wel verklaren waarom hij op dat vreemde moment moest lossen.
Ik wil de Martquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:42 schreef GooseFM het volgende:
Waarom horen we bij de NOS nu in hemelsnaam Gio Lippens? En niet Ducrot en Dijkstra, zoals de afgelopen twee dagen? Ducrot gestikt in een stuk tapijt ofzo?
Ze hebben toch wat moeite met hongerklopjes. Het is niet de eerste keer bij Sky dat, dat gebeurd.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:38 schreef Zelva het volgende:
[..]
Maar alles is toch zó professioneel geregeld bij Sky?
En hoe komt dat dan, denk je? De wetenschappelijke benadering van Sky is toch ongeėvenaard?quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:43 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ze hebben toch wat moeite met hongerklopjes. Het is niet de eerste keer bij Sky dat, dat gebeurd.
Het is niet nu bij de nos toch ?quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:42 schreef GooseFM het volgende:
Waarom horen we bij de NOS nu in hemelsnaam Gio Lippens? En niet Ducrot en Dijkstra, zoals de afgelopen twee dagen? Ducrot gestikt in een stuk tapijt ofzo?
D&D is in het weekend. Doordeweeks afwisselend Gio, Joris en nog eentje.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:42 schreef GooseFM het volgende:
Gio is nog altijd beter vol te houden dan de continue stroom onzin van het olijke duo.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:42 schreef GooseFM het volgende:
Jawel, doordeweeks live vanaf 16.00 uur op nos.nl en sport24.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:45 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Het is niet nu bij de nos toch ?
ah merciquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
D&D is in het weekend. Doordeweeks afwisselend Gio, Joris en nog eentje.
Gewoon esquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:48 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Jawel, doordeweeks live vanaf 16.00 uur op nos.nl en sport24.
[..]
ah merci. Toch jammer wel...
Het kan ook nog zijn dat in het weekend DeMart er zit samen met Ducrot. Dat is helemaal topshowquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:48 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Jawel, doordeweeks live vanaf 16.00 uur op nos.nl en sport24.
[..]
ah merci. Toch jammer wel...
Op zich is dat met die tijden wel iets waar Thijsje gelijk in heeft wmb, waarom finishen ze altijd zo vroeg dat heel veel mensen het niet eens kunnen zien?quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Lekker dat de finish weer rond de klok van 6 uur is.
De etappes zijn kort, dus ze kunnen 's ochtends lekker uitslapen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:01 schreef Zelva het volgende:
Voor de renners is laat finishen nogal minder fijn, zeker in een ronde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |