Dat logge lijf 7% opslepen lijkt me niet echt garant staan voor een doorslaand succes.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Graeme Brown, rittenkaper, heeft zich gespaard voor morgen.
Beter dan de 22% die nog komen gaatquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat logge lijf 7% opslepen lijkt me niet echt garant staan voor een doorslaand succes.
De steilste meters van de Nokereberg zijn ook zeven procent. En daar won ie ook.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat logge lijf 7% opslepen lijkt me niet echt garant staan voor een doorslaand succes.
22% tyfusquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Beter dan de 22% die nog komen gaat
Valdepeñas de Jaén.quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:08 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Volgens de locals daar zelfs enkele stukjes van 30%
Correct.quote:
Preciesquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:16 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Maximaal 24 in La Cueña les Cabres
Yups, maar die is maar 1km langquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
PreciesDat werd ook gezegd. Maar Valdepeñas de Jaén heeft dus nog steilere stukken?
Als die ene km tegen de 30% is denk ik dat je benen wel anders piepen dan "maar 1km"quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:19 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Yups, maar die is maar 1km lang
quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als die ene km tegen de 30% is denk ik dat je benen wel anders piepen dan "maar 1km"
Al die aankomsten bergop vertekenen een beetje. Vaak gewoon een (relatief) vlakke etappe met dan een aankomst bergop.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:31 schreef Kun-Aguero het volgende:
Is dit een van zwaarste rondes allertijden ?
Daar kan wel een kern van waarheid inzitten.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:33 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Al die aankomsten bergop vertekenen een beetje. Vaak gewoon een (relatief) vlakke etappe met dan een aankomst bergop.
Die smalle straatjes zie je ook alleen maar daar.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:44 schreef Mani89 het volgende:
Oja dat is die aankomst waar Poels tweede werd 2 jaar geleden.
Die heeft ook niet veel progressie gemaakt in die 2 jaar.
Nou ja, het is in principe al een wonder dat hij nog kan fietsen..quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:44 schreef Mani89 het volgende:
Oja dat is die aankomst waar Poels tweede werd 2 jaar geleden.
Die heeft ook niet veel progressie gemaakt in die 2 jaar.
Welnee.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:31 schreef Kun-Aguero het volgende:
Is dit een van zwaarste rondes allertijden ?
Als je daar in de stromende regen fietst kom je de 30% stukken niet eens omhoog denk ik.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als die ene km tegen de 30% is denk ik dat je benen wel anders piepen dan "maar 1km"
In 2003 kwamen ze letterlijk lopend nieteens aan.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Als je daar in de stromende regen fietst kom je de 30% stukken niet eens omhoog denk ik.
Ja, mooi zulke hellingen. Ook om zelfs een te proberen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:58 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
In 2003 kwamen ze letterlijk lopend nieteens aan.
Mwa daar begin ik nu liever niet aan.quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:09 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja, mooi zulke hellingen. Ook om zelfs een te proberen.![]()
Dat zou idd wat verklaren. Er gingen namelijk nog zo'n 40 man mee en hij zou met zijn kwaliteiten daar zeker bij moetne zitenquote:Op maandag 26 augustus 2013 14:38 schreef baggerbaas het volgende:
Volgens Portal had Henao gisteren een hongerklop. Dat zou wel verklaren waarom hij op dat vreemde moment moest lossen.
Bijna 3 minuten gaat hij niet goed fietsen op Valverde/Rodriquez/Nibali.quote:49. HENAO, Sergio Luis 191 SKY PROCYCLING 5h 10' 11'' + 2' 49''
Zou wel mooi zijn als ie het toch gaat proberenquote:Op maandag 26 augustus 2013 14:41 schreef Syntix het volgende:
Bijna 3 minuten gaat hij niet goed fietsen op Valverde/Rodriquez/Nibali.
Uiteraard, laat het hem maar proberen. Geeft in ieder geval weer wat mooie televisie. Hij moet alleen wel uitkijken dat hij niet Uran en zichzelf uitspeelt met al dat aanvallen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als ie het toch gaat proberen
Maar ja, zal nu wel alle ballen op Uran zijn natuurlijk.
Volgens Portal zou Henao nog steeds als kopman worden uitgespeeldquote:Op maandag 26 augustus 2013 15:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als ie het toch gaat proberen
Maar ja, zal nu wel alle ballen op Uran zijn natuurlijk.
Vanaf 16:00 nos.nlquote:Op maandag 26 augustus 2013 15:16 schreef Byzantynixschii het volgende:
Waar kan ik ergens een livestream zien van de Vuelta?
Serieus? Ik dacht dat ik gisteren hoorde dat de nos alleen maar samenvattingen ging doen doordeweeks.quote:
Zullen ze wel op de tv mee bedoelen. Laatste paar jaar streamen ze wel live.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:29 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht dat ik gisteren hoorde dat de nos alleen maar samenvattingen ging doen doordeweeks.
Op TV ja, op de site streamen ze hetquote:Op maandag 26 augustus 2013 15:29 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht dat ik gisteren hoorde dat de nos alleen maar samenvattingen ging doen doordeweeks.
Omdat alle 'de Tour is de enige wielerwedstrijd' kijkers nu weg zijn.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:36 schreef Nober het volgende:
Waarom zat de Tour in het Tijdelijke Fora met allerlei topics en waarom de Vuelta niet?
Dat vraag ik me ook af, maar aan de andere kant, er zal wel een stuk minder aandacht voor zijnquote:Op maandag 26 augustus 2013 15:36 schreef Nober het volgende:
Waarom zat de Tour in het Tijdelijke Fora met allerlei topics en waarom de Vuelta niet?
Waar heeft hij dat gezegd eigenlijk?quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:21 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Volgens Portal zou Henao nog steeds als kopman worden uitgespeeld
Te weinig aandacht.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:36 schreef Nober het volgende:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waar heeft hij dat gezegd eigenlijk?
twitter:
Ah ok, ik las dit namelijk:quote:
quote:"Henao is not therefore necessarily going to lose his status as protected rider, although Urán will get a lot more focus. We cannot make any mistakes with him. But we will be keeping a close eye on Sergio too, and keep battling away with him, too.”
Gezien zijn vorm lijkt me deze aankomst wel haalbaar.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:02 schreef Sasman het volgende:
Meersman vandaag misschien al? Zal afhangen van het tempo natuurlijk maar toch..
Vakantie heeft er ook veel mee te maken. Tour kon ik rustig kijken maar Vuelta helemaal volgen wordt lastig.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, maar aan de andere kant, er zal wel een stuk minder aandacht voor zijn
Maar ja, de Tour is de enige echte wedstrijd van het jaar he, jwt
Lullig voor hem, Sky loste die hongerklop stukken beter op met onze held Froomequote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:13 schreef rubbereend het volgende:
Hoe is het bergje waar we vandaag op aankomen?
aan welke percentages moet ik denken dan?quote:
Maar dan is het wel weer leuk om iig hier er alvast wat over te lezen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:12 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Vakantie heeft er ook veel mee te maken. Tour kon ik rustig kijken maar Vuelta helemaal volgen wordt lastig.
De 2 steilste kilometers zo rond 7-8%, daarna volgens mij ongeveer 4. Mooie Valverde-aankomst denk ikquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aan welke percentages moet ik denken dan?
2km aan 8% en dan 1km aan 5%quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aan welke percentages moet ik denken dan?
Maar alles is toch zó professioneel geregeld bij Sky?quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:38 schreef baggerbaas het volgende:
Volgens Portal had Henao gisteren een hongerklop. Dat zou wel verklaren waarom hij op dat vreemde moment moest lossen.
Ik wil de Martquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:42 schreef GooseFM het volgende:
Waarom horen we bij de NOS nu in hemelsnaam Gio Lippens? En niet Ducrot en Dijkstra, zoals de afgelopen twee dagen? Ducrot gestikt in een stuk tapijt ofzo?
Ze hebben toch wat moeite met hongerklopjes. Het is niet de eerste keer bij Sky dat, dat gebeurd.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:38 schreef Zelva het volgende:
[..]
Maar alles is toch zó professioneel geregeld bij Sky?
En hoe komt dat dan, denk je? De wetenschappelijke benadering van Sky is toch ongeëvenaard?quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:43 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ze hebben toch wat moeite met hongerklopjes. Het is niet de eerste keer bij Sky dat, dat gebeurd.
Het is niet nu bij de nos toch ?quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:42 schreef GooseFM het volgende:
Waarom horen we bij de NOS nu in hemelsnaam Gio Lippens? En niet Ducrot en Dijkstra, zoals de afgelopen twee dagen? Ducrot gestikt in een stuk tapijt ofzo?
D&D is in het weekend. Doordeweeks afwisselend Gio, Joris en nog eentje.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:42 schreef GooseFM het volgende:
Gio is nog altijd beter vol te houden dan de continue stroom onzin van het olijke duo.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:42 schreef GooseFM het volgende:
Jawel, doordeweeks live vanaf 16.00 uur op nos.nl en sport24.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:45 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Het is niet nu bij de nos toch ?
ah merciquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
D&D is in het weekend. Doordeweeks afwisselend Gio, Joris en nog eentje.
Gewoon esquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:48 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Jawel, doordeweeks live vanaf 16.00 uur op nos.nl en sport24.
[..]
ah merci. Toch jammer wel...
Het kan ook nog zijn dat in het weekend DeMart er zit samen met Ducrot. Dat is helemaal topshowquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:48 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Jawel, doordeweeks live vanaf 16.00 uur op nos.nl en sport24.
[..]
ah merci. Toch jammer wel...
Op zich is dat met die tijden wel iets waar Thijsje gelijk in heeft wmb, waarom finishen ze altijd zo vroeg dat heel veel mensen het niet eens kunnen zien?quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Lekker dat de finish weer rond de klok van 6 uur is.
De etappes zijn kort, dus ze kunnen 's ochtends lekker uitslapen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:01 schreef Zelva het volgende:
Voor de renners is laat finishen nogal minder fijn, zeker in een ronde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |