Er blijven altijd goeie kandidaten over die niet geadopteerd zijn. Dat zie je niet altijd meteen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:11 schreef Uccie het volgende:
Hier ben ik natuurlijk weer veel te langzaam voor...ik ga wel voor de kandidaat die niemand wil
Of zo'n type Johannes, waarvan iedereeen denkt: die zal er wel snel uit zijn!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:21 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Er blijven altijd goeie kandidaten over die niet geadopteerd zijn. Dat zie je niet altijd meteen.
na, dan liever geen kindjequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of zo'n type Johannes, waarvan iedereeen denkt: die zal er wel snel uit zijn!
aangepast naar 3 kandidatenquote:Je kan maximaal 2 kandidaten, groepen of een combinatie in je team hebben.
Yo thx!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:12 schreef ranja het volgende:
[..]
even in bold voor iemand daar moeilijk over gaat doen
Bij het talent scouten moet je persoonlijke voorkeuren soms ondergeschikt stellen aan je succes.quote:
Ik help het je hopenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bij het talent scouten moet je persoonlijke voorkeuren soms ondergeschikt stellen aan je succes.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:11 schreef Uccie het volgende:
Hier ben ik natuurlijk weer veel te langzaam voor...ik ga wel voor de kandidaat die niemand wil
... en dan heeft ze gewoon de beste tot nu toequote:
omg, dit had ik niet gedachtquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:45 schreef Symphonic het volgende:
whehehe zal je zien dat er niemand drukt
done!quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:46 schreef Greys het volgende:
Daniel mag je helaas bij mij ook doorstrepen![]()
![]()
![]()
![]()
Uh ja, wie was datquote:
Ik zat vorige week te inhaalkijken (opgenomen en vanaf 9 uur aangezet) dus zat steeds te wachten op Annette die door zou gaanquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh ja, wie was datze heette wel zo volgens mij. Morgen even opzoeken
Ik denk dat ik de naam verkeerd had, dus helaas pindakaas.
Ik heb op de site gekeken, geen idee wie het nou wasquote:Op vrijdag 20 september 2013 09:22 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik zat vorige week te inhaalkijken (opgenomen en vanaf 9 uur aangezet) dus zat steeds te wachten op Annette die door zou gaan
Als je je tijd van adopteren vergelijkt met de tijd van post in de TVOH reeks bedoelde je Lauren, dat meisje met hoedje en gitaar: http://www.thevoiceofholl(...)i-b/lauren-ter-horstquote:
Ik zou het echt niet meer wetenquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je je tijd van adopteren vergelijkt met de tijd van post in de TVOH reeks bedoelde je Lauren, dat meisje met hoedje en gitaar: http://www.thevoiceofholl(...)i-b/lauren-ter-horst
Of niet?
maar die is al van mijquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je je tijd van adopteren vergelijkt met de tijd van post in de TVOH reeks bedoelde je Lauren, dat meisje met hoedje en gitaar: http://www.thevoiceofholl(...)i-b/lauren-ter-horst
Of niet?
Ja en dat blijft ze ook gewoonquote:
Nouquote:
Helaas....quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:41 schreef hexje het volgende:
[..]
Nou![]()
ik had hem weer verwijderd voor hij was uitgezongen. Dan mag het vind ik.
quote:Kandidaten die eenmaal aan je team zijn toegevoegd kunnen niet meer verwijderd of gewisseld worden.
ze is al wel in beeld geweestquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Omdat ze nog niet is geīntroduceerd en omdat jij mij niet bent en ik wil adopteren.
Kandidaten kun je pas adopteren zodra deze worden geīntroduceerd in het introductie-filmpje voor het optreden ķf, indien deze niet langskomt, tijdens het optreden zelf.quote:
Hoe kun je dat controleren? ?Het beeld is niet bij iedereen op hetzelfde moment op de tvquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Kandidaten kun je pas adopteren zodra deze worden geīntroduceerd in het introductie-filmpje voor het optreden ķf, indien deze niet langskomt, tijdens het optreden zelf.
Helaas...
quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:05 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Hoe kun je dat controleren? ?Het beeld is niet bij iedereen op hetzelfde moment op de tv
Dat kun je dus niet controlerenquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]Nou ZOVEEL loop je niet voor hoor.
Maar dat was niet voor het optreden.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:06 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dat kun je dus niet controleren
+ ze was al geintroduceerd, omdat ze al een stukje lieten horen
feit blijft dat je niet kan controleren op welk tijdstip ze geintroduceerd is.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar dat was niet voor het optreden.
Het gaat om het introductiefilmpje NET voor het optreden. Dus net voordat ze gaat zingen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:08 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
feit blijft dat je niet kan controleren op welk tijdstip ze geintroduceerd is.
ja, maar WANNEER is dat. Misschien was oLexie wel 2 seconden VOOR het filmpjequote:Op vrijdag 20 september 2013 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Het gaat om het introductiefilmpje NET voor het optreden. Dus net voordat ze gaat zingen.
Nope. Ik heb in het topic zitten kijken toen ze werd geintroduceerdquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:09 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ja, maar WANNEER is dat. Misschien was oLexie wel 2 seconden VOOR het filmpje
Benny zat er bovenop.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:09 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ja, maar WANNEER is dat. Misschien was oLexie wel 2 seconden VOOR het filmpje
het beeld is niet bij iedereen op hetzelfde momentquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope. Ik heb in het topic zitten kijken toen ze werd geintroduceer
Neuhj, eerder de realiteitquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:10 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
het beeld is niet bij iedereen op hetzelfde moment
=oneerlijk/onduidelijk
Nee, dan had ik dus 10 seconden voor oLexie moeten posten en niemand had geweten dat ik te vroeg was...quote:
quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:14 schreef oLexie het volgende:
Shit die had ik ook wel willen hebben in mijn dream team.
Nee, want dat is niet realistisch. Het verschil tussen streams en tv is enkele seconden, maar dat loopt achter. Er is geen manier waarop het eerder te zienquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:12 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nee, dan had ik dus 10 seconden voor oLexie moeten posten en niemand had geweten dat ik te vroeg was...
Dat laatste ok, maar het is wel een heel grijs gebied, helaas.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, want dat is niet realistisch. Het verschil tussen streams en tv is enkele seconden, maar dat loopt achter. Er is geen manier waarop het eerder te zien. Daarnaast valt er genoeg af te leiden uit de reacties van anderen.
We kunnen er lang of kort over discussieren, maar oLexie heeft Marel geadopteerd
Dankje Benny! Ik zal Yuli koesteren.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die ahd ik (door de discussie) niet eens gezien. NoNickOne idd
Sorry lieverd.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:17 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dat laatste ok, maar het is wel een heel grijs gebied, helaas.
Je hebt zelf ook genoeg technische kennis en ervaring om te weten dat het verschil niet zo groot kan zijn.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:17 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dat laatste ok, maar het is wel een heel grijs gebied, helaas.
aw wat een lovin'.quote:
Ik postte gewoon op het moment vlak na de gitaren dat ze vanaf haar benen omhoog filmden hoor. Had in principe bij de gitaren ook al kunnen klikken want toen begon de intro maar heb afgewacht tot zij zelf werkelijk in beeld kwam.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:19 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
aw wat een lovin'..
Volgende keer als het spannend wordt, net even een paar seconden "te vroeg" posten
Ja, maar ik leg mijn strategie voor de volgende keer even uit.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:22 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ik postte gewoon op het moment vlak na de gitaren dat ze vanaf haar benen omhoog filmden hoor.
De auditie viel me wel tegenquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:41 schreef iBenny het volgende:
Iedereen vechten om Märel...#TeamCoosjeNikitaGaby FTW!
ik mag ook nog 2quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:44 schreef ranja het volgende:
ik kan volgende week nog 2
is iedereen die door is al door iemand geadopteerd eigenlijk?
Eh nee, vooral in de eerste 2 uitzendingen missen er nog een paar.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:44 schreef ranja het volgende:
ik kan volgende week nog 2
is iedereen die door is al door iemand geadopteerd eigenlijk?
Zijn die eventueel nog te adopteren?quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eh nee, vooral in de eerste 2 uitzendingen missen er nog een paar.
Ja hoor.quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zijn die eventueel nog te adopteren?
Ook goeiemorgenquote:Op zaterdag 21 september 2013 11:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja hoor.
Ook na de uitzending kun je overgebleven kandidaten adopteren.
Alleen als de auditierondes zijn afgelopen dan niet meer.
Goeiemorgenquote:
Ik nog 2 en kan het volgende week waarschijnlijk weer niet zienquote:Op zaterdag 21 september 2013 11:13 schreef Karina het volgende:
[..]
GoeiemorgenIk moet er zelf nog 1, maar ik HOOP dat er volgende week nog een leuke voorbijkomt.
volgens mij de 1e keer dat ik een kies die ik nog niet gehoord hadquote:
Ze is wel leuk, zo te zienquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:13 schreef ranja het volgende:
[..]
volgens mij de 1e keer dat ik een kies die ik nog niet gehoord had
maar in de voorstukjes zag ik haar al springen dus ging er van uit dat ze door was...
t/m de laatste auditierondequote:Op vrijdag 27 september 2013 21:18 schreef ranja het volgende:
tot wanneer kunnen we nog adopteren trouwens?
Als dit de laatste auditieshow is dan kun je nog tot het begin van de aflevering volgende week adopteren.quote:
En daarna nķg een!quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als dit de laatste auditieshow is dan kun je nog tot het begin van de aflevering volgende week adopteren.
Maar ik geloof dat er volgende week nog een hele auditiesronde is
Ja, ik ook... Ze kan nog wel verbeterenquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:32 schreef oLexie het volgende:
Ik twijfelde. Dat stemmetje zo opgezet maar ze zingt zeker neit verkeerd.
oh ik dacht dat ze allemaal 10 moesten... maar meer dusquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:22 schreef iBenny het volgende:
Ohw ja. Dit is de vijfde. Er komen er 7
16quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:42 schreef ranja het volgende:
[..]
oh ik dacht dat ze allemaal 10 moesten... maar meer dus
Niet eerlijk...jij pikt ze allemaal inquote:
Best handig, die app om mee te spelen. Wist het ook niet meer maar toen kwam t op mn telefoon te staanquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:39 schreef Joooo-pi het volgende:
ik zou adopteren, maar wist haar naam niet
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Best handig, die app om mee te spelen. Wist het ook niet meer maar toen kwam t op mn telefoon te staan
Hoe?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:20 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ik wist z'n naam al, dus hoefde niet meer te typen
Gemeen haha.. daarom was ik dus net te laat.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:20 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ik wist z'n naam al, dus hoefde niet meer te typen
Ik ben altijd later op deze forum gaan kijken, maar als ik voor het zeggen had koos ik voor:quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:13 schreef iBenny het volgende:
Ik zal volgende week (na de laatste aflvering) even een lijstje maken met kandidaten die nog vrij zijn, zodat die nog voor de battles geadopteerd kunnen worden.
was ook mijn reserve maar jaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:27 schreef oLexie het volgende:
Mariska Brink er dan toch maar bij, ik hoor wel potentie.
KLopt inderdaadquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:43 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Mariska Brink dus toch bij oLexie, want NoNickOne had al 3
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:44 schreef iBenny het volgende:
Ik heb Nikita... dit moet helemaal goedkomen
@Joooo-piquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:05 schreef Max23 het volgende:
Ik zie dit forum nu pas![]()
Graag in ieder geval de volgende twee kandidaten voor mij: Bylear Sumter en Nicole Bus
Opvallend dat ze nog vrij waren trouwens![]()
Ik hoop aankomende vrijdag mijn laatste teamlid toe te voegen
TAL / Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland IVquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:18 schreef ranja het volgende:
ik vraag me steeds af waarom ik bij de geadopteerden sta
Wie zijn er nog vrijquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:44 schreef iBenny het volgende:
Dit weekend zal ik ff ene lijstje maken van alle kandidaten, zodat duidelijk is wie er nog vrij zijn en nog geadopteerd kunnen worden.
Ik twijfelde tussen hem en Sonny, maar Arjen is te gewoon denk ikquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:54 schreef roos85 het volgende:
Dan maak ik met Arjen Baakman mijn team compleet.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik twijfelde tussen hem en Sonny, maar Arjen is te gewoon denk ik
SPOILER: Alle kandidaten op een rijtjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Benny op 16-10-2013 21:10:26 ]
niet, die is van mijquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:20 schreef iBenny het volgende:
![]()
De volgende kandidaten zijn nog vrij....
![]()
--Aflevering 3
Laurčn ter Horst
Neuhj dat kan helaas nietquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:55 schreef Greys het volgende:
Even voor de zekerheid, het zal wel niet, maar toch...
Ik adopteerde er eentje tijdens het zingen van een auditie die niet eens doorging, dan mag ik daarvoor geen nieuwe, toch?
(Geeft niet als het niet mag hoor, dan heb ik nog twee totaal kanslozen over () )
Kan niet? Jij wilt de regels niet veranderen bedoel je!quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:27 schreef Joooo-pi het volgende:
Bylear Sumter is ook al geadopteerd
Grant Scott ook
Nikay is ook nog vrij om te adopteren. Cee haar naam staat er bij, maar ze heeft al 3 andere.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nicole Bus had ik ook over het hoofd gezien. Oeps.
Top. Thanksquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:57 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nikay is ook nog vrij om te adopteren. Cee haar naam staat er bij, maar ze heeft al 3 andere.
Ze is nog niet geweest in de battles.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:24 schreef leiziel het volgende:
En Fantine Tho werd geëlimineerd? of blijft? : (
Marvin ook Liveshow.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:40 schreef Joooo-pi het volgende:
Stand na Battle 3
Cee
• Shirma Rouse - Liveshow
• Marlies Schuitemaker
• Grant Scott - Liveshow
douche-eendje
• Jennifer Lynn- Liveshow
Greys
• Jarno "de beatboxer" Ibarra - Liveshow
• Lizzie Ossevoort - Liveshow
• Daniel van Schaick
hexje
• Anne Wilson
• Angel d'Amor
iBenny
• Nikita Doornbosch- Liveshow
• Coosje Smid - Liveshow
• Gaby Boterkooper - Liveshow
Joooo-pi
• Fantine Tho
• Sansika de Groot
• Steffen Morrison - Liveshow
Karina
• Jolene Grünberg
• Steven de Geus
• Isabel Nolte
Lutte
• Mitchell Brunings
• Maghen Hilgersum
Max23
• Collin de Vries- Liveshow
• Bylear Sumter - Liveshow
• Nicole Bus - Liveshow
NoNickOne
• Yuli Minguel
• Jill van Leeuwen/Helena - Liveshow
• Nienke van de Valk
oLexie
• Märel Bijveld - Liveshow
• Jolanda Derks
• Mariska Brink
PatriQue89
• Marvin Kneefel
• Gerrie van Dijk -Dantuma - Liveshow
• Sonny Sinay
ranja
• Laurčn ter Horst
• Annika Boxhoorn
• Auke Busman
roos85
• Julia van der Toorn- Liveshow
• Khadija Tribou
• Arjen Baakman
Stickertje
• Vince Irie- Liveshow
• sarah van der Meer- Liveshow
• Arjan van der Kraan
Symphonic
• Arno Kolenbrander
Uccie
• Wudstick- Liveshow
• Dominique Rombouts
Thanks, ik heb het aangepast. Het staat nu nog fout in jouw quote.quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:12 schreef Max23 het volgende:
Verdorie man, mijn team is als enige nog helemaal compleet![]()
Ja, verrek., niemand heeft haarquote:Op zondag 1 december 2013 16:40 schreef Joooo-pi het volgende:
ik ben uitgespeeld...
Had ik Cheyenne maar geadopteerd
Ze maakte in het begin ook geen indruk.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |