Hoe kun je dat controleren? ?Het beeld is niet bij iedereen op hetzelfde moment op de tvquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Kandidaten kun je pas adopteren zodra deze worden geīntroduceerd in het introductie-filmpje voor het optreden ķf, indien deze niet langskomt, tijdens het optreden zelf.
Helaas...
quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:05 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Hoe kun je dat controleren? ?Het beeld is niet bij iedereen op hetzelfde moment op de tv
Dat kun je dus niet controlerenquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]Nou ZOVEEL loop je niet voor hoor.
Maar dat was niet voor het optreden.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:06 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dat kun je dus niet controleren
+ ze was al geintroduceerd, omdat ze al een stukje lieten horen
feit blijft dat je niet kan controleren op welk tijdstip ze geintroduceerd is.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar dat was niet voor het optreden.
Het gaat om het introductiefilmpje NET voor het optreden. Dus net voordat ze gaat zingen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:08 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
feit blijft dat je niet kan controleren op welk tijdstip ze geintroduceerd is.
ja, maar WANNEER is dat. Misschien was oLexie wel 2 seconden VOOR het filmpjequote:Op vrijdag 20 september 2013 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Het gaat om het introductiefilmpje NET voor het optreden. Dus net voordat ze gaat zingen.
Nope. Ik heb in het topic zitten kijken toen ze werd geintroduceerdquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:09 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ja, maar WANNEER is dat. Misschien was oLexie wel 2 seconden VOOR het filmpje
Benny zat er bovenop.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:09 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ja, maar WANNEER is dat. Misschien was oLexie wel 2 seconden VOOR het filmpje
het beeld is niet bij iedereen op hetzelfde momentquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope. Ik heb in het topic zitten kijken toen ze werd geintroduceer
Neuhj, eerder de realiteitquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:10 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
het beeld is niet bij iedereen op hetzelfde moment
=oneerlijk/onduidelijk
Nee, dan had ik dus 10 seconden voor oLexie moeten posten en niemand had geweten dat ik te vroeg was...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |