Ik ben altijd later op deze forum gaan kijken, maar als ik voor het zeggen had koos ik voor:quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:13 schreef iBenny het volgende:
Ik zal volgende week (na de laatste aflvering) even een lijstje maken met kandidaten die nog vrij zijn, zodat die nog voor de battles geadopteerd kunnen worden.
was ook mijn reserve maar jaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:27 schreef oLexie het volgende:
Mariska Brink er dan toch maar bij, ik hoor wel potentie.
KLopt inderdaadquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:43 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Mariska Brink dus toch bij oLexie, want NoNickOne had al 3
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:44 schreef iBenny het volgende:
Ik heb Nikita... dit moet helemaal goedkomen
@Joooo-piquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:05 schreef Max23 het volgende:
Ik zie dit forum nu pas![]()
Graag in ieder geval de volgende twee kandidaten voor mij: Bylear Sumter en Nicole Bus
Opvallend dat ze nog vrij waren trouwens![]()
Ik hoop aankomende vrijdag mijn laatste teamlid toe te voegen
TAL / Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland IVquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:18 schreef ranja het volgende:
ik vraag me steeds af waarom ik bij de geadopteerden sta
Wie zijn er nog vrijquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:44 schreef iBenny het volgende:
Dit weekend zal ik ff ene lijstje maken van alle kandidaten, zodat duidelijk is wie er nog vrij zijn en nog geadopteerd kunnen worden.
Ik twijfelde tussen hem en Sonny, maar Arjen is te gewoon denk ikquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:54 schreef roos85 het volgende:
Dan maak ik met Arjen Baakman mijn team compleet.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik twijfelde tussen hem en Sonny, maar Arjen is te gewoon denk ik
SPOILER: Alle kandidaten op een rijtjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Benny op 16-10-2013 21:10:26 ]
niet, die is van mijquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:20 schreef iBenny het volgende:
![]()
De volgende kandidaten zijn nog vrij....
![]()
--Aflevering 3
Laurèn ter Horst
Neuhj dat kan helaas nietquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:55 schreef Greys het volgende:
Even voor de zekerheid, het zal wel niet, maar toch...
Ik adopteerde er eentje tijdens het zingen van een auditie die niet eens doorging, dan mag ik daarvoor geen nieuwe, toch?
(Geeft niet als het niet mag hoor, dan heb ik nog twee totaal kanslozen over () )
Kan niet? Jij wilt de regels niet veranderen bedoel je!quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:27 schreef Joooo-pi het volgende:
Bylear Sumter is ook al geadopteerd
Grant Scott ook
Nikay is ook nog vrij om te adopteren. Cee haar naam staat er bij, maar ze heeft al 3 andere.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nicole Bus had ik ook over het hoofd gezien. Oeps.
Top. Thanksquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:57 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nikay is ook nog vrij om te adopteren. Cee haar naam staat er bij, maar ze heeft al 3 andere.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |