oh ik dacht dat ze allemaal 10 moesten... maar meer dusquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:22 schreef iBenny het volgende:
Ohw ja. Dit is de vijfde. Er komen er 7
16quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:42 schreef ranja het volgende:
[..]
oh ik dacht dat ze allemaal 10 moesten... maar meer dus
Niet eerlijk...jij pikt ze allemaal inquote:
Best handig, die app om mee te spelen. Wist het ook niet meer maar toen kwam t op mn telefoon te staanquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:39 schreef Joooo-pi het volgende:
ik zou adopteren, maar wist haar naam niet
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Best handig, die app om mee te spelen. Wist het ook niet meer maar toen kwam t op mn telefoon te staan
Hoe?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:20 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ik wist z'n naam al, dus hoefde niet meer te typen
Gemeen haha.. daarom was ik dus net te laat.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:20 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ik wist z'n naam al, dus hoefde niet meer te typen
Ik ben altijd later op deze forum gaan kijken, maar als ik voor het zeggen had koos ik voor:quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:13 schreef iBenny het volgende:
Ik zal volgende week (na de laatste aflvering) even een lijstje maken met kandidaten die nog vrij zijn, zodat die nog voor de battles geadopteerd kunnen worden.
was ook mijn reserve maar jaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:27 schreef oLexie het volgende:
Mariska Brink er dan toch maar bij, ik hoor wel potentie.
KLopt inderdaadquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:43 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Mariska Brink dus toch bij oLexie, want NoNickOne had al 3
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:44 schreef iBenny het volgende:
Ik heb Nikita... dit moet helemaal goedkomen
@Joooo-piquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:05 schreef Max23 het volgende:
Ik zie dit forum nu pas![]()
Graag in ieder geval de volgende twee kandidaten voor mij: Bylear Sumter en Nicole Bus
Opvallend dat ze nog vrij waren trouwens![]()
Ik hoop aankomende vrijdag mijn laatste teamlid toe te voegen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |