Niet stoer, poging tot grappigquote:
Ja hoor, ik heb het weer gedaan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:37 schreef Karina het volgende:
Ach de 'ja je bent een kerel' of zoiets opmerking. Dan zit ik al weer bijna op de kast.
Nee sorry, ik stelde me weer aan. Lag niet aan jou.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb het weer gedaan.
Wat een Topshow.
Ik 10 jaar geleden voor het laatst.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:38 schreef Tem het volgende:
Ik heb dezen filmpje ook wel een stuk of 10x gezien denk ik.
Met je zwarte koffie en je vechten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee sorry, ik stelde me weer aan. Lag niet aan jou.
Uitermate goede badguys in deze film.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik 10 jaar geleden voor het laatst.
Dit gaan we volgende week niet doen hoop ik.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee sorry, ik stelde me weer aan. Lag niet aan jou.
Ja ik moet maar wat vrouwelijke dingen gaan doenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met je zwarte koffie en je vechten.
Op je kast.
Gewoon schuppen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Dit gaan we volgende week niet doen hoop ik.
Vingeren.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik moet maar wat vrouwelijke dingen gaan doen
Dan durf ik mijn mond niet eens open te doen, dus nee die kans is heel klein.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Dit gaan we volgende week niet doen hoop ik.
Mr Big van Sex and the City. Zoals hij er toen uitzag tenminste, nu is het minder zag al.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:55 schreef Specularium het volgende:
Wat is een Mr. Big? Marc van der Linden?
Jee wat staan jullie hoog. Ik faalquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:42 schreef GGMM het volgende:
http://managers.fok.nl/vo(...)ubleague/id/715;716
Huh waar heb jij het nou weer overquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:43 schreef sp3c het volgende:
onze Corrie is meer van Queen volgens mij
Of BZN.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:43 schreef sp3c het volgende:
onze Corrie is meer van Queen volgens mij
Meestal gaat het daar ergens verkeerd.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig van mezelf.
Bedenk zelf dan wat grappigers.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Meestal gaat het daar ergens verkeerd.
C&H / nieuwe achternamenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Meestal gaat het daar ergens verkeerd.
Wat ben je weer aardig he?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deze quote slaat weer nergens op met je gevatheid, en je vechten en zwarte koffie op je kast.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan er mee door. Met jou alles goed?
Klinkt gezelligquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]Vandaag (gisteren..) familiedag gehad en vanmiddag naar bloemencorso in de buurt geweest. Topdag
Was het ook jaquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Klinkt gezelligIk was bij mijn zus vanmorgen/begin van de middag. Ook een beetje familiedag dus. En daarna GW2 zitten spelen
Denk dat ze niet nog een keer een heli gaan aanvallenquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:34 schreef Karina het volgende:
Sjezus..
En als het afgelopen is, zie je al die beeldjes, eentje daarvan: Free Consultation, call us
Daarom was dat free consultation zo grappig, even bellen hoe het wel moet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Denk dat ze niet nog een keer een heli gaan aanvallen
Het meeste had ik al in de stream gezien. Ik vond Chic het leukst.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Portishead in de Glastonbury-uitzending
Totale perfectie dit.
Portisheads eerste is zo'n fijne knipoog naar darkjazz. En ze spelen zo secuur en Gibbons heeft een geweldige stem.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Het meeste had ik al in de stream gezien. Ik vond Chic het leukst.
Dan geniet jij vast ook.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:44 schreef Karina het volgende:
Ik kijk sport, had ik nog niet gezien. PSV.
Dat is natuurlijk sowieso leuker.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar ja, de week daarvoor gewoon live gezien.
Precies hetzelfde in principe. Maar de tentsfeer als je daar staat - was overdonderend. Portishead (en daarna Sigur Ros) kwamen in de buurt van totale perfectie. En ja, dat mag ik gejat hebben, maar dat vind ik echt wel. Daarnaast ook nog een fantastisch tweeluik. Ze speelden allebei ook precies de nummers die ik wilde horen. Dat maakt het natuurlijk des te perfecter.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk sowieso leuker.
Vond je dit optreden bij Glastonbury beter? Of waren ze toen je het live zag net zo goed?
Gemonteerd, Portishead was als laatste. Chic was aan het licht te zien ergens overdag.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:53 schreef Karina het volgende:
Wat leuk hoe je er over kunt vertellen Mexicano. Je kunt echt lezen hoe geweldig je het vond![]()
Ik weet niet meer of Portishead en Chic echt na elkaar kwamen of dat het bij deze uitzending zo gemonteerd was (denk het laatste). Waarschijnlijk wilden ze gewoon de bekendste bands/nummers laten zien .
Wat ik zo mooi vond aan Chic is dat het eigenlijk nog hetzelfde klonk al vroeger en dat is toch zeker al, pakweg 20 jaar of nog langer geleden.
Terechte klacht.quote:
Oh ja natuurlijk. Dan hebben ze inderdaad de bekende gepakt. Bekend voor mij... Al moet ik zeggen dat ik al wat meer herken dan voorheen, OOK door de LL uitzendingen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Chic was aan het licht te zien ergens overdag.
Ik kende alleen de eerste act niet, en het nummer Rocks wist ik niet van dat ie van Primal Scream wasquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk. Dan hebben ze inderdaad de bekende gepakt. Bekend voor mij... Al moet ik zeggen dat ik al wat meer herken dan voorheen, OOK door de LL uitzendingen.
De platte kar is al onderweg. Kampioenschap is al binnenquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar heb ik wel wat sympathie voor. Underdogje. Of zeg ik nu iets verkeerds
Kampioenskandidaat. WE gaan Europa in. PEC Zwolle - FC Barcelona enzulks.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar heb ik wel wat sympathie voor. Underdogje. Of zeg ik nu iets verkeerds
Platte kar is geen uitdrukkingquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:59 schreef Karina het volgende:
De platte kar? Die uitdrukking ken ik niet.
PEC Zwolle - FC BarcelonaZie je het voor je Pino?
Dat zei ik niet hequote:Op zondag 25 augustus 2013 01:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Platte kar is geen uitdrukking
Amsterdammer
[ afbeelding ]
Even geciteerd om de waarheid te bewaren.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:59 schreef Karina het volgende:
De platte kar? Die uitdrukking ken ik niet.
Het was bijna een Mart Smeetsjequote:Op zondag 25 augustus 2013 01:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Even geciteerd om de waarheid te bewaren.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zei ik niet heIk zei dat ik het niet kende. Ik had wel zoiets als dat in gedachten ja
hattrickje van Mokhtarquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar ik zie PEC - Barca wel zitten ja. Topshow
Nou beweerde, ik dacht hetquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is bij dezen duidelijk, Karina beweerde dat 'Platte kar' een uitdrukking was.
Draai je er maar onderuit.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou beweerde, ik dacht hetWeet ik veel.
40 posts hier.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb vandaag zoveel gepost, en dan toch nog niet eens top 5 in de dagcijfers. Wat een flauwekul.
Lang geleden dat ik een keer op 1 stond. Moet alweer OS 2012 zijn denk ik.quote:
TDF hier.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik een keer op 1 stond. Moet alweer OS 2012 zijn denk ik.
Ja met het forum, maar ook losse dagen?quote:
Ja, met TDF.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja met het forum, maar ook losse dagen?
Baas.quote:
Ik hoopte op een tegenkool.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zwolle topshow inderdaad.
En gelijk weer punten voor de fok! voetbalmanager![]()
Alhoewel iedereen er minstens 1 Zwollenaar in heeft.
Ene Pienjo.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Baas.
Ik een keertje 2e. Raad eens wie er op 1 stond
quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stond laatst ook nog gedeeld 2e met Corrie zo te zien.
Trustenquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:10 schreef Karina het volgende:
[..]![]()
Ik ga mijn schoonheidsslaapje doen trouwens.
Trusten jongens
Ciao!quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:10 schreef Karina het volgende:
[..]![]()
Ik ga mijn schoonheidsslaapje doen trouwens.
Trusten jongens
quote:
quote:
Ik heb iets gemist, geloof ik?quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:01 schreef Specularium het volgende:
Ohja, deze scene was ook geparodieerd in Family Guy.
Dekt de lading welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RA Deel IV?quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:04 schreef Specularium het volgende:
Jullie kunnen tot vanavond 20:00 ideeen insturen voor een nieuwe TT.
De beste zal gekozen worden door een onafhankelijke jury.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:41 schreef Tem het volgende:
Ik hou het graag een beetje op niveau.Ik hoef er over het algemeen niet voor te springen om hier het niveau te halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Ja, kost een hoop energie zo'n kwaliteitspost...snappen we.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:47 schreef Specularium het volgende:
Ik denk dat ik weer even ga liggen.
Het is een hint...quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, kost een hoop energie zo'n kwaliteitspost...snappen we.
Soms moet je een hint gewoon niet willen zien.quote:
Ik hoorde net dat als je het niet goed kan zien volgende week dat je bij Tem op zijn nek mag zitten.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Soms moet je een hint gewoon niet willen zien.
Ja, ik weet niet of ik er volgende week benquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoorde net dat als je het niet goed kan zien volgende week dat je bij Tem op zijn nek mag zitten.
quote:
Waarom ben je er niet?quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben er volgende week ook niet, dus het wordt een kutmeet.
Jaquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Een opstoot? Beterschap in ieder geval!
Ja duurt nog wel even, maar misschien kan ik wel. Even aanzien hoe ik me voel.quote:
Wat klote.. Hoop dat je je snel beter voelt!quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jaen allergische reactie gehad op de corticosteroiden, dus nu aan de Prednison.
Eet je wel goed? #OmroepMaxquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja duurt nog wel even, maar misschien kan ik wel. Even aanzien hoe ik me voel.
Ja, ben bij mijn ouders, word prima verzorgd.quote:
eeuwfeest PSV.quote:
Waar?quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:42 schreef Specularium het volgende:
Goed zo, geef je moeder maar een kusje.
Gewoon in de huiskamer of de keuken ofzo.quote:
Nee gewoon grijs, verf is ze mee gestopt en geen stekeltjesquote:
Mijn moederquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:16 schreef Tem het volgende:
Geile combi, kan leuke plaatjes opleveren.
Gewoon kort dus.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee gewoon grijs, verf is ze mee gestopt en geen stekeltjesik moet er af en toe naastlopen!
En met een douchekop die je op de straalstand kan zetten.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:18 schreef Tem het volgende:
Jij en je moeder in bad met schuim en doucheslangen en alles.
Nee, wordt ze boos en zit er zo weer een fles in.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:22 schreef Uccie het volgende:
Corrie is een knappe vrouw, maar dat mogen we geloof ik niet van haar zeggen
Te makkelijk 5.8/10quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:11 schreef Specularium het volgende:
Wat vinden jullie van deze grap jongens? Feedback graag.
SHO / Vrijgezelle spelers ajax krijgen voedselpakket mee
quote:
Dago is hier wel vakerquote:
Ik voel me alweer welkom...quote:
Klopt, ik haal de teamscore omlaag.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:49 schreef Tem het volgende:
Nou, dat spreekt nu niet echt in je voordeel.
Nee, dat ben ik alquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Klopt, ik haal de teamscore omlaag.
Dat heb ik na 4 speelronden nog niet eensquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
104 punten in de voetbalmanager
Daar had ik aan mee moeten doen, daar weet ik namelijk wel iets vanquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik sta 10e in de F1 managerEn met stijgende lijn, dus ik denk dat ik wel kans maak op top 5.
gewoon alles van Mercedes kopen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar had ik aan mee moeten doen, daar weet ik namelijk wel iets van
Hoeft niet per sé maar in tegenstelling tot voetbal, kijk ik wel F1 (al vergeet ik het tegenwoordig doordat ik soms op BBC en soms op RTL+ moet kijken)quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gewoon alles van Mercedes kopen.
Je bent toch geen fan van Vettel he?quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoeft niet per sé maar in tegenstelling tot voetbal, kijk ik wel F1 (al vergeet ik het tegenwoordig doordat ik soms op BBC en soms op RTL+ moet kijken)
quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je bent toch geen fan van Vettel he?
Oh dan is het prima, sympathieke gast.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:02 schreef Uccie het volgende:
[..]Jenson Button...maar dat moet je dit jaar ook niet te hard zeggen
Jij was nog fan van Fangio?quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:56 schreef Tem het volgende:
F1 kijk ik ook al sinds 100 jaar niet meer.
Corrie's tweede man.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij was nog fan van Fangio?
Fangio is haar kleinzoon toch?quote:
Gelukkig wordt het een topshow.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:21 schreef Specularium het volgende:
Ik haat dat Zomergastenintropianoaidstering.
Gewoon niet naar kijken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:21 schreef Specularium het volgende:
Ik haat dat Zomergastenintropianoaidstering.
Nee gewoon even niks te melden.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:25 schreef Specularium het volgende:
Corrie is weer net aan het doen of ze niet online is.
Niet zo in de stemming of zo om zomaar wat te lullen. Kan toch? Niet altijd meteen denken dat ik boos ben of zo.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou en? Daar is dezen topic perfect voor.
Wat kijk je nu?quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet zo in de stemming of zo om zomaar wat te lullen. Kan toch? Niet altijd meteen denken dat ik boos ben of zo.
Ik zei: of zo... Maar dat dacht je wel natuurlijk dat ik boos was, omdat dat vaak wel de reden was, maar dat zou ik niet meer doen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:58 schreef Specularium het volgende:
Ik zei niet dat je boos was.
HAHAHA Corrie zit zich te verraden!
Topshow.quote:
Ik scheld helemaal niet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En nog schelden ook
Mijn tere kinderziel!
CORRIEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik scheld helemaal niet.
Jullie zijn allemaal lief, ik ben gewoon stom, kus
Snap je nou waarom ik even weg bleefquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
CORRIEEEEEEEEEEEEEEE
Uiteindelijk moet je wel doorhebben dat ik je pest hoor, anders is het niet leuk meer
Ik had niet eens door dat je weg was, ik kom hier zeldenquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Snap je nou waarom ik even weg bleefIk zit me weer aan te stellen. En ik ga SV kijken.
Studio Voetbal.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik had niet eens door dat je weg was, ik kom hier zelden
Wat is een SV?
quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik scheld helemaal niet.
Jullie zijn allemaal lief, ik ben gewoon stom, kus
Had je gezien dat DH ook film komt kijken?quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Snap je nou waarom ik even weg bleefIk zit me weer aan te stellen. En ik ga SV kijken.
Wat is de goedkoopste manier om drank binnen te smokkelen.... een treinkaartje te fixen. Ik kom nu uit op 24 euro.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Had je gezien dat DH ook film komt kijken?
Spannend he?
Kaartjes bij de blokker waren uitverkocht?quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:18 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wat is de goedkoopste manier om drank binnen te smokkelen.... een treinkaartje te fixen. Ik kom nu uit op 23 euro.
Zoiets proef ik vanaf het i-net.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:22 schreef hexje het volgende:
[..]
Kaartjes bij de blokker waren uitverkocht?
Ik kan je er wel eentje van 17,50 verkopen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:22 schreef Drugshond het volgende:
Bij Blokker online niet voorraadig, voor 15.50 euro
UPDATE. Deze actie is bij Albert Heijn niet meer leverbaar, maar nog wel verkrijgbaar bij Treinkaartkorting, tegen een tarief van ¤ 23,99
My Bad.
Die e-dingen staan toch op naam ?quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan je er wel eentje van 17,50 verkopen.
Bij de blokkers bij mij in de buurt maakte ze er geen reclame meer voor. Dus ook ik vis achter het net als het om de kaartjes gaat.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zoiets proef ik vanaf het i-net.
Nee, want ik heb mijn code nog niet gebruikt.quote:
Dat is wel het handige aan die e-tickets, je bent gewoon in 20 minuten klaar en hebt je kaartje binnen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:45 schreef Drugshond het volgende:
Dat is nog eens snel zaken doen....love it.
Waarom ga je niet?quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wel het handige aan die e-tickets, je bent gewoon in 20 minuten klaar en hebt je kaartje binnen.
En veel plezier in Rotterdam heh. Dat was namelijk het kaartje waarmee ik zelf naar Rotterdam zou gaan
eeuwfeest PSV.quote:
Weet ik, ik wist upfront dat je geen bullshit aan het verkopen was. Had ook geen enkele zin om af te dingen gewoon snel regelen dat het (final) op de rails staat.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wel het handige aan die e-tickets, je bent gewoon in 20 minuten klaar en hebt je kaartje binnen.
En veel plezier in Rotterdam heh. Dat was namelijk het kaartje waarmee ik zelf naar Rotterdam zou gaan
Tja, ik woon in EHV, geef wel iets(jes) om voetbal, maar mijn eerste live voetbalwedstrijd moet ik nog meemaken.quote:
Ja ik heb een seizoenskaart. Dusja.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Tja, ik woon in EHV, geef wel iets(jes) om voetbal, maar mijn eerste live voetbalwedstrijd moet ik nog meemaken.Ik zit net zo lief in de kroeg met een beeldscherm.
Je moet wat over hebben voor een heet avondje met Corrie.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:09 schreef Drugshond het volgende:
17.50 euro + 6.50 euro (steun pleintje) = 24 euro voor een film die al op mijn mediaplayer staat (met dutch subtitles). What have i done ?
Was ook een weddenschap die ik in ga lossen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je moet wat over hebben voor een heet avondje met Corrie.
24 euro.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je moet wat over hebben voor een heet avondje met Corrie.
Woohoo verlengde vakantie met 2 dagen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |