Het was bijna een Mart Smeetsjequote:Op zondag 25 augustus 2013 01:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Even geciteerd om de waarheid te bewaren.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zei ik niet heIk zei dat ik het niet kende. Ik had wel zoiets als dat in gedachten ja
hattrickje van Mokhtarquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar ik zie PEC - Barca wel zitten ja. Topshow
Nou beweerde, ik dacht hetquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is bij dezen duidelijk, Karina beweerde dat 'Platte kar' een uitdrukking was.
Draai je er maar onderuit.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou beweerde, ik dacht hetWeet ik veel.
40 posts hier.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb vandaag zoveel gepost, en dan toch nog niet eens top 5 in de dagcijfers. Wat een flauwekul.
Lang geleden dat ik een keer op 1 stond. Moet alweer OS 2012 zijn denk ik.quote:
TDF hier.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik een keer op 1 stond. Moet alweer OS 2012 zijn denk ik.
Ja met het forum, maar ook losse dagen?quote:
Ja, met TDF.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja met het forum, maar ook losse dagen?
Baas.quote:
Ik hoopte op een tegenkool.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zwolle topshow inderdaad.
En gelijk weer punten voor de fok! voetbalmanager![]()
Alhoewel iedereen er minstens 1 Zwollenaar in heeft.
Ene Pienjo.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Baas.
Ik een keertje 2e. Raad eens wie er op 1 stond
quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stond laatst ook nog gedeeld 2e met Corrie zo te zien.
Trustenquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:10 schreef Karina het volgende:
[..]![]()
Ik ga mijn schoonheidsslaapje doen trouwens.
Trusten jongens
Ciao!quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:10 schreef Karina het volgende:
[..]![]()
Ik ga mijn schoonheidsslaapje doen trouwens.
Trusten jongens
quote:
quote:
Ik heb iets gemist, geloof ik?quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:01 schreef Specularium het volgende:
Ohja, deze scene was ook geparodieerd in Family Guy.
Dekt de lading welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RA Deel IV?quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:04 schreef Specularium het volgende:
Jullie kunnen tot vanavond 20:00 ideeen insturen voor een nieuwe TT.
De beste zal gekozen worden door een onafhankelijke jury.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:41 schreef Tem het volgende:
Ik hou het graag een beetje op niveau.Ik hoef er over het algemeen niet voor te springen om hier het niveau te halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Ja, kost een hoop energie zo'n kwaliteitspost...snappen we.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:47 schreef Specularium het volgende:
Ik denk dat ik weer even ga liggen.
Het is een hint...quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, kost een hoop energie zo'n kwaliteitspost...snappen we.
Soms moet je een hint gewoon niet willen zien.quote:
Ik hoorde net dat als je het niet goed kan zien volgende week dat je bij Tem op zijn nek mag zitten.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Soms moet je een hint gewoon niet willen zien.
Ja, ik weet niet of ik er volgende week benquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoorde net dat als je het niet goed kan zien volgende week dat je bij Tem op zijn nek mag zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |