Meestal gaat het daar ergens verkeerd.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig van mezelf.
Bedenk zelf dan wat grappigers.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Meestal gaat het daar ergens verkeerd.
C&H / nieuwe achternamenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Meestal gaat het daar ergens verkeerd.
Wat ben je weer aardig he?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deze quote slaat weer nergens op met je gevatheid, en je vechten en zwarte koffie op je kast.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan er mee door. Met jou alles goed?
Klinkt gezelligquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]Vandaag (gisteren..) familiedag gehad en vanmiddag naar bloemencorso in de buurt geweest. Topdag
Was het ook jaquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Klinkt gezelligIk was bij mijn zus vanmorgen/begin van de middag. Ook een beetje familiedag dus. En daarna GW2 zitten spelen
Denk dat ze niet nog een keer een heli gaan aanvallenquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:34 schreef Karina het volgende:
Sjezus..
En als het afgelopen is, zie je al die beeldjes, eentje daarvan: Free Consultation, call us
Daarom was dat free consultation zo grappig, even bellen hoe het wel moet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Denk dat ze niet nog een keer een heli gaan aanvallen
Het meeste had ik al in de stream gezien. Ik vond Chic het leukst.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Portishead in de Glastonbury-uitzending
Totale perfectie dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |