quote:
Mogool nog wel. Jij bent hier de n00b.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:17 schreef johnson555 het volgende:
[..]
Mogool eerste klass ben je ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blikjes vopruimen is wel het minste.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:16 schreef Piye het volgende:
[..]
Het klinkt trouwens niet alsof je partner computerverslaafd is, maar dat jij hem gewoon niks leukers te bieden hebt. Jij verwacht dat iemand blikjes opruimen verkiest boven een spelletje spelen?
Heb je er al eens aan gedacht om zijn computer uit het raam te flikkeren?quote:
Het is btw moNgoolquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:18 schreef donroyco het volgende:
[..]
Mogool nog wel. Jij bent hier de n00b.
Ja, maar dat doe je toch ook niet met plezier? Begin die jongen eens aan z'n oor te sabbelen in je meest sexy lingerie. Als hij dan zegt "Ga eens weg, ik ben aan het raiden." kan je zeggen dat hij computerverslaafd is.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:18 schreef redbull2013 het volgende:
[..]
Blikjes vopruimen is wel het minste.
Als ik de woonkamer, keuken, slaapkamers, badkamer enz al helemaal gestofzuigd, gedweild, gezeemd enz heb.
Moet je tegen knurft johso555 zeggen.quote:
Hier heb je wel een punt, 15 uur WoWquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:25 schreef Stokfiguur het volgende:
Geef je man eens wat ruimte voor zijn plezier. Je hoeft toch niet elke minuut met elkaar te spenderen. Bovendien is 15 uur niets, wie gaat er nou al om 11 uur naar bed, zeg maar tegen hem dat als ie er echt bij wilt horen minimaal 20 uur WoW moet spelen per dag.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:18 schreef Slaap_Zak het volgende:
Maar goed, jullie hebben beide geen baan? Hij heeft geen opleiding, en jullie hebben een kind?
Mijn godTreurig inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En als ik de opleiding van TS moet inschatten aan de hand van de schrijfstijl in de OP dan denk ik dat dat ook niet veel is... godverdomme, en dat soort kanslozen planten zich voort en krijgen gewoon geld toe van de overheidquote:
Ik zeg zo vaak computeren.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:30 schreef Stokfiguur het volgende:
Trouwens wie zegt er nou laptoppen of computeren, dat is godverdomme toch geen werkwoord. Ook laptop verslaafdTS is echt een dom trutje eerste klas.
Kennelijk zeg jij het nu ookquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:30 schreef Stokfiguur het volgende:
Trouwens wie zegt er nou laptoppen of computeren, dat is godverdomme toch geen werkwoord. Ook laptop verslaafdTS is echt een dom trutje eerste klas.
Ik ook niks mis mee.quote:
Wat moet je dan zeggen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:30 schreef Stokfiguur het volgende:
Maar nogmaals, beide uitkering, geen baan, geen opleiding en een kind, klopt die analyse?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:34 schreef redbull2013 het volgende:
[..]
Kennelijk zeg jij het nu ook![]()
Welkom bij de club, dom lulletje eerste klas
http://www.mijnwoordenboek.nl/werkwoord/computerenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:30 schreef Stokfiguur het volgende:
Goeie come back hoor.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:34 schreef redbull2013 het volgende:
[..]
Kennelijk zeg jij het nu ook![]()
Welkom bij de club, dom lulletje eerste klas
Gebruik maken van de computer, een spelletje spelen op de computer etc etc.quote:
Nee, klopt niet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:35 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Maar nogmaals, beide uitkering, geen baan, geen opleiding en een kind, klopt die analyse?
Wat een comedy was datquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:35 schreef BoefB2 het volgende:
[ afbeelding ]
Stuur hem naar Keith, die leert hem wel afkicken! In de bajes!
Wat een verpaupering van het nederlandsquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:36 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
http://www.mijnwoordenboek.nl/werkwoord/computeren
wat geen werkwoord
Ze heeft je al een post hierboven afgemaakt lutser !quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:36 schreef Stokfiguur het volgende:
[..]
Goeie come back hoor.
[..]
Gebruik maken van de computer, een spelletje spelen op de computer etc etc.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:37 schreef Stokfiguur het volgende:
[..]
Wat een verpaupering van het nederlands
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:37 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Ze heeft je al een post hierboven afgemaakt lutser !
En als je werkt dan past je werkeloze vriend op jullie kind?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:36 schreef redbull2013 het volgende:
[..]
Nee, klopt niet.
Ik werk. Ik heb een opleiding.
Nee jij komt lekker stabiel over.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:39 schreef Stokfiguur het volgende:
Dan gebruik je het toch lekker, je klinkt in ieder geval als een idioot.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:39 schreef Stokfiguur het volgende:
Als je fokt computer je toch ookquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:40 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Nee jij komt lekker stabiel over.
Ik ben computeren .
Toedels
Hij begint het al te lerenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:42 schreef Stokfiguur het volgende:
[..]
Als je fokt computer je toch ookMaar goed TS komt er mooi van af zo. Geen dank hoor.
Nee ik was net aan het androidten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:42 schreef Stokfiguur het volgende:
[..]
Als je fokt computer je toch ookMaar goed TS komt er mooi van af zo. Geen dank hoor.
Ik ga lekker toetsenborden en dan straks mijn handen effe kranen na het tanden. Gr grquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:43 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Nee ik was net aan het androidten.
Hoe weet je dan dat hij zit te WOWen als jij werkt? Voor hetzelfde zijn die lege bierblikjes op tafel door jullie dochter opgedronken terwijl hij op de buurvrouw lag?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:36 schreef redbull2013 het volgende:
[..]
Nee, klopt niet.
Ik werk. Ik heb een opleiding.
Okee, ik maak zoals vaker even de assumptie dat dit verhaal helemaal juist en serieus is:quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:12 schreef redbull2013 het volgende:
Wat vinden jullie een redelijk aantal uren dat men achter de computer kan zitten?
Is het gedrag van mijn partner echt een verslaving?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:44 schreef Stokfiguur het volgende:
[..]
Ik ga lekker toetsenborden en dan straks mijn handen effe kranen na het tanden. Gr gr
Tnxs voor het lachenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:39 schreef Stokfiguur het volgende:
Dit dus, dit topic mist cruciale informatie....quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat hij zit te WOWen als jij werkt? Voor hetzelfde zijn die lege bierblikjes op tafel door jullie dochter opgedronken terwijl hij op de buurvrouw lag?
Zit er wel dik in in zo'n gezinquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat hij zit te WOWen als jij werkt? Voor hetzelfde zijn die lege bierblikjes op tafel door jullie dochter opgedronken terwijl hij op de buurvrouw lag?
Je tijd verdoen met fokquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:44 schreef Stokfiguur het volgende:
[..]
Ik ga lekker toetsenborden en dan straks mijn handen effe kranen na het tanden. Gr gr
Hmm, truequote:
ghehhehehhequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:49 schreef BoefB2 het volgende:
Klagen over 15 blikjes die hij zou opruimen
En dan jezelf Red Bull noemen.x 1000
Hij heeft meerdere accounts op 90quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:14 schreef Kiid het volgende:
Er is een vraag&aanbod gedeelte, als je daar nou een topic aanmaakt inclusief een foto en wat wetenswaardigheden over jou en eventueel je kind dan is er misschien iemand die je wilt overnemen. Overigens vind ik 15 uur WOW niet zoveel. Hij is waarschijnlijk nog maar level 25 dwarf ofzo, kan nog niet eens Black Forest in
Omdat ik het in de afgelopen 4 weken van mijn vakantie iedere dag zie gebeuren dat hij zit te COMPUTEREN.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat is zijn accountnaam? Moet je ff vragen. Dan kan ik samen met hem een quest doen en gaan raidenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:43 schreef redbull2013 het volgende:
[..]
Hij heeft meerdere accounts op 90
En een paar bij lvl 70
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:17 schreef kawa4 het volgende:
hef zn account op,
mischien probeert hij dan ook een afstandbediening in zn aars te stoppen
Is een keer demo gespeeld, begin wel leuk, als je het met mensen uit het echte leven speelt dan, omdat je dan rond kunt klote,quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:32 schreef Dientje12 het volgende:
Maar, wat is er zo interessant aan WoW
Dit heb ik nooit gesnapt, mischien moet je hem die vraag eens stellen
Zelfs met mensen om mee samen te spelen zou ik het niet spelen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:34 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Is een keer demo gespeeld, begin wel leuk, als je het met mensen uit het echte leven speelt dan, omdat je dan rond kunt klote,
Verder is het echt een klote spel en is het onbegrijpelijk dat je er verslaafd aan kunt raken.
IMO
Dacht dat ik erbij had gezet dat ik maar twee dagen speeldenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zelfs met mensen om mee samen te spelen zou ik het niet spelen.
Die graphics
Die movements
Die gevechten
Die hele gameplay
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:12 schreef redbull2013 het volgende:
Mijn partner is laptop verslaafd. Zelf geeft hij het niet toe. Alhoewel in mijn ogen vind ik het wel bij verslaafd horen aangezien hij met een maximum van 14(!!!!) uur per dag achter dat ding zit.
En nee, niet voor werk oid. Maar gewoon... World of warcraft spelen.. Onzin zoeken.. Maar voor het grote gedeelte WOW.
Om 08;00 staat hij op. Rond 11 uur gaan we richting bed. Dat zijn in totaal 15 uren wakker. Waarvan hij 1 uur spendeert om warm te eten. En om onze dochter een kusje te geven als ze gaat slapen.
Door het laptoppen ontbijt hij nooit, hij neemt nooit een broodje tussen de middag. En savonds is het maar de vraag of hij komt avond eten.
Ik ruim geregeld het huis op. Zorg voor onze dochter.
Want als ik hem vraag of hij zijn laptop uit zou willen zetten is zijn reactie : Wat moet ik doen dan? Terwijl er dan bewijzen van spreken 15 blikjes op tafel staan die hij zou kunnen opruimen.
Heb hem meerdere malen aangesproken op zijn verslaving, maar hij geeft het niet toe. En zegt dat het normaal is om veel te laptoppen.
(zijn laptop verslaving heeft er ook toe geleid dat hij gestopt is met school omdat hij gamen belangrijker vind). Toen hij nog naar school ging bleef hij meerdere dagen thuis omdat er dan een nieuw spel uit kwam.
Ik erger me er dood aan. Zeg ik er wat van, heb ik het weer gedaan. Als onze dochter per ongeluk valt, is het mijn schuld. Want meneer zit achter de laptop en heeft dus niets gedaan.
Wat vinden jullie een redelijk aantal uren dat men achter de computer kan zitten?
Mijn partner is laptop verslaafd. Zelf geeft hij het niet toe. Alhoewel in mijn ogen vind ik het wel bij verslaafd horen aangezien hij met een maximum van 14(!!!!) uur per dag achter dat ding zit.
En nee, niet voor werk oid. Maar gewoon... World of warcraft spelen.. Onzin zoeken.. Maar voor het grote gedeelte WOW.
Om 08;00 staat hij op. Rond 11 uur gaan we richting bed. Dat zijn in totaal 15 uren wakker. Waarvan hij 1 uur spendeert om warm te eten. En om onze dochter een kusje te geven als ze gaat slapen.
Door het laptoppen ontbijt hij nooit, hij neemt nooit een broodje tussen de middag. En savonds is het maar de vraag of hij komt avond eten.
Want als ik hem vraag of hij zijn laptop uit zou willen zetten is zijn reactie : Wat moet ik doen dan? Terwijl er dan bewijzen van spreken 15 blikjes op tafel staan die hij zou kunnen opruimen.
Heb hem meerdere malen aangesproken op zijn verslaving, maar hij geeft het niet toe. En zegt dat het normaal is om veel te laptoppen.
(zijn laptop verslaving heeft er ook toe geleid dat hij gestopt is met school omdat hij gamen belangrijker vind). Toen hij nog naar school ging bleef hij meerdere dagen thuis omdat er dan een nieuw spel uit kwam.
Ik erger me er dood aan. Zeg ik er wat van, heb ik het weer gedaan. Als onze dochter per ongeluk valt, is het mijn schuld. Want meneer zit achter de laptop en heeft dus niets gedaan.
Dus hij werkt nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:12 schreef redbull2013 het volgende:
dit topic is 2 jaar oudquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:34 schreef hoechst het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dus hij werkt niet
besteed al zn aandacht aan de laptop...
en voor alsnog mag hij je neuken lekker
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:18 schreef Slaap_Zak het volgende:
Maar goed, jullie hebben beide geen baan? Hij heeft geen opleiding, en jullie hebben een kind?
Mijn godZie R&P topic. Het kan nog erger dan je denkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Godver, oud topic. Nouja, inmiddels is het nog erger geworden."Pools are perfect for holding water"
Gelukkig hadden jouw ouders nog wel wat verantwoordelijkheidsbesef. Misschien hadden ze vaker in moeten grijpen. Medelijden met je kinderen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:07 schreef redbull2013 het volgende:
Beste leden,
Ik zit met best een ingewikkelde situatie en zou graag jullie serieuze mening willen horen. Tips zijn ook van harte welkom!
Om het even kort samen te vatten:
Het begon zo'n 3 jaar geleden.. Een half jaar na de geboorte van ons eerste kindje kwamen mijn man en ik er achter dat ik onbedoeld weer zwanger was (voor het gevoel van mijn man en mij was het kindje welkom)
Echter woonde mijn man en ik nog bij onze ouders, hij bij zijn ouders en ik bij de mijne, en waren er voor op dat moment geen concrete plannen om op ons zelf te wonen. Toen we het aan onze ouders en schoonouders vertelde waren zij er niet bepaald blij om.
Voornamelijk mijn ouders hebben mij zo erg bedreigt en gechanteerd wat er wel niet zou gebeuren als ik dit kindje niet zou laten weghalen, de details houd ik voor mij, want hun reactie was simpel gezegd ziek. Dat ouders de dingen daadwerkelijk zeggen die ze tegen mij verteld hebben.. Dacht gewoon niet dat het zou kunnen bestaan. Mijn ouders (en huisarts overigens ook) hebben mij meegesleurd naar een kliniek. Tot mijn verbazing kwam ik er achter dat het hartje van het kindje al klopte, want ze hadden eerst een echo gemaakt. In mijn ogen vind ik dat zij het bloed aan hun handen hebben voor het vermoorden van het kindje van mij en mijn man... Als het hartje klopt leeft het! Daar zullen de meningen over verschillen..
De spanningen liepen daar zo op... Dat ons eerste kind en ik noodgedwongen bij mijn schoonouders moesten wonen, omdat het daar gewoon geen gezonde omgeving was om een kind groot te laten worden. Mijn schoonouders hadden ons niet bij hun tijdelijk laten intrekken als ik nog zwanger zou zijn!
Al snel kregen we ons eigen plekje, inmiddels is er nog een kindje geboren. En zijn we gelukkig als gezinnetje.
Sinds de geboorte van ons jongste kindje, is die abortus heel erg aan mij gaan knagen... Nog meer dan voorheen.... Waarom mocht dit kindje wel komen en het andere kindje niet?
Mijn man en ik irriteren ons mateloos aan mijn moeder... Hoe ze zegt hoe trots zij wel niet is op haar kleinkinderen..... terwijl zij hoogstwaarschijnlijk al vergeten is wat er gebeurd is en hoe erg ze mijn vertrouwen heeft beschaamd.... De 2 mensen die je eigenlijk het meest zou moeten vertrouwen hebben gewoon gevoelloos messen in je rug gestoken..
Nu ben ik ervan overtuigd dat het mij rust zou geven als ik het contact (tijdelijk) verbreek. Wordt er steeds mee geconfronteerd als ik hen zie of spreek. Ik heb gesprekken gehad met een psycholoog hierover wat weinig uithaalde.. Omdat ik het geen plekje kan geven zolang hun in mijn leven zijn.
Is het reëel dat ik van hun vraag of ze mij (tijdelijk) met rust willen laten zodat ik dit een plekje kan geven. Totdat ik sterk genoeg in mijn schoenen sta zodat ik zonder verdrietige gevoelens eens een gesprek met hen kan voeren? En ik met succes naar een psycholoog kan gaan...
hoe is het met je dochtertje en vriendin?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:59 schreef Nikmans het volgende:
WoW is best een puik spel, jaren gespeeld
Aan de kant gezet want het strookte niet met mijn raidtijdenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:00 schreef Pharkus het volgende:
[..]
hoe is het met je dochtertje en vriendin?
Linkje?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:54 schreef probeer het volgende:
[..]
Zie R&P topic. Het kan nog erger dan je denkt.
Edit: Godver, oud topic. Nouja, inmiddels is het nog erger geworden.
R&P / Is dit reëel?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:42 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Linkje?
Tevens inderdaad goeie kick heb dit topic gemist 2 jaar geleden schijnbaar.
omg 22 jaar oud en 3 kinderen...quote:
Maar waarom heb je je dan zwanger laten maken door hem en ben je in de situatie terecht gekomen dat je met hem in één huis zit? En hoeft hij niet te werken?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:12 schreef redbull2013 het volgende:
Haha, wat een eikel ben je ook.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
Misschien doe je toch iets verkeerd ts als hij een spelletje boven het bed delen met jou verkiest.
Zoals je wss kan zien is dit topic 2 jaar oud. In 2 jaar kan veel veranderen. Inmiddels heeft hij gewoon een fulltime baan, nee niet als gamer. En gamed hij alleen 's avonds een uurtje (godzijdank geen wow meer)quote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar waarom heb je je dan zwanger laten maken door hem en ben je in de situatie terecht gekomen dat je met hem in één huis zit? En hoeft hij niet te werken?
Of had je gewoon een niet-ambitieuze, gameverslaafde kerel aan de haak en dacht: nu nog zwanger worden en ik ben binnen?
Is je sexleven er op vooruit gegaan? Ook niet onbelangrijk.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:53 schreef redbull2013 het volgende:
[..]
Zoals je wss kan zien is dit topic 2 jaar oud. In 2 jaar kan veel veranderen. Inmiddels heeft hij gewoon een fulltime baan, nee niet als gamer. En gamed hij alleen 's avonds een uurtje (godzijdank geen wow meer)
Is beter dan ooit te voren!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Is je sexleven er op vooruit gegaan? Ook niet onbelangrijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |