quote:
Mogool nog wel. Jij bent hier de n00b.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:17 schreef johnson555 het volgende:
[..]
Mogool eerste klass ben je ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blikjes vopruimen is wel het minste.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:16 schreef Piye het volgende:
[..]
Het klinkt trouwens niet alsof je partner computerverslaafd is, maar dat jij hem gewoon niks leukers te bieden hebt. Jij verwacht dat iemand blikjes opruimen verkiest boven een spelletje spelen?
Heb je er al eens aan gedacht om zijn computer uit het raam te flikkeren?quote:
Het is btw moNgoolquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:18 schreef donroyco het volgende:
[..]
Mogool nog wel. Jij bent hier de n00b.
Ja, maar dat doe je toch ook niet met plezier? Begin die jongen eens aan z'n oor te sabbelen in je meest sexy lingerie. Als hij dan zegt "Ga eens weg, ik ben aan het raiden." kan je zeggen dat hij computerverslaafd is.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:18 schreef redbull2013 het volgende:
[..]
Blikjes vopruimen is wel het minste.
Als ik de woonkamer, keuken, slaapkamers, badkamer enz al helemaal gestofzuigd, gedweild, gezeemd enz heb.
Moet je tegen knurft johso555 zeggen.quote:
Hier heb je wel een punt, 15 uur WoWquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:25 schreef Stokfiguur het volgende:
Geef je man eens wat ruimte voor zijn plezier. Je hoeft toch niet elke minuut met elkaar te spenderen. Bovendien is 15 uur niets, wie gaat er nou al om 11 uur naar bed, zeg maar tegen hem dat als ie er echt bij wilt horen minimaal 20 uur WoW moet spelen per dag.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:18 schreef Slaap_Zak het volgende:
Maar goed, jullie hebben beide geen baan? Hij heeft geen opleiding, en jullie hebben een kind?
Mijn godTreurig inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En als ik de opleiding van TS moet inschatten aan de hand van de schrijfstijl in de OP dan denk ik dat dat ook niet veel is... godverdomme, en dat soort kanslozen planten zich voort en krijgen gewoon geld toe van de overheidquote:
Ik zeg zo vaak computeren.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:30 schreef Stokfiguur het volgende:
Trouwens wie zegt er nou laptoppen of computeren, dat is godverdomme toch geen werkwoord. Ook laptop verslaafdTS is echt een dom trutje eerste klas.
Kennelijk zeg jij het nu ookquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:30 schreef Stokfiguur het volgende:
Trouwens wie zegt er nou laptoppen of computeren, dat is godverdomme toch geen werkwoord. Ook laptop verslaafdTS is echt een dom trutje eerste klas.
Ik ook niks mis mee.quote:
Wat moet je dan zeggen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:30 schreef Stokfiguur het volgende:
Maar nogmaals, beide uitkering, geen baan, geen opleiding en een kind, klopt die analyse?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:34 schreef redbull2013 het volgende:
[..]
Kennelijk zeg jij het nu ook![]()
Welkom bij de club, dom lulletje eerste klas
http://www.mijnwoordenboek.nl/werkwoord/computerenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:30 schreef Stokfiguur het volgende:
Goeie come back hoor.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:34 schreef redbull2013 het volgende:
[..]
Kennelijk zeg jij het nu ook![]()
Welkom bij de club, dom lulletje eerste klas
Gebruik maken van de computer, een spelletje spelen op de computer etc etc.quote:
Nee, klopt niet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:35 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Maar nogmaals, beide uitkering, geen baan, geen opleiding en een kind, klopt die analyse?
Wat een comedy was datquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:35 schreef BoefB2 het volgende:
[ afbeelding ]
Stuur hem naar Keith, die leert hem wel afkicken! In de bajes!
Wat een verpaupering van het nederlandsquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:36 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
http://www.mijnwoordenboek.nl/werkwoord/computeren
wat geen werkwoord
Ze heeft je al een post hierboven afgemaakt lutser !quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:36 schreef Stokfiguur het volgende:
[..]
Goeie come back hoor.
[..]
Gebruik maken van de computer, een spelletje spelen op de computer etc etc.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:37 schreef Stokfiguur het volgende:
[..]
Wat een verpaupering van het nederlands
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:37 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Ze heeft je al een post hierboven afgemaakt lutser !
En als je werkt dan past je werkeloze vriend op jullie kind?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:36 schreef redbull2013 het volgende:
[..]
Nee, klopt niet.
Ik werk. Ik heb een opleiding.
Nee jij komt lekker stabiel over.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:39 schreef Stokfiguur het volgende:
Dan gebruik je het toch lekker, je klinkt in ieder geval als een idioot.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:39 schreef Stokfiguur het volgende:
Dan gebruik je het toch lekker, je klinkt in ieder geval als een idioot.
Als je fokt computer je toch ookquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:40 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Nee jij komt lekker stabiel over.
Ik ben computeren .
Toedels
Hij begint het al te lerenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:42 schreef Stokfiguur het volgende:
[..]
Als je fokt computer je toch ookMaar goed TS komt er mooi van af zo. Geen dank hoor.
Nee ik was net aan het androidten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:42 schreef Stokfiguur het volgende:
[..]
Als je fokt computer je toch ookMaar goed TS komt er mooi van af zo. Geen dank hoor.
Ik ga lekker toetsenborden en dan straks mijn handen effe kranen na het tanden. Gr grquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:43 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Nee ik was net aan het androidten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |