Hoe weet je dan dat hij zit te WOWen als jij werkt? Voor hetzelfde zijn die lege bierblikjes op tafel door jullie dochter opgedronken terwijl hij op de buurvrouw lag?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:36 schreef redbull2013 het volgende:
[..]
Nee, klopt niet.
Ik werk. Ik heb een opleiding.
Okee, ik maak zoals vaker even de assumptie dat dit verhaal helemaal juist en serieus is:quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:12 schreef redbull2013 het volgende:
Wat vinden jullie een redelijk aantal uren dat men achter de computer kan zitten?
Is het gedrag van mijn partner echt een verslaving?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:44 schreef Stokfiguur het volgende:
[..]
Ik ga lekker toetsenborden en dan straks mijn handen effe kranen na het tanden. Gr gr
Tnxs voor het lachenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:39 schreef Stokfiguur het volgende:
Dan gebruik je het toch lekker, je klinkt in ieder geval als een idioot.
Dit dus, dit topic mist cruciale informatie....quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat hij zit te WOWen als jij werkt? Voor hetzelfde zijn die lege bierblikjes op tafel door jullie dochter opgedronken terwijl hij op de buurvrouw lag?
Zit er wel dik in in zo'n gezinquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat hij zit te WOWen als jij werkt? Voor hetzelfde zijn die lege bierblikjes op tafel door jullie dochter opgedronken terwijl hij op de buurvrouw lag?
Je tijd verdoen met fokquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:44 schreef Stokfiguur het volgende:
[..]
Ik ga lekker toetsenborden en dan straks mijn handen effe kranen na het tanden. Gr gr
Hmm, truequote:
ghehhehehhequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:49 schreef BoefB2 het volgende:
Klagen over 15 blikjes die hij zou opruimen
En dan jezelf Red Bull noemen.x 1000
Hij heeft meerdere accounts op 90quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:14 schreef Kiid het volgende:
Er is een vraag&aanbod gedeelte, als je daar nou een topic aanmaakt inclusief een foto en wat wetenswaardigheden over jou en eventueel je kind dan is er misschien iemand die je wilt overnemen. Overigens vind ik 15 uur WOW niet zoveel. Hij is waarschijnlijk nog maar level 25 dwarf ofzo, kan nog niet eens Black Forest in
Omdat ik het in de afgelopen 4 weken van mijn vakantie iedere dag zie gebeuren dat hij zit te COMPUTEREN.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat is zijn accountnaam? Moet je ff vragen. Dan kan ik samen met hem een quest doen en gaan raidenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:43 schreef redbull2013 het volgende:
[..]
Hij heeft meerdere accounts op 90
En een paar bij lvl 70
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:17 schreef kawa4 het volgende:
hef zn account op,
mischien probeert hij dan ook een afstandbediening in zn aars te stoppen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |