Ik denk dat het tegen gaat vallen. Tijdens dat korte stukje dat we hem hebben zíen praten (dus niet wat de media er van maakten maar wat ie echt zei) klonk hij niet bepaald hatelijk over haar, niet alsof hij haar echt wil 'pakken' ofzo.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:00 schreef Rachilda het volgende:
Ben benieuwd naar de rest van het verhaal van Zarka...misschien namen van anderen waarmee ze een relatie heeft gehad tijdens het huwelijk...
daar ben ik het wel mee eens, maar toch vind ik het raar, hij had toch kunnen weten dat de media er mee aan de haal zou gaan en dat Sylvie not amused zou zijnquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat het tegen gaat vallen. Tijdens dat korte stukje dat we hem hebben zíen praten (dus niet wat de media er van maakten maar wat ie echt zei) klonk hij niet bepaald hatelijk over haar, niet alsof hij haar echt wil 'pakken' ofzo.
Dat boeide hem dan kennelijk weinigquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:15 schreef Rachilda het volgende:
[..]
daar ben ik het wel mee eens, maar toch vind ik het raar, hij had toch kunnen weten dat de media er mee aan de haal zou gaan en dat Sylvie not amused zou zijn
Het oud en nieuwe verhaal, hoe lang het al over is tussen Sylvie en Rafaelquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:00 schreef Rachilda het volgende:
Ben benieuwd naar de rest van het verhaal van Zarka...misschien namen van anderen waarmee ze een relatie heeft gehad tijdens het huwelijk...
zou ook kunnen inderdaadquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:18 schreef kvd het volgende:
[..]
Het oud en nieuwe verhaal, hoe lang het al over is tussen Sylvie en Rafael
Ik hoop er wel opquote:
Net als toen met Ibrahimovic, alleen toen was Raf het donderwolkjequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:23 schreef TheVulture het volgende:
Als Raf toen al in Sabia lag te roeren kan ik me voorstellen dat Khalid er ook niet vrolijk bij liep op dat EK en dat voor een rare sfeer in de selectie zorgde
Heeft zij gelogen over dat ze is geslagen door Rafael?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:25 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik hoop er wel op![]()
Kan me niet voorstellen waarom Sylvia anders haar advocaten erop heeft gezet. Tot nu toe zijn er niet veel nieuwe feiten naar buiten gebracht (op de snelle sex na). Denk dat ze ergens voor vreest, iets wat haar reputatie geen goed zal doen (jokkebrokken is natuurlijk slecht, helemaal als je iemand daar onnodig zwart mee maakt (bv Rafael die een klap zou hebben geven) of als je het hele duitse volk voorliegt over hoe goed het huwelijk wel niet is.)
Dat weet nog niemand. Maar Raf heeft dat wel krachtig zitten ontkennen in een voetbalprogramma.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:32 schreef Musthaves1 het volgende:
[..]
Heeft zij gelogen over dat ze is geslagen door Rafael?
Is dit een serieuze vraag?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:32 schreef Musthaves1 het volgende:
[..]
Heeft zij gelogen over dat ze is geslagen door Rafael?
Sabia ook.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat weet nog niemand. Maar Raf heeft dat wel krachtig zitten ontkennen in een voetbalprogramma.
ik krijg een beetje het gevoel dat hij 'de wereld' mee wil geven dat hij niet per se zo'n leeghoofdige airhead is.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat boeide hem dan kennelijk weinigHij hoeft haar natuurlijk ook niet tegen alles te beschermen ofzo he... Hij kan gewoon zijn versie van het verhaal geven, het staat op camera wat hij wel en niet heeft gezegd (en zoals het nu leek heeft ie dat best respectvol gedaan), dus op zich kan ze hem weinig maken als hij het daar een beetje netjes heeft gehouden. Ik wens haar dan ook succes met haar advocaten.
Ja maar dat Sabia het ontkent als Raf het ontkent zegt weinigquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:37 schreef kvd het volgende:
[..]
Sabia ook.
En Sylvie is er niet meer op ingegaan.
Ik zou verwachten dat als zij zeker weet dat Rafael haar heeft geslagen, ze er meer werk van zou hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dat Sabia het ontkent als Raf het ontkent zegt weinig![]()
D'r liefde voor Raf zat dieper dan d'r liefde voor vriendin Syl.
Ja maar zij heeft dat toch nooit beweerd? Of heb ik iets gemist? Het zijn toch de gasten geweest die op oudjaarsavond daar aanwezig waren op het feestje die het naar buiten hebben gebracht???quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:46 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik zou verwachten dat als zij zeker weet dat Rafael haar heeft geslagen, ze er meer werk van zou hebben gemaakt.
Ze wordt eigenlijk door zowel Rafael als Sabia uitgemaakt voor leugenaar. Dat komt haar reputatie niet ten goede natuurlijk (haar populariteit daalde in Duitsland). Dan ga je daar toch tegenin? Ik zou niet willen dat ik bekend zou staan als 'zij die beweerde dat haar man haar sloeg maar die noemt je zonder al te veel woorden een leugenaar'.
(helemaal nu ze om dat stukje van Zarka contact opneemt met advocaten)
Ik denk niet eens dat ze persé deel 2 wil tegenhouden, ik denk alleen dat ze zich genoodzaakt voelde IETS te roepen/doen, nadat hij haar voor leeg en eenzaam had uitgemaakt. (Volgens de media dan, volgens mij heeft ie dat niet met zoveel woorden echt gezegd).quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:49 schreef Cynix ® het volgende:
Maar heeft Sylvie het 2e deel dan al gezien?
Of ze wil iets uit het nieuws houden wat gewoon waar is.
Nee, ze hebben het toch zelf gezegd om juist de verhalen voor te zijn? Geloof ik....en toen werd de klap een duw en daarna de ontkenning van Rafael en Sabiaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:55 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ja maar zij heeft dat toch nooit beweerd? Of heb ik iets gemist? Het zijn toch de gasten geweest die op oudjaarsavond daar aanwezig waren op het feestje die het naar buiten hebben gebracht???
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:52 schreef Greys het volgende:
Ik vind de bikinipics van de laatste St. Tropez vakantie helemaal niet mager.
Precies goed. Maar smaken verschillen. Ik vind het echt een toplijf iig zoals het nu is.
Nee volgens mij niet, maar ik weet het ook allemaal niet meer....ik zie zowat door de bomen het bos niet meerquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:05 schreef kvd het volgende:
[..]
Nee, ze hebben het toch zelf gezegd om juist de verhalen voor te zijn? Geloof ik....en toen werd de klap een duw en daarna de ontkenning van Rafael en Sabia
Daar poept ze mee.quote:
Ik vind het zó vreemd dat geen van 'al die aanwezige gasten' heeft bevestigd of ontkend of die klap nou echt gevallen is, als ze er allemaal bij waren?quote:Op oudejaarsavond werd voor de Bredase Sylvie duidelijk dat de koek op was. Tijdens een ruzie kreeg ze voor de ogen van andere gasten een klap van Rafael. De voetballer erkent zijn fout tegenover de Duitse krant Bild.
Dries Roelvink??quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:21 schreef Tuinfluitert het volgende:
http://www.hpdetijd.nl/20(...)jkt-de-ideale-vrouw/
LANG VERHAAL..
Liefs,
Dries
Goeie, dat vroeg ik me laatst idd ook af!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Waren er eigenlijk wel gasten op die oudjaarsavond behalve Sabia?
Nee,quote:
10 gasten dus, en het zal wel een duw zijn geweest. Maar dat het als klap in de media kwam, kwam mevrouw volgens mij niet slecht uit, dus heeft ze toen haar advocaten niet ingeschakeld.quote:Seit Sommer kriselt es. Jetzt kam es zu einem einmaligen Ausrutscher: Bei der privaten Silvester-Party in der neuen 400-qm-Wohnung im Hamburger Stadtteil Eppendorf entbrannte ein heftiger Streit. Dabei landete Sylvie nach einem Schlag ihres Mannes mit einem lauten Rums auf dem Boden. Die zehn geladenen Gäste waren geschockt.
Rafael reumütig: „Das war eine große Dummheit von mir. Ich bin ein Idiot. Es tut mir sehr leid. Das hätte niemals passieren dürfen.“
Sylvie dazu: „Ich habe ihm schon verziehen ...“
dat was toch van deze foto?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:52 schreef alors het volgende:
Het originele bericht nog maar eens
http://www.bild.de/unterh(...)n-27919374.bild.html
to the point over de klap komt het hier:
[..]
10 gasten dus, en het zal wel een duw zijn geweest. Maar dat het als klap in de media kwam, kwam mevrouw volgens mij niet slecht uit, dus heeft ze toen haar advocaten niet ingeschakeld.
Moet bij deze foto altijd denken aan de enige leuke opmerking die Albert Verlinde ooit heeft gemaakt: "En Sylvie probeert met haar haar de grond te raken"!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:55 schreef computergirl het volgende:
[..]
dat was toch van deze foto?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:56 schreef Starlie het volgende:
[..]
Moet bij deze foto altijd denken aan de enige leuke opmerking die Albert Verlinde ooit heeft gemaakt: "En Sylvie probeert met haar haar de grond te raken"!
die Franse lulquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:21 schreef Tuinfluitert het volgende:
Lieve Sylvie,
Jouw Franse ex-scharrel deed deze week een paar onthullingen. Je zou een ramp zijn in de keuken, een drama in het huishouden, en je schijnt ‘leeg’ te zijn en ‘triest’. Stond allemaal in De Telegraaf, dus het is waar.
Elke onthulling nam me meer voor je in. Toen ik las dat je ‘nergens in geïnteresseerd’ bent, kreeg ik het warm. Toen ik las dat je in slaap valt in de opera, verscheen er een lach op mijn gezicht die er voorlopig niet meer af gaat.
Ik geef toe: er zijn dagen dat ik de roddelstukken oversla. Maar het was lang geleden dat ik je zo prominent in beeld zag. Het was vooral veel Rafael en Sabia de laatste tijd. Hun geluk is ze gegund.
Het pleit voor jou dat je geen modder gooit. Kan je Franse ex Guillaume Zarka een voorbeeld aan nemen.
‘Na twee minuten ging ze mee naar huis’, zeurde de rijke zakenman. ‘We kenden elkaars namen niet eens.’
Alsof jij hem dwóng naar zijn huis te gaan! Alsof hij zei, toen jullie die club uitliepen: pardon, maar dit gaat me te snel. Misschien kunnen we eerst een keer koffie drinken. Elkaar wat beter leren kennen. Heb je eigenlijk broertjes of zusjes?
Guillaumes aanval komt nogal gefrustreerd over. Het klinkt als een pre-emptive strike. Hij weet dat je over gênante informatie beschikt. Hij wil jouw onthullingen vóór zijn. Hij beseft niet dat je daar te veel klasse voor hebt. Klasse heeft niks te maken met wel of niet meteen met iemand mee naar huis gaan. En al helemaal niet met liefde voor de opera.
Dat je in de opera in slaap valt, lijkt me heel verstandig. Als je zo druk bent als jij, moet je elke kans grijpen. Puccini of geen Puccini op de achtergrond. Sowieso heb ik een groot zwak voor mensen die in het openbaar in slaap vallen.
Guillaume klaagde dus ook dat je een ramp bent in de keuken. Voor een succesvolle zakenman vind ik dit een nogal burgerlijk verwijt. Dan huur je toch een chef in? Wat, zijn er geen goede cateraars in Parijs? Geen fatsoenlijke restaurants? Als hij ‘in de keuken staan’ zo belangrijk vindt – dan kookt die Franse lul toch lekker zélf?
Sylvie kan niks zonder haar assistent, ‘die haar complete huishouden runt’. Nog zo’n vreemd verwijt. Waar heb je anders assistenten voor?
Liefs,
Dries
Dit, van die sterren die zich in bochten wringen om te laten zien hoe glam hun leven wel niet is, maar zodra het ideaalplaatje wordt bedreigd, zich in een slachtofferrol proppen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik herhaal mezelf maar mensen die alle positieve scheten die ze laten in de (social)media flikkeren als het ze goed uitkomt kunnen de bal een keer terugverwachten als er stront aan de knikker is...
Ik verheug me nu al op deel 2 van het Zarka-interview
Wauw, mooi lichaam ja.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:07 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:21 schreef Tuinfluitert het volgende:
En belangrijker, misschien is het tijd voor een ander soort man. Een man die net zo leeg en triest is als jij, bij wie je je ongeïnteresseerde, incapabele zelf kan zijn.
Guillaume krijgt ook wat twitter-reacties.quote:
Terechte reacties!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:42 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Guillaume krijgt ook wat twitter-reacties.
https://twitter.com/GuillaumeZARKA/status/370397394338185216
en terecht!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:42 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Guillaume krijgt ook wat twitter-reacties.
https://twitter.com/GuillaumeZARKA/status/370397394338185216
quote:serious, why doing the interview? I really wonder why telling private things to press. Love to ask you and get answer. :-)
quote:if this is really your account? What an absolutely unclassy thing to do. Frat-boy like. But you're 33. Behave like an adult.
quote:as a Woman I wouldn't be impressed if private and intimate information about me is sold to the Press or any third Party
quote:This interview says more about you than over Sylvie. Money, money. Why after these months a knife in her back.
Anja en Jos zijn not amused. Ze vinden het allemaal pretty behind the elbows.quote:ANJA @AnjaenJostwit 15m
@GuillaumeZARKA This interview says more about you than over Sylvie. Money, money. Why after these months a knife in her back.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Anja en Jos Wit zijn not amused. Ze vinden het allemaal pretty behind the elbows.
Laat die man met rust, hij moet nog wat kwijt aan ons.
[..]
hahahahahahahahahaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Anja en Jos zijn not amused. Ze vinden het allemaal pretty behind the elbows.
"More about you than over sylvie" ookquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou als hij het heeft gedaan om zijn ego te redden dan is dat in elk geval jammerlijk mislukt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, vooral de suggestie dat hij het interview voor het geld zou hebben gegeven is humor
Neuh, maar die eerdere tweet was al een hint dat hij een boekje open zou doen, dus hoe hij het wel bedoeld heeft weet ik niet (Sylvie tot de orde roepen?) en het maakt me ook weinig uit, we smullen er immers toch wel van.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou als hij het heeft gedaan om zijn ego te redden dan is dat in elk geval jammerlijk mislukt.
Die zitten er wel tussen jaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Want we kunnen wel collectief verontwaardigd zitten zijn dat hij een interview gegeven heeft, maar ondertussen rollen we over elkaar heen om de quotes (al dan niet door de roddelpers uit hun verband gerukt) te posten.
[..]
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die goser staat straks bekend als ''die Franse lul''
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:21 schreef Tuinfluitert het volgende:
Lieve Sylvie,
Jouw Franse ex-scharrel deed deze week een paar onthullingen.
Je zou een ramp zijn in de keuken, een drama in het huishouden, en je schijnt ‘leeg’ te zijn en ‘triest’.
Als hij ‘in de keuken staan’ zo belangrijk vindt –
dan kookt die Franse lul toch lekker zélf?
Liefs,
Dries
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die goser staat straks bekend als ''die Franse lul''
quote:
Frans-Tunesisch.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:22 schreef sherezade het volgende:
Van welke afkomst is die Zarka eigenlijk? Hij lijkt een beetje op zo'n gemene Arabier op die foto hierboven
Nog een verwende lul ook dusquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:36 schreef Greys het volgende:
Kan niets vinden over een afkomst. Wel dat het geen dommie is:
Guillaume Zarka: De achtergrond van Sylvie’s nieuwe liefde
Guillaume Zarka komt uit een Franse high society familie. Zij zijn eigenaar van het bedrijf UPF International (distributeur in computer hardware) dat meer dan 350 miljoen euro waard was in 2012.
Guillaume Zarka heeft een opleiding gevolgd aan de prestigieuze Business School INSEAD in Frankrijk. Let wel, hier kom je niet zomaar binnen. Naast een ‘kruiwagen’ die je introduceert, heb je een goede portemonnee nodig. Eenjarige MBA-studies kunnen wel oplopen tot 64.000 euro! Ook moet je voorzien zijn van een talenknobbel, aangezien je diverse talen moet kunnen spreken. En minstens 5 jaar werkervaring is ook een pré. Prins Friso en Constantijn haalden er ook hun diploma en hebben ongetwijfeld wilde avonden beleefd in de drie privéclubs van het instituut.
Als hij niet aan het werk is, loopt hij graag hard en hij wordt omschreven als een grappige, charmante en easy going guy.
http://www.grazia.nl/show(...)s-nieuwe-liefde.html
Rete lekker. Qua uiterlijkquote:
Wat maakt het uitquote:
Omdat er dan vast nog wel wat meer bij staat.quote:
Hij is vrij, dat is belangrijkerquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat er dan vast nog wel wat meer bij staat.
En omdat ik het zelf niet kon vinden en dat niet uit kan staan (![]()
).
Alleen niet in slaap vallen, voor je het weet klaagt hij over je op twitterquote:
quote:Maar ik weet dat hij komt van een traditionele joodse rijke familie afkomst van Tunis, en goede vriend van Sarkozy ook.
Guillaume is samen met Sylvie nu 11 maanden , het was vanaf een feestje van Dior in Paris.
11 maanden???!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:35 schreef kvd het volgende:
Euhm...wat onze Paule33 in april zei over Zarka:
[..]
Het ging mij meer om de herkomst van Zarka.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
11 maanden???!
Aan de andere kant....misschien gaat hij dat wel vertellen, dat ze al maanden samen waren voor het bekendmaken van de scheiding
Misschien lag Raf Saab al te bangenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
11 maanden???!
Aan de andere kant....misschien gaat hij dat wel vertellen, dat ze al maanden samen waren voor het bekendmaken van de scheiding
Ik raak snel afgeleidquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:38 schreef kvd het volgende:
[..]
Het ging mij meer om de herkomst van Zarka.
Maar volgens mij werd er ook gespeculeerd dat zij al langer samen waren ja
In die periode rondom het EK, het zou mij helemaal niets verbazenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Misschien lag Raf Saab al te bangen
Ik sta nergens meer verbaast van hieroquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
In die periode rondom het EK, het zou mij helemaal niets verbazen
Nou als blijkt dat er iets niet fake is, dan sla ik denk ik steil achteroverquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik sta nergens meer verbaasd van hiero
Volgens mij is "het verbaast me" en "ik ben verbaasd" ofzo...maar hoe vaker ik het woord voor me zie, hoe vreemder het wordtquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:43 schreef Cynix ® het volgende:
Is verbaasd/t nou met een d of een t?
Dat zou mij niet gebeuren,quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Alleen niet in slaap vallen, voor je het weet klaagt hij over je op twitter
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:43 schreef Cynix ® het volgende:
Is verbaasd/t nou met een d of een t?
Zoals Uccie eigenlijk al zegt, als het tegenwoordige tijd is, is het uiteraard met een t (het verbaast me), maar het voltooid deelwoord, bijvoorbeeld ik ben verbaasd is met een D. Want het werkwoord is verbazen en de stam eindigt dus op een z, dat zit niet in 't kofschip, dus komt er een D achter.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
volgens mij met toch met een d![]()
http://www.mijnwoordenboek.nl/werkwoord/verbazen
Les Nederlands.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Tot zover de Nederlandse les van vandaag.
Zarka deed het al na twee minuten, ben je daar wel van op de hoogte? is misschien zelfs wel met de Franse slag, wees dus niet verbaasd (t)quote:
Soixante-neufquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:48 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Zarka deed het al na twee minuten, ben je daar wel van op de hoogte? is misschien zelfs wel met de Franse slag, wees dus niet verbaasd (t)
Ik ook, kwam toen deze foto tegenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat woord heb ik voor de zekerheid maar even gegoogeld
Ik kreeg deze!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:04 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ik ook, kwam toen deze foto tegen
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik kreeg deze!![]()
![]()
![]()
Leuke bloemen en lekker fruit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus Zarka is weer vrijgezel!![]()
Ik mot hem nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:14 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Leuke bloemen en lekker fruit.
Dus Zarka is weer vrijgezel!
[ afbeelding ]
Noem de jouwese zo?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:30 schreef Deisyy het volgende:
Ik zou er gerust mijn creme brulee mee willen delen
De wat?quote:
Dat bedoelde ik nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De wat?
Ik denk niet dat Willy geinteresserd is in de mijnese
Die kan namelijk ook nie koken nie.
Ach...zoquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 06:07 schreef Ole het volgende:
straks ook weer ff bijlezen als nuchter enzo
Ik kom er anders nooit een tegen hoorquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 09:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, man! Samen met de rest van de half Tunesische mensen.
Heel bijzonder!
Ik ben half Italiaans.quote:
Dat ligt eraan welke helftquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 09:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben half Italiaans.
Beat that qua good looks
Heeft op vandaag ook niet meer zoveel te zeggenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 09:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben half Italiaans.
Beat that qua good looks
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 06:07 schreef Ole het volgende:
straks ook weer ff bijlezen als nuchter enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Enquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Oké, er is toch geen nieuws, ik heb even gekeken en toen kwam ik deze
tegen![]()
Als de foto's al langs zijn gekomen excusesik had ze nog niet gezien...
http://prutsfm.nl/prutsfm(...)en-sabia/#more-63558
[ afbeelding ]
Het kersverse showbizz koppel Rafael van der Vaart en Sabia hebben hun droom villa gekocht.
Het stulpje staat aan de Alster rivier in Hamburg.
Het heeft zeven kamers, vier badkamers en een totale woonoppervlakte van 329 vierkante meter.
Je kan zeggen wat je wil, maar dat heeft Sabia toch prima voor elkaar gekregen!
Nou ken je seggen jah
Pas een keer of tien hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]know'm sayin?
word? word.
Ik zie ze voor het eerst. Dus thanks!quote:
Ik had dat ook even gemist.quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:52 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik zie ze voor het eerst. Dus thanks!
Ohhhhhhh dus dan valt het mee, heb ik toch weer wat mensen belangrijke informatie gegevenquote:
Dattes!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:52 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik zie ze voor het eerst. Dus thanks!
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Oké, er is toch geen nieuws, ik heb even gekeken en toen kwam ik deze
tegen![]()
Als de foto's al langs zijn gekomen excusesik had ze nog niet gezien...
http://prutsfm.nl/prutsfm(...)en-sabia/#more-63558
[ afbeelding ]
Het kersverse showbizz koppel Rafael van der Vaart en Sabia hebben hun droom villa gekocht.
Het stulpje staat aan de Alster rivier in Hamburg.
Het heeft zeven kamers, vier badkamers en een totale woonoppervlakte van 329 vierkante meter.
Je kan zeggen wat je wil, maar dat heeft Sabia toch prima voor elkaar gekregen!
Nou ken je seggen jah
Wat een kast van een huurvilla. Sabia en Raf wonen onder, boven woont een andere familie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Coniferen zijn ook al aan het groeien!
Bedankt Fan!
En toch klopt het verhaal niet.... want ze hebben het niet gekocht, maar ze huren de onderste helft, dat maakt de foto's met het halfronde raampje erop al niet van hun deel van het huis.quote:
Je moet ook niet alles geloven wat op internet staat dusquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
En toch klopt het verhaal niet.... want ze hebben het niet gekocht, maar ze huren de onderste helft, dat maakt de foto's met het halfronde raampje erop al niet van hun deel van het huis.
Deze is wel grappig, is dit de geluksblik van 'kijk, de sleutel van ons huis!'quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ook leuk... foto's van de verhuizing, er is toch geen nieuws![]()
[ afbeelding ]
Ja maar dat is saaiquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:16 schreef Greys het volgende:
Is die onderste foto in de tuin van dat nieuwe huis ja?
Waarom gaan ze dan niet gewoon dáár zitten voortaan als ze ontbijten? Daar hebben ze geen inkijk zo te zien?
Ik vind hem ook cutequote:
Doen ze speciaal voor ons, om iets te bespreken te hebben.....of Saab wil graag tonen dat ze wel voedsel tot zich neemtquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:16 schreef Greys het volgende:
Waarom gaan ze dan niet gewoon dáár zitten voortaan als ze ontbijten? Daar hebben ze geen inkijk zo te zien?
Ja, ze heeft een sleutel in haar handquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze is wel grappig, is dit de geluksblik van 'kijk, de sleutel van ons huis!'
Heb ik erbij verzonnenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:16 schreef Greys het volgende:
Nah... we zullen het wel gaan zienquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:52 schreef Iwanius het volgende:
Ik vond die Sab als vrouw veel spontaner en humaner overkomen dan Sylvie toen zij nog niks met elkaar hadden (Raf & Sab) Bij de laatste had ik altijd een soort "gekunsteld"gevoel op de manier hoe zij zich profileert. Alsof ze alles voor het image doet. Die Sab zie ik ook meer als een echte vrouw die de normale huiselijke dingen doet zoals koken en voor haar man zorgen.
Syl is meer van het keukenprinses en accessoire vrouwtje zijn.
Ik moest zo lachen, dat 'we' hierover nadenken, ik dacht hetzelfde. Gotta love SHOquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:16 schreef Greys het volgende:
Voor haar man zorgen, klinkt altijd zo kansloos.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:52 schreef Iwanius het volgende:
Ik vond die Sab als vrouw veel spontaner en humaner overkomen dan Sylvie toen zij nog niks met elkaar hadden (Raf & Sab) Bij de laatste had ik altijd een soort "gekunsteld"gevoel op de manier hoe zij zich profileert. Alsof ze alles voor het image doet. Die Sab zie ik ook meer als een echte vrouw die de normale huiselijke dingen doet zoals koken en voor haar man zorgen.
Ik heb eerder het idee dat ze diep van binnen behoorlijk veel op elkaar lijken, maar dat Sabia beter de schijn op kan houden dat ze relatief normaal is.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:52 schreef Iwanius het volgende:
goh, ik wist niet dat natte dromen op jouw leeftijd ook nog voorkomenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:48 schreef tong80 het volgende:
Het grappige is dat ik walg vandit soort wijven, maar als ze in m'n bed liggen woon ik ze uit.
Sylvie lijkt me nou echt iemand die zich tijdens 'de daad' gaat liggen afvragen of haar haar nog wel goed zit.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:48 schreef tong80 het volgende:
Het grappige is dat ik walg vandit soort wijven, maar als ze in m'n bed liggen woon ik ze uit.
Ja.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:24 schreef Musthaves1 het volgende:
[..]
Voor haar man zorgen, klinkt altijd zo kansloos.
Ze zien er uit alsof ze allebei wel wat uurtjes slaap kunnen gebruikenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:22 schreef Kim-Holland het volgende:
Samen op het feest van Sjaak Swart vorige maand. [ afbeelding ]
Ik weet niet of ze al gepost zijn..hou niet alles bij
Ik zou zeggen, Raf neem Saabje eens mee naar de Hunkemöller.quote:
Beter tochquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:28 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ze zien er uit alsof ze allebei wel wat uurtjes slaap kunnen gebruiken
Doe ik ook hoorquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat ze in haar eigen huis/tuin zonder BH loopt? Nou... schande idd.
nee joh! Ze lag al na 2 minuten met die Fransoos te dingesen toch?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:58 schreef female81 het volgende:
[..]
Sylvie lijkt me nou echt iemand die zich tijdens 'de daad' gaat liggen afvragen of haar haar nog wel goed zit.
nou ja, ook dan kan je liggen poseren toch? Misschien wel júist.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nee joh! Ze lag al na 2 minuten met die Fransoos te dingesen toch?
Ja, ik was er niet bijquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou ja, ook dan kan je liggen poseren toch? Misschien wel júist.
Ik denk dat er een wereld voor Raf open gaat, een echt mensquote:
Ik ook.quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:52 schreef Iwanius het volgende:
Die Sab zie ik ook meer als een echte vrouw die de normale huiselijke dingen doet zoals koken en voor haar man zorgen.
In relaties waar de een een veelvoud van de ander verdient of kan verdienen, werkt het vaak wel zo.quote:Op zondag 25 augustus 2013 08:21 schreef Grunsfan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Euh, de jaren 50 belden. Ze willen hun rolpatronen terug.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
In relaties waar de een een veelvoud van de ander verdient of kan verdienen, werkt het vaak wel zo.
Raf verdient miljoenen per jaar, in feite heeft hij alleen maar een partner nodig die er voor hem is... het zal weinig interessant zijn om een partner te hebben die de hele tijd met haar eigen carrière bezig is, het is een voetballer, geen intellectueel die ook regelmatig een discussie op niveau wil hebben, of de situatie in de wereld wil bespreken.
Overigens zullen niet alleen zeer goed betaalde sporters het niet zo nodig vinden dat hun partner een eigen carrière heeft, er zijn meer hotemetoten die liever een vrouw hebben die er voor hen en de kinderen is, terwijl zij tonnen per jaar binnenharken, die willen alleen een vrouw die iets intelligenter is, waarmee ze wel de situatie in de wereld kunnen bespreken en die een discussie op niveau geen probleem vindt.
Het is bij Rafael en Sabia geen optie dat Sabia de miljoenen gaat binnenharken, of dat Raf 2 dagen per week minder gaat werken, Rafael is degene die de centen verdient, en dat doet hij behoorlijk goed, Sabia zal nooit zoveel kunnen verdienen, sterker nog; misschien was dat wel een van de problemen die Rafael met Sylvie had.... Dat ze er simpelweg niet was.
Ze ziet er echt zoveel beter uitquote:Op zondag 25 augustus 2013 09:48 schreef Tuinfluitert het volgende:
Het leven is heerlijk en fijn .
[ afbeelding ]
leuk jurkie!quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:48 schreef Tuinfluitert het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt gelijkquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat ze in haar eigen huis/tuin zonder BH loopt? Nou... schande idd.
Leuk hoor, maar ze begint wel meer en meer als een (barbie)pop uit te zien.quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:48 schreef Tuinfluitert het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, Dani doet tegenwoordig ook Sylvie's haar.quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:48 schreef Tuinfluitert het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie op vrijwel iedere foto een meisje van 12. Waarschijnlijk omdat ze mij sterk doet denken aan iemand van mijn basisschool. Ik kan haar heel moeilijk zien als een volwassen vrouw met een kind.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Leuk hoor, maar ze begint wel meer en meer als een (barbie)pop uit te zien.
Niemand opgevallen?
Neuh. Alleen door die extensions?quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Niemand opgevallen?
Nou, die lach vind ik ook een beetje eng, maar goed ze is volgens mij echt aan het lopen dus kan ook daar door komen. Dat jurkje is leuk!quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh. Alleen door die extensions?
Ik dacht dat het juist kwam omdat ze minder make-up gebruikt, het haar wat losser.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
Haar gezicht ziet er met het ouder worden alleen maar jonger uit. Ben benieuwd wat ze er aan laat doen.
Precies. Alleen een kind heeft nog geen fijne lachrimpeltjes om de ogen.quote:
Er staat ook 'minder make-up', niet zonder make-up.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
En ze heeft ook make-up op op die foto hoor, zie zwarte lijntjes om de ogen.
Ze is waarschijnlijk geprimered, foundation, poeder, bronzer, highlighter etc. geloof niet dat ze au naturelle zo gaat flaneren.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
En ze heeft ook make-up op op die foto hoor, zie zwarte lijntjes om de ogen.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah... we zullen het wel gaan zien![]()
[ afbeelding ]
Toen ze net zonder haar fransoos wasquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:37 schreef Greys het volgende:
Ik heb dat jurkje eerder gezien (want toen vond ik hem ook al zo leuk).
Of is het een wat oudere foto van toen ze net met d'r Fransoos was ofzo?
ik heb het ook niet over lachrimpeltjes. ik heb het over de blik in haar ogen. ik mis een twinkeling of weet ik hoe dat heet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze is waarschijnlijk geprimered, foundation, poeder, bronzer, highlighter etc. geloof niet dat ze au naturelle zo gaat flaneren.
Overigens ben ik aziatische (India) en heb ik ook geen lachrimpeltjes, ja iets onder mijn ogen maar op die afstand fotografeer je dat niet. Maar ik zie Syl wel botoxen hoor.
Nee,dat was nummer_zoveel, quote is de verkeerdequote:Op zondag 25 augustus 2013 11:21 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb het ook niet over lachrimpeltjes. ik heb het over de blik in haar ogen. ik mis een twinkeling of weet ik hoe dat heet.
Die mouwtjes lijken aan het jurkje vast te zitten. Vind het erg leuk trouwens, en niet kinderlijk. Had het zowaar zelf kunnen kopen, als het normaal geprijsd was geweest (dat is het 99 % zeker niet - want: Sylvie.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:19 schreef Kim-Holland het volgende:
Door het shirtje onder het jurkje ziet het idd erg kinderlijk uit. Maar dat is toch ook hoe ze zichzelf profileert; als kindvrouwtje.
Ik wil jou wel eens zien als je net van je vent af bent.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:29 schreef sherezade het volgende:
volgens mij gebruikt ze nog geen botox...anders zag je er denk ik niet zo uit
[ afbeelding ]
wat heeft dat er weer mee te maken, ik doelde meer op het feit dat je heus wel kunt zien dat ze ouder wordt maar dat het normaal gesproken altijd goed gecamoufleerd wordt en dat ik nog niet de indruk heb dat ze nu al aan de botox zitquote:Op zondag 25 augustus 2013 11:31 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ik wil jou wel eens zien als je net van je vent af bent.
Nee dat idee heb ik idd ook niet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:35 schreef sherezade het volgende:
[..]
wat heeft dat er weer mee te maken, ik doelde meer op het feit dat je heus wel kunt zien dat ze ouder wordt maar dat het normaal gesproken altijd goed gecamoufleerd wordt en dat ik nog niet de indruk heb dat ze nu al aan de botox zit
Ah op die fiets. Dan heb ik het verkeerd begrepen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:35 schreef sherezade het volgende:
[..]
wat heeft dat er weer mee te maken, ik doelde meer op het feit dat je heus wel kunt zien dat ze ouder wordt maar dat het normaal gesproken altijd goed gecamoufleerd wordt en dat ik nog niet de indruk heb dat ze nu al aan de botox zit
Nu nog iets voor de binnenkant.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:48 schreef kvd het volgende:
De geruchten gaan wel dat ze voor haar voorhoofd botox gebruikt
Nu al aan de botox? Botox is juist effectief als preventie, dus daar heeft ze nu wel de leeftijd voor als ze geen rimpels wil krijgen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:35 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik zie hier geen rimpels hoor en botox is juist om de rimpels tegen te gaan, hier ziet ze er moe uit, een paar nachten slecht geslapen waarschijnlijk, daar helpt geen botox tegenquote:Op zondag 25 augustus 2013 11:29 schreef sherezade het volgende:
volgens mij gebruikt ze nog geen botox...anders zag je er denk ik niet zo uit
[ afbeelding ]
+1quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:36 schreef Cynix ® het volgende:
Nee, ik zie er op élke foto 15 jaar ouder én 10 kilo zwaarder uit.
Tuulk heb ik dat. Net als dat met instagram/hipstagram/andersoortig filter ik er ineens uitzie als 15. En het stomme is dat als ik dan een realistische foto zie, dat ik dan roep: wat een kutlicht!quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:30 schreef Greys het volgende:
Het verschilt echt zó hoe de foto genomen wordt, met of zonder flits, of je wel of niet goed geslapen hebt, of je net iets zegt of wilt gaan zeggen op het moment dat er geklikt wordt enz. Ik zie er op de ene foto ook vijftien jaar ouder (en/of tien kilo zwaarder) uit als op een andere foto, hebben jullie dat nooit?![]()
Jup, heb wel eens foto's voorbij zien komen waar ik een ontzettende plofkop hebquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:30 schreef Greys het volgende:
Het verschilt echt zó hoe de foto genomen wordt, met of zonder flits, of je wel of niet goed geslapen hebt, of je net iets zegt of wilt gaan zeggen op het moment dat er geklikt wordt enz. Ik zie er op de ene foto ook vijftien jaar ouder (en/of tien kilo zwaarder) uit als op een andere foto, hebben jullie dat nooit?![]()
Hahahaha jaquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Tuulk heb ik dat. Net als dat met instagram/hipstagram/andersoortig filter ik er ineens uitzie als 15. En het stomme is dat als ik dan een realistische foto zie, dat ik dan roep: wat een kutlicht!
Ik denk wel dat ze botox doet hoor. Ze is 35 (?) en dan heb je meestal wel iets van een lijntje her en der. En ik vind haar voorhoofd wat raar glad. Maar goed ze is niet Klingony verspookt of zo. Ik heb vriendinnen die het vanaf hun 29e preventief doen en bij hen ziet het er niet raar uit, ik zou het niet hebben geraden. Nu willen ze mij er ook aan hebben, maar op de 1 of andere manier ben ik gehecht aan mijn moeilijke frons.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahaha jaIk ook
![]()
Maar ook zonder filtertjes lijk ik op de ene foto wel vijftig en op de andere foto 30.
Dus ik denk dat we op basis van alleen foto's weinig kunnen zeggen over wel of geen botox, bedoel ik. Sommigen hebben echt zo'n typische 'botoxkop', die heeft zij niet, vind ik
Haha ja ik houd ook van fronsenquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze botox doet hoor. Ze is 35 (?) en dan heb je meestal wel iets van een lijntje her en der. En ik vind haar voorhoofd wat raar glad. Maar goed ze is niet Klingony verspookt of zo. Ik heb vriendinnen die het vanaf hun 29e preventief doen en bij hen ziet het er niet raar uit, ik zou het niet hebben geraden. Nu willen ze mij er ook aan hebben, maar op de 1 of andere manier ben ik gehecht aan mijn moeilijke frons.Ik zou het maar raar vinden als ik frons en m'n gezicht beweegt niet meer mee.
Botox gaat er pas raar uitzien als je echt ouder bent.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze botox doet hoor. Ze is 35 (?) en dan heb je meestal wel iets van een lijntje her en der. En ik vind haar voorhoofd wat raar glad. Maar goed ze is niet Klingony verspookt of zo. Ik heb vriendinnen die het vanaf hun 29e preventief doen en bij hen ziet het er niet raar uit, ik zou het niet hebben geraden. Nu willen ze mij er ook aan hebben, maar op de 1 of andere manier ben ik gehecht aan mijn moeilijke frons.Ik zou het maar raar vinden als ik frons en m'n gezicht beweegt niet meer mee.
Syvie is Skipper, het kleine zusje van Barbiequote:Op zondag 25 augustus 2013 10:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Niemand opgevallen?
Ja, nu ben ik echt overtuigd.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Haha ja ik houd ook van fronsen
Bij mij zakken mijn bovenste oogleden elke dag een millimeter momenteel heb ik het idee![]()
Dat zou ik misschien nog wel eens op laten hijsen.
Maar haar voorhoofd pruilt niet mee hier idd...
[ afbeelding ]
Denk dat ze wat minder of ander kleuren make-up draagt tegenwoordig. Veel make-up maakt ook ouder.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
Haar gezicht ziet er met het ouder worden alleen maar jonger uit. Ben benieuwd wat ze er aan laat doen.
Ik denk botox ofzo. Ze heeft een beetje een pokerface als ze lacht.![]()
Echt, een barbiepop lacht hetzelfde.
Ik zie gewoon iemand van 34/35 jaar.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:31 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ik wil jou wel eens zien als je net van je vent af bent.
Dan wel Malibu Skipper he, net zo worteloranje.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:04 schreef Bladergroen het volgende:
[..]
Syvie is Skipper, het kleine zusje van Barbie
[ afbeelding ]
Ik zocht even het verhaal achter deze foto. En dan zijn er een aantal foto's van deze show te zien. Kan ze helaas niet hier neerzetten, want dan slaat Bruno.nl meteen om zich heen. Maar de foto's waarop Sylvie lacht zijn bijna eng te noemen, vanaf haar mond omhoog lacht niets mee.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Haha ja ik houd ook van fronsen
Bij mij zakken mijn bovenste oogleden elke dag een millimeter momenteel heb ik het idee![]()
Dat zou ik misschien nog wel eens op laten hijsen.
Maar haar voorhoofd pruilt niet mee hier idd...
[ afbeelding ]
Ik zie gewoon 1 gezichtsuitdrukkingquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:07 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ik zocht even het verhaal achter deze foto. En dan zijn er een aantal foto's van deze show te zien. Kan ze helaas niet hier neerzetten, want dan slaat Bruno.nl meteen om zich heen. Maar de foto's waarop Sylvie lacht zijn bijna eng te noemen, vanaf haar mond omhoog lacht niets mee.
http://www.bruno.nl/nieuw(...)-karl-lagerfeld.html
Het moet toch pijn doen om je gezicht telkens in zo'n plooi te trekken, al vind ik Sylvie er op die strandfoto's goed uitzoen, op deze foto's is haar lach nep, zoals op zoveel van haar foto's.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:07 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ik zocht even het verhaal achter deze foto. En dan zijn er een aantal foto's van deze show te zien. Kan ze helaas niet hier neerzetten, want dan slaat Bruno.nl meteen om zich heen. Maar de foto's waarop Sylvie lacht zijn bijna eng te noemen, vanaf haar mond omhoog lacht niets mee.
http://www.bruno.nl/nieuw(...)-karl-lagerfeld.html
Dit vind ik nou echt een hele leuke foto...ze staat er vreselijk op, maar we zien wel een echt mens die in haar vrije tijd gewoon lekker zichzelf is.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:40 schreef Tuinfluitert het volgende:
Foto staat in nog drie topics.
Lekker lol hebben, foto is van 1 augustus.
[ afbeelding ]
Ik zie iets anders: Sylvie heeft door dat er fotografen zijn en doet overdreven enthousiast vrolijk tegenover een complete vreemdeling die ook langs het water zit.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit vind ik nou echt een hele leuke foto...ze staat er vreselijk op, maar we zien wel een echt mens die in haar vrije tijd gewoon lekker zichzelf is.
Oh...ik ging er vanuit dat het iemand was die ze kentquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:58 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Ik zie iets anders: Sylvie heeft door dat er fotografen zijn en doet overdreven enthousiast vrolijk tegenover een complete vreemdeling die ook langs het water zit.
Maar ik heb dan ook wat moeite om enthousiast over sylvie te zijn......
Ze kende hem toch wel? Of tenminste, ze liep toch samen met hem het water in?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh...ik ging er vanuit dat het iemand was die ze kent![]()
En ik heb ook moeite om positieve dingen aan Sylvie te zien...ik dacht er nu eindelijk eentje te hebben
Ja, ik dacht ook dat het iemand was waarmee ze op vakantie was. Ik heb 'm op meer foto's gezien.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:02 schreef kvd het volgende:
[..]
Ze kende hem toch wel? Of tenminste, ze liep toch samen met hem het water in?
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:04 schreef Leandra het volgende:
Dat is toch die man met wie ze ook naar het strand liep?
Kan best zijn dat ze elkaar geen jaren kennen, misschien zelfs geen weken, maar het lijkt me niet iemand die daar toevallig naast haar in het water zat.
Het was haar kapper of visagist toch? Hij was geïdentificeerd. Maar dan zie ik alsnog iemand die veel te overdreven lacht.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:58 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Ik zie iets anders: Sylvie heeft door dat er fotografen zijn en doet overdreven enthousiast vrolijk tegenover een complete vreemdeling die ook langs het water zit.
Maar ik heb dan ook wat moeite om enthousiast over sylvie te zijn......
Hier vind ik haar inderdaad wel heel bewust zijn van de camera en poseren.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:12 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Het was haar kapper of visagist toch? Hij was geïdentificeerd. Maar dan zie ik alsnog iemand die veel te overdreven lacht.
Hadden we overigens deze bikini al?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee toch, dat was weer een ander, das deze meneerquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:12 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Het was haar kapper of visagist toch? Hij was geïdentificeerd. Maar dan zie ik alsnog iemand die veel te overdreven lacht.
Hadden we overigens deze bikini al?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien wel one night stand van gisteravond.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:04 schreef Leandra het volgende:
Dat is toch die man met wie ze ook naar het strand liep?
Kan best zijn dat ze elkaar geen jaren kennen, misschien zelfs geen weken, maar het lijkt me niet iemand die daar toevallig naast haar in het water zat.
Dat zou kunnen, het is inmiddels wel duidelijk dat ze het principe van de ONS niet begrijpt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:39 schreef flanken het volgende:
[..]
Misschien wel one night stand van gisteravond.
Ik heb dat ook hoor, ik heb ook weleens foto's verscheurd of snel gedeletequote:Op zondag 25 augustus 2013 12:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahaha jaIk ook
![]()
Maar ook zonder filtertjes lijk ik op de ene foto wel vijftig en op de andere foto 30.
Dus ik denk dat we op basis van alleen foto's weinig kunnen zeggen over wel of geen botox, bedoel ik. Sommigen hebben echt zo'n typische 'botoxkop', die heeft zij niet, vind ik
Daar zit een Koosgrap in.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb dat ook hoor, ik heb ook weleens foto's verscheurd
Kan wel. Als het goed wordt gedaan kan je best wat gezichtsexpressie behouden. Dat zag ik ooit eens bij Oprah.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb dat ook hoor, ik heb ook weleens foto's verscheurd of snel gedelete![]()
Maar over dat gladde voorhoofd... daar kan je eigenlijk niets uit opmaken,
ik ben toch écht een paar jaartjes ouder dan Syl en ik heb ook een achterlijk glad
voorhoofdik krijg daar weleens opmerkingen over en dan zeg ik altijd maar
dat ik gewoon nooit nadenk![]()
ja, dat vraagt natuurlijk om pic.snap ik ook wel maar zo ziet mijn voorhoofd eruit
[ afbeelding ]
Voor de rest heb ik heus wel lachrimpeltjes enzo want ik ben ook geen 18 meermaar
mijn voorhoofd is best raar glad en ik heb, blind op mijn ogen toch écht nooit Botox gebruikt.![]()
Deze foto van Syl is nog van 2013
[ afbeelding ]
Volgens mij kan je niet zo kijken als je hoofd strak staat van de Botox, maar ook daar is
haar voorhoofd glad, misschien denk zij wel net zo weinig na als ik
http://www.bruno.nl/nieuw(...)e-van-der-vaart.html
08-04-2013
Ja alles kan natuurlijkquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:00 schreef hexje het volgende:
[..]
Kan wel. Als het goed wordt gedaan kan je best wat gezichtsexpressie behouden. Dat zag ik ooit eens bij Oprah.
Ik snap hem nietquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:02 schreef Goodbye het volgende:
[ afbeelding ]
Niet allemaal tegelijk jongens.
59 euro maar.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:02 schreef Goodbye het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds jouw foto denk ik ook niet meer na. Dus ik snap hem ook niet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik snap hem nietmaar ik denk nooit zo diep na
Dit is een tshirt van de lijn ByDanie, kwam ik net tegen bij ´t webshoppen en kan je kopen voor slechts 65,95. Dacht dat er wellicht wat liefhebbers zouden zitten hierquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik snap hem nietmaar ik denk nooit zo diep na
Ah, nee ik ben niet zo hipquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dit is een tshirt van de lijn ByDanie, kwam ik net tegen bij ´t webshoppen en kan je kopen voor slechts 65,95. Dacht dat er wellicht wat liefhebbers zouden zitten hier.
Echt hippe mensen (die zouden zichzelf overigens nooit hip noemen) kopen die troep van Danie niet, die kunnen zelf wel een outfit samenstellen. ByDanie is meer voor mensen met veel geld en minder stijl.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah, nee ik ben niet zo hip
Serieus ik ken dat hele merk nietquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:15 schreef alors het volgende:
[..]
Echt hippe mensen (die zouden zichzelf overigens nooit hip noemen) kopen die troep van Danie niet, die kunnen zelf wel een outfit samenstellen. ByDanie is meer voor mensen met veel geld en minder stijl.
Holy Mozes, wat erg! Daar kan Nikki Plessen nog een puntje aan zuigen Zie dit, een grijze trui met gouden plakletters 'You can never be too Overdressed & Overeducated', slechts 89 euro!!!! En vergeet de prachtige bijpassende grijze legging met gouden plastic plakkertjes niet, ook slechts 89,00 euro!quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dit is een tshirt van de lijn ByDanie, kwam ik net tegen bij ´t webshoppen en kan je kopen voor slechts 65,95. Dacht dat er wellicht wat liefhebbers zouden zitten hier.
Dat is écht lelijkquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:26 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Holy Mozes, wat erg! Daar kan Nikki Plessen nog een puntje aan zuigen Zie dit, een grijze trui met gouden plakletters 'You can never be too Overdressed & Overeducated', slechts 89 euro!!!! En vergeet de prachtige bijpassende grijze legging met gouden plastic plakkertjes niet, ook slechts 89,00 euro!
Oscar Wilde draait nog een rondje in zijn graf![]()
http://shop.bydanie.nl/in(...)ed-overeducated.html
Overigens, ze heeft haar eigen maten bedacht. Je kunt kiezen uit BD0-BD4.
Hipsters ?quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:15 schreef alors het volgende:
[..]
Echt hippe mensen (die zouden zichzelf overigens nooit hip noemen) kopen die troep van Danie niet, die kunnen zelf wel een outfit samenstellen.
oh kak, ik heb die frons dus niet van het denken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:02 schreef Goodbye het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:19 schreef debuurvrouw het volgende:
ik begreep dit T-shirt als: zie er uit als 13,kleed je als Sylvie, by Dani.
Zo begreep ik het ookquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh kak, ik heb die frons dus niet van het denken.ik begreep dit T-shirt als: zie er uit als 13,kleed je als Sylvie, by Dani.
en niet: de 13e look, Sylvie by Dani.
Gottegot, da's nog heul moeluk dat SHO
Dat dacht ik ookquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh kak, ik heb die frons dus niet van het denken.ik begreep dit T-shirt als: zie er uit als 13,kleed je als Sylvie, by Dani.
en niet: de 13e look, Sylvie by Dani.
Gottegot, da's nog heul moeluk dat SHO
Wat is dat nu weer voor een combinatie met die pet?quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:29 schreef Kim-Holland het volgende:
[ afbeelding ]
Yo doet ook aan Dani.
Meisje? Dat mens is al 40 geweest of niet?quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:40 schreef Tuinfluitert het volgende:
Fannie, dat meisje links op de foto is Danie van de T-shirts.
[ afbeelding ]
omg! ik dacht ook veel ouderquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:46 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Meisje? Dat mens is al 40 geweest of niet?
Edit; ze is van '78![]()
Nee joh! lekker puurrrr natuurrrrrrrrr!quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:51 schreef sherezade het volgende:
[..]
Jeetje, die mag juist wel eens aan de botox of door naar de schmink afdeling
Omg, dit is puur natuur echt niet mooi....quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee joh! lekker puurrrr natuurrrrrrrrr!
Sarcasme!...quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:54 schreef sherezade het volgende:
[..]
Omg, dit is puur natuur echt niet mooi....
Ik snap deze verwaarloosde look ook totaal niet bij het werk wat zij doet...lekker representatief
quote:
Zij eet vast ook niet vaak het hoorntje opquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:58 schreef Greys het volgende:
Ja, ze hoeft niet perse aan de botox, maar die Danie ziet er echt altijd uit alsof ze een chronisch slaap- en voedseltekort heeft.
Ik kan eigenlijk niet de juiste woorden vinden om te zeggen wat ik ervan vind,quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:58 schreef Greys het volgende:
Ja, ze hoeft niet perse aan de botox, maar die Danie ziet er echt altijd uit alsof ze een chronisch slaap- en voedseltekort heeft.
Nee idd, vergeleken met haar is Sylvie het toonbeeld van Hollands Glorie en blakende shinynessquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zij eet vast ook niet vaak het hoorntje op
Kleurloos, grauw, moe...quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:02 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk niet de juiste woorden vinden om te zeggen wat ik ervan vind,er zijn genoeg celebs die wel een groot voedseltekort hebben maar die zijn er nog niet zo verwelkt uit als haar
Look perron 0quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:58 schreef Laysa het volgende:
[..]![]()
Ik vind het ook een draak hoor...Ze gaat denk ik voor de junkie look...Ze loopt ietwat achter. Alhoewel ze dan wel weer de grote wenkbrauwen heeft....look nummer 00
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |