abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130379593
Sylvie- Rafael

2003 : Sylvie Meis en Rafael van der Vaart krijgen een relatie.
2005: 10 juni 2005 ,Sylvie en Rafael trouwen in de Laurentiuskerk in Heemskerk.
2006: 28 mei, zoon Damian wordt geboren.
2009: In mei hoort Sylvie dat zij borstkanker heeft. Sylvie is succesvol geopereerd.
2011: 16 juni, opnieuw getrouwd in een klein kapel in Las Vegas.
2013: 2 januari, Rafael en Sylvie gaan na een huwelijk van ruim zeven jaar uit elkaar.
2013: 8 april, Rafael heeft een relatie met Sabia Boulahrouz. (beste vriendin van Sylvie)

Khalid - Sabia:

2005: Sabia Engizek en Khalid Boulahrouz krijgen een relatie.
2006: December, Khalid en Sabia gaan trouwen.
2008: 18 juni, dochtertje Anissa is drie maanden te vroeg geboren en overleden.
2008: Sabia: Het was zo zwaar Anissa te laten gaan. Op het moment dat ik haar in mijn armen had,
dacht ik dat ze sliep en dat ze misschien zo wakker zou worden. Khalid was er steeds voor me.
2010: 18 Maart, dochtertje Amaya geboren.
2010: In 2010 zijn Sabia en Khalid uit elkaar gegaan.
2011: 30 januari, zoon Daamin wordt geboren.
2012: 18 juli , Khalid tekent 2-jarig contract Sporting Clube de Portugal.
2012: Zomer 2012, Khalid vertrekt naar Lissabon. Sabia woont in Hamburg.
2012: Scheidingsprocedure is in 2012 afgerond. Khalid en Sabia houden dit geheim.
2013: 7 januari, Khalid en Sabia maken officieel bekend dat ze gescheiden zijn.
2013: 8 april, Khalid heeft via de media moeten horen dat Sabia een relatie heeft met Rafael.
Khalid vindt het respectloos dat Sabia hem niet eerst zelf heeft ingelicht.

Sabia en Rafael:

2013: 8 april, Rafael van der Vaart en Sabia Boulahrouz hebben een relatie.
2013: 4 augustus, Rafael en Sabia gaan samenwonen in de villa aan de Alstar rivier in Hamburg.
2013: 6 augustus, Katharina (17) die bij haar vader Milan Bakrac woont is bij haar moeder Sabia en Rafael.
2013: 13 augustus ,"'Als ik wél zwanger zou zijn, zou ik daar zeker niet om liegen. En Rafael ook niet.
2013: 15 augustus, Khalid Boulahrouz baalt dat Sabia nog steeds zijn achternaam gebruikt.

Khalid Boulahrouz:

2013: Juni 2013, Khalid heeft op de Beethovenstraat in Amsterdam een luxueus drie-kamerappartement gekocht . Volgens Bild keert de centrale verdediger mogelijk terug naar Nederland.
2013: 15 augustus, Khalid kon in zijn huwelijk niet de rust vinden die hij nodig had.
"Ik wilde dat nooit, de rode lopers en de belletjes met Albert Verlinde en zo. Ik wilde alle aandacht bij het voetbal leggen. Ik wilde rusten, lekker thuis zijn. Een profvoetballer wil eigenlijk maar één ding en dat is thuis rust vinden. Die rust vond ik niet. Sabia wilde dan iets doen. Sinds de scheiding voel ik me stukken beter. Sabia is geen slecht mens, ik ben geen slecht mens. We zijn andere types, staan heel anders in het leven. Met een nieuwe relatie ben ik niet bezig.
2013: 18 augustus, Khalid voetbalt nu nog bij Sporting Portugal. Door de noodlijdende financiën moest hij op zoek naar een nieuwe club. West Ham United is bereid een bescheiden transfersom te betalen en vervolgens ook de salariskosten voor hun rekening te nemen. Khalid Boulahrouz kan voor twee jaar tekenen bij West Ham United , Londen, waar hij eerder al woonde in zijn Chelsea-jaren.

Sylvie:

2013: Sylvie's contract bij het Duitse RTL zal met twee jaar worden verlengd en haar salaris
wordt verdubbeld naar vier miljoen euro. Dit maakt haar de best betaalde presentator van RTL.
RTL: Sylvie is een hele sympathieke vrouw. Ze is beeldschoon. De Duitsers houden van haar.
Sylvie: Natuurlijk ben ik altijd wel zelfstandig en onafhankelijk geweest, maar ik ben nu in een andere fase van mijn leven beland. Ik zeg altijd dat 2013 mijn jaar van de vrijheid is. Ik ben trots op dingen die ik in het leven heb bereikt.

Guillaume Zarka

2013: 21 augustus, Ex-vriend Guillaume Zarka: Sylvie en Sabia waren in Parijs en konden in een restaurant niet van elkaar afblijven. De volgende avond in een nachtclub stonden Sylvie en Sabia uitgebreid te tongrollen.

Villa Rafael en Sabia aan de Alster in Hamburg.

Sylvie en Damian aan de Alster in Hamburg.

Sabia , dochter Katherina en Amaya.

Rafael: Sabia is een familiemens.
know'm sayin?
word? word.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:09:53 #2
163650 Greys
pi_130379711
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 12:00 schreef Rachilda het volgende:
Ben benieuwd naar de rest van het verhaal van Zarka...misschien namen van anderen waarmee ze een relatie heeft gehad tijdens het huwelijk...
Ik denk dat het tegen gaat vallen. Tijdens dat korte stukje dat we hem hebben zíen praten (dus niet wat de media er van maakten maar wat ie echt zei) klonk hij niet bepaald hatelijk over haar, niet alsof hij haar echt wil 'pakken' ofzo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130379875
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 12:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik denk dat het tegen gaat vallen. Tijdens dat korte stukje dat we hem hebben zíen praten (dus niet wat de media er van maakten maar wat ie echt zei) klonk hij niet bepaald hatelijk over haar, niet alsof hij haar echt wil 'pakken' ofzo.
daar ben ik het wel mee eens, maar toch vind ik het raar, hij had toch kunnen weten dat de media er mee aan de haal zou gaan en dat Sylvie not amused zou zijn
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:17:16 #4
163650 Greys
pi_130379932
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 12:15 schreef Rachilda het volgende:

[..]

daar ben ik het wel mee eens, maar toch vind ik het raar, hij had toch kunnen weten dat de media er mee aan de haal zou gaan en dat Sylvie not amused zou zijn
Dat boeide hem dan kennelijk weinig :) Hij hoeft haar natuurlijk ook niet tegen alles te beschermen ofzo he... Hij kan gewoon zijn versie van het verhaal geven, het staat op camera wat hij wel en niet heeft gezegd (en zoals het nu leek heeft ie dat best respectvol gedaan), dus op zich kan ze hem weinig maken als hij het daar een beetje netjes heeft gehouden. Ik wens haar dan ook succes met haar advocaten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130379955
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 12:00 schreef Rachilda het volgende:
Ben benieuwd naar de rest van het verhaal van Zarka...misschien namen van anderen waarmee ze een relatie heeft gehad tijdens het huwelijk...
Het oud en nieuwe verhaal, hoe lang het al over is tussen Sylvie en Rafael
pi_130379970
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 12:18 schreef kvd het volgende:

[..]

Het oud en nieuwe verhaal, hoe lang het al over is tussen Sylvie en Rafael
zou ook kunnen inderdaad
pi_130379972
Het is met kinderen krijgen eigenlijk precies hetzelfde als met het nemen van een hond, beiden zijn afhankelijk van je dus je moet er vooral niet aan beginnen als je allebei veel carriereambities hebt zonder water bij de wijn te willen doen... daar is dit stel toch wel akelig tekort in geschoten als je het mij vraagt :+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_130380048
Wat ik me ineens wel realiseer (en niet weet of dat hier genoemd is). Vorig jaar waren er geruchten over een scheiding die over het EK werd getild. De geruchten gingen hier ook, dat zouden Syl en Raf wel eens kunnen zijn. Natuurlijk ontkrachtigd door het stel zelf na de uitschakeling met de 'oh wat hebben wij het goed en gezellig' foto's op oa die steiger. Maar dat was dus gewoon het huwelijk van de Boulahrouzjes aangezien Khalid in het interview zei dat hij het EK wilde afwachten en de scheidingsprocedure tijdelijk had stilgezet.

Beetje laat, maar het kwartje valt 8)7
pi_130380077
Als Raf toen al in Sabia lag te roeren kan ik me voorstellen dat Khalid er ook niet vrolijk bij liep op dat EK en dat voor een rare sfeer in de selectie zorgde :D
pi_130380146
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 12:18 schreef Rachilda het volgende:

[..]

zou ook kunnen inderdaad
Ik hoop er wel op :@

Kan me niet voorstellen waarom Sylvia anders haar advocaten erop heeft gezet. Tot nu toe zijn er niet veel nieuwe feiten naar buiten gebracht (op de snelle sex na). Denk dat ze ergens voor vreest, iets wat haar reputatie geen goed zal doen (jokkebrokken is natuurlijk slecht, helemaal als je iemand daar onnodig zwart mee maakt (bv Rafael die een klap zou hebben geven) of als je het hele duitse volk voorliegt over hoe goed het huwelijk wel niet is.)
pi_130380163
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 12:23 schreef TheVulture het volgende:
Als Raf toen al in Sabia lag te roeren kan ik me voorstellen dat Khalid er ook niet vrolijk bij liep op dat EK en dat voor een rare sfeer in de selectie zorgde :D
Net als toen met Ibrahimovic, alleen toen was Raf het donderwolkje
pi_130380286
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 12:25 schreef kvd het volgende:

[..]

Ik hoop er wel op :@

Kan me niet voorstellen waarom Sylvia anders haar advocaten erop heeft gezet. Tot nu toe zijn er niet veel nieuwe feiten naar buiten gebracht (op de snelle sex na). Denk dat ze ergens voor vreest, iets wat haar reputatie geen goed zal doen (jokkebrokken is natuurlijk slecht, helemaal als je iemand daar onnodig zwart mee maakt (bv Rafael die een klap zou hebben geven) of als je het hele duitse volk voorliegt over hoe goed het huwelijk wel niet is.)
Heeft zij gelogen over dat ze is geslagen door Rafael?
pi_130380316
En ze kan moeilijk zeggen dat het huwelijk slecht ging. Toch? Bovendien gaat dat ook niemand iets aan. Misschien ging het niet eens slecht.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:33:30 #14
163650 Greys
pi_130380321
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 12:32 schreef Musthaves1 het volgende:

[..]

Dat weet nog niemand. Maar Raf heeft dat wel krachtig zitten ontkennen in een voetbalprogramma.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130380368
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 12:32 schreef Musthaves1 het volgende:

[..]

Is dit een serieuze vraag?
Zo ja: ja, de kans is aardig groot aanwezig dat ze daar niet de waarheid over verteld.
pi_130380410
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 12:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat weet nog niemand. Maar Raf heeft dat wel krachtig zitten ontkennen in een voetbalprogramma.
Sabia ook.
En Sylvie is er niet meer op ingegaan.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:39:02 #17
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_130380431
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 12:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat boeide hem dan kennelijk weinig :) Hij hoeft haar natuurlijk ook niet tegen alles te beschermen ofzo he... Hij kan gewoon zijn versie van het verhaal geven, het staat op camera wat hij wel en niet heeft gezegd (en zoals het nu leek heeft ie dat best respectvol gedaan), dus op zich kan ze hem weinig maken als hij het daar een beetje netjes heeft gehouden. Ik wens haar dan ook succes met haar advocaten.
ik krijg een beetje het gevoel dat hij 'de wereld' mee wil geven dat hij niet per se zo'n leeghoofdige airhead is. ;) hij is tenslotte weer op de markt.
Wellicht heeft hij last van Sylvie wannabe's?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:39:54 #18
163650 Greys
pi_130380455
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 12:37 schreef kvd het volgende:

[..]

Sabia ook.
En Sylvie is er niet meer op ingegaan.
Ja maar dat Sabia het ontkent als Raf het ontkent zegt weinig :+
D'r liefde voor Raf zat dieper dan d'r liefde voor vriendin Syl.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:43:11 #19
163650 Greys
pi_130380527
EDIT: verkeerde topic :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130380583
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 12:39 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja maar dat Sabia het ontkent als Raf het ontkent zegt weinig :+
D'r liefde voor Raf zat dieper dan d'r liefde voor vriendin Syl.
Ik zou verwachten dat als zij zeker weet dat Rafael haar heeft geslagen, ze er meer werk van zou hebben gemaakt.
Ze wordt eigenlijk door zowel Rafael als Sabia uitgemaakt voor leugenaar. Dat komt haar reputatie niet ten goede natuurlijk (haar populariteit daalde in Duitsland). Dan ga je daar toch tegenin? Ik zou niet willen dat ik bekend zou staan als 'zij die beweerde dat haar man haar sloeg maar die noemt je zonder al te veel woorden een leugenaar'.
(helemaal nu ze om dat stukje van Zarka contact opneemt met advocaten)
  † In Memoriam † vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:49:28 #21
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_130380639
Maar heeft Sylvie het 2e deel dan al gezien? :?
Of ze wil iets uit het nieuws houden wat gewoon waar is. :o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_130380773
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 12:46 schreef kvd het volgende:

[..]

Ik zou verwachten dat als zij zeker weet dat Rafael haar heeft geslagen, ze er meer werk van zou hebben gemaakt.
Ze wordt eigenlijk door zowel Rafael als Sabia uitgemaakt voor leugenaar. Dat komt haar reputatie niet ten goede natuurlijk (haar populariteit daalde in Duitsland). Dan ga je daar toch tegenin? Ik zou niet willen dat ik bekend zou staan als 'zij die beweerde dat haar man haar sloeg maar die noemt je zonder al te veel woorden een leugenaar'.
(helemaal nu ze om dat stukje van Zarka contact opneemt met advocaten)
Ja maar zij heeft dat toch nooit beweerd? Of heb ik iets gemist? Het zijn toch de gasten geweest die op oudjaarsavond daar aanwezig waren op het feestje die het naar buiten hebben gebracht???
pi_130380872
Rafael: Ik heb Sylvie niet geslagen

Tegen Johan Derksen

Raar verhaal

19.03.2013 . 19.28

stuur door

Rafael van der Vaart doet zijn mond open over Oudjaars-gate. Tegen Johan Derksen welteverstaan. Om een kort verhaal kort te houden: hij heeft haar niet geslagen. Meer weten wij ook niet.

Rafael: Ik heb Sylvie niet geslagen!
Op oudejaarsavond was alles nog koek en ei

Dat zegt hij op beeld van RTL Boulevard tegen Johan Derksen in zijn nieuwe show Derksen &. Alleen dat. Op de details moeten we nog even wachten tot komende zondag.

Om je geheugen op te frissen: Oud en Nieuw liep voor Syl niet als gepland. Om 22:49 uur stond ze nog te feesten met manlief en BFF Sabia Boulahrouz en een paar uur later lag ze geslagen op de grond en was d'r huwelijk over. In Bild konden we lezen dat het helemaal mis was gegaan tussen het glamourpaar. Een ruzie bij hen thuis liep zo uit de hand dat Rafael Sylvie tegen de vlakte sloeg.

Niet dus, zegt hij nu? Dat is gek, want vlak nadat het gebeurde reageerde hij met de woorden: "Dat was heel dom van mij. Ik ben een idioot en het spijt me heel erg. Dat had nooit mogen gebeuren."
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:59:06 #24
163650 Greys
pi_130380884
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 12:49 schreef Cynix ® het volgende:
Maar heeft Sylvie het 2e deel dan al gezien? :?
Of ze wil iets uit het nieuws houden wat gewoon waar is. :o
Ik denk niet eens dat ze persé deel 2 wil tegenhouden, ik denk alleen dat ze zich genoodzaakt voelde IETS te roepen/doen, nadat hij haar voor leeg en eenzaam had uitgemaakt. (Volgens de media dan, volgens mij heeft ie dat niet met zoveel woorden echt gezegd).
Nadat deel 1 is uitgekomen is ze vast 126 keer gebeld voor een reactie. Zo werken de media toch :D Dus haar reactie, om d'r vanaf te zijn misschien, was wellicht 'Met mij gaat het prima, ik heb mijn advocaten er op gezet, die doen de rest maar, ik maak me er niet meer druk om'. Waar de media dan weer van maakt 'Sylvia is in ALLE STATEN!!!!!! En heeft haar advocaten ingeschakeld!!!!'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130381064
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 12:55 schreef sherezade het volgende:

[..]

Ja maar zij heeft dat toch nooit beweerd? Of heb ik iets gemist? Het zijn toch de gasten geweest die op oudjaarsavond daar aanwezig waren op het feestje die het naar buiten hebben gebracht???
Nee, ze hebben het toch zelf gezegd om juist de verhalen voor te zijn? Geloof ik....en toen werd de klap een duw en daarna de ontkenning van Rafael en Sabia
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:07:10 #26
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_130381102
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 11:52 schreef Greys het volgende:
Ik vind de bikinipics van de laatste St. Tropez vakantie helemaal niet mager.
Precies goed. Maar smaken verschillen. Ik vind het echt een toplijf iig zoals het nu is.

vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:07:47 #27
384473 Tuinfluitert
pi_130381121
Uit vorige topic:
Sylvie is woest is over de uitspraken van haar ex Guillaume Zarka in het blad Closer .

Sylvie heeft zelfs haar advocaten ingeschakeld.
'Met mij gaat het goed', reageert de presentatrice gisteren in Shownieuws. "De rest handelen mijn advocaten af!"
Nadat de zakenman in het tijdschrift uit de school is geklapt over zijn relatie met de voormalig voetbalvrouw, is Sylvie naar haar vriendin Touriya Haoud in Los Angeles afgereisd om haar hart te luchten. 'Ik denk dat elke vrouw die op een bepaald moment in haar leven bepaalde dingen meemaakt een hartsvriendin kan gebruiken. Ik ben naar Los Angeles gegaan om een paar dagen met Touriya te praten.'

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-Touriya-in-LA.dhtml

http://static2.ad.nl/stat(...)edia_xll_1813836.jpg
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:09:00 #28
384473 Tuinfluitert
pi_130381149
Op Twitter laat Guillaume Zarka weten dat hij teleurgesteld is dat uit een interview van twee uur net deze uitspraken naar voren zijn gekomen. “2 hours ITV, after being tracked for weeks, only nice things had been said, feel sorry that only 22 seconds out of the context came up…..”, aldus Guillaume.

https://twitter.com/GuillaumeZARKA/status/370397394338185216

Guillaume Zarka krabbelt terug na het uitgebreide interview in het Duitse blad Closer waarin hij intieme details prijsgaf over zijn kortstondige relatie met Sylvie van der Vaart. De Franse zakenman vertelde onder meer dat hij en Sylvie twee minuten na hun ontmoeting al in bed belandden zonder elkaars naam te weten. Voor zowel Sylvie als Guillaume was van begin af aan duidelijk dat het om een onenightstand ging. Guillaume noemt het zelfs een vergissing. Toch ontstond er al snel een relatie: "We spraken elkaar elke dag via de telefoon. Ze was bijna elke week drie dagen bij me in Parijs. Ze vond het heerlijk me te verleiden."
Guillaume Zarka heeft verder geen goed woord over voor zijn ex. Hij noemt de relatie dan ook "niet bevredigend". Sylvie is volgens hem namelijk een "leeg, eenzaam en triest persoon". Ze is in niets geïnteresseerd vertelt Zarka. Verder beweert hij dat ze niet kan koken en dat zo'n beetje al haar dagelijkse beslommeringen uit handen worden genomen door een persoonlijke assistent.

--
Sylvie liet gisteren aan Bild weten woedend te zijn. “Dat iemand waar je 4,5 maand mee samen bent met zo veel minachting over je kan spreken, is ongelooflijk. Ik ben geschokt”, zei ze. “We hebben sinds onze breuk geen contact meer en nu weet ik hoe juist deze beslissing is.”
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:21:12 #29
384473 Tuinfluitert
pi_130381450
http://www.hpdetijd.nl/20(...)jkt-de-ideale-vrouw/

Lieve Sylvie,
Jouw Franse ex-scharrel deed deze week een paar onthullingen. Je zou een ramp zijn in de keuken, een drama in het huishouden, en je schijnt ‘leeg’ te zijn en ‘triest’. Stond allemaal in De Telegraaf, dus het is waar.
Elke onthulling nam me meer voor je in. Toen ik las dat je ‘nergens in geïnteresseerd’ bent, kreeg ik het warm. Toen ik las dat je in slaap valt in de opera, verscheen er een lach op mijn gezicht die er voorlopig niet meer af gaat.
Ik geef toe: er zijn dagen dat ik de roddelstukken oversla. Maar het was lang geleden dat ik je zo prominent in beeld zag. Het was vooral veel Rafael en Sabia de laatste tijd. Hun geluk is ze gegund.
Het pleit voor jou dat je geen modder gooit. Kan je Franse ex Guillaume Zarka een voorbeeld aan nemen.
‘Na twee minuten ging ze mee naar huis’, zeurde de rijke zakenman. ‘We kenden elkaars namen niet eens.’
Alsof jij hem dwóng naar zijn huis te gaan! Alsof hij zei, toen jullie die club uitliepen: pardon, maar dit gaat me te snel. Misschien kunnen we eerst een keer koffie drinken. Elkaar wat beter leren kennen. Heb je eigenlijk broertjes of zusjes?
Guillaumes aanval komt nogal gefrustreerd over. Het klinkt als een pre-emptive strike. Hij weet dat je over gênante informatie beschikt. Hij wil jouw onthullingen vóór zijn. Hij beseft niet dat je daar te veel klasse voor hebt. Klasse heeft niks te maken met wel of niet meteen met iemand mee naar huis gaan. En al helemaal niet met liefde voor de opera.
Dat je in de opera in slaap valt, lijkt me heel verstandig. Als je zo druk bent als jij, moet je elke kans grijpen. Puccini of geen Puccini op de achtergrond. Sowieso heb ik een groot zwak voor mensen die in het openbaar in slaap vallen.
Guillaume klaagde dus ook dat je een ramp bent in de keuken. Voor een succesvolle zakenman vind ik dit een nogal burgerlijk verwijt. Dan huur je toch een chef in? Wat, zijn er geen goede cateraars in Parijs? Geen fatsoenlijke restaurants? Als hij ‘in de keuken staan’ zo belangrijk vindt – dan kookt die Franse lul toch lekker zélf?
Sylvie kan niks zonder haar assistent, ‘die haar complete huishouden runt’. Nog zo’n vreemd verwijt. Waar heb je anders assistenten voor?

Sylvie, ik kan óók niks. En al helemaal niet het huishouden runnen. Mijn grote probleem is dat ik me geen assistent kan veroorloven. Maar ik begin een oplossing te zien.
Ik zou maar één ding aan je veranderen. Wat me opvalt aan de foto’s van Sabia: ze is tamelijk vol. Staat haar goed. Eigenlijk wordt geen enkele vrouw mooier van een benig figuur (en van heel veel make-up). Misschien zou je wat meer moeten eten. En belangrijker, misschien is het tijd voor een ander soort man. Een man die net zo leeg en triest is als jij, bij wie je je ongeïnteresseerde, incapabele zelf kan zijn.
Laat eens wat horen, Sylvie. Ik weet nog wel wat opera’s waar je prima bij in slaap kunt vallen.
Liefs,
Dries
pi_130382390
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:05 schreef kvd het volgende:

[..]

Nee, ze hebben het toch zelf gezegd om juist de verhalen voor te zijn? Geloof ik....en toen werd de klap een duw en daarna de ontkenning van Rafael en Sabia
Nee volgens mij niet, maar ik weet het ook allemaal niet meer....ik zie zowat door de bomen het bos niet meer 8)7
  Trouwste user 2022 vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:59:32 #32
7889 tong80
Spleenheup
pi_130382716
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:24 schreef Disorder het volgende:

[..]

Godverdomme wat een geile bips.
Daar poept ze mee.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:15:45 #33
163650 Greys
pi_130383162
In bijna alle berichtgeving destijds over De Klap stond:

quote:
Op oudejaarsavond werd voor de Bredase Sylvie duidelijk dat de koek op was. Tijdens een ruzie kreeg ze voor de ogen van andere gasten een klap van Rafael. De voetballer erkent zijn fout tegenover de Duitse krant Bild.
Ik vind het zó vreemd dat geen van 'al die aanwezige gasten' heeft bevestigd of ontkend of die klap nou echt gevallen is, als ze er allemaal bij waren? :?
En dat Bild zegt dat hij het bevestigd heeft... waarna hij het op nationale tv weer ging zitten ontkennen. Als het NIET zo is dat hij haar geslagen heeft en hij gaat op tv vertellen dat het niet zo is, dan had er daarna toch wel een van de gasten gereageerd met 'hij liegt, ik heb het zelf gezien'?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:19:08 #34
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_130383262
quote:
Dries Roelvink?? :D
pi_130383480
Waren er eigenlijk wel gasten op die oudjaarsavond behalve Sabia?
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:38:46 #36
125420 Starlie
pi_130384006
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 14:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Waren er eigenlijk wel gasten op die oudjaarsavond behalve Sabia?
Goeie, dat vroeg ik me laatst idd ook af!
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:52:34 #37
384473 Tuinfluitert
pi_130384590
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 14:19 schreef Starlie het volgende:

[..]

Dries Roelvink?? :D
Nee,
http://www.hpdetijd.nl/author/driesmuus/

Dries Muus, Journalist. Criticus. Schrijft over boeken, film, tv, voetbal.

pi_130384605
Het originele bericht nog maar eens

http://www.bild.de/unterh(...)n-27919374.bild.html

to the point over de klap komt het hier:
quote:
Seit Sommer kriselt es. Jetzt kam es zu einem einmaligen Ausrutscher: Bei der privaten Silvester-Party in der neuen 400-qm-Wohnung im Hamburger Stadtteil Eppendorf entbrannte ein heftiger Streit. Dabei landete Sylvie nach einem Schlag ihres Mannes mit einem lauten Rums auf dem Boden. Die zehn geladenen Gäste waren geschockt.​

Rafael reumütig: „Das war eine große Dummheit von mir. Ich bin ein Idiot. Es tut mir sehr leid. Das hätte niemals passieren dürfen.“​

Sylvie dazu: „Ich habe ihm schon verziehen ...“​
10 gasten dus, en het zal wel een duw zijn geweest. Maar dat het als klap in de media kwam, kwam mevrouw volgens mij niet slecht uit, dus heeft ze toen haar advocaten niet ingeschakeld.
know'm sayin?
word? word.
pi_130384688
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 14:52 schreef alors het volgende:
Het originele bericht nog maar eens

http://www.bild.de/unterh(...)n-27919374.bild.html

to the point over de klap komt het hier:

[..]

10 gasten dus, en het zal wel een duw zijn geweest. Maar dat het als klap in de media kwam, kwam mevrouw volgens mij niet slecht uit, dus heeft ze toen haar advocaten niet ingeschakeld.
dat was toch van deze foto?
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:56:14 #40
125420 Starlie
pi_130384744
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 14:55 schreef computergirl het volgende:

[..]

dat was toch van deze foto?
[ afbeelding ]
Moet bij deze foto altijd denken aan de enige leuke opmerking die Albert Verlinde ooit heeft gemaakt: "En Sylvie probeert met haar haar de grond te raken"!
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 15:02:55 #41
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_130385010
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 14:56 schreef Starlie het volgende:

[..]

Moet bij deze foto altijd denken aan de enige leuke opmerking die Albert Verlinde ooit heeft gemaakt: "En Sylvie probeert met haar haar de grond te raken"!
_O- :D
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_130385557
Ik herhaal mezelf maar mensen die alle positieve scheten die ze laten in de (social)media flikkeren als het ze goed uitkomt kunnen de bal een keer terugverwachten als er stront aan de knikker is...

Ik verheug me nu al op deel 2 van het Zarka-interview :9
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 15:30:13 #43
384473 Tuinfluitert
pi_130385960
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:21 schreef Tuinfluitert het volgende:

Lieve Sylvie,
Jouw Franse ex-scharrel deed deze week een paar onthullingen. Je zou een ramp zijn in de keuken, een drama in het huishouden, en je schijnt ‘leeg’ te zijn en ‘triest’. Stond allemaal in De Telegraaf, dus het is waar.
Elke onthulling nam me meer voor je in. Toen ik las dat je ‘nergens in geïnteresseerd’ bent, kreeg ik het warm. Toen ik las dat je in slaap valt in de opera, verscheen er een lach op mijn gezicht die er voorlopig niet meer af gaat.
Ik geef toe: er zijn dagen dat ik de roddelstukken oversla. Maar het was lang geleden dat ik je zo prominent in beeld zag. Het was vooral veel Rafael en Sabia de laatste tijd. Hun geluk is ze gegund.
Het pleit voor jou dat je geen modder gooit. Kan je Franse ex Guillaume Zarka een voorbeeld aan nemen.
‘Na twee minuten ging ze mee naar huis’, zeurde de rijke zakenman. ‘We kenden elkaars namen niet eens.’
Alsof jij hem dwóng naar zijn huis te gaan! Alsof hij zei, toen jullie die club uitliepen: pardon, maar dit gaat me te snel. Misschien kunnen we eerst een keer koffie drinken. Elkaar wat beter leren kennen. Heb je eigenlijk broertjes of zusjes?
Guillaumes aanval komt nogal gefrustreerd over. Het klinkt als een pre-emptive strike. Hij weet dat je over gênante informatie beschikt. Hij wil jouw onthullingen vóór zijn. Hij beseft niet dat je daar te veel klasse voor hebt. Klasse heeft niks te maken met wel of niet meteen met iemand mee naar huis gaan. En al helemaal niet met liefde voor de opera.
Dat je in de opera in slaap valt, lijkt me heel verstandig. Als je zo druk bent als jij, moet je elke kans grijpen. Puccini of geen Puccini op de achtergrond. Sowieso heb ik een groot zwak voor mensen die in het openbaar in slaap vallen.
Guillaume klaagde dus ook dat je een ramp bent in de keuken. Voor een succesvolle zakenman vind ik dit een nogal burgerlijk verwijt. Dan huur je toch een chef in? Wat, zijn er geen goede cateraars in Parijs? Geen fatsoenlijke restaurants? Als hij ‘in de keuken staan’ zo belangrijk vindt – dan kookt die Franse lul toch lekker zélf?
Sylvie kan niks zonder haar assistent, ‘die haar complete huishouden runt’. Nog zo’n vreemd verwijt. Waar heb je anders assistenten voor?

Liefs,
Dries
die Franse lul w/ :D
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 15:36:18 #45
211040 Uccie
pi_130385979
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik herhaal mezelf maar mensen die alle positieve scheten die ze laten in de (social)media flikkeren als het ze goed uitkomt kunnen de bal een keer terugverwachten als er stront aan de knikker is...

Ik verheug me nu al op deel 2 van het Zarka-interview :9
Dit, van die sterren die zich in bochten wringen om te laten zien hoe glam hun leven wel niet is, maar zodra het ideaalplaatje wordt bedreigd, zich in een slachtofferrol proppen.
pi_130385999
quote:
Wauw, mooi lichaam ja.
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_130386090
quote:
En belangrijker, misschien is het tijd voor een ander soort man. Een man die net zo leeg en triest is als jij, bij wie je je ongeïnteresseerde, incapabele zelf kan zijn.
:D :')
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 15:42:05 #48
384473 Tuinfluitert
pi_130386110
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

die Franse lul w/ :D
Guillaume krijgt ook wat twitter-reacties.

vrijdag 23 augustus 2013 @ 15:54:02 #49
125420 Starlie
pi_130386459
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:42 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

Terechte reacties!
pi_130386536
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:42 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

en terecht! :P

quote:
serious, why doing the interview? I really wonder why telling private things to press. Love to ask you and get answer. :-)
quote:
if this is really your account? What an absolutely unclassy thing to do. Frat-boy like. But you're 33. Behave like an adult.
quote:
as a Woman I wouldn't be impressed if private and intimate information about me is sold to the Press or any third Party :(
quote:
This interview says more about you than over Sylvie. Money, money. Why after these months a knife in her back.
pi_130386634
quote:
ANJA ‏@AnjaenJostwit 15m
@GuillaumeZARKA This interview says more about you than over Sylvie. Money, money. Why after these months a knife in her back.
Anja en Jos zijn not amused. Ze vinden het allemaal pretty behind the elbows.
Laat die man met rust, hij moet nog wat kwijt aan ons.

[ Bericht 0% gewijzigd door Noek op 23-08-2013 16:05:34 ]
Go hard or go home
pi_130386700
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:59 schreef Noek het volgende:

[..]

Anja en Jos Wit zijn not amused. Ze vinden het allemaal pretty behind the elbows.
_O-
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 16:10:07 #53
125420 Starlie
pi_130386899
quote:

[..]

_O- Mijn baas vraagt zich nu af waarom ik zo hard moet lachen! ^O^
pi_130386959
quote:

[..]

hahahahahahahahaha _O-
  Moderator vrijdag 23 augustus 2013 @ 16:20:22 #55
184769 crew  Deisyy
pi_130387148
quote:

[..]

"More about you than over sylvie" ook _O-
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_130387209
Die goser staat straks bekend als ''die Franse lul'' :')
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 16:22:49 #57
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130387231
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 16:20 schreef Deisyy het volgende:

[..]

"More about you than over sylvie" ook _O-
Ja, vooral de suggestie dat hij het interview voor het geld zou hebben gegeven is humor :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_130387328
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 16:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, vooral de suggestie dat hij het interview voor het geld zou hebben gegeven is humor :')
Nou als hij het heeft gedaan om zijn ego te redden dan is dat in elk geval jammerlijk mislukt. :+
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 16:34:06 #59
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130387534
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 16:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Nou als hij het heeft gedaan om zijn ego te redden dan is dat in elk geval jammerlijk mislukt. :+
Neuh, maar die eerdere tweet was al een hint dat hij een boekje open zou doen, dus hoe hij het wel bedoeld heeft weet ik niet (Sylvie tot de orde roepen?) en het maakt me ook weinig uit, we smullen er immers toch wel van.

Want we kunnen wel collectief verontwaardigd zitten zijn dat hij een interview gegeven heeft, maar ondertussen rollen we over elkaar heen om de quotes (al dan niet door de roddelpers uit hun verband gerukt) te posten.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Trouwste user 2022 vrijdag 23 augustus 2013 @ 16:34:30 #60
7889 tong80
Spleenheup
pi_130387548
'This interview says more about you than over Sylvie.'

Raap me op. _O_ :D

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_130387582
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 16:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Want we kunnen wel collectief verontwaardigd zitten zijn dat hij een interview gegeven heeft, maar ondertussen rollen we over elkaar heen om de quotes (al dan niet door de roddelpers uit hun verband gerukt) te posten.
Die zitten er wel tussen ja :')
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 17:23:00 #62
211040 Uccie
pi_130388733
quote:

[..]

_O-_O- zo mooi
  Moderator / Miss SHO vrijdag 23 augustus 2013 @ 17:45:44 #63
22592 crew  Ole
pi_130389287
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 16:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
:@
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 18:38:44 #64
384473 Tuinfluitert
pi_130390391
quote:

Lieve Sylvie,
Jouw Franse ex-scharrel deed deze week een paar onthullingen.
Je zou een ramp zijn in de keuken, een drama in het huishouden, en je schijnt ‘leeg’ te zijn en ‘triest’.

Als hij ‘in de keuken staan’ zo belangrijk vindt –
dan kookt die Franse lul toch lekker zélf?

Liefs,
Dries
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 16:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 17:45 schreef Ole het volgende:

[..]

:@
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 19:09:07 #65
211040 Uccie
pi_130391303
Die TT _O-
pi_130391788
Van welke afkomst is die Zarka eigenlijk? Hij lijkt een beetje op zo'n gemene Arabier op die foto hierboven :D
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 augustus 2013 @ 19:36:04 #69
163650 Greys
pi_130392237
Kan niets vinden over een afkomst. Wel dat het geen dommie is:

Guillaume Zarka: De achtergrond van Sylvie’s nieuwe liefde

Guillaume Zarka is in één klap wereldberoemd geworden in Nederland, door zijn nieuwe vriendin Sylvie. Iedereen kent hem inmiddels, maar niemand weet wie hij echt is. De Fransman kwam de ex-voetbalvrouw opzoeken tijdens een fotoshoot op een brug in Parijs, om haar vervolgens mee te nemen voor een romantische wandeling. Het lijkt er op dat Sylvie klaar is om Guillaume Zarka eindelijk met de wereld te delen. Maar wat weten we nou eigenlijk van de 33-jarige Guillaume Zarka met zijn golvende haren en zijn five o’clock shadow?

Guillaume Zarka komt uit een Franse high society familie. Zij zijn eigenaar van het bedrijf UPF International (distributeur in computer hardware) dat meer dan 350 miljoen euro waard was in 2012.

Guillaume Zarka heeft een opleiding gevolgd aan de prestigieuze Business School INSEAD in Frankrijk. Let wel, hier kom je niet zomaar binnen. Naast een ‘kruiwagen’ die je introduceert, heb je een goede portemonnee nodig. Eenjarige MBA-studies kunnen wel oplopen tot 64.000 euro! Ook moet je voorzien zijn van een talenknobbel, aangezien je diverse talen moet kunnen spreken. En minstens 5 jaar werkervaring is ook een pré. Prins Friso en Constantijn haalden er ook hun diploma en hebben ongetwijfeld wilde avonden beleefd in de drie privéclubs van het instituut.

Nadat Guillaume Zarka was afgestudeerd, heeft hij ervoor gekozen om zijn eigen informaticabedrijf GZ Com op te richten. Daarnaast casht hij ook flink met de ontwikkeling van televisieschermpjes waarmee veel Franse taxi’s zijn uitgerust.

Als hij niet aan het werk is, loopt hij graag hard en hij wordt omschreven als een grappige, charmante en easy going guy.

Guillaume zou een relatie hebben gehad met de Frans-Amerikaanse actrice Beatrice Rosen, die een rolletje had in de film ‘The Dark Knight’.

http://www.grazia.nl/show(...)s-nieuwe-liefde.html
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 19:46:57 #70
384473 Tuinfluitert
pi_130392585
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 19:22 schreef sherezade het volgende:

Van welke afkomst is die Zarka eigenlijk? Hij lijkt een beetje op zo'n gemene Arabier op die foto hierboven :D
Frans-Tunesisch.
pi_130393211
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 19:36 schreef Greys het volgende:
Kan niets vinden over een afkomst. Wel dat het geen dommie is:

Guillaume Zarka: De achtergrond van Sylvie’s nieuwe liefde

Guillaume Zarka komt uit een Franse high society familie. Zij zijn eigenaar van het bedrijf UPF International (distributeur in computer hardware) dat meer dan 350 miljoen euro waard was in 2012.

Guillaume Zarka heeft een opleiding gevolgd aan de prestigieuze Business School INSEAD in Frankrijk. Let wel, hier kom je niet zomaar binnen. Naast een ‘kruiwagen’ die je introduceert, heb je een goede portemonnee nodig. Eenjarige MBA-studies kunnen wel oplopen tot 64.000 euro! Ook moet je voorzien zijn van een talenknobbel, aangezien je diverse talen moet kunnen spreken. En minstens 5 jaar werkervaring is ook een pré. Prins Friso en Constantijn haalden er ook hun diploma en hebben ongetwijfeld wilde avonden beleefd in de drie privéclubs van het instituut.

Als hij niet aan het werk is, loopt hij graag hard en hij wordt omschreven als een grappige, charmante en easy going guy.

http://www.grazia.nl/show(...)s-nieuwe-liefde.html
Nog een verwende lul ook dus :P
pi_130393447
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 19:46 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

Frans-Tunesisch.
Rete lekker. Qua uiterlijk
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 augustus 2013 @ 20:26:46 #73
163650 Greys
pi_130393907
quote:

[..]

Frans-Tunesisch.
Waar vond je dat?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130393946
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 20:26 schreef Greys het volgende:

[..]

Waar vond je dat?
Wat maakt het uit
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 augustus 2013 @ 20:29:08 #75
163650 Greys
pi_130393985
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 20:27 schreef Soury het volgende:

[..]

Wat maakt het uit
Omdat er dan vast nog wel wat meer bij staat.
En omdat ik het zelf niet kon vinden en dat niet uit kan staan ( :@ _O- ). En als ik op Frans-Tunesisch Zarka zoek krijg ik ook niets. Mijn Google is stuk :(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130394022
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 20:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Omdat er dan vast nog wel wat meer bij staat.
En omdat ik het zelf niet kon vinden en dat niet uit kan staan ( :@ _O- ).
Hij is vrij, dat is belangrijker ;)
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 20:33:42 #77
211040 Uccie
pi_130394179
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 20:30 schreef Soury het volgende:

[..]

Alleen niet in slaap vallen, voor je het weet klaagt hij over je op twitter :P
pi_130394264
Euhm...wat onze Paule33 in april zei over Zarka:

quote:
Maar ik weet dat hij komt van een traditionele joodse rijke familie afkomst van Tunis, en goede vriend van Sarkozy ook.
Guillaume is samen met Sylvie nu 11 maanden , het was vanaf een feestje van Dior in Paris.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 20:37:22 #79
211040 Uccie
pi_130394330
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 20:35 schreef kvd het volgende:
Euhm...wat onze Paule33 in april zei over Zarka:

[..]

11 maanden???!
Aan de andere kant....misschien gaat hij dat wel vertellen, dat ze al maanden samen waren voor het bekendmaken van de scheiding :o
pi_130394373
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 20:37 schreef Uccie het volgende:

[..]

11 maanden???!
Aan de andere kant....misschien gaat hij dat wel vertellen, dat ze al maanden samen waren voor het bekendmaken van de scheiding :o
Het ging mij meer om de herkomst van Zarka.
Maar volgens mij werd er ook gespeculeerd dat zij al langer samen waren ja
pi_130394383
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 20:37 schreef Uccie het volgende:

[..]

11 maanden???!
Misschien lag Raf Saab al te bangen :+
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 20:41:13 #82
211040 Uccie
pi_130394484
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 20:38 schreef kvd het volgende:

[..]

Het ging mij meer om de herkomst van Zarka.
Maar volgens mij werd er ook gespeculeerd dat zij al langer samen waren ja
Ik raak snel afgeleid :@

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 20:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Misschien lag Raf Saab al te bangen :+
In die periode rondom het EK, het zou mij helemaal niets verbazen :D
pi_130394530
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 20:41 schreef Uccie het volgende:

[..]

In die periode rondom het EK, het zou mij helemaal niets verbazen :D
Ik sta nergens meer verbaast van hiero :D
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 20:43:07 #84
211040 Uccie
pi_130394557
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 20:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik sta nergens meer verbaasd van hiero :D
Nou als blijkt dat er iets niet fake is, dan sla ik denk ik steil achterover _O-
  † In Memoriam † vrijdag 23 augustus 2013 @ 20:43:54 #85
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_130394596
Is verbaasd/t nou met een d of een t? :@
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 20:45:40 #86
211040 Uccie
pi_130394695
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 20:43 schreef Cynix ® het volgende:
Volgens mij is "het verbaast me" en "ik ben verbaasd" ofzo...maar hoe vaker ik het woord voor me zie, hoe vreemder het wordt _O-
pi_130394795
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 20:33 schreef Uccie het volgende:

[..]

Alleen niet in slaap vallen, voor je het weet klaagt hij over je op twitter :P
Dat zou mij niet gebeuren,
pi_130395933
quote:

[..]

Frans-Tunesisch.
aha dus toch , weten we dat ook weer :)
pi_130396031
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 20:43 schreef Cynix ® het volgende:
:D ik wist het ook niet meer zeker :@
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 21:25:09 #91
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130396447
Ik had ergens gelezen dat hij van Iraanse/Iraakse afkomst was.

En ja, in dit geval was verbaasd met een d ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_130396687
quote:
Zoals Uccie eigenlijk al zegt, als het tegenwoordige tijd is, is het uiteraard met een t (het verbaast me), maar het voltooid deelwoord, bijvoorbeeld ik ben verbaasd is met een D. Want het werkwoord is verbazen en de stam eindigt dus op een z, dat zit niet in 't kofschip, dus komt er een D achter.

Tot zover de Nederlandse les van vandaag.
  Trouwste user 2022 vrijdag 23 augustus 2013 @ 21:42:34 #93
7889 tong80
Spleenheup
pi_130397140
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 21:30 schreef bloodymary1 het volgende:

Tot zover de Nederlandse les van vandaag.
Les Nederlands.

pi_130397348
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 21:42 schreef tong80 het volgende:

[..]

Les Nederlands.

Klopt, maar de les was net afgelopen.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 21:48:24 #95
384473 Tuinfluitert
pi_130397402
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 20:30 schreef Soury het volgende:

[..]

Zarka deed het al na twee minuten, ben je daar wel van op de hoogte? is misschien zelfs wel met de Franse slag, wees dus niet verbaasd (t)
pi_130399847
quote:
12s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 21:48 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

Zarka deed het al na twee minuten, ben je daar wel van op de hoogte? is misschien zelfs wel met de Franse slag, wees dus niet verbaasd (t)
Soixante-neuf :+
pi_130399866
Dat woord heb ik voor de zekerheid maar even gegoogeld (8>
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 23:04:16 #98
384473 Tuinfluitert
pi_130400875
quote:
12s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 22:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat woord heb ik voor de zekerheid maar even gegoogeld (8>
Ik ook, kwam toen deze foto tegen
pi_130400976
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 23:04 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

Ik ook, kwam toen deze foto tegen
[ afbeelding ]
Ik kreeg deze! :o :o :o :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 23:14:11 #100
384473 Tuinfluitert
pi_130401375
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 23:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik kreeg deze! :o :o :o :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke bloemen en lekker fruit.

Dus Zarka is weer vrijgezel!

pi_130401494
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 23:14 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

Leuke bloemen en lekker fruit.

Dus Zarka is weer vrijgezel!

[ afbeelding ]
Ik mot hem niet :')
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 23:21:15 #103
211040 Uccie
pi_130401727
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 23:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
De franse LUL :D
fixed :+
pi_130401758
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 23:21 schreef Uccie het volgende:

[..]

fixed :+
da;s een detail :P
  Moderator vrijdag 23 augustus 2013 @ 23:30:44 #105
184769 crew  Deisyy
pi_130402139
Ik zou er gerust mijn creme brulee mee willen delen :9
pi_130402207
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 23:30 schreef Deisyy het volgende:
Ik zou er gerust mijn creme brulee mee willen delen :9
Noem de jouwese zo? O-)
  Moderator vrijdag 23 augustus 2013 @ 23:38:10 #107
184769 crew  Deisyy
pi_130402456
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 23:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Noem de jouwese zo? O-)
De wat?

Ik denk niet dat Willy geinteresserd is in de mijnese :D

Die kan namelijk ook nie koken nie.
pi_130402583
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 23:38 schreef Deisyy het volgende:

[..]

De wat?

Ik denk niet dat Willy geinteresserd is in de mijnese :D

Die kan namelijk ook nie koken nie.
Dat bedoelde ik niet :+
  Moderator vrijdag 23 augustus 2013 @ 23:43:25 #109
184769 crew  Deisyy
pi_130402664
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 23:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik niet :+
Ach...zo :@
pi_130402745
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 23:43 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ach...zo :@
Ik vind het wel een schattig naampje ervoor eigenlijk :')
pi_130404893
Ik moet nodig bijlezen, maar TT _O_ Franse lul O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 24 augustus 2013 @ 06:06:48 #112
22592 crew  Ole
pi_130408128
quote:
*O* *; O-)
  Moderator / Miss SHO zaterdag 24 augustus 2013 @ 06:07:36 #113
22592 crew  Ole
pi_130408129
straks ook weer ff bijlezen als nuchter enzo
  Trouwste user 2022 zaterdag 24 augustus 2013 @ 06:37:57 #114
7889 tong80
Spleenheup
pi_130408173
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 06:07 schreef Ole het volgende:
:D _O_

pi_130408959
quote:

[..]

Frans-Tunesisch.
:o Is hij half Tunesisch net als ik :P
pi_130408968
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 09:33 schreef ntm het volgende:

[..]

Ja, man! Samen met de rest van de half Tunesische mensen.
Heel bijzonder!
Go hard or go home
pi_130409107
quote:
11s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 09:35 schreef Noek het volgende:

[..]

Ja, man! Samen met de rest van de half Tunesische mensen.
Heel bijzonder!
Ik kom er anders nooit een tegen hoor :@
  Trouwste user 2022 zaterdag 24 augustus 2013 @ 09:58:57 #118
7889 tong80
Spleenheup
pi_130409256
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 09:33 schreef ntm het volgende:

[..]

Ik ben half Italiaans. :)

Beat that qua good looks ;)

zaterdag 24 augustus 2013 @ 10:15:21 #119
211040 Uccie
pi_130409465
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 09:58 schreef tong80 het volgende:

[..]

Dat ligt eraan welke helft ;)
pi_130409567
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 10:15 schreef Uccie het volgende:

[..]

Dat ligt eraan welke helft ;)
_O- _O-
pi_130409574
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 09:58 schreef tong80 het volgende:

[..]

Heeft op vandaag ook niet meer zoveel te zeggen :9
pi_130409626
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 06:07 schreef Ole het volgende:
:D O+
pi_130410798
Oké, er is toch geen nieuws, ik heb even gekeken en toen kwam ik deze
tegen :o

Als de foto's al langs zijn gekomen excuses oO< ik had ze nog niet gezien...

http://prutsfm.nl/prutsfm(...)en-sabia/#more-63558

Het kersverse showbizz koppel Rafael van der Vaart en Sabia hebben hun droom villa gekocht.
Het stulpje staat aan de Alster rivier in Hamburg.
Het heeft zeven kamers, vier badkamers en een totale woonoppervlakte van 329 vierkante meter.
Je kan zeggen wat je wil, maar dat heeft Sabia toch prima voor elkaar gekregen!

Nou ken je seggen jah :P
SPOILER

Moderator / Miss SHO zaterdag 24 augustus 2013 @ 11:45:21 #124
22592 crew  Ole
pi_130410814
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 06:37 schreef tong80 het volgende:

[..]

:D _O_

En
pi_130410912
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 11:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[ afbeelding ]

Het kersverse showbizz koppel Rafael van der Vaart en Sabia hebben hun droom villa gekocht.
Het heeft zeven kamers, vier badkamers en een totale woonoppervlakte van 329 vierkante meter.

SPOILER
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Pas een keer of tien hoor.
know'm sayin?
word? word.
pi_130410927
quote:
9s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 11:50 schreef alors het volgende:

[..]

serieus :D _O- sorry dan :P
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 11:52:55 #127
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_130410957
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 11:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik zie ze voor het eerst. Dus thanks!
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 11:52:58 #128
211040 Uccie
pi_130410961
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 11:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik had dat ook even gemist.
pi_130410983
quote:
9s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 11:52 schreef hexje het volgende:

[..]

quote:
7s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 11:52 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ik had dat ook even gemist.
Ohhhhhhh dus dan valt het mee, heb ik toch weer wat mensen belangrijke informatie gegeven
vandaag (8> :+
pi_130410990
quote:
9s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 11:52 schreef hexje het volgende:

[..]

Dattes!
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 12:09:14 #132
384473 Tuinfluitert
pi_130411242
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 11:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[ afbeelding ]

SPOILER
[ afbeelding ]

Wat een kast van een huurvilla. Sabia en Raf wonen onder, boven woont een andere familie!

Coniferen zijn ook al aan het groeien!

Bedankt Fan!
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 12:10:38 #133
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130411265
quote:
9s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 11:50 schreef alors het volgende:

[..]

En toch klopt het verhaal niet.... want ze hebben het niet gekocht, maar ze huren de onderste helft, dat maakt de foto's met het halfronde raampje erop al niet van hun deel van het huis.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 24 augustus 2013 @ 12:15:45 #134
163650 Greys
pi_130411353
Ik had die binnenfoto's dan ook alle tien de keren gemist dat ze eerder langs zijn gekomen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130411490
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 12:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

En toch klopt het verhaal niet.... want ze hebben het niet gekocht, maar ze huren de onderste helft, dat maakt de foto's met het halfronde raampje erop al niet van hun deel van het huis.
Je moet ook niet alles geloven wat op internet staat dus :')

http://www.bekendeburen.n(...)-van-rafael-en-sabia

Weekblad Prive wist gisteren als eerste de nieuwe villa te brengen waar Rafael van der Vaart en zijn vriendin Sabia over een aantal weken zullen gaan wonen.

En natuurlijk is nu iedereen nieuwsgierig hoe het droomhuis van Rafael en Sabia er van binnen uitziet. De stadsvilla, gelegen aan de Alster rivier in Hamburg, is op een werkelijk toplokatie gelegen.
De villa beschikt over totaal 7 kamers en 4 badkamers en heeft een totale woonoppervlakte van maar liefst 329 vierkante meter.

Door een ingrijpende verbouwing bestaat de villa nu uit twee zeer luxe woningen.
Rafael en Sabia huren het onderste gedeelte.

Hun droomhuis is afgewerkt met de meest luxe materialen die er bestaan.
De keuken is van alle gemakken voorzien en de badkamers zijn een lust voor het oog.
Door het hele huis ligt een parketvloer en natuurlijk ontbreekt de open haard niet.
Vanuit o.a. de woonkamer hebben ze uitzicht op de rivier de Alster en Rafael en Sabia beschikken over een eigen aanlegsteiger.

De villa is ook gunstig gelegen, want met de auto is het maar een paar minuten rijden naar het vliegveld van Hamburg. De exacte huur die de tortelduifjes moeten betalen is 7300,-- euro per maand!

Nog een paar weken en dan kunnen Rafael en Sabia in hun droomhuis gaan wonen en geen wonder dat ze nauwelijks kunnen wachten!

Nah... ook niet slecht (8>
pi_130412158
Ook leuk... foto's van de verhuizing, er is toch geen nieuws :P

Dit zullen wel de persoonlijke spulletjes zijn, die gaan in de eigen wagen natuurlijk...
wel zo verstandig lijkt mij :+

Foeballe....... komt aan de muur natuurlijk want dat is kunst 19.gif

Eigen dekbed gaat ook mee :7

Het zware werk laat je natuurlijk aan andere over 8-)

En dan mag je de drempel over :+

En je lacht je natuurlijk een bult :D :')

Daarna kan je een interview geven in je tuin :7

Tot zover deze sfeerimpressie O+
  Trouwste user 2022 zaterdag 24 augustus 2013 @ 13:08:14 #137
7889 tong80
Spleenheup
pi_130412410
Frans Bauer kocht ook kunst omdat het bij z'n behang pastte.

pi_130412466
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 12:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ook leuk... foto's van de verhuizing, er is toch geen nieuws :P

[ afbeelding ]

Deze is wel grappig, is dit de geluksblik van 'kijk, de sleutel van ons huis!' :D
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 24 augustus 2013 @ 13:16:32 #139
163650 Greys
pi_130412556
Is die onderste foto in de tuin van dat nieuwe huis ja?
Waarom gaan ze dan niet gewoon dáár zitten voortaan als ze ontbijten? Daar hebben ze geen inkijk zo te zien? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130412629
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 13:16 schreef Greys het volgende:
Waarom gaan ze dan niet gewoon dáár zitten voortaan als ze ontbijten? Daar hebben ze geen inkijk zo te zien? :D
Ja maar dat is saai :')
pi_130412722
Ik vind Rafael zo leuk :@
pi_130412771
quote:
9s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 13:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind Rafael zo leuk :@
Ik vind hem ook cute :@
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 13:39:00 #143
211040 Uccie
pi_130413061
quote:
Doen ze speciaal voor ons, om iets te bespreken te hebben.....of Saab wil graag tonen dat ze wel voedsel tot zich neemt :D
pi_130413392
Ik vond die Sab als vrouw veel spontaner en humaner overkomen dan Sylvie toen zij nog niks met elkaar hadden (Raf & Sab) Bij de laatste had ik altijd een soort "gekunsteld"gevoel op de manier hoe zij zich profileert. Alsof ze alles voor het image doet. Die Sab zie ik ook meer als een echte vrouw die de normale huiselijke dingen doet zoals koken en voor haar man zorgen.

Syl is meer van het keukenprinses en accessoire vrouwtje zijn.
pi_130413400
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 13:11 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Deze is wel grappig, is dit de geluksblik van 'kijk, de sleutel van ons huis!' :D
Ja, ze heeft een sleutel in haar hand :D

quote:
Heb ik erbij verzonnen :@ :')

is volgens mij in een hotel

http://www.edenlehen.com/(...)rview-im-garten-eden
pi_130413524
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 13:52 schreef Iwanius het volgende:
Ik vond die Sab als vrouw veel spontaner en humaner overkomen dan Sylvie toen zij nog niks met elkaar hadden (Raf & Sab) Bij de laatste had ik altijd een soort "gekunsteld"gevoel op de manier hoe zij zich profileert. Alsof ze alles voor het image doet. Die Sab zie ik ook meer als een echte vrouw die de normale huiselijke dingen doet zoals koken en voor haar man zorgen.

Nah... we zullen het wel gaan zien :')

pi_130413860
quote:
Ik moest zo lachen, dat 'we' hierover nadenken, ik dacht hetzelfde. Gotta love SHO _O-
pi_130414072
quote:

Voor haar man zorgen, klinkt altijd zo kansloos.
  † In Memoriam † zaterdag 24 augustus 2013 @ 14:46:04 #149
43556 miss_dynastie
pi_130414491
De klacht van Khalid was toch juist dat ze niet naar behoren voor hem gezorgd had? Of ging dat alleen over de ruzies?
pi_130414542
quote:

Ik heb eerder het idee dat ze diep van binnen behoorlijk veel op elkaar lijken, maar dat Sabia beter de schijn op kan houden dat ze relatief normaal is. :{

In ieder geval roept ook zíj geen prettig gevoel bij me op.
  Trouwste user 2022 zaterdag 24 augustus 2013 @ 14:48:58 #151
7889 tong80
Spleenheup
pi_130414552
Het grappige is dat ik walg vandit soort wijven, maar als ze in m'n bed liggen woon ik ze uit. :{

† In Memoriam † zaterdag 24 augustus 2013 @ 14:57:41 #152
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130414703
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 14:48 schreef tong80 het volgende:
Het grappige is dat ik walg vandit soort wijven, maar als ze in m'n bed liggen woon ik ze uit. :{

goh, ik wist niet dat natte dromen op jouw leeftijd ook nog voorkomen :+
pi_130414729
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 14:48 schreef tong80 het volgende:

Sylvie lijkt me nou echt iemand die zich tijdens 'de daad' gaat liggen afvragen of haar haar nog wel goed zit. :{
pi_130414922
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 14:24 schreef Musthaves1 het volgende:

[..]

Voor haar man zorgen, klinkt altijd zo kansloos.
Ja.
pi_130424908

:Y)
pi_130425239
Samen op het feest van Sjaak Swart vorige maand.

Ik weet niet of ze al gepost zijn..hou niet alles bij :*
pi_130425475
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 21:22 schreef Kim-Holland het volgende:
Samen op het feest van Sjaak Swart vorige maand. [ afbeelding ]

Ik weet niet of ze al gepost zijn..hou niet alles bij :*
Ze zien er uit alsof ze allebei wel wat uurtjes slaap kunnen gebruiken
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 21:51:48 #158
211040 Uccie
pi_130426424
quote:
Ik zou zeggen, Raf neem Saabje eens mee naar de Hunkemöller.
  zondag 25 augustus 2013 @ 00:07:37 #159
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130431091
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 21:51 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, Raf neem Saabje eens mee naar de Hunkemöller.
Omdat ze in haar eigen huis/tuin zonder BH loopt? Nou... schande idd.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_130431193
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 21:28 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Ze zien er uit alsof ze allebei wel wat uurtjes slaap kunnen gebruiken
Beter toch :D Ik vind ze oprecht verliefd. Leuk.
  zondag 25 augustus 2013 @ 00:27:00 #161
251975 kissaa
fka: kissa
pi_130431643
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 00:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Doe ik ook hoor ^O^
pi_130431851
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 14:58 schreef female81 het volgende:

[..]

Sylvie lijkt me nou echt iemand die zich tijdens 'de daad' gaat liggen afvragen of haar haar nog wel goed zit. :{
nee joh! Ze lag al na 2 minuten met die Fransoos te dingesen toch? :+
  zondag 25 augustus 2013 @ 00:37:25 #163
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_130431920
quote:
6s.gif Op zondag 25 augustus 2013 00:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

nee joh! Ze lag al na 2 minuten met die Fransoos te dingesen toch? :+
nou ja, ook dan kan je liggen poseren toch? Misschien wel júist.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_130432036
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 00:37 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

nou ja, ook dan kan je liggen poseren toch? Misschien wel júist.
Ja, ik was er niet bij :+
pi_130432155
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 00:27 schreef kissaa het volgende:

[..]

Doe ik ook hoor ^O^
Ik denk dat er een wereld voor Raf open gaat, een echt mens O+
  † In Memoriam † zondag 25 augustus 2013 @ 06:56:55 #166
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_130434841
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 00:27 schreef kissaa het volgende:

[..]

Doe ik ook hoor ^O^
Ik ook. :)
pi_130435048
quote:
Die Sab zie ik ook meer als een echte vrouw die de normale huiselijke dingen doet zoals koken en voor haar man zorgen.

:X :X :X :X

Euh, de jaren 50 belden. Ze willen hun rolpatronen terug.
pi_130435455
quote:
99s.gif Op zondag 25 augustus 2013 06:56 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik ook. :)
ghehehe ik ook :')
  zondag 25 augustus 2013 @ 09:33:13 #169
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130435521
quote:
10s.gif Op zondag 25 augustus 2013 08:21 schreef Grunsfan het volgende:

[..]

:X :X :X :X

Euh, de jaren 50 belden. Ze willen hun rolpatronen terug.
In relaties waar de een een veelvoud van de ander verdient of kan verdienen, werkt het vaak wel zo.
Raf verdient miljoenen per jaar, in feite heeft hij alleen maar een partner nodig die er voor hem is... het zal weinig interessant zijn om een partner te hebben die de hele tijd met haar eigen carrière bezig is, het is een voetballer, geen intellectueel die ook regelmatig een discussie op niveau wil hebben, of de situatie in de wereld wil bespreken.

Overigens zullen niet alleen zeer goed betaalde sporters het niet zo nodig vinden dat hun partner een eigen carrière heeft, er zijn meer hotemetoten die liever een vrouw hebben die er voor hen en de kinderen is, terwijl zij tonnen per jaar binnenharken, die willen alleen een vrouw die iets intelligenter is, waarmee ze wel de situatie in de wereld kunnen bespreken en die een discussie op niveau geen probleem vindt.

Het is bij Rafael en Sabia geen optie dat Sabia de miljoenen gaat binnenharken, of dat Raf 2 dagen per week minder gaat werken, Rafael is degene die de centen verdient, en dat doet hij behoorlijk goed, Sabia zal nooit zoveel kunnen verdienen, sterker nog; misschien was dat wel een van de problemen die Rafael met Sylvie had.... Dat ze er simpelweg niet was.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_130435530
quote:
Liefde gaat dor de maag zo te zien :Y
pi_130435584
Dat zal allemaal wel, ik vind het prima maar ik vind het gewoon een beetje 'eng' dat er hier op het forum nog mannen zijn die "het voor hun man zorgen en normale huishoudelijke dingen doen' als normale vrouwelijke bezigheden omschrijven...
pi_130435598
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 09:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

In relaties waar de een een veelvoud van de ander verdient of kan verdienen, werkt het vaak wel zo.
Raf verdient miljoenen per jaar, in feite heeft hij alleen maar een partner nodig die er voor hem is... het zal weinig interessant zijn om een partner te hebben die de hele tijd met haar eigen carrière bezig is, het is een voetballer, geen intellectueel die ook regelmatig een discussie op niveau wil hebben, of de situatie in de wereld wil bespreken.

Overigens zullen niet alleen zeer goed betaalde sporters het niet zo nodig vinden dat hun partner een eigen carrière heeft, er zijn meer hotemetoten die liever een vrouw hebben die er voor hen en de kinderen is, terwijl zij tonnen per jaar binnenharken, die willen alleen een vrouw die iets intelligenter is, waarmee ze wel de situatie in de wereld kunnen bespreken en die een discussie op niveau geen probleem vindt.

Het is bij Rafael en Sabia geen optie dat Sabia de miljoenen gaat binnenharken, of dat Raf 2 dagen per week minder gaat werken, Rafael is degene die de centen verdient, en dat doet hij behoorlijk goed, Sabia zal nooit zoveel kunnen verdienen, sterker nog; misschien was dat wel een van de problemen die Rafael met Sylvie had.... Dat ze er simpelweg niet was.

Eddy zegt het ook maar dan in niet zoveel woorden :+
  zondag 25 augustus 2013 @ 09:48:54 #173
384473 Tuinfluitert
pi_130435733
Het leven is heerlijk en fijn .
pi_130435777
quote:
14s.gif Op zondag 25 augustus 2013 09:48 schreef Tuinfluitert het volgende:
[ afbeelding ]
Ze ziet er echt zoveel beter uit ^O^
pi_130435796
quote:
[ afbeelding ]
leuk jurkie! :P
  zondag 25 augustus 2013 @ 09:57:55 #176
211040 Uccie
pi_130435863
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 00:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je hebt gelijk :@ ik moet nog even wennen aan Saab....Syl is natuurlijk altijd helemaal perfect aangekleed.
pi_130435960
quote:
[ afbeelding ]
Leuk hoor, maar ze begint wel meer en meer als een (barbie)pop uit te zien.
Niemand opgevallen?
pi_130435974
quote:
[ afbeelding ]
Ah, Dani doet tegenwoordig ook Sylvie's haar.
pi_130436003
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 10:05 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Niemand opgevallen?
Ik zie op vrijwel iedere foto een meisje van 12. Waarschijnlijk omdat ze mij sterk doet denken aan iemand van mijn basisschool. Ik kan haar heel moeilijk zien als een volwassen vrouw met een kind.
pi_130436005
quote:

[..]

Niemand opgevallen?
Neuh. Alleen door die extensions?
  zondag 25 augustus 2013 @ 10:16:50 #181
211040 Uccie
pi_130436154
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 10:08 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Neuh. Alleen door die extensions?
Nou, die lach vind ik ook een beetje eng, maar goed ze is volgens mij echt aan het lopen dus kan ook daar door komen. Dat jurkje is leuk!
pi_130436193
Door het shirtje onder het jurkje ziet het idd erg kinderlijk uit. Maar dat is toch ook hoe ze zichzelf profileert; als kindvrouwtje.
pi_130436240
Haar gezicht ziet er met het ouder worden alleen maar jonger uit. Ben benieuwd wat ze er aan laat doen.
Ik denk botox ofzo. Ze heeft een beetje een pokerface als ze lacht. :D

Echt, een barbiepop lacht hetzelfde.
  † In Memoriam † zondag 25 augustus 2013 @ 10:23:33 #184
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130436292
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 10:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
Haar gezicht ziet er met het ouder worden alleen maar jonger uit. Ben benieuwd wat ze er aan laat doen.

Ik dacht dat het juist kwam omdat ze minder make-up gebruikt, het haar wat losser.
Maar wellicht zit ik er naast, herken nu nog geen botox of iets...

En die glimlach, als je ziet hoe ze de hele dag achternagelopen wordt, ik zou ook niks anders dan een pokerkop kunnen produceren :D
pi_130436318
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 10:23 schreef lady-wrb het volgende:
haar ogen lachen niet
Precies. Alleen een kind heeft nog geen fijne lachrimpeltjes om de ogen.
En dit heeft niks met een Indische afkomst te maken ofzo. :)
pi_130436332
En ze heeft ook make-up op op die foto hoor, zie zwarte lijntjes om de ogen. ;)
pi_130436414
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 10:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
Er staat ook 'minder make-up', niet zonder make-up.
  zondag 25 augustus 2013 @ 10:32:56 #189
211040 Uccie
pi_130436467
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 10:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ze is waarschijnlijk geprimered, foundation, poeder, bronzer, highlighter etc. geloof niet dat ze au naturelle zo gaat flaneren.

Overigens ben ik aziatische (India) en heb ik ook geen lachrimpeltjes, ja iets onder mijn ogen maar op die afstand fotografeer je dat niet. Maar ik zie Syl wel botoxen hoor.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 25 augustus 2013 @ 10:37:33 #190
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_130436570
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 13:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Nah... we zullen het wel gaan zien :')

[ afbeelding ]
:D
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 25 augustus 2013 @ 10:37:54 #191
163650 Greys
pi_130436579
Ik heb dat jurkje eerder gezien (want toen vond ik hem ook al zo leuk :D ).
Of is het een wat oudere foto van toen ze net met d'r Fransoos was ofzo?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130437189
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 10:37 schreef Greys het volgende:
Ik heb dat jurkje eerder gezien (want toen vond ik hem ook al zo leuk :D ).
Of is het een wat oudere foto van toen ze net met d'r Fransoos was ofzo?
Toen ze net zonder haar fransoos was
http://www.promiflash.de/(...)ikleid-13071928.html
  † In Memoriam † zondag 25 augustus 2013 @ 11:21:52 #193
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130437327
quote:
7s.gif Op zondag 25 augustus 2013 10:32 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ze is waarschijnlijk geprimered, foundation, poeder, bronzer, highlighter etc. geloof niet dat ze au naturelle zo gaat flaneren.

Overigens ben ik aziatische (India) en heb ik ook geen lachrimpeltjes, ja iets onder mijn ogen maar op die afstand fotografeer je dat niet. Maar ik zie Syl wel botoxen hoor.
ik heb het ook niet over lachrimpeltjes. ik heb het over de blik in haar ogen. ik mis een twinkeling of weet ik hoe dat heet.
  zondag 25 augustus 2013 @ 11:28:03 #194
211040 Uccie
pi_130437424
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 11:21 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik heb het ook niet over lachrimpeltjes. ik heb het over de blik in haar ogen. ik mis een twinkeling of weet ik hoe dat heet.
Nee,dat was nummer_zoveel, quote is de verkeerde :@
Ik snap wat je bedoelt, ik noem het dode ogen.
Als ik wat langer naar de foto kijk, vind ik het eigenlijk een hele enge blik.
pi_130437445
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 10:19 schreef Kim-Holland het volgende:
Door het shirtje onder het jurkje ziet het idd erg kinderlijk uit. Maar dat is toch ook hoe ze zichzelf profileert; als kindvrouwtje.
Die mouwtjes lijken aan het jurkje vast te zitten. Vind het erg leuk trouwens, en niet kinderlijk. Had het zowaar zelf kunnen kopen, als het normaal geprijsd was geweest (dat is het 99 % zeker niet - want: Sylvie. :') ). Wel gedragen als een soortement van tuniek, níet met blote benen, maar toch.

Hé, ik zeg eens een keer wat positiefs in relatie tot Sylvie. Dat mag bijna in de krant. :{
pi_130437451
volgens mij gebruikt ze nog geen botox...anders zag je er denk ik niet zo uit

pi_130437508
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 11:29 schreef sherezade het volgende:

[ afbeelding ]
Ik wil jou wel eens zien als je net van je vent af bent. -O-
pi_130437522
pi_130437562
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 11:31 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

wat heeft dat er weer mee te maken, ik doelde meer op het feit dat je heus wel kunt zien dat ze ouder wordt maar dat het normaal gesproken altijd goed gecamoufleerd wordt en dat ik nog niet de indruk heb dat ze nu al aan de botox zit
  zondag 25 augustus 2013 @ 11:37:07 #200
123170 alors
zlata1234
pi_130437596
quote:
Eh wat? :')
know'm sayin?
word? word.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 25 augustus 2013 @ 11:39:50 #201
163650 Greys
pi_130437649
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 11:35 schreef sherezade het volgende:

[..]

wat heeft dat er weer mee te maken, ik doelde meer op het feit dat je heus wel kunt zien dat ze ouder wordt maar dat het normaal gesproken altijd goed gecamoufleerd wordt en dat ik nog niet de indruk heb dat ze nu al aan de botox zit
Nee dat idee heb ik idd ook niet.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130437722
quote:

[..]

Ah op die fiets. Dan heb ik het verkeerd begrepen.
pi_130437734
Ik denk overigens wel dat ze iets met chemische peelings doet..
pi_130437832
De geruchten gaan wel dat ze voor haar voorhoofd botox gebruikt
pi_130437885
Nieuwe wassen Sil
  Trouwste user 2022 zondag 25 augustus 2013 @ 11:55:03 #206
7889 tong80
Spleenheup
pi_130437988
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 11:48 schreef kvd het volgende:
De geruchten gaan wel dat ze voor haar voorhoofd botox gebruikt
Nu nog iets voor de binnenkant.

Eurovisie Songfestival Queen zondag 25 augustus 2013 @ 11:55:52 #207
163650 Greys
pi_130438013
quote:
12s.gif Op zondag 25 augustus 2013 11:51 schreef Kim-Holland het volgende:
Nieuwe wassen Sil
[ afbeelding ]
Dat lijkt Pamela wel :D :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130438081
quote:
12s.gif Op zondag 25 augustus 2013 11:51 schreef Kim-Holland het volgende:
Nieuwe wassen Sil
[ afbeelding ]
Die is van vorig jaar hè ;)
pi_130438191
quote:

[..]

Nu al aan de botox? Botox is juist effectief als preventie, dus daar heeft ze nu wel de leeftijd voor als ze geen rimpels wil krijgen.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_130438213
quote:
Wat is dit? :D ;(
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_130438286
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 11:59 schreef kvd het volgende:

[..]

Die is van vorig jaar hè ;)
Ohh solly
  Moderator zondag 25 augustus 2013 @ 12:15:26 #212
184769 crew  Deisyy
pi_130438429
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 11:29 schreef sherezade het volgende:

[ afbeelding ]
Ik zie hier geen rimpels hoor en botox is juist om de rimpels tegen te gaan, hier ziet ze er moe uit, een paar nachten slecht geslapen waarschijnlijk, daar helpt geen botox tegen :N
pi_130438748
Deze foto is van een jaar geleden:

http://www.whatsontianjin(...)20Der%20Vaart_1.jpg

Ik krijg 'm niet goed geplaatst, maar zo ziet ze er toch meer uit als een vrouw van een jaar of 34.

Haar hele gezicht ziet er de laatste tijd anders uit.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 25 augustus 2013 @ 12:30:05 #214
163650 Greys
pi_130438807
Het verschilt echt zó hoe de foto genomen wordt, met of zonder flits, of je wel of niet goed geslapen hebt, of je net iets zegt of wilt gaan zeggen op het moment dat er geklikt wordt enz. Ik zie er op de ene foto ook vijftien jaar ouder (en/of tien kilo zwaarder) uit als op een andere foto, hebben jullie dat nooit? :D :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zondag 25 augustus 2013 @ 12:36:04 #215
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_130438970
Nee, ik zie er op élke foto 15 jaar ouder én 10 kilo zwaarder uit. ;(
  zondag 25 augustus 2013 @ 12:39:28 #216
384473 Tuinfluitert
pi_130439068
Syl straalde op vakantie, ook haar ogen,
foto's stonden hier al 10 keer! Blijf ze leuk vinden.

pi_130439069
quote:
99s.gif Op zondag 25 augustus 2013 12:36 schreef Cynix ® het volgende:
Nee, ik zie er op élke foto 15 jaar ouder én 10 kilo zwaarder uit. ;(
+1
pi_130439076
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 12:30 schreef Greys het volgende:
Het verschilt echt zó hoe de foto genomen wordt, met of zonder flits, of je wel of niet goed geslapen hebt, of je net iets zegt of wilt gaan zeggen op het moment dat er geklikt wordt enz. Ik zie er op de ene foto ook vijftien jaar ouder (en/of tien kilo zwaarder) uit als op een andere foto, hebben jullie dat nooit? :D :@
Tuulk heb ik dat. Net als dat met instagram/hipstagram/andersoortig filter ik er ineens uitzie als 15. En het stomme is dat als ik dan een realistische foto zie, dat ik dan roep: wat een kutlicht! :')
pi_130439105
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 12:30 schreef Greys het volgende:
Jup, heb wel eens foto's voorbij zien komen waar ik een ontzettende plofkop heb :') en op andere foto's een mager bekkie.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 25 augustus 2013 @ 12:47:47 #220
163650 Greys
pi_130439298
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 12:39 schreef conleche het volgende:

[..]

Tuulk heb ik dat. Net als dat met instagram/hipstagram/andersoortig filter ik er ineens uitzie als 15. En het stomme is dat als ik dan een realistische foto zie, dat ik dan roep: wat een kutlicht! :')
Hahahaha ja :D Ik ook :')
Maar ook zonder filtertjes lijk ik op de ene foto wel vijftig en op de andere foto 30.
Dus ik denk dat we op basis van alleen foto's weinig kunnen zeggen over wel of geen botox, bedoel ik. Sommigen hebben echt zo'n typische 'botoxkop', die heeft zij niet, vind ik :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130439475
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 12:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar ook zonder filtertjes lijk ik op de ene foto wel vijftig en op de andere foto 30.
Dus ik denk dat we op basis van alleen foto's weinig kunnen zeggen over wel of geen botox, bedoel ik. Sommigen hebben echt zo'n typische 'botoxkop', die heeft zij niet, vind ik :)
Ik denk wel dat ze botox doet hoor. Ze is 35 (?) en dan heb je meestal wel iets van een lijntje her en der. En ik vind haar voorhoofd wat raar glad. Maar goed ze is niet Klingony verspookt of zo. Ik heb vriendinnen die het vanaf hun 29e preventief doen en bij hen ziet het er niet raar uit, ik zou het niet hebben geraden. Nu willen ze mij er ook aan hebben, maar op de 1 of andere manier ben ik gehecht aan mijn moeilijke frons. :P Ik zou het maar raar vinden als ik frons en m'n gezicht beweegt niet meer mee.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 25 augustus 2013 @ 12:58:15 #222
163650 Greys
pi_130439578
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 12:54 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik denk wel dat ze botox doet hoor. Ze is 35 (?) en dan heb je meestal wel iets van een lijntje her en der. En ik vind haar voorhoofd wat raar glad. Maar goed ze is niet Klingony verspookt of zo. Ik heb vriendinnen die het vanaf hun 29e preventief doen en bij hen ziet het er niet raar uit, ik zou het niet hebben geraden. Nu willen ze mij er ook aan hebben, maar op de 1 of andere manier ben ik gehecht aan mijn moeilijke frons. :P Ik zou het maar raar vinden als ik frons en m'n gezicht beweegt niet meer mee.
Haha ja ik houd ook van fronsen :D
Bij mij zakken mijn bovenste oogleden elke dag een millimeter momenteel heb ik het idee :')
Dat zou ik misschien nog wel eens op laten hijsen.

Maar haar voorhoofd pruilt niet mee hier idd...

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130439632
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 12:54 schreef conleche het volgende:

[..]

Botox gaat er pas raar uitzien als je echt ouder bent.
Mijn stiefmoeder doet het en heeft een heel glad huidje in haar gezicht met een rimpelnek eronder. Dat ziet er idd vreemd uit.
Ben zelf bijna 31 en heb een paar fijne lijntjes in m'n gezicht van dichtbij, worden die dieper zou ik het bet overwegen te doen ja. :)
pi_130439760
quote:

[..]

Niemand opgevallen?
Syvie is Skipper, het kleine zusje van Barbie
pi_130439791
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 12:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Bij mij zakken mijn bovenste oogleden elke dag een millimeter momenteel heb ik het idee :')

[ afbeelding ]
Ja, nu ben ik echt overtuigd. ;)
  zondag 25 augustus 2013 @ 13:49:19 #226
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_130441339
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 10:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik denk botox ofzo. Ze heeft een beetje een pokerface als ze lacht. :D

Echt, een barbiepop lacht hetzelfde.
Denk dat ze wat minder of ander kleuren make-up draagt tegenwoordig. Veel make-up maakt ook ouder.
  zondag 25 augustus 2013 @ 13:53:26 #227
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_130441505
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 11:31 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Ik zie gewoon iemand van 34/35 jaar.
  zondag 25 augustus 2013 @ 13:56:21 #228
211040 Uccie
pi_130441619
Ze draagt volgens mij natuurlijkere tinten en mattere tinten, waardoor het allemaal wat minder glam en bling is. Feit is dat het gewoon een fotogenieke vrouw is, die er 9 van de 10x goed op staat, wat niet verwonderlijk is aangezien haar uiterlijk ook een groot deel van haar inkomen genereerd.
  zondag 25 augustus 2013 @ 13:56:26 #229
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130441623
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 13:04 schreef Bladergroen het volgende:

[..]

Syvie is Skipper, het kleine zusje van Barbie
[ afbeelding ]
Dan wel Malibu Skipper he, net zo worteloranje.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Moderator / Miss SHO zondag 25 augustus 2013 @ 14:07:39 #230
22592 crew  Ole
pi_130442010
Ze heeft toch gewoon haar eigen pop

pi_130442011
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 12:58 schreef Greys het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik zocht even het verhaal achter deze foto. En dan zijn er een aantal foto's van deze show te zien. Kan ze helaas niet hier neerzetten, want dan slaat Bruno.nl meteen om zich heen. Maar de foto's waarop Sylvie lacht zijn bijna eng te noemen, vanaf haar mond omhoog lacht niets mee.
http://www.bruno.nl/nieuw(...)-karl-lagerfeld.html
  zondag 25 augustus 2013 @ 14:12:24 #232
211040 Uccie
pi_130442157
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 14:07 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Ik zocht even het verhaal achter deze foto. En dan zijn er een aantal foto's van deze show te zien. Kan ze helaas niet hier neerzetten, want dan slaat Bruno.nl meteen om zich heen. Maar de foto's waarop Sylvie lacht zijn bijna eng te noemen, vanaf haar mond omhoog lacht niets mee.
Ik zie gewoon 1 gezichtsuitdrukking :o
  Moderator zondag 25 augustus 2013 @ 14:24:09 #233
184769 crew  Deisyy
pi_130442641
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 14:07 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Het moet toch pijn doen om je gezicht telkens in zo'n plooi te trekken, al vind ik Sylvie er op die strandfoto's goed uitzoen, op deze foto's is haar lach nep, zoals op zoveel van haar foto's.
  zondag 25 augustus 2013 @ 14:40:04 #234
384473 Tuinfluitert
pi_130443143
Foto staat in nog drie topics.

Lekker lol hebben, foto is van 1 augustus.
  zondag 25 augustus 2013 @ 14:42:36 #235
211040 Uccie
pi_130443208
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 14:40 schreef Tuinfluitert het volgende:
Foto staat in nog drie topics.

Lekker lol hebben, foto is van 1 augustus.
[ afbeelding ]
Dit vind ik nou echt een hele leuke foto...ze staat er vreselijk op, maar we zien wel een echt mens die in haar vrije tijd gewoon lekker zichzelf is.
pi_130443853
quote:
7s.gif Op zondag 25 augustus 2013 14:42 schreef Uccie het volgende:

[..]

Dit vind ik nou echt een hele leuke foto...ze staat er vreselijk op, maar we zien wel een echt mens die in haar vrije tijd gewoon lekker zichzelf is.
Ik zie iets anders: Sylvie heeft door dat er fotografen zijn en doet overdreven enthousiast vrolijk tegenover een complete vreemdeling die ook langs het water zit.
Maar ik heb dan ook wat moeite om enthousiast over sylvie te zijn......
  zondag 25 augustus 2013 @ 15:00:44 #237
211040 Uccie
pi_130443914
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 14:58 schreef utrecht1970 het volgende:

[..]

Ik zie iets anders: Sylvie heeft door dat er fotografen zijn en doet overdreven enthousiast vrolijk tegenover een complete vreemdeling die ook langs het water zit.
Oh...ik ging er vanuit dat het iemand was die ze kent :@
En ik heb ook moeite om positieve dingen aan Sylvie te zien...ik dacht er nu eindelijk eentje te hebben :o
pi_130444022
quote:
7s.gif Op zondag 25 augustus 2013 15:00 schreef Uccie het volgende:

[..]

Oh...ik ging er vanuit dat het iemand was die ze kent :@
En ik heb ook moeite om positieve dingen aan Sylvie te zien...ik dacht er nu eindelijk eentje te hebben :o
Ze kende hem toch wel? Of tenminste, ze liep toch samen met hem het water in?
  zondag 25 augustus 2013 @ 15:03:34 #239
211040 Uccie
pi_130444051
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 15:02 schreef kvd het volgende:

[..]

Ze kende hem toch wel? Of tenminste, ze liep toch samen met hem het water in?
Ja, ik dacht ook dat het iemand was waarmee ze op vakantie was. Ik heb 'm op meer foto's gezien.
  zondag 25 augustus 2013 @ 15:04:53 #240
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130444104
Dat is toch die man met wie ze ook naar het strand liep?
Kan best zijn dat ze elkaar geen jaren kennen, misschien zelfs geen weken, maar het lijkt me niet iemand die daar toevallig naast haar in het water zat.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_130444157
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 15:04 schreef Leandra het volgende:
Kan best zijn dat ze elkaar geen jaren kennen, misschien zelfs geen weken, maar het lijkt me niet iemand die daar toevallig naast haar in het water zat.
:Y
pi_130444514
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 14:58 schreef utrecht1970 het volgende:

[..]

Het was haar kapper of visagist toch? Hij was geïdentificeerd. Maar dan zie ik alsnog iemand die veel te overdreven lacht.

Hadden we overigens deze bikini al?

zondag 25 augustus 2013 @ 15:19:00 #243
211040 Uccie
pi_130444771
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 15:12 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Het was haar kapper of visagist toch? Hij was geïdentificeerd. Maar dan zie ik alsnog iemand die veel te overdreven lacht.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier vind ik haar inderdaad wel heel bewust zijn van de camera en poseren.
pi_130444890
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 15:12 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee toch, dat was weer een ander, das deze meneer

das niet dezelfde als deze
pi_130446697
Die vent moet wel belangrijk zijn voor haar relatie, niet erg goodlooking
  zondag 25 augustus 2013 @ 18:36:50 #246
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130451520
Hij viert vakantie in St. Tropez, ik acht de kans groot dat hij niet in de bijstand zit...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_130451614
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 15:04 schreef Leandra het volgende:
Misschien wel one night stand van gisteravond.
  zondag 25 augustus 2013 @ 18:42:35 #248
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130451700
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 18:39 schreef flanken het volgende:

[..]

Misschien wel one night stand van gisteravond.
Dat zou kunnen, het is inmiddels wel duidelijk dat ze het principe van de ONS niet begrijpt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_130453919
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 12:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb dat ook hoor, ik heb ook weleens foto's verscheurd of snel gedelete :P
Maar over dat gladde voorhoofd... daar kan je eigenlijk niets uit opmaken,
ik ben toch écht een paar jaartjes ouder dan Syl en ik heb ook een achterlijk glad
voorhoofd :@ ik krijg daar weleens opmerkingen over en dan zeg ik altijd maar
dat ik gewoon nooit nadenk :')

ja, dat vraagt natuurlijk om pic. :D snap ik ook wel maar zo ziet mijn voorhoofd eruit

Voor de rest heb ik heus wel lachrimpeltjes enzo want ik ben ook geen 18 meer :+ maar
mijn voorhoofd is best raar glad en ik heb, blind op mijn ogen toch écht nooit Botox gebruikt. :D

Deze foto van Syl is nog van 2013

Volgens mij kan je niet zo kijken als je hoofd strak staat van de Botox, maar ook daar is
haar voorhoofd glad, misschien denk zij wel net zo weinig na als ik :')

http://www.bruno.nl/nieuw(...)e-van-der-vaart.html

08-04-2013
  Trouwste user 2022 zondag 25 augustus 2013 @ 19:59:28 #250
7889 tong80
Spleenheup
pi_130454057
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 19:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

Ik heb dat ook hoor, ik heb ook weleens foto's verscheurd
Daar zit een Koosgrap in.

pi_130454070
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 19:59 schreef tong80 het volgende:

[..]

Daar zit een Koosgrap in.

:D lul _O-
  zondag 25 augustus 2013 @ 20:00:04 #252
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_130454074
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 19:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik heb dat ook hoor, ik heb ook weleens foto's verscheurd of snel gedelete :P
Maar over dat gladde voorhoofd... daar kan je eigenlijk niets uit opmaken,
ik ben toch écht een paar jaartjes ouder dan Syl en ik heb ook een achterlijk glad
voorhoofd :@ ik krijg daar weleens opmerkingen over en dan zeg ik altijd maar
dat ik gewoon nooit nadenk :')

ja, dat vraagt natuurlijk om pic. :D snap ik ook wel maar zo ziet mijn voorhoofd eruit

[ afbeelding ]

Voor de rest heb ik heus wel lachrimpeltjes enzo want ik ben ook geen 18 meer :+ maar
mijn voorhoofd is best raar glad en ik heb, blind op mijn ogen toch écht nooit Botox gebruikt. :D

Deze foto van Syl is nog van 2013

[ afbeelding ]

Volgens mij kan je niet zo kijken als je hoofd strak staat van de Botox, maar ook daar is
haar voorhoofd glad, misschien denk zij wel net zo weinig na als ik :')

http://www.bruno.nl/nieuw(...)e-van-der-vaart.html

08-04-2013
Kan wel. Als het goed wordt gedaan kan je best wat gezichtsexpressie behouden. Dat zag ik ooit eens bij Oprah.
pi_130454119
quote:
9s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:00 schreef hexje het volgende:

[..]

Kan wel. Als het goed wordt gedaan kan je best wat gezichtsexpressie behouden. Dat zag ik ooit eens bij Oprah.
Ja alles kan natuurlijk :') maar ik bedoel dat een glad voorhoofd dus niet wil zeggen dat je Botox
gebruikt en dat zag ik een paar keer staan :P
pi_130454151

Niet allemaal tegelijk jongens. :+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_130454227
quote:
10s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:02 schreef Goodbye het volgende:
[ afbeelding ]

Ik snap hem niet :') maar ik denk nooit zo diep na :+
  zondag 25 augustus 2013 @ 20:04:29 #256
123170 alors
zlata1234
pi_130454230
quote:
[ afbeelding ]

59 euro maar. :')
know'm sayin?
word? word.
  zondag 25 augustus 2013 @ 20:05:23 #257
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_130454261
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Sinds jouw foto denk ik ook niet meer na. Dus ik snap hem ook niet. :P
pi_130454265
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Dit is een tshirt van de lijn ByDanie, kwam ik net tegen bij ´t webshoppen en kan je kopen voor slechts 65,95. Dacht dat er wellicht wat liefhebbers zouden zitten hier O-) .
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_130454303
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:05 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dit is een tshirt van de lijn ByDanie, kwam ik net tegen bij ´t webshoppen en kan je kopen voor slechts 65,95. Dacht dat er wellicht wat liefhebbers zouden zitten hier O-) .
Ah, nee ik ben niet zo hip :P
  zondag 25 augustus 2013 @ 20:12:58 #260
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_130454556
Oke oke, de verschillende looks zijn gekoppeld aan iemand (Daar gaat mijn gladde voorhoofd).

pi_130454595
Mooi he O+
pi_130454602
quote:
9s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:12 schreef hexje het volgende:
(Daar gaat mijn gladde voorhoofd).

_O- doe dat dan ook niet :D
  zondag 25 augustus 2013 @ 20:15:20 #263
123170 alors
zlata1234
pi_130454632
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ah, nee ik ben niet zo hip :P
Echt hippe mensen (die zouden zichzelf overigens nooit hip noemen) kopen die troep van Danie niet, die kunnen zelf wel een outfit samenstellen. ByDanie is meer voor mensen met veel geld en minder stijl.
know'm sayin?
word? word.
pi_130454667
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:15 schreef alors het volgende:

[..]

Echt hippe mensen (die zouden zichzelf overigens nooit hip noemen) kopen die troep van Danie niet, die kunnen zelf wel een outfit samenstellen. ByDanie is meer voor mensen met veel geld en minder stijl.
Serieus ik ken dat hele merk niet :@ ik weet ook niet wat het voor moet stellen en ik
ga mij daar dus niet in verdiepen ook, slecht voor mijn voorhoofd :')
pi_130454973
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:05 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Holy Mozes, wat erg! Daar kan Nikki Plessen nog een puntje aan zuigen Zie dit, een grijze trui met gouden plakletters 'You can never be too Overdressed & Overeducated', slechts 89 euro!!!! En vergeet de prachtige bijpassende grijze legging met gouden plastic plakkertjes niet, ook slechts 89,00 euro!
Oscar Wilde draait nog een rondje in zijn graf ;(

http://shop.bydanie.nl/in(...)ed-overeducated.html

Overigens, ze heeft haar eigen maten bedacht. Je kunt kiezen uit BD0-BD4. 8)7
pi_130455049
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:26 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Holy Mozes, wat erg! Daar kan Nikki Plessen nog een puntje aan zuigen Zie dit, een grijze trui met gouden plakletters 'You can never be too Overdressed & Overeducated', slechts 89 euro!!!! En vergeet de prachtige bijpassende grijze legging met gouden plastic plakkertjes niet, ook slechts 89,00 euro!
Oscar Wilde draait nog een rondje in zijn graf ;(

http://shop.bydanie.nl/in(...)ed-overeducated.html

Overigens, ze heeft haar eigen maten bedacht. Je kunt kiezen uit BD0-BD4. 8)7
Dat is écht lelijk :')
  Trouwste user 2022 zondag 25 augustus 2013 @ 20:39:11 #267
7889 tong80
Spleenheup
pi_130455573
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:15 schreef alors het volgende:

[..]

Echt hippe mensen (die zouden zichzelf overigens nooit hip noemen) kopen die troep van Danie niet, die kunnen zelf wel een outfit samenstellen.
Hipsters ?

zondag 25 augustus 2013 @ 20:46:57 #268
211040 Uccie
pi_130455993
Die Coco Chanel-quotes ook bovenaan de webpages _O-
  zondag 25 augustus 2013 @ 21:19:26 #269
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_130457589
quote:
[ afbeelding ]

oh kak, ik heb die frons dus niet van het denken. ;( ik begreep dit T-shirt als: zie er uit als 13,kleed je als Sylvie, by Dani. :@

en niet: de 13e look, Sylvie by Dani.

Gottegot, da's nog heul moeluk dat SHO
  Moderator zondag 25 augustus 2013 @ 21:20:44 #270
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_130457646
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:19 schreef debuurvrouw het volgende:
ik begreep dit T-shirt als: zie er uit als 13,kleed je als Sylvie, by Dani. :@
:D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  Trouwste user 2022 zondag 25 augustus 2013 @ 21:40:02 #271
7889 tong80
Spleenheup
pi_130458725
Wat erg die shirtjes. :{

zondag 25 augustus 2013 @ 21:42:32 #272
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130458853
Ik vroeg me af waarom dat ByDanie logo me zo bekend voorkwam, maar dat is hierdoor...
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator zondag 25 augustus 2013 @ 22:02:02 #273
184769 crew  Deisyy
pi_130459797
quote:

[..]

oh kak, ik heb die frons dus niet van het denken. ;( ik begreep dit T-shirt als: zie er uit als 13,kleed je als Sylvie, by Dani. :@

Zo begreep ik het ook :D :@
  zondag 25 augustus 2013 @ 22:14:33 #274
211040 Uccie
pi_130460459
quote:

[..]

Dat dacht ik ook :Y
pi_130461154
OMG! die dure troep van Dani :{w
De Action heeft nog leukere kleding :6
pi_130461271

Yo doet ook aan Dani.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 25 augustus 2013 @ 22:31:08 #277
163650 Greys
pi_130461334
Oh die shirts :X :
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130461798
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 22:29 schreef Kim-Holland het volgende:
[ afbeelding ]
Yo doet ook aan Dani.
Wat is dat nu weer voor een combinatie met die pet?
  zondag 25 augustus 2013 @ 22:40:57 #279
384473 Tuinfluitert
pi_130461812
Fannie, dat meisje links op de foto is Danie van de T-shirts.
pi_130462111
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 22:40 schreef Tuinfluitert het volgende:
Fannie, dat meisje links op de foto is Danie van de T-shirts.
[ afbeelding ]
Meisje? Dat mens is al 40 geweest of niet?
Edit; ze is van '78 :X
pi_130462291
pi_130462297
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 22:46 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Meisje? Dat mens is al 40 geweest of niet?
Edit; ze is van '78 :X
omg! ik dacht ook veel ouder
pi_130462323
quote:
Jeetje, die mag juist wel eens aan de botox of door naar de schmink afdeling
pi_130462354
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 22:51 schreef sherezade het volgende:

[..]

Jeetje, die mag juist wel eens aan de botox of door naar de schmink afdeling
Nee joh! lekker puurrrr natuurrrrrrrrr!
pi_130462454
quote:
14s.gif Op zondag 25 augustus 2013 22:52 schreef Laysa het volgende:

[..]

Nee joh! lekker puurrrr natuurrrrrrrrr!
Omg, dit is puur natuur echt niet mooi....
Ik snap deze verwaarloosde look ook totaal niet bij het werk wat zij doet...lekker representatief
pi_130462498
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 22:54 schreef sherezade het volgende:

[..]

Omg, dit is puur natuur echt niet mooi....
Ik snap deze verwaarloosde look ook totaal niet bij het werk wat zij doet...lekker representatief
Sarcasme!...
pi_130462533
quote:
10s.gif Op zondag 25 augustus 2013 22:56 schreef Laysa het volgende:

[..]

Sarcasme!...
:D :)
pi_130462602
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 22:56 schreef sherezade het volgende:

[..]

:D :)
:*
Ik vind het ook een draak hoor...Ze gaat denk ik voor de junkie look...Ze loopt ietwat achter. Alhoewel ze dan wel weer de grote wenkbrauwen heeft....look nummer 00 :P
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 25 augustus 2013 @ 22:58:54 #289
163650 Greys
pi_130462627
Ja, ze hoeft niet perse aan de botox, maar die Danie ziet er echt altijd uit alsof ze een chronisch slaap- en voedseltekort heeft.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130462721
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 22:58 schreef Greys het volgende:
Ja, ze hoeft niet perse aan de botox, maar die Danie ziet er echt altijd uit alsof ze een chronisch slaap- en voedseltekort heeft.
Zij eet vast ook niet vaak het hoorntje op
pi_130462745
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 22:58 schreef Greys het volgende:
Ik kan eigenlijk niet de juiste woorden vinden om te zeggen wat ik ervan vind, :{ er zijn genoeg celebs die wel een groot voedseltekort hebben maar die zijn er nog niet zo verwelkt uit als haar :N
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 25 augustus 2013 @ 23:03:30 #292
163650 Greys
pi_130462795
quote:
10s.gif Op zondag 25 augustus 2013 23:01 schreef Laysa het volgende:

[..]

Zij eet vast ook niet vaak het hoorntje op
Nee idd, vergeleken met haar is Sylvie het toonbeeld van Hollands Glorie en blakende shinyness _O-

quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 23:02 schreef sherezade het volgende:

[..]

Ik kan eigenlijk niet de juiste woorden vinden om te zeggen wat ik ervan vind, :{ er zijn genoeg celebs die wel een groot voedseltekort hebben maar die zijn er nog niet zo verwelkt uit als haar :N
Kleurloos, grauw, moe...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130462858
die Dani wordt ws gewoon emotioneel en fysiek leeg gezogen door haar clientèle.
En dan kunnen de dames weer stralend de straat op
pi_130462972
Oude foto's

pi_130463034
pi_130463103
De klap van Raf!!!!! :o
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 25 augustus 2013 @ 23:14:16 #297
163650 Greys
pi_130463266
Waar komt die pic nou weer vandaan _O-
Da's meer een oops-tand-door-het-lipje.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130463278
haha waar heb je deze foto weer vandaan?
pi_130463527
Ilovefashion of zoiets..;-)
  zondag 25 augustus 2013 @ 23:31:12 #300
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130463987
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 22:58 schreef Laysa het volgende:

[..]

:*
Ik vind het ook een draak hoor...Ze gaat denk ik voor de junkie look...Ze loopt ietwat achter. Alhoewel ze dan wel weer de grote wenkbrauwen heeft....look nummer 00 :P
Look perron 0 :+
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_130464000

Mooie afsluiter voor dit topic ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')