Ik denk dat het tegen gaat vallen. Tijdens dat korte stukje dat we hem hebben zíen praten (dus niet wat de media er van maakten maar wat ie echt zei) klonk hij niet bepaald hatelijk over haar, niet alsof hij haar echt wil 'pakken' ofzo.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:00 schreef Rachilda het volgende:
Ben benieuwd naar de rest van het verhaal van Zarka...misschien namen van anderen waarmee ze een relatie heeft gehad tijdens het huwelijk...
daar ben ik het wel mee eens, maar toch vind ik het raar, hij had toch kunnen weten dat de media er mee aan de haal zou gaan en dat Sylvie not amused zou zijnquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat het tegen gaat vallen. Tijdens dat korte stukje dat we hem hebben zíen praten (dus niet wat de media er van maakten maar wat ie echt zei) klonk hij niet bepaald hatelijk over haar, niet alsof hij haar echt wil 'pakken' ofzo.
Dat boeide hem dan kennelijk weinigquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:15 schreef Rachilda het volgende:
[..]
daar ben ik het wel mee eens, maar toch vind ik het raar, hij had toch kunnen weten dat de media er mee aan de haal zou gaan en dat Sylvie not amused zou zijn
Het oud en nieuwe verhaal, hoe lang het al over is tussen Sylvie en Rafaelquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:00 schreef Rachilda het volgende:
Ben benieuwd naar de rest van het verhaal van Zarka...misschien namen van anderen waarmee ze een relatie heeft gehad tijdens het huwelijk...
zou ook kunnen inderdaadquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:18 schreef kvd het volgende:
[..]
Het oud en nieuwe verhaal, hoe lang het al over is tussen Sylvie en Rafael
Ik hoop er wel opquote:
Net als toen met Ibrahimovic, alleen toen was Raf het donderwolkjequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:23 schreef TheVulture het volgende:
Als Raf toen al in Sabia lag te roeren kan ik me voorstellen dat Khalid er ook niet vrolijk bij liep op dat EK en dat voor een rare sfeer in de selectie zorgde
Heeft zij gelogen over dat ze is geslagen door Rafael?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:25 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik hoop er wel op![]()
Kan me niet voorstellen waarom Sylvia anders haar advocaten erop heeft gezet. Tot nu toe zijn er niet veel nieuwe feiten naar buiten gebracht (op de snelle sex na). Denk dat ze ergens voor vreest, iets wat haar reputatie geen goed zal doen (jokkebrokken is natuurlijk slecht, helemaal als je iemand daar onnodig zwart mee maakt (bv Rafael die een klap zou hebben geven) of als je het hele duitse volk voorliegt over hoe goed het huwelijk wel niet is.)
Dat weet nog niemand. Maar Raf heeft dat wel krachtig zitten ontkennen in een voetbalprogramma.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:32 schreef Musthaves1 het volgende:
[..]
Heeft zij gelogen over dat ze is geslagen door Rafael?
Is dit een serieuze vraag?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:32 schreef Musthaves1 het volgende:
[..]
Heeft zij gelogen over dat ze is geslagen door Rafael?
Sabia ook.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat weet nog niemand. Maar Raf heeft dat wel krachtig zitten ontkennen in een voetbalprogramma.
ik krijg een beetje het gevoel dat hij 'de wereld' mee wil geven dat hij niet per se zo'n leeghoofdige airhead is.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat boeide hem dan kennelijk weinigHij hoeft haar natuurlijk ook niet tegen alles te beschermen ofzo he... Hij kan gewoon zijn versie van het verhaal geven, het staat op camera wat hij wel en niet heeft gezegd (en zoals het nu leek heeft ie dat best respectvol gedaan), dus op zich kan ze hem weinig maken als hij het daar een beetje netjes heeft gehouden. Ik wens haar dan ook succes met haar advocaten.
Ja maar dat Sabia het ontkent als Raf het ontkent zegt weinigquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:37 schreef kvd het volgende:
[..]
Sabia ook.
En Sylvie is er niet meer op ingegaan.
Ik zou verwachten dat als zij zeker weet dat Rafael haar heeft geslagen, ze er meer werk van zou hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dat Sabia het ontkent als Raf het ontkent zegt weinig![]()
D'r liefde voor Raf zat dieper dan d'r liefde voor vriendin Syl.
Ja maar zij heeft dat toch nooit beweerd? Of heb ik iets gemist? Het zijn toch de gasten geweest die op oudjaarsavond daar aanwezig waren op het feestje die het naar buiten hebben gebracht???quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:46 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik zou verwachten dat als zij zeker weet dat Rafael haar heeft geslagen, ze er meer werk van zou hebben gemaakt.
Ze wordt eigenlijk door zowel Rafael als Sabia uitgemaakt voor leugenaar. Dat komt haar reputatie niet ten goede natuurlijk (haar populariteit daalde in Duitsland). Dan ga je daar toch tegenin? Ik zou niet willen dat ik bekend zou staan als 'zij die beweerde dat haar man haar sloeg maar die noemt je zonder al te veel woorden een leugenaar'.
(helemaal nu ze om dat stukje van Zarka contact opneemt met advocaten)
Ik denk niet eens dat ze persé deel 2 wil tegenhouden, ik denk alleen dat ze zich genoodzaakt voelde IETS te roepen/doen, nadat hij haar voor leeg en eenzaam had uitgemaakt. (Volgens de media dan, volgens mij heeft ie dat niet met zoveel woorden echt gezegd).quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:49 schreef Cynix ® het volgende:
Maar heeft Sylvie het 2e deel dan al gezien?
Of ze wil iets uit het nieuws houden wat gewoon waar is.
Nee, ze hebben het toch zelf gezegd om juist de verhalen voor te zijn? Geloof ik....en toen werd de klap een duw en daarna de ontkenning van Rafael en Sabiaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:55 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ja maar zij heeft dat toch nooit beweerd? Of heb ik iets gemist? Het zijn toch de gasten geweest die op oudjaarsavond daar aanwezig waren op het feestje die het naar buiten hebben gebracht???
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:52 schreef Greys het volgende:
Ik vind de bikinipics van de laatste St. Tropez vakantie helemaal niet mager.
Precies goed. Maar smaken verschillen. Ik vind het echt een toplijf iig zoals het nu is.
Nee volgens mij niet, maar ik weet het ook allemaal niet meer....ik zie zowat door de bomen het bos niet meerquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:05 schreef kvd het volgende:
[..]
Nee, ze hebben het toch zelf gezegd om juist de verhalen voor te zijn? Geloof ik....en toen werd de klap een duw en daarna de ontkenning van Rafael en Sabia
Daar poept ze mee.quote:
Ik vind het zó vreemd dat geen van 'al die aanwezige gasten' heeft bevestigd of ontkend of die klap nou echt gevallen is, als ze er allemaal bij waren?quote:Op oudejaarsavond werd voor de Bredase Sylvie duidelijk dat de koek op was. Tijdens een ruzie kreeg ze voor de ogen van andere gasten een klap van Rafael. De voetballer erkent zijn fout tegenover de Duitse krant Bild.
Dries Roelvink??quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:21 schreef Tuinfluitert het volgende:
http://www.hpdetijd.nl/20(...)jkt-de-ideale-vrouw/
LANG VERHAAL..
Liefs,
Dries
Goeie, dat vroeg ik me laatst idd ook af!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Waren er eigenlijk wel gasten op die oudjaarsavond behalve Sabia?
Nee,quote:
10 gasten dus, en het zal wel een duw zijn geweest. Maar dat het als klap in de media kwam, kwam mevrouw volgens mij niet slecht uit, dus heeft ze toen haar advocaten niet ingeschakeld.quote:Seit Sommer kriselt es. Jetzt kam es zu einem einmaligen Ausrutscher: Bei der privaten Silvester-Party in der neuen 400-qm-Wohnung im Hamburger Stadtteil Eppendorf entbrannte ein heftiger Streit. Dabei landete Sylvie nach einem Schlag ihres Mannes mit einem lauten Rums auf dem Boden. Die zehn geladenen Gäste waren geschockt.
Rafael reumütig: „Das war eine große Dummheit von mir. Ich bin ein Idiot. Es tut mir sehr leid. Das hätte niemals passieren dürfen.“
Sylvie dazu: „Ich habe ihm schon verziehen ...“
dat was toch van deze foto?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:52 schreef alors het volgende:
Het originele bericht nog maar eens
http://www.bild.de/unterh(...)n-27919374.bild.html
to the point over de klap komt het hier:
[..]
10 gasten dus, en het zal wel een duw zijn geweest. Maar dat het als klap in de media kwam, kwam mevrouw volgens mij niet slecht uit, dus heeft ze toen haar advocaten niet ingeschakeld.
Moet bij deze foto altijd denken aan de enige leuke opmerking die Albert Verlinde ooit heeft gemaakt: "En Sylvie probeert met haar haar de grond te raken"!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:55 schreef computergirl het volgende:
[..]
dat was toch van deze foto?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:56 schreef Starlie het volgende:
[..]
Moet bij deze foto altijd denken aan de enige leuke opmerking die Albert Verlinde ooit heeft gemaakt: "En Sylvie probeert met haar haar de grond te raken"!
die Franse lulquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:21 schreef Tuinfluitert het volgende:
http://www.hpdetijd.nl/20(...)jkt-de-ideale-vrouw/
Lieve Sylvie,
Jouw Franse ex-scharrel deed deze week een paar onthullingen. Je zou een ramp zijn in de keuken, een drama in het huishouden, en je schijnt ‘leeg’ te zijn en ‘triest’. Stond allemaal in De Telegraaf, dus het is waar.
Elke onthulling nam me meer voor je in. Toen ik las dat je ‘nergens in geïnteresseerd’ bent, kreeg ik het warm. Toen ik las dat je in slaap valt in de opera, verscheen er een lach op mijn gezicht die er voorlopig niet meer af gaat.
Ik geef toe: er zijn dagen dat ik de roddelstukken oversla. Maar het was lang geleden dat ik je zo prominent in beeld zag. Het was vooral veel Rafael en Sabia de laatste tijd. Hun geluk is ze gegund.
Het pleit voor jou dat je geen modder gooit. Kan je Franse ex Guillaume Zarka een voorbeeld aan nemen.
‘Na twee minuten ging ze mee naar huis’, zeurde de rijke zakenman. ‘We kenden elkaars namen niet eens.’
Alsof jij hem dwóng naar zijn huis te gaan! Alsof hij zei, toen jullie die club uitliepen: pardon, maar dit gaat me te snel. Misschien kunnen we eerst een keer koffie drinken. Elkaar wat beter leren kennen. Heb je eigenlijk broertjes of zusjes?
Guillaumes aanval komt nogal gefrustreerd over. Het klinkt als een pre-emptive strike. Hij weet dat je over gênante informatie beschikt. Hij wil jouw onthullingen vóór zijn. Hij beseft niet dat je daar te veel klasse voor hebt. Klasse heeft niks te maken met wel of niet meteen met iemand mee naar huis gaan. En al helemaal niet met liefde voor de opera.
Dat je in de opera in slaap valt, lijkt me heel verstandig. Als je zo druk bent als jij, moet je elke kans grijpen. Puccini of geen Puccini op de achtergrond. Sowieso heb ik een groot zwak voor mensen die in het openbaar in slaap vallen.
Guillaume klaagde dus ook dat je een ramp bent in de keuken. Voor een succesvolle zakenman vind ik dit een nogal burgerlijk verwijt. Dan huur je toch een chef in? Wat, zijn er geen goede cateraars in Parijs? Geen fatsoenlijke restaurants? Als hij ‘in de keuken staan’ zo belangrijk vindt – dan kookt die Franse lul toch lekker zélf?
Sylvie kan niks zonder haar assistent, ‘die haar complete huishouden runt’. Nog zo’n vreemd verwijt. Waar heb je anders assistenten voor?
Liefs,
Dries
Dit, van die sterren die zich in bochten wringen om te laten zien hoe glam hun leven wel niet is, maar zodra het ideaalplaatje wordt bedreigd, zich in een slachtofferrol proppen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik herhaal mezelf maar mensen die alle positieve scheten die ze laten in de (social)media flikkeren als het ze goed uitkomt kunnen de bal een keer terugverwachten als er stront aan de knikker is...
Ik verheug me nu al op deel 2 van het Zarka-interview
Wauw, mooi lichaam ja.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:07 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:21 schreef Tuinfluitert het volgende:
En belangrijker, misschien is het tijd voor een ander soort man. Een man die net zo leeg en triest is als jij, bij wie je je ongeïnteresseerde, incapabele zelf kan zijn.
Guillaume krijgt ook wat twitter-reacties.quote:
Terechte reacties!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:42 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Guillaume krijgt ook wat twitter-reacties.
https://twitter.com/GuillaumeZARKA/status/370397394338185216
en terecht!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:42 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Guillaume krijgt ook wat twitter-reacties.
https://twitter.com/GuillaumeZARKA/status/370397394338185216
quote:serious, why doing the interview? I really wonder why telling private things to press. Love to ask you and get answer. :-)
quote:if this is really your account? What an absolutely unclassy thing to do. Frat-boy like. But you're 33. Behave like an adult.
quote:as a Woman I wouldn't be impressed if private and intimate information about me is sold to the Press or any third Party
quote:This interview says more about you than over Sylvie. Money, money. Why after these months a knife in her back.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |