quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:46 schreef Ole het volgende:
Leuke foto's! Ik denk dat 'de pers' op dit moment liever andere foto's plaatst van Sylvie
dat denk ik ook ja, vooral datgene wat nog komen gaatquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:46 schreef Ole het volgende:
Leuke foto's! Ik denk dat 'de pers' op dit moment liever andere foto's plaatst van Sylvie
Fantastisch, kan allemaal.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:50 schreef sherezade het volgende:
[..]
Om ook eens eens wat andere foto's te laten zien, het kind ziet er altijd vrolijk uit en is zo te zien ook graag bij zijn moeder...
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:59 schreef Musthaves1 het volgende:
[..]
Fantastisch, kan allemaal.
Ik begrijp overigens ook niet waarom iedereen Sylvie zo perfect vindt. Ik hoorde laatst ook in een docu hoe prachtig perfect ze is, maar imo is ze normaal mooi en haar lichaam is niet eens mooi qua vormen.
Vooral Sylvie vindt zichzelf zo perfect, of probeerde dat met haar column in de Grazia zo te laten lijken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:59 schreef Musthaves1 het volgende:
[..]
Ik begrijp overigens ook niet waarom iedereen Sylvie zo perfect vindt. Ik hoorde laatst ook in een docu hoe prachtig perfect ze is, maar imo is ze normaal mooi en haar lichaam is niet eens mooi qua vormen.
Kijk je tegen haar op? Op straat lopen perfectere creaties rond. En die doen dan niet eens injecties en perfecte styling en make-up.quote:
Ik vind het zelfs helemaal niks. Ik vind het de kabouter van Rien Poortvliet onder de kunstobjecten. Het is goed geschilderd maar het stelt niks voor en is nietszeggend.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:59 schreef Musthaves1 het volgende:
[..]
wie zegt dat ik tegen haar op kijk? Ik vind haar wel heel mooi, mooier dan de gemiddelde bn-er...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:06 schreef Musthaves1 het volgende:
[..]
Kijk je tegen haar op? Op straat lopen perfectere creaties rond. En die doen dan niet eens injecties en perfecte styling en make-up.
Dat gevoel heb ik ook best wel. Geen van twee enorm aanwezig.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:18 schreef TheVulture het volgende:
Zelfde geldt trouwens overigens voor Rafael, als je een kind neemt moet in ieder geval een van de twee een stabiele thuisfactor zijn.... en Syl en Raf lijken allebei Damian op de tweede plaats te zetten al hun hele leven...
Ik vind haar lichaam toch wel heel dicht bij perfectie komen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:59 schreef Musthaves1 het volgende:
maar imo is ze normaal mooi en haar lichaam is niet eens mooi qua vormen.
Geen heupen, kaarsrecht, dat vind ik al niet mooi.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind haar lichaam toch wel heel dicht bij perfectie komen.
Ik weet niet of ik dat nou tegenover Rafael zo'n terecht verwijt vind. Ja, hij is voetballer en ja, dan moet je wel op reis zo nu en dan, maar in hun tijd in Engeland was hij de stabiele factor in het leven van het kind en ook nu lijken Sabia en Rafael meer een thuisbasis te bieden dan Syl.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan natuurlijk nooit 100% zeker zeggen dat ze een slechte moeder is... maar door de manier waarop ze zich nog altijd in de media manifesteert en haar reispatronen van de afgelopen maanden alleen al kun je moeilijk zeggen dat ze telkens bij Damian is. Ze besteedt de zorg meer uit dan dat ze er zelf is, dat lijkt me geen gezonde basis voor zo'n kind. Dan kun je als moeder wel leuk langs de zijlijn gaan staan bij het voetbal, als je hem vervolgens weer 3 weken bij een nanny achterlaat krijgt zo'n kind daar echt wel een knauw van...
Zelfde geldt trouwens overigens voor Rafael, als je een kind neemt moet in ieder geval een van de twee een stabiele thuisfactor zijn.... en Syl en Raf lijken allebei Damian op de tweede plaats te zetten al hun hele leven...
Ik zie plenty heup en niets kaarsrecht, vooral de laatste tijdquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:46 schreef Musthaves1 het volgende:
[..]
Geen heupen, kaarsrecht, dat vind ik al niet mooi.
Vraag me altijd af bij dit soort uitspraken of mensen wel buiten komen?Op straat zie je zoveel mensen met dat niveau uiterlijk of mooier zonder poespas. En bn-ers zijn gewoon mensen, geen uitzonderlijke creaties die allemaalquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:08 schreef sherezade het volgende:
[..]
wie zegt dat ik tegen haar op kijk? Ik vind haar wel heel mooi, mooier dan de gemiddelde bn-er...
Of ze injecties heeft gedaan zou ik niet weten want je ziet haar wel ouder worden..
Mwah, als je de foto's van voor Rafael ziet dan zie je niet alleen een ander lichaam, maar dan zie je ook dat ze nu zo'n typisch "slanker dan haar bouw en dus een te groot hoofd" lichaam heeft.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind haar lichaam toch wel heel dicht bij perfectie komen.
Nee. Als ik zo zit, heb ik ook heupen. Overigens heeft iemand gewoon heupen, die kun je niet ineens krijgen. Zij is gewoon tenger gebouwd zonder echt curves, vind ik niet mooi.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie plenty heup en niets kaarsrecht, vooral de laatste tijd
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Gewoon geen mooie bouw. Toen ze dikker was al niet, nu ook niet. Maar zo'n lichaam hebben veel vrouwen. Yolanthe vond ik juist wel weer een mooi lichaam hebben qua rondingen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, als je de foto's van voor Rafael ziet dan zie je niet alleen een ander lichaam, maar dan zie je ook dat ze nu zo'n typisch "slanker dan haar bouw en dus een te groot hoofd" lichaam heeft.
Ik denk dat het haar een hoop moeite kost zo mager te blijven, want het is niet haar natuurlijke figuur.
Ik vind het wel mooi.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:55 schreef Musthaves1 het volgende:
[..]
Gewoon geen mooie bouw. Toen ze dikker was al niet, nu ook niet. Maar zo'n lichaam hebben veel vrouwen. Yolanthe vond ik juist wel weer een mooi lichaam hebben qua rondingen.
Ja, heb wel mooiere lingeriemodellen gezien. Maar ligt ook aan het merk, denk ik.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi.
Ze is ook niet voor niks lingeriemodel he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |