abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130377599
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:46 schreef Ole het volgende:
Leuke foto's! Ik denk dat 'de pers' op dit moment liever andere foto's plaatst van Sylvie
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:46 schreef Ole het volgende:
Leuke foto's! Ik denk dat 'de pers' op dit moment liever andere foto's plaatst van Sylvie
dat denk ik ook ja, vooral datgene wat nog komen gaat
pi_130377701
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:50 schreef sherezade het volgende:

[..]

Om ook eens eens wat andere foto's te laten zien, het kind ziet er altijd vrolijk uit en is zo te zien ook graag bij zijn moeder...
Fantastisch, kan allemaal.

Ik begrijp overigens ook niet waarom iedereen Sylvie zo perfect vindt. Ik hoorde laatst ook in een docu hoe prachtig perfect ze is, maar imo is ze normaal mooi en haar lichaam is niet eens mooi qua vormen.
pi_130377783
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:59 schreef Musthaves1 het volgende:

[..]

Ik begrijp overigens ook niet waarom iedereen Sylvie zo perfect vindt. Ik hoorde laatst ook in een docu hoe prachtig perfect ze is, maar imo is ze normaal mooi en haar lichaam is niet eens mooi qua vormen.
:Z :Z
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:04:31 #279
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130377834
quote:

[..]

Vooral Sylvie vindt zichzelf zo perfect, of probeerde dat met haar column in de Grazia zo te laten lijken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_130377884
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 11:02 schreef sherezade het volgende:

[..]

:Z :Z
Kijk je tegen haar op? Op straat lopen perfectere creaties rond. En die doen dan niet eens injecties en perfecte styling en make-up.
  Trouwste user 2022 vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:07:28 #281
7889 tong80
Spleenheup
pi_130377906
quote:

[..]

Ik vind het zelfs helemaal niks. Ik vind het de kabouter van Rien Poortvliet onder de kunstobjecten. Het is goed geschilderd maar het stelt niks voor en is nietszeggend.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_130377929
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 11:06 schreef Musthaves1 het volgende:

[..]

Kijk je tegen haar op? Op straat lopen perfectere creaties rond. En die doen dan niet eens injecties en perfecte styling en make-up.
wie zegt dat ik tegen haar op kijk? Ik vind haar wel heel mooi, mooier dan de gemiddelde bn-er...
Of ze injecties heeft gedaan zou ik niet weten want je ziet haar wel ouder worden..
pi_130378214
Ik kan natuurlijk nooit 100% zeker zeggen dat ze een slechte moeder is... maar door de manier waarop ze zich nog altijd in de media manifesteert en haar reispatronen van de afgelopen maanden alleen al kun je moeilijk zeggen dat ze telkens bij Damian is. Ze besteedt de zorg meer uit dan dat ze er zelf is, dat lijkt me geen gezonde basis voor zo'n kind. Dan kun je als moeder wel leuk langs de zijlijn gaan staan bij het voetbal, als je hem vervolgens weer 3 weken bij een nanny achterlaat krijgt zo'n kind daar echt wel een knauw van...

Zelfde geldt trouwens overigens voor Rafael, als je een kind neemt moet in ieder geval een van de twee een stabiele thuisfactor zijn.... en Syl en Raf lijken allebei Damian op de tweede plaats te zetten al hun hele leven...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_130378644
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 11:18 schreef TheVulture het volgende:

Zelfde geldt trouwens overigens voor Rafael, als je een kind neemt moet in ieder geval een van de twee een stabiele thuisfactor zijn.... en Syl en Raf lijken allebei Damian op de tweede plaats te zetten al hun hele leven...
Dat gevoel heb ik ook best wel. Geen van twee enorm aanwezig.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:40:14 #285
163650 Greys
pi_130378807
quote:
maar imo is ze normaal mooi en haar lichaam is niet eens mooi qua vormen.
Ik vind haar lichaam toch wel heel dicht bij perfectie komen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130378986
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 11:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Geen heupen, kaarsrecht, dat vind ik al niet mooi.
  † In Memoriam † vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:46:48 #287
43556 miss_dynastie
pi_130378988
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 11:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan natuurlijk nooit 100% zeker zeggen dat ze een slechte moeder is... maar door de manier waarop ze zich nog altijd in de media manifesteert en haar reispatronen van de afgelopen maanden alleen al kun je moeilijk zeggen dat ze telkens bij Damian is. Ze besteedt de zorg meer uit dan dat ze er zelf is, dat lijkt me geen gezonde basis voor zo'n kind. Dan kun je als moeder wel leuk langs de zijlijn gaan staan bij het voetbal, als je hem vervolgens weer 3 weken bij een nanny achterlaat krijgt zo'n kind daar echt wel een knauw van...

Ik weet niet of ik dat nou tegenover Rafael zo'n terecht verwijt vind. Ja, hij is voetballer en ja, dan moet je wel op reis zo nu en dan, maar in hun tijd in Engeland was hij de stabiele factor in het leven van het kind en ook nu lijken Sabia en Rafael meer een thuisbasis te bieden dan Syl.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:46:54 #288
163650 Greys
pi_130378992
Een slechte moeder lijkt ze me niet perse hoor trouwens. Ik vind het zelf niet zo handig dat ze met Damian en Zarka uitstapjes maakte als ze totaal niet bij elkaar pasten, wat dat betreft ben ik nogal ouderwets dat je je kind beter pas kunt voorstellen aan je nieuwe vlam als je daar wat meer zeker van bent.
Hoewel 'men/we' dan weer hadden gevonden dat ze hem steeds thuis liet :D

Niet bekende single moeders hebben ook hun eigen leven, gaan ook op stap met vriendinnen etc. Alleen bij haar maken ze er steeds foto's van waardoor het meer opvalt. En ze heeft wat meer centjes dan de gemiddelde single moeder, dus ze gaat wat vaker op stap/vakantie. Maar ze lijkt (?) de laatste tijd idd wel van Parijs naar St. Tropez naar LA te gaan bijna zonder thuis te zijn tussendoor.

Het zal voor het jongetje iig best verwarrend en moeilijk zijn, al dat gedoe met zijn vader en moeder en de beste vriendin van zijn moeder.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:48:49 #289
163650 Greys
pi_130379046
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 11:46 schreef Musthaves1 het volgende:

[..]

Geen heupen, kaarsrecht, dat vind ik al niet mooi.
Ik zie plenty heup en niets kaarsrecht, vooral de laatste tijd :)

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130379105
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 11:08 schreef sherezade het volgende:

[..]

wie zegt dat ik tegen haar op kijk? Ik vind haar wel heel mooi, mooier dan de gemiddelde bn-er...
Of ze injecties heeft gedaan zou ik niet weten want je ziet haar wel ouder worden..
Vraag me altijd af bij dit soort uitspraken of mensen wel buiten komen?Op straat zie je zoveel mensen met dat niveau uiterlijk of mooier zonder poespas. En bn-ers zijn gewoon mensen, geen uitzonderlijke creaties die allemaal
mooier zijn dan 'normale mensen'.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:50:51 #291
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130379107
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 11:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Mwah, als je de foto's van voor Rafael ziet dan zie je niet alleen een ander lichaam, maar dan zie je ook dat ze nu zo'n typisch "slanker dan haar bouw en dus een te groot hoofd" lichaam heeft.

Ik denk dat het haar een hoop moeite kost zo mager te blijven, want het is niet haar natuurlijke figuur.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_130379168
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 11:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zie plenty heup en niets kaarsrecht, vooral de laatste tijd :)

[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee. Als ik zo zit, heb ik ook heupen. Overigens heeft iemand gewoon heupen, die kun je niet ineens krijgen. Zij is gewoon tenger gebouwd zonder echt curves, vind ik niet mooi.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:52:47 #293
163650 Greys
pi_130379183
Ik vind de bikinipics van de laatste St. Tropez vakantie helemaal niet mager.
Precies goed. Maar smaken verschillen. Ik vind het echt een toplijf iig zoals het nu is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130379250
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 11:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mwah, als je de foto's van voor Rafael ziet dan zie je niet alleen een ander lichaam, maar dan zie je ook dat ze nu zo'n typisch "slanker dan haar bouw en dus een te groot hoofd" lichaam heeft.

Ik denk dat het haar een hoop moeite kost zo mager te blijven, want het is niet haar natuurlijke figuur.
Gewoon geen mooie bouw. Toen ze dikker was al niet, nu ook niet. Maar zo'n lichaam hebben veel vrouwen. Yolanthe vond ik juist wel weer een mooi lichaam hebben qua rondingen.
pi_130379301
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 11:55 schreef Musthaves1 het volgende:

[..]

Gewoon geen mooie bouw. Toen ze dikker was al niet, nu ook niet. Maar zo'n lichaam hebben veel vrouwen. Yolanthe vond ik juist wel weer een mooi lichaam hebben qua rondingen.
Ik vind het wel mooi.
Ze is ook niet voor niks lingeriemodel he.
pi_130379304
Ik zeg ook niet dat ze mager is. :P
pi_130379351
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 11:56 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik vind het wel mooi.
Ze is ook niet voor niks lingeriemodel he.
Ja, heb wel mooiere lingeriemodellen gezien. Maar ligt ook aan het merk, denk ik. :P
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:59:07 #298
163650 Greys
pi_130379381
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 11:56 schreef Musthaves1 het volgende:
Ik zeg ook niet dat ze mager is. :P
Nee dat zei Leandra boven jou, ik had moeten quoten :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:00:39 #299
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130379427
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 11:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee dat zei Leandra boven jou, ik had moeten quoten :D
Die ijsjes de laatste tijd doen haar idd wel goed ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_130379435
Ben benieuwd naar de rest van het verhaal van Zarka...misschien namen van anderen waarmee ze een relatie heeft gehad tijdens het huwelijk...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')