abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130370632
Nu nog een interview met Rafael van der Vaart.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 augustus 2013 @ 00:18:47 #252
163650 Greys
pi_130370638
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 23:57 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar wanneer gaat ze zich nou op Damian concentreren, dat zei ze toch steeds dat ze dat ging doen?
Ze heeft het nog even te druk met uithuilen bij haar hártsvriendin Touriya aan de andere kant van de wereld, snap dat dan! Ze moet natuurlijk ook nog even bijkomen van haar St. Tropez vakantie. Dat zal Damian allemaal heus wel snappen...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130370947
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 21:14 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Wanneerrrrrrrrrrrrrr? In die jaren zonder contact?? _O-
In al die jaren hebben ze nooit contact gehad, inderdaad. :)

Mooi om te zien hoe iedereen altijd weet hoe het zit hier. Alsof jullie erbij waren en precies weten met wie zij contact heeft (gehad). Het is heus niet zo dat zij na 6 jaar geen contact, ineens contact zoekt.

Maar jeetje, 't lijkt wel alsof er al-tijd weer iets bijkomt bij dit soort mensen, dan wordt die geslagen, dan blijkt de beste vriendin het te doen met de partner van haar beste vriendin, dan heeft die weer een relatie, dan is het weer uit en het gaat maar door :')

Ik zou helemaal gek worden van al die drama, alsof ze 16 jaar zijn ofzo.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 augustus 2013 @ 00:34:26 #254
163650 Greys
pi_130371054
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 00:30 schreef Musthaves1 het volgende:
Mooi om te zien hoe iedereen altijd weet hoe het zit hier. Alsof jullie erbij waren en precies weten met wie zij contact heeft (gehad).
Kom je voor het eerst in SHO?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130371164
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 00:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Kom je voor het eerst in SHO?
Nee, maar het is gewoon apart. Maar vind 't wel mooi om te zien hoe eng hard mensen altijd oordelen. Maar ja, das altijd en overal zo natuurlijk. :P

Moet wel zeggen dat ik al die levens qua relaties van Sylvie, Sabia etc toch een beetje tiener-achtig vind terwijl de hoofdrolspelers oud en volwassen zijn. :') Dat snap ik niet zo. Focus je op kinderen ipv als een jankende tiener door het leven ofzo, maargoed.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 augustus 2013 @ 00:42:15 #256
163650 Greys
pi_130371248
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 00:39 schreef Musthaves1 het volgende:

[..]

Nee, maar het is gewoon apart. Maar vind 't wel mooi om te zien hoe eng hard mensen altijd oordelen. Maar ja, das altijd en overal zo natuurlijk. :P
In SHO moet je het in elk geval met een flinke korrel zout nemen.

quote:
Moet wel zeggen dat ik al die levens qua relaties van Sylvie, Sabia etc toch een beetje tiener-achtig vind terwijl de hoofdrolspelers oud en volwassen zijn. :') Dat snap ik niet zo. Focus je op kinderen ipv als een jankende tiener door het leven ofzo, maargoed.
Da's juist het leuke, het is net een 'levende soap' om te volgen. Vandaag vinden we Sylvie misschien een pruilerd, morgen bejubelen we haar bikini vast weer :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Miss SHO vrijdag 23 augustus 2013 @ 04:39:25 #257
22592 crew  Ole
pi_130374204
Wat Greys zegt.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_130374660
vraag mij toch wel af wat er dan aan afschuwelijks in het tweede deel van zijn interview naar boven gaat komen want tot nog toe is het eigenlijk allemaal alleen maar een verdieping / uitgebreidere versie van wat er nu al tijden aan verhalen over haar de ronde doen. ik snap eigenlijk niet goed waarom ze zo over de zeik is van dit.
wat iemand al zegt, zo'n verhaal dat ze een klap krijgt op een oudjaarsfeestje van echtgenoot zou ik persoonlijk een stuk erger vinden maar nee, dit moet een soort enorme toestand worden.
al binnen een dag bedenken dat je ipv niet reageren toch maar wel reageert, iets over advocaten gaat roepen etc, bijna zielig.
denk dat ze er beter aan zou doen om ook met dit gewoon te wachten tot het weer overwaait, die gast komt bij veel mensen al over als het zielige aan de kant gezette vriendje, dus heel lang kan het allemaal niet gaan duren, dat gebeurt nu wel door haar eigen reacties.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_130374700
Het wordt weer steeds smeuiger
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Trouwste user 2022 vrijdag 23 augustus 2013 @ 08:41:06 #260
7889 tong80
Spleenheup
pi_130375071
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 08:02 schreef TheVulture het volgende:
Het wordt weer steeds smeuiger
Hier kan geen clifhanger van GTST tegenop.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_130375073
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 23:44 schreef Greys het volgende:
do 22 aug 2013, 23:15
Sylvie schakelt advocaten in

AMSTERDAM -
De messen zijn geslepen: Sylvie heeft haar advocaten op de kwestie Guillaume Zarka gezet.

"Met mij gaat het goed", reageert de ex-voetbalvrouw in Shownieuws. "De rest handelen mijn advocaten af!" Het lijkt erop dat het nog de vraag is of deel twee van Guillaume's verhaal ooit de persen gaat halen...
Nadat Guillaume in het blad Closer uit de school klapte is Sylvie gevlucht naar oude bekende Touriya Vaughan-Haoud om haar wonden te likken. "Ik denk dat elke vrouw die op een bepaald moment in haar leven bepaalde dingen meemaakt een hartsvriendin kan gebruiken. Ik ben naar Los Angeles gegaan om een paar dagen met Touriya te praten."

http://www.telegraaf.nl/p(...)_advocaten_in__.html

"hartsvriendin" :')

Zarka had gelijk denk ik, over dat Sylvie best eenzaam is.
Op volg-ezel Dani na heeft ze weinig denk ik, nu Sabia niet meer haar beste vriendin is?
Dus nu maar eentje van jaren geleden uit de mottenballen trekken.
Wat ik dacht dus. Ze gaat het juridisch aanvechten. Wat een triest w*f. :X
Kil, zakelijk, alleen maar met zichzelf bezig.

Eigenlijk heeft die Zarka niks bijzonders gezegd, ze kan beter haar geliefde media aanklagen die het verhaal totaal uit het verband rukken.
pi_130375101
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 23:57 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar wanneer gaat ze zich nou op Damian concentreren, dat zei ze toch steeds dat ze dat ging doen?
Naar dat kind kijkt ze niet om. Als de fotografen een kiekje maken poseert ze met hem met een balletje trappen ofzo maar als ze wordt gekiekt terwijl ze denkt dat ze niet wordt gezien loopt ze meters voor of achter het kind en is ze met haar telefoon aan het spelen.
Sowieso lijkt het alsof het jochie vooral bij zijn vader en zijn nanny verblijft.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 08:58:55 #263
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_130375291
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 00:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Alsof die geruchten er nu ook al niet zijn :')
Jawel, maar volgens mij heeft dat nog nooit ergens echt gestaan.
Ik gok er ook maar een eind op los.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_130375794
Waarom wordt ze neergezet als een slechte moeder? Ik vind het nogal wat,
Ben je een slechte moeder omdat je een carierre hebt naast het moeder zijn?
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:38:37 #265
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_130375945
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 09:28 schreef sherezade het volgende:
Ik zelf heb het idee dat Sylvie een kind heeft naast haar carričre.
En op zich is er niets mis mee als Raf de primaire zorg op zich neemt, als dat de afspraak is tussen hen twee. Maar ga dan niet lopen verkondigen dat je je de komnde periode op je zoon gaat concentreren. En vervolgens alleen maar op vakantie wordt gefotografeerd, je 3 dgn per week naar je scharrel gaat in Parijs en nu weer naar LA. Dit alles zonder Damian, vind ik dat op z'n minst vreemd.
Dan is ze inderdaad geen slechte moeder, maar het was meer een gok waar Zarka misschien mee komt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_130376236
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 09:38 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ik zelf heb het idee dat Sylvie een kind heeft naast haar carričre.
En op zich is er niets mis mee als Raf de primaire zorg op zich neemt, als dat de afspraak is tussen hen twee. Maar ga dan niet lopen verkondigen dat je je de komnde periode op je zoon gaat concentreren. En vervolgens alleen maar op vakantie wordt gefotografeerd, je 3 dgn per week naar je scharrel gaat in Parijs en nu weer naar LA. Dit alles zonder Damian, vind ik dat op z'n minst vreemd.
Dan is ze inderdaad geen slechte moeder, maar het was meer een gok waar Zarka misschien mee komt.
We weten inderdaad niet wat voor een omgangsregeling die 2 met elkaar getroffen hebben,... wellicht plant ze die vakanties in als Damian bij Raf is..dan zie ik er verder geen kwaad in...
pi_130376865
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 08:43 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Naar dat kind kijkt ze niet om. Als de fotografen een kiekje maken poseert ze met hem met een balletje trappen ofzo maar als ze wordt gekiekt terwijl ze denkt dat ze niet wordt gezien loopt ze meters voor of achter het kind en is ze met haar telefoon aan het spelen.
Sowieso lijkt het alsof het jochie vooral bij zijn vader en zijn nanny verblijft.
Mwa... die foto's zullen er vast zijn, maar er zijn ook zulke foto's dus weten wij veel...

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)cadeau-ben-jij.dhtml

Sylvie van der Vaart viert de zevende verjaardag van Damián
Sylvie van der Vaart (35) viert vandaag de zevende verjaardag van haar zoontje Damián. De presentatrice plaatste op Twitter een leuke foto van zichzelf en de jarige job. Op de foto is te zien dat Damián een feestmuts draagt en aan een grote tafel zit die bezaaid ligt met cadeautjes. Sylvie zit naast haar zoon en heeft haar arm liefdevol om hem heen heen geslagen.

"#Happy birthday #Damian", schreef Sylvie bij de foto. Op Twitter luidde het commentaar: "Happy Birthday Dami. Gefeliciteerd! 7 jaar. Het echte cadeau dat ben jij".

Dit weekend was de jarige Damián op bezoek bij zijn vader Rafael van der Vaart (30) en zijn nieuwe vriendin Sabia Boulahrouz (31) waar hij door zijn familie ook flink verwend werd. Rafael twitterde namelijk zondag een foto van hem en zijn zoon en schreef daarbij: "Alvast wat cadeautjes gekregen van opa en oma voor zijn verjaardag." Of Rafael en Sabia er vandaag ook bij waren is niet bekend.

Ja dat moet dan ook meteen op Twitter, maar dat doet Pa ook :')

http://static2.ad.nl/stat(...)edia_xll_1674823.jpg

zelfs als hij niet eens op de verjaardag aanwezig is, die lag Sabia af te lebberen :+

quote:
Rafael twitterde zondag een foto van hem en Damián. Daarbij schreef hij: 'Alvast wat cadeautjes gekregen van opa en oma voor zijn verjaardag.'

Sylvie van der Vaart, hier met zoontje Damian, tijdens een break in de nieuwe Duitse familieshow 'Shooting Stars'

Ik krijg nou niet echt de indruk dat het een zielig verwaarloosd kind is eigenlijk.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:30:11 #268
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_130376974
quote:
Ik krijg nou niet echt de indruk dat het een zielig verwaarloosd kind is eigenlijk.
Nee ik ook niet..Damian ziet er vrolijk uit.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:31:15 #269
22592 crew  Ole
pi_130377002
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 08:41 schreef tong80 het volgende:

[..]

Hier kan geen clifhanger van GTST tegenop.

:P
Nope
SHO O+
pi_130377256
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 09:28 schreef sherezade het volgende:
Niemand die haar hier neerzet als slechte moeder, dat maken jij (en nog een andere user) er alleen van. Jij haalt ook meteen carriere erbij, apart. Ik weet wel 100% zeker dat het als kind heel vervelend is als je ouders allerlei relatieproblemen hebben en daar blijkbaar mee te koop lopen (daar wordt weer over geroddeld, die naar de advocaat, die in tranen, die wil na zoveel maanden kinderen, die lebberen elkaar om de haverklap af, dat en dit is uit). Hoe oud ben je dan? Vandaar dat ik zeg: focus je op je kind ipv zulk tienerachtig gedrag. Kan iemand alsnog een goede vader of moeder zijn, ik vind het alleen tienergedrag en vind dat je je beter op je kind kunt focussen.
pi_130377328
Als we toch bezig zijn, gooi ik er ook nog ene paar in

Moderator / Miss SHO vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:46:57 #272
22592 crew  Ole
pi_130377359
Leuke foto's! Ik denk dat 'de pers' op dit moment liever andere foto's plaatst van Sylvie
pi_130377393
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:45 schreef sherezade het volgende:
Als we toch bezig zijn, gooi ik er ook nog ene paar in

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar wat je is je punt hiermee?
pi_130377480
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:47 schreef Musthaves1 het volgende:

[..]

Maar wat je is je punt hiermee?
Om ook eens eens wat andere foto's te laten zien, het kind ziet er altijd vrolijk uit en is zo te zien ook graag bij zijn moeder...
  Moderator / Miss SHO vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:54:18 #275
22592 crew  Ole
pi_130377562
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:50 schreef sherezade het volgende:

[..]

Om ook eens eens wat andere foto's te laten zien, het kind ziet er altijd vrolijk uit en is zo te zien ook graag bij zijn moeder...
En Syl ziet er lekker gewoon uit op die eerste foto's met spijkerbroek en gympen (die waarschijnlijk wel zorgvuldig bij elkaar gekozen zijn ;) )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')