Ze heeft het nog even te druk met uithuilen bij haar hártsvriendin Touriya aan de andere kant van de wereld, snap dat dan! Ze moet natuurlijk ook nog even bijkomen van haar St. Tropez vakantie. Dat zal Damian allemaal heus wel snappen...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:57 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar wanneer gaat ze zich nou op Damian concentreren, dat zei ze toch steeds dat ze dat ging doen?
In al die jaren hebben ze nooit contact gehad, inderdaad.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wanneerrrrrrrrrrrrrr? In die jaren zonder contact??
Kom je voor het eerst in SHO?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:30 schreef Musthaves1 het volgende:
Mooi om te zien hoe iedereen altijd weet hoe het zit hier. Alsof jullie erbij waren en precies weten met wie zij contact heeft (gehad).
Nee, maar het is gewoon apart. Maar vind 't wel mooi om te zien hoe eng hard mensen altijd oordelen. Maar ja, das altijd en overal zo natuurlijk.quote:
In SHO moet je het in elk geval met een flinke korrel zout nemen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:39 schreef Musthaves1 het volgende:
[..]
Nee, maar het is gewoon apart. Maar vind 't wel mooi om te zien hoe eng hard mensen altijd oordelen. Maar ja, das altijd en overal zo natuurlijk.
Da's juist het leuke, het is net een 'levende soap' om te volgen. Vandaag vinden we Sylvie misschien een pruilerd, morgen bejubelen we haar bikini vast weerquote:Moet wel zeggen dat ik al die levens qua relaties van Sylvie, Sabia etc toch een beetje tiener-achtig vind terwijl de hoofdrolspelers oud en volwassen zijn.Dat snap ik niet zo. Focus je op kinderen ipv als een jankende tiener door het leven ofzo, maargoed.
Hier kan geen clifhanger van GTST tegenop.quote:
Wat ik dacht dus. Ze gaat het juridisch aanvechten. Wat een triest w*f.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:44 schreef Greys het volgende:
do 22 aug 2013, 23:15
Sylvie schakelt advocaten in
AMSTERDAM -
De messen zijn geslepen: Sylvie heeft haar advocaten op de kwestie Guillaume Zarka gezet.
"Met mij gaat het goed", reageert de ex-voetbalvrouw in Shownieuws. "De rest handelen mijn advocaten af!" Het lijkt erop dat het nog de vraag is of deel twee van Guillaume's verhaal ooit de persen gaat halen...
Nadat Guillaume in het blad Closer uit de school klapte is Sylvie gevlucht naar oude bekende Touriya Vaughan-Haoud om haar wonden te likken. "Ik denk dat elke vrouw die op een bepaald moment in haar leven bepaalde dingen meemaakt een hartsvriendin kan gebruiken. Ik ben naar Los Angeles gegaan om een paar dagen met Touriya te praten."
http://www.telegraaf.nl/p(...)_advocaten_in__.html
"hartsvriendin"
Zarka had gelijk denk ik, over dat Sylvie best eenzaam is.
Op volg-ezel Dani na heeft ze weinig denk ik, nu Sabia niet meer haar beste vriendin is?
Dus nu maar eentje van jaren geleden uit de mottenballen trekken.
Naar dat kind kijkt ze niet om. Als de fotografen een kiekje maken poseert ze met hem met een balletje trappen ofzo maar als ze wordt gekiekt terwijl ze denkt dat ze niet wordt gezien loopt ze meters voor of achter het kind en is ze met haar telefoon aan het spelen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:57 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar wanneer gaat ze zich nou op Damian concentreren, dat zei ze toch steeds dat ze dat ging doen?
Jawel, maar volgens mij heeft dat nog nooit ergens echt gestaan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Alsof die geruchten er nu ook al niet zijn
Ik zelf heb het idee dat Sylvie een kind heeft naast haar carričre.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:28 schreef sherezade het volgende:
Waarom wordt ze neergezet als een slechte moeder? Ik vind het nogal wat,
Ben je een slechte moeder omdat je een carierre hebt naast het moeder zijn?
We weten inderdaad niet wat voor een omgangsregeling die 2 met elkaar getroffen hebben,... wellicht plant ze die vakanties in als Damian bij Raf is..dan zie ik er verder geen kwaad in...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zelf heb het idee dat Sylvie een kind heeft naast haar carričre.
En op zich is er niets mis mee als Raf de primaire zorg op zich neemt, als dat de afspraak is tussen hen twee. Maar ga dan niet lopen verkondigen dat je je de komnde periode op je zoon gaat concentreren. En vervolgens alleen maar op vakantie wordt gefotografeerd, je 3 dgn per week naar je scharrel gaat in Parijs en nu weer naar LA. Dit alles zonder Damian, vind ik dat op z'n minst vreemd.
Dan is ze inderdaad geen slechte moeder, maar het was meer een gok waar Zarka misschien mee komt.
Mwa... die foto's zullen er vast zijn, maar er zijn ook zulke foto's dus weten wij veel...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Naar dat kind kijkt ze niet om. Als de fotografen een kiekje maken poseert ze met hem met een balletje trappen ofzo maar als ze wordt gekiekt terwijl ze denkt dat ze niet wordt gezien loopt ze meters voor of achter het kind en is ze met haar telefoon aan het spelen.
Sowieso lijkt het alsof het jochie vooral bij zijn vader en zijn nanny verblijft.
quote:Rafael twitterde zondag een foto van hem en Damián. Daarbij schreef hij: 'Alvast wat cadeautjes gekregen van opa en oma voor zijn verjaardag.'
Nee ik ook niet..Damian ziet er vrolijk uit.quote:Ik krijg nou niet echt de indruk dat het een zielig verwaarloosd kind is eigenlijk.
Nopequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier kan geen clifhanger van GTST tegenop.
Niemand die haar hier neerzet als slechte moeder, dat maken jij (en nog een andere user) er alleen van. Jij haalt ook meteen carriere erbij, apart. Ik weet wel 100% zeker dat het als kind heel vervelend is als je ouders allerlei relatieproblemen hebben en daar blijkbaar mee te koop lopen (daar wordt weer over geroddeld, die naar de advocaat, die in tranen, die wil na zoveel maanden kinderen, die lebberen elkaar om de haverklap af, dat en dit is uit). Hoe oud ben je dan? Vandaar dat ik zeg: focus je op je kind ipv zulk tienerachtig gedrag. Kan iemand alsnog een goede vader of moeder zijn, ik vind het alleen tienergedrag en vind dat je je beter op je kind kunt focussen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:28 schreef sherezade het volgende:
Waarom wordt ze neergezet als een slechte moeder? Ik vind het nogal wat,
Ben je een slechte moeder omdat je een carierre hebt naast het moeder zijn?
Maar wat je is je punt hiermee?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:45 schreef sherezade het volgende:
Als we toch bezig zijn, gooi ik er ook nog ene paar in
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om ook eens eens wat andere foto's te laten zien, het kind ziet er altijd vrolijk uit en is zo te zien ook graag bij zijn moeder...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:47 schreef Musthaves1 het volgende:
[..]
Maar wat je is je punt hiermee?
En Syl ziet er lekker gewoon uit op die eerste foto's met spijkerbroek en gympen (die waarschijnlijk wel zorgvuldig bij elkaar gekozen zijnquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:50 schreef sherezade het volgende:
[..]
Om ook eens eens wat andere foto's te laten zien, het kind ziet er altijd vrolijk uit en is zo te zien ook graag bij zijn moeder...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |