En wild in bedquote:
't Is niet dat dat soort vrouwen bijna niet bestaan ofzoquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:56 schreef Ole het volgende:
Hij wil wel een supervrouw zeg, ze moet mooi zijn, slank zijn, van literatuur en opera weten, lekker bourgondisch eten...
Ben ik nog iets vergeten?
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Die kan waarschijnlijk een opera boeren. En dat is ook knap hoor!
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Die kan waarschijnlijk een opera boeren. En dat is ook knap hoor!
Inderdaad, en natuurlijk 'vecht' je, weinig 30-jarige moeders die zouden zeggen, ja ,nee laat maar die chemo'.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ook dat eeuwige "Sylvie heeft er zo hard tegen gevochten", nee ze heeft gewoon heel veel geluk gehad, iets dat veel andere vrouwen niet gegund is.
Interview deel 2 tegenhouden denk ikquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:49 schreef APK het volgende:
En wat moeten die advocaten dan doen?
Ingeschakeld zijn?
Ja, dat snap ik, maar volgens mij geeft hij gewoon zijn kant van het verhaal.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:50 schreef Greys het volgende:
Interview deel 2 tegenhouden denk ik
De tweede helft moet volgende week nog vrijkomen.
Zou dat het zijn, zou hij iets zeggen over haar invulling van haar moederschap....als iets funest is voor een reputatie is het wel de geruchten dat ze een slechte moeder isquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:57 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar wanneer gaat ze zich nou op Damian concentreren, dat zei ze toch steeds dat ze dat ging doen?
Alsof die geruchten er nu ook al niet zijnquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zou dat het zijn, zou hij iets zeggen over haar invulling van haar moederschap....als iets funest is voor een reputatie is het wel de geruchten dat ze een slechte moeder is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |