Maar dodelijk saai voor SHO.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:58 schreef Starlie het volgende:
[..]
Netter was geweest als hij er niets over gezegd had!
Daar heb je zalfjes voorquote:Ik kreeg een beetje jeuk (op de verkeerde plek)
Ik heb heel dat tequilashots stukje nooit gezienquote:van het korte stukje interview wat ik gezien heb... Ook omdat hij zichzelf tegenspreekt met ze drinkt niet maar dat hij haar wel tequilashots had zien nemen.
Dat zal dan het Grote Bedrog wel zijn: Sylvie leek hem een leuk bourgondisch type maar bleek een fruit en sport meisjequote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:58 schreef Starlie het volgende:
[..]
Netter was geweest als hij er niets over gezegd had!
Ik kreeg een beetje jeuk (op de verkeerde plek) van het korte stukje interview wat ik gezien heb... Ook omdat hij zichzelf tegenspreekt met ze drinkt niet maar dat hij haar wel tequilashots had zien nemen.
Er werd toch ook ergens gesuggereerd dat Sabia die foto's heeft gemaakt en naar de pers had gelekt ??quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:49 schreef TheVulture het volgende:
Ach ik heb eigenlijk niet zo'n medelijden met haar... ze heeft zelf die romance in de pers geflikkerd (met hulp van een van haar tassendraagsters) en dat backfired nu keihard in haar gezicht terug... en wat die Zarka zegt ligt wel in lijn met de eerdere informatie die we van Syl hadden...
Overigens verbaas ik me er wél over dat Raf en Saab zo met de media bezig zijn... ik had met name van Raf het idee dat hij nooit zo op die aandacht zat te wachten maar dat het allemaal bij Syl vandaan kwam... maar nu lijkt hij het zelf er ook om te doen
Dit: ik zeg: slotjesgatequote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:49 schreef TheVulture het volgende:
Ach ik heb eigenlijk niet zo'n medelijden met haar... ze heeft zelf die romance in de pers geflikkerd (met hulp van een van haar tassendraagsters) en dat backfired nu keihard in haar gezicht terug... en wat die Zarka zegt ligt wel in lijn met de eerdere informatie die we van Syl hadden...
Ik denkmdat Raf die media aandacht niet eens zo vreselijke vond, maar die glamourfeestjes die Syl met hem wilde aflopen. Ik kan me niet herinneren dat er ontbijtfoto's van hem en Syl zijn gemaakt. Of de BBQ in de tuin. Maar als we Zarka moeten geloven, stond Syl altijd voor de spiegel.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:49 schreef TheVulture het volgende:
Overigens verbaas ik me er wél over dat Raf en Saab zo met de media bezig zijn... ik had met name van Raf het idee dat hij nooit zo op die aandacht zat te wachten maar dat het allemaal bij Syl vandaan kwam... maar nu lijkt hij het zelf er ook om te doen
Ja en hij lijkt me het type die ernaast stond om zijn haar nog even in model te brengen, brr gladjakkerquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denkmdat Raf die media aandacht niet eens zo vreselijke vond, maar die glamourfeestjes die Syl met hem wilde aflopen. Ik kan me niet herinneren dat er ontbijtfoto's van hem en Syl zijn gemaakt. Of de BBQ in de tuin. Maar als we Zarka moeten geloven, stond Syl altijd voor de spiegel.
Ja dat zei ik toch?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:38 schreef Haaibaaike het volgende:
Nu in boulevard Sylvie over Zarka
quote:
Video erbij:quote:'Sylvie slaat zich er wel doorheen'
Sylvie heeft bij de presentatie van haar eigen lingerielijn het romantische Parijse gevoel helemaal te pakken. Haar ex-liefje Guillaume Zarka vindt dat reuze meevallen en klapt uit de school. Sylvie is in alle staten, maar volgens vriendin Touriya Haoud slaat ze zich er wel doorheen.
"Dat iemand waar je vierenhalve maand mee samen bent met zoveel minachting over je kan spreken is ongelooflijk. Ik ben geschokt", reageert Sylvie van der Vaart vandaag in het Duitse Bild. "Goed dat hij weg is, het was de juiste beslissing, dat blijkt nu heel duidelijk."
De blondine ontvlucht alle hectiek en boekt een retourtje LA, waar ze haar hart uitstort bij haar goede vriendin Touriya Haoud.
"Ik ben nu onze zes jaar aan het inhalen dat we elkaar eigenlijk niet hebben gezien", vertelt Touriya in RTL Boulevard. 's Ochtends ga ik naar kantoor en 's middags gaan we leuke dingen doen samen."
De Nederlandse actrice, getrouwd met de Amerikaanse soapster Greg Vaughan, maakt zich geen zorgen om Syl. Volgens haar slaat ze zich er wel doorheen. "Sylvie is een heel sterke vrouw", aldus Touriya. "Ik denk dat het komt door de ziekte die ze heeft meegemaakt. Al het andere is natuurlijk vervelend, maar dat is niet zo erg als tegen een ziekte vechten."
Ze vervolgt: "Ik denk dat Sylvie denkt: ik lach er gewoon om. Het is part of celebrity life zeggen we altijd", aldus Touriya.
Ja laten we de ziekte van Syl er weer eens bijhalenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:09 schreef kvd het volgende:
[..]
[..]
Video erbij:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)zich-er-wel-doorheen
Met een mooie fruit-fruit-sport-fruit-sport-fruit actie
Ook dat eeuwige "Sylvie heeft er zo hard tegen gevochten", nee ze heeft gewoon heel veel geluk gehad, iets dat veel andere vrouwen niet gegund is.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh god, de ziekte-kaart wordt weer gespeeld.... wat zijn die golddiggers toch allemaal voorspelbaar
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:22 schreef bloodymary1 het volgende:
Ze vervolgt: "Ik denk dat Sylvie denkt: ik lach er gewoon om. Het is part of celebrity life zeggen we altijd", aldus Touriya.
Dat ze dat nog weet na 6 jaar elkaar niet gezien te hebben. Duidelijk hartsvriendinnen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:22 schreef bloodymary1 het volgende:
Wanneerrrrrrrrrrrrrr? In die jaren zonder contact??quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:22 schreef bloodymary1 het volgende:
En wild in bedquote:
't Is niet dat dat soort vrouwen bijna niet bestaan ofzoquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:56 schreef Ole het volgende:
Hij wil wel een supervrouw zeg, ze moet mooi zijn, slank zijn, van literatuur en opera weten, lekker bourgondisch eten...
Ben ik nog iets vergeten?
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Die kan waarschijnlijk een opera boeren. En dat is ook knap hoor!
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Die kan waarschijnlijk een opera boeren. En dat is ook knap hoor!
Inderdaad, en natuurlijk 'vecht' je, weinig 30-jarige moeders die zouden zeggen, ja ,nee laat maar die chemo'.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ook dat eeuwige "Sylvie heeft er zo hard tegen gevochten", nee ze heeft gewoon heel veel geluk gehad, iets dat veel andere vrouwen niet gegund is.
Interview deel 2 tegenhouden denk ikquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:49 schreef APK het volgende:
En wat moeten die advocaten dan doen?
Ingeschakeld zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |