Nieuwe meet:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Dat weet ik dus niet.quote:
zolang je nog twijfelt lekker zo door blijven gaanquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet.
Soms lijkt het huisje boompje beestje verhaal me helemaal niet gek, maar op andere momenten scares it the shit out of me.
Is toch leuk man, gezelligquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet.
Soms lijkt het huisje boompje beestje verhaal me helemaal niet gek, maar op andere momenten scares it the shit out of me.
idd ditquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:08 schreef rival het volgende:
[..]
zolang je nog twijfelt lekker zo door blijven gaan
Maar als je toch al geen behoefte hebt om nog wat met anderen te doen.... dan zit dit wel goed... en waarom dan twijfelen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
idd dit
je kan ook genieten zonder huisje boompje beestje, als je een relatie hebt hoef je toch niet meteen samen te wonen of kinderen te krijgen e.d. gewoon genieten van het nu
Ik heb het niet zo op gevoelens en mensen dichtbij laten komenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:13 schreef rival het volgende:
[..]
Maar als je toch al geen behoefte hebt om nog wat met anderen te doen.... dan zit dit wel goed... en waarom dan twijfelen?
Ja dat weet ik ook niet?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:13 schreef rival het volgende:
[..]
Maar als je toch al geen behoefte hebt om nog wat met anderen te doen.... dan zit dit wel goed... en waarom dan twijfelen?
oh de fokker in jou heeft er problemen mee.......quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op gevoelens en mensen dichtbij laten komen
Logischquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op gevoelens en mensen dichtbij laten komen
ik niet.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Logisch![]()
Ik ben juist een enorme flapuitik vertel al heel gauw persoonlijke dingen tegen mensen en ga me ook heel snel aan mensen hechten
zo'n slechte eigenschap
Ach ja, ik moet iemand vinden zonder bindingsangst, want als ik er al veel te snel in de relatie een 'ik hou van je' uitgooi dan moet ze daar wel tegen kunnenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik niet.
ik vertel het liefste zo min mogelijk, en al zeker over gevoelens.
Is ook wel een beetje man-eigenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik niet.
ik vertel het liefste zo min mogelijk, en al zeker over gevoelens.
Hoi Rocky wannabe!quote:
Niks mis mee kerel.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Logisch![]()
Ik ben juist een enorme flapuitik vertel al heel gauw persoonlijke dingen tegen mensen en ga me ook heel snel aan mensen hechten
zo'n slechte eigenschap
Jaquote:
Een bepaald type mens eerder. Ken ook vrouwen die zo gesloten als een oester zijn. En hele open mannen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is ook wel een beetje man-eigen
In zekere zin wel. Het kan ook een kracht zijn.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nou, je wordt wel meteen heel kwetsbaar
Tja, dat hoop ik welquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:33 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
In zekere zin wel. Het kan ook een kracht zijn.
True... *kuch*quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:32 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Een bepaald type mens eerder. Ken ook vrouwen die zo gesloten als een oester zijn. En hele open mannen.
Zeker welquote:
haha baasquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:36 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Zeker welAls full fledged HSP kan ik t weten haha
HSP?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:36 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Zeker welAls full fledged HSP kan ik t weten haha
Je kunt als het warwe voelen wat een ander voelt. Soms erg vermoeiend soms prachtig. En handig bij reikiquote:
Ik weet vaak niet eens wat ik zelf voel, dus laat staan wat een ander voelt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:44 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Je kunt als het warwe voelen wat een ander voelt. Soms erg vermoeiend soms prachtig. En handig bij reiki
Dat kan ik niet, ik gebruik gewoon mijn mensenkennisquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:44 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Je kunt als het warwe voelen wat een ander voelt. Soms erg vermoeiend soms prachtig. En handig bij reiki
Duidelijk, dank jequote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
High sensitive person.... gok ik
quote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet vaak niet eens wat ik zelf voel, dus laat staan wat een ander voelt.
Ik weet precies wat ik voel maar vaak wil ik het niet toegeven aan mezelfquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet vaak niet eens wat ik zelf voel, dus laat staan wat een ander voelt.
Geef mij wat te doenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Gaarheid![]()
En nog zoveel te doen
Dit dusquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet precies wat ik voel maar vaak wil ik het niet toegeven aan mezelf
kies maar: de afwas, de was, mijn bed verschonen, stoffen, stofzuigen, de kattenbakken doen, jointje draaien..quote:
Angst voor je gevoelens hequote:
Ik ga wel stofzuigen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kies maar: de afwas, de was, mijn bed verschonen, stoffen, stofzuigen, de kattenbakken doen, jointje draaien..
oke, hoe laat ben je hier?quote:
Jaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Angst voor je gevoelens he
Ik weet er alles vanquote:
Ik heb je adres niet.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oke, hoe laat ben je hier?
Hoe kun je nou twéé salontafels over hebben?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hier trouwens nog iemand die een salontafel nodig heeft? Ik heb er 2 over
Wil ik je best geven als je dan ook nuttig werk komt verrichtenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb je adres niet.
[..]
Hoe kun je nou twéé salontafels over hebben?
Vooral dat laatste heb ik (en nu nog steeds) laatst wel gemerkt ja.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gevoelens zijn stom.
Maken je kwetsbaar
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wil ik je best geven als je dan ook nuttig werk komt verrichten![]()
Nou, ik had in beuningen er 2, 1 voor mijn magnetron in de keuken en een in de woonkamer. Hier in nijmegen heb ik er een een tijd gebruikt als salontafel en de andere stond bovenop een dekenkist met mijn tv erop op de slaapkamer. Na mijn verjaardag heb ik een nieuwe salontafel gekocht en een nieuwe kast voor op mijn slaapkamer die hoog genoeg is om vanuit bed tv te kunnen kijken.. Dus ik heb 2 salontafels over
Ja, en dat is voor een groot deel die angst he, bang om weer zo gekwetst te worden, weer iemand zo dichtbij te laten komen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vooral dat laatste heb ik (en nu nog steeds) laatst wel gemerkt ja.
Je mag ook nog de lades van mijn kast in elkaar zetten, die liggen al bijna een maand te wachten omdat ik nergens zin in hebquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Eigenlijk heb ik geen zin om te stofzuigen
Maar niks doen is ook zo saai
Ah, duidelijkEn nog gefeliciteerd
Ik kwam vandaag nog 2x langs Nijmegen
Geloof mij, ik ben weer terug bij af..quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, en dat is voor een groot deel die angst he, bang om weer zo gekwetst te worden, weer iemand zo dichtbij te laten komen.
Maar paarden zijn te vertrouwenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Geloof mij, ik ben weer terug bij af..
Mja.. Áan de andere kant.. Ooit moet je toch weer op dat paard stappen.
Ook niet.quote:
Die angst is er al heel lang.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Maar ik wil je geen angst aanpraten hoor.. Je moet gewoon doen wat goed aanvoelt voor jou
Ja, maar ik wil hem iig niet verergerenquote:
Jointje draaienquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kies maar: de afwas, de was, mijn bed verschonen, stoffen, stofzuigen, de kattenbakken doen, jointje draaien..
Zwaar werkquote:
Dat snap ikquote:
Op wat?quote:
Ja tabak en hash en/of wiet. Rollen maar jointje klaar.quote:
Ik heb genoeg gedaan op mijn werk vandaag, en morgen wordt ook een drukke dag. Leuk hoor, om een nieuw concept in je kroeg op te zetten, maar wel echt gaarmakend. Morgen de prijzen berekenen en de kaart afmaken en we krijgen een hoop drank binnen voor de bbq van maandag. We moeten nog best veel doen, dus wordt een lange dag morgen. Dan komen savonds een paar vrienden kaarten en zondag ga ik naar de efteling, om goed uit te rusten voor de introductieweek volgende week, wat dus de drukste week van het jaar isquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat snap ik![]()
Van niets doen op je werk wordt je gaar. Echt ik ben kapot.
Je bent zwanger?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gedaan op mijn werk vandaag, en morgen wordt ook een drukke dag. Leuk hoor, om een nieuw concept in je kroeg op te zetten, maar wel echt gaarmakend. Morgen de prijzen berekenen en de kaart afmaken en we krijgen een hoop drank binnen voor de bbq van maandag. We moeten nog best veel doen, dus wordt een lange dag morgen. Dan komen savonds een paar vrienden kaarten en zondag ga ik naar de efteling, om goed uit te rusten voor de introductieweek volgende week, wat dus de drukste week van het jaar is![]()
En dat met 2 a 3 keer per dag je maaginhoud eruit gooien. Gaat helemaal goed komen
Oh, klussen, dat is beterquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je mag ook nog de lades van mijn kast in elkaar zetten, die liggen al bijna een maand te wachten omdat ik nergens zin in heb
Dat mag ik niet hopenquote:
Ikeaquote:
Ah lees nu de restquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En dat met 2 a 3 keer per dag je maaginhoud eruit gooien. Gaat helemaal goed komen
ik wou dat dat het wasquote:
Ik voorlopig niet meer. Centjes opquote:
Ach ja.. Met een citaloprammetje en een diazepammetje en een dikke joint slaap ik iig nog een uurtje of 3 per nachtquote:
dus, hoe laat was je hier om te stofzuigen en die lades in elkaar te zetten?quote:
Klinkt niet echt ideaal maarja als dat helpt om een beetje nachtrust te krijgenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach ja.. Met een citaloprammetje en een diazepammetje en een dikke joint slaap ik iig nog een uurtje of 3 per nacht
Mijn nadeel is dat mijn hoofd blijft nadenken. En dan vooral over hem en de kutstreek die ie me geflikt heeft. En dat komt je nachtrust niet bepaald ten goedequote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klinkt niet echt ideaal maarja als dat helpt om een beetje nachtrust te krijgen
Was het een foute man?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn nadeel is dat mijn hoofd blijft nadenken. En dan vooral over hem en de kutstreek die ie me geflikt heeft. En dat komt je nachtrust niet bepaald ten goede
Half 9 of zo?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dus, hoe laat was je hier om te stofzuigen en die lades in elkaar te zetten?
Ik alweer veel te lang geledenquote:
Jep.quote:
prima johquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Half 9 of zo?
[..]
Ik alweer veel te lang geleden
Meh. Geen idee wat hij geflikt heeft maar de kopzorgen zorgen misschien ook wel een deel voor de lichamelijke klachten....quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn nadeel is dat mijn hoofd blijft nadenken. En dan vooral over hem en de kutstreek die ie me geflikt heeft. En dat komt je nachtrust niet bepaald ten goede
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet faxie iig, die is heel trouw.
Niet mijn kroeg, maar van een cateringsbedrijf.. Maar mijn nieuwe collega en ik mochten er een nieuwe draai aan geven en dat nemen we nogal serieus hahaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
beterschap en sterkte Evil. En succes met je kroeg of is die niet van jou?
Rock 'n roll thema?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Niet mijn kroeg, maar van een cateringsbedrijf.. Maar mijn nieuwe collega en ik mochten er een nieuwe draai aan geven en dat nemen we nogal serieus haha
En thanks
Coolquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Niet mijn kroeg, maar van een cateringsbedrijf.. Maar mijn nieuwe collega en ik mochten er een nieuwe draai aan geven en dat nemen we nogal serieus haha
En thanks
Oke is goedquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
prima joh
Scheelt al weer iets haha
Ik heb de was ook al in de machine. Of nja, deel 1
Oh nice, dat is wel vetquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En thanks
Uhm.. Laat ik eerst beginnen met het feit dat ik nogal vaak op zeer brute wijze gekwetst ben door kerels.. Daardoor heb ik bindingsangst ontwikkeld.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:17 schreef rhubarbje het volgende:
wtf heeft ie dan wel niet gedaan?
Nee, dat thema is bestemd voor mijn eigen kroeg ooit!quote:
Jep, in een schoolquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Coolwat voor kroeg is het? Studentenkroeg?
Oke. Laat maar weten wanneer je bij dukenburg bentquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oke is goed
Oh goed bezig
[..]
Oh nice, dat is wel vet
Ik heb je nummer nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oke. Laat maar weten wanneer je bij dukenburg bent![]()
Ja, geeft zeker wel voldoening.. Kan het nu tenminste een beetje eigen maken
kan geregeld wordenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb je nummer niet![]()
Lijkt me wel leuk ook om mee bezig te zijn
Sorry, maar ik zou geeneens iets beginnen met zo'n type.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Uhm.. Laat ik eerst beginnen met het feit dat ik nogal vaak op zeer brute wijze gekwetst ben door kerels.. Daardoor heb ik bindingsangst ontwikkeld.
Toen heb ik uiteindelijk voor mijn gevoel een enorme stap gezet door een relatie te beginnen.
Meneer was zielig, schulden van hier tot tokio door zijn ex die vreemdgegaan was op hem en hem met de shit heeft laten zitten. Ook werkeloos.
Dus ik heb hem geholpen zo ver ik kon, sollicitaties schrijven, zijn hut poetsen, de was strijken en zijn dochter onder mijn hoede nemen als hij een keertje ergens ging zuipen, dat soort dingen.
Toen kreeg meneer te horen dat ie zijn huis uit moest en ik heb hem aangeboden dat ie eventueel hier in kon trekken als ie dat wilde. Daar moest ie over nadenken, want samenwonen stond niet in zijn plannen.
Mijn verjaardag was ie compleet vergeten, niet dat ik hem vier maar had wel zoiets van oke, jammer dat je niet een keer aan mij denkt.
2 dagen na mijn verjaardag heeft ie eerst de hele middag beneden bij zijn zus zitten zuipen en kwam om een uur of 10 een keer naar boven met de mededeling dat we even moesten praten.. Hij had tijd voor zichzelf nodig en wilde dus de relatie verbreken. Op mijn vraag of ie het weer op wilde pakken als ie alles op orde had had ie geen antwoord. De dag erna heb ik hem opgebeld en gezegd dat ik me klote voelde.. Hij voelde zich ook klote maar had tijd nodig voor zichzelf.
En nu komt ie. De dag daarna kwam ik er achter dat ie dus een relatie heeft met een ander wijf, dat ie tegen me loog over met wie ie aan de telefoon zat (met haar dus ipv met een van zn vrienden) en kwam ie hier beneden gezellig met haar bbqen bij zijn zus.
Fijn om je vertrouwen in een man weer te helpen opbouwen
Thanks!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kan geregeld worden![]()
Ja, maar dus wel heel vermoeiend
Ja, ik met mijn stomme hoofd dus welquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sorry, maar ik zou geeneens iets beginnen met zo'n type.
Wat een lulquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Uhm.. Laat ik eerst beginnen met het feit dat ik nogal vaak op zeer brute wijze gekwetst ben door kerels.. Daardoor heb ik bindingsangst ontwikkeld.
Toen heb ik uiteindelijk voor mijn gevoel een enorme stap gezet door een relatie te beginnen.
Meneer was zielig, schulden van hier tot tokio door zijn ex die vreemdgegaan was op hem en hem met de shit heeft laten zitten. Ook werkeloos.
Dus ik heb hem geholpen zo ver ik kon, sollicitaties schrijven, zijn hut poetsen, de was strijken en zijn dochter onder mijn hoede nemen als hij een keertje ergens ging zuipen, dat soort dingen.
Toen kreeg meneer te horen dat ie zijn huis uit moest en ik heb hem aangeboden dat ie eventueel hier in kon trekken als ie dat wilde. Daar moest ie over nadenken, want samenwonen stond niet in zijn plannen.
Mijn verjaardag was ie compleet vergeten, niet dat ik hem vier maar had wel zoiets van oke, jammer dat je niet een keer aan mij denkt.
2 dagen na mijn verjaardag heeft ie eerst de hele middag beneden bij zijn zus zitten zuipen en kwam om een uur of 10 een keer naar boven met de mededeling dat we even moesten praten.. Hij had tijd voor zichzelf nodig en wilde dus de relatie verbreken. Op mijn vraag of ie het weer op wilde pakken als ie alles op orde had had ie geen antwoord. De dag erna heb ik hem opgebeld en gezegd dat ik me klote voelde.. Hij voelde zich ook klote maar had tijd nodig voor zichzelf.
En nu komt ie. De dag daarna kwam ik er achter dat ie dus een relatie heeft met een ander wijf, dat ie tegen me loog over met wie ie aan de telefoon zat (met haar dus ipv met een van zn vrienden) en kwam ie hier beneden gezellig met haar bbqen bij zijn zus.
Fijn om je vertrouwen in een man weer te helpen opbouwen
Er loopt een bijna look-a-like van je rondquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
Zou best een keer langs willen komen in de kroeg van Evil
Ja, en ik een stomme kut om te geloven dat het een kans van slagen hadquote:
Wat trok je aan in hem dan?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ik met mijn stomme hoofd dus wel
Zijn uiterlijk was het eerste.. Het feit dat ie net zo lekker slap kon ouwehoeren was 2. De seks was 3. En het knuffelen enzo, wat ik nooit echt meemaakte in mijn voorgaande relaties en zo..quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat trok je aan in hem dan?
Liefde maakt blind.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, en ik een stomme kut om te geloven dat het een kans van slagen had
Coolquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Er loopt een bijna look-a-like van je rond
ik maak daarin alleen maar fouten blijkbaarquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Liefde maakt blind.
Zo gaan we allemaal wel eens de fout in
niet om de therapeut uit te gaan hangen maar dat zegt wel wat over jezelfquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik maak daarin alleen maar fouten blijkbaar
Zoals ik al zei.. Mijn grootste fout is de behoefte om nodig te zijn.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet om de therapeut uit te gaan hangen maar dat zegt wel wat over jezelf
iemand maakt niet 'zomaar' keer op keer de zelfde fout wat dat betreft
Ja, zo voelt het voor mij dus ook...is ook best 1 van de wat lastigere keuzes van het leven soms.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet.
dan moet je eens wat lezen over de dramadriehoekquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zoals ik al zei.. Mijn grootste fout is de behoefte om nodig te zijn.
Dat is het enige dat ze allemaal gemeen hadden
Daar durf ik wel een krat bier op te zetten. Een gebroken hart doet rare dingen met je lijf. Lijkt wel een soort PTSS. Recent nog gezien bij een clientje van me.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Meh. Geen idee wat hij geflikt heeft maar de kopzorgen zorgen misschien ook wel een deel voor de lichamelijke klachten....
dramadriehoek?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan moet je eens wat lezen over de dramadriehoek
waarom niet? ik snap dat nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:48 schreef F1978 het volgende:
Zelfs als je van jezelf weet dat je trouw bent, maakt dat de keus tussen wel of geen relatie evenzogoed niet makkelijker![]()
quote:
Het gaat echt niet alleen om het trouw zijn hoor. Er zullen wellucht ook andere factoren meespelen. In Royco1's geval denk ik dat wel.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:48 schreef F1978 het volgende:
Zelfs als je van jezelf weet dat je trouw bent, maakt dat de keus tussen wel of geen relatie evenzogoed niet makkelijker![]()
Dat deel snap ik ook wel, gaat mij erom bij wat voor soort connectie ik met iemand me het fijnste zou gaan voelen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom niet? ik snap dat niet
je bent verliefd en houd van iemand en wil bij die persoon zijn of niet
veel meer opties zijn er niet echt he
Nee, klopt...tuurlijk is dat zo...als je over een vaste relatie met iemand praat, dan is zorgzaam zijn en bv eerlijkheid ook belangrijk en nog meer dingen, en natuurlijk moet je elkaar ook wel aantrekkelijk vinden, anders schiet het in de slaapkamer al niet op ook...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het gaat echt niet alleen om het trouw zijn hoor. Er zullen wellucht ook andere factoren meespelen. In Royco1's geval denk ik dat wel.
Denk ik
ja dat weet ik met dat vage topicquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:52 schreef F1978 het volgende:
[..]
Dat deel snap ik ook wel, gaat mij erom bij wat voor soort connectie ik met iemand me het fijnste zou gaan voelen.
Jij zou nooit vreemdgaan in een relatie, liegen en bedriegen past niet bij jou.quote:
En dat is maar goed ook. Mensen zijn sowieso teveel bezig met de ratio, terwijl we juist in de kern emotioneel gedreven wezens zijn.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:55 schreef rhubarbje het volgende:
relaties en liefde laten zich niet rationeel van te voren uit denken
Echt zo'n Sint-Bernardshond jij.quote:
Ik was aan het lurkenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echt zo'n Sint-Bernardshond jij.
Nee, dat overkomt je... lijkt mij gewoon he....het groeit daar gewoon naartoe als beide partijen steeds verder gaan met elkaar...ik heb alleen maar de ervaring nu van mijn ex, dus veel ervaring heb ik ook nog nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat weet ik met dat vage topic
zoek eerst maar eens iemand die die connectie ook voelt en kijk dan ook eens wat die persoon wil
waarschijnlijk heb je helemaal niet zo veel opties als jij denkt (en wil je die niet eens op dat moment)
relaties en liefde laten zich niet rationeel van te voren uit denken
waarom kom je er dan steeds op terug?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:58 schreef F1978 het volgende:
[..]
Nee, dat overkomt je... lijkt mij gewoon he....het groeit daar gewoon naartoe als beide partijen steeds verder gaan met elkaar...ik heb alleen maar de ervaring nu van mijn ex, dus veel ervaring heb ik ook nog niet
Ja, ben er veel mee bezig soms...en dan weer even laat ik het rusten, voelt net soms als een achtbaan bij mij, klinkt raar he ?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom kom je er dan steeds op terug?
klinkt vooral ontzettend zinloosquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:59 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ja, ben er veel mee bezig soms...en dan weer even laat ik het rusten, voelt net soms als een achtbaan bij mij, klinkt raar he ?
Ja, klopt.....dat is bij mij het verschil tussen gevoel en rationeel denken nou eenmaal soms.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
klinkt vooral ontzettend zinloos
Je hebt wel vaak goede reacties in R&P valt me op.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom kom je er dan steeds op terug?
tnxquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt wel vaak goede reacties in R&P valt me op.
Wat versta je onder een foute vrouw?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:05 schreef Fascination het volgende:
Faxie, val jij op foute vrouwen?
Was eigenlijk een grapje, maar weet niet. Misschien een vrouw die je als webcamsletje laat werken.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat versta je onder een foute vrouw?
Hm normaal niet, maar ik trap er wel eens in...
Ligt eraan hoe ze betaaltquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was eigenlijk een grapje, maar weet niet. Misschien een vrouw die je als webcamsletje laat werken.!
Ik val daarbuitenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe ze betaalt
Nee ik val eigenlijk op schattige blonde dames
Hmm, haarkleur boeit me niet zo, al merk ik wel dat ik tegenwoordig brunettes vaker leuk vind.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
die zijn het ergst!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ohaiquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, haarkleur boeit me niet zo, al merk ik wel dat ik tegenwoordig brunettes vaker leuk vind.
Welke kleur is jouw haar dan?quote:
Tja ik val op vanalles in de praktijk. Ik heb wel een zwak voor mooie ogen en neusjesquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, haarkleur boeit me niet zo, al merk ik wel dat ik tegenwoordig brunettes vaker leuk vind.
Bruinquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Welke kleur is jouw haar dan?
Blonde mannen, ja? Je hoort juist dat vrouwen vaak op donkerharige mannen vallen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:17 schreef rhubarbje het volgende:
Ik val in theorie juist op alles maar in praktijk opeens veel op blond
Dat vind ik mooier dan blondquote:
nee vrouwen hadden we het toch overquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Blonde mannen, ja? Je hoort juist dat vrouwen vaak op donkerharige mannen vallen.
Hier meestal donker... en ik heb een zwak voor rossig/rooiequote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:17 schreef rhubarbje het volgende:
Ik val in theorie juist op alles maar in praktijk opeens veel op blond
Jij doet vrouwen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee vrouwen hadden we het toch over
Met zo'n bleke huid.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier meestal donker... en ik heb een zwak voor rossig/rooie
Sowiesoquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:27 schreef F1978 het volgende:
En bij mij speelt innerlijk wel een belangrijkere rol dan uiterlijk ook zoiezo.
Tja, en natuurlijk een zorgzame vrouw...voor een man altijd wel fijn, en andersom gebeurd dat uiteraard ook dan natuurlijk van mijn kant.quote:
wiesowie.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:27 schreef F1978 het volgende:
+1quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:27 schreef F1978 het volgende:
Geen knappe kerel?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ooohhh Faxie waarom verpest je het nou weer
die brunette daarachterquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:32 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man daarentegen. NOU NOU.
Hahaha ik wou het net zeggenquote:
M'n zwager fotografeerde.... ging eigenlijk voor die dame daar achterquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:32 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
faalhaasquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
M'n zwager fotografeerde.... ging eigenlijk voor die dame daar achter
Vind ik echt geen reet aan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
M'n zwager fotografeerde.... ging eigenlijk voor die dame daar achter
neeee veel te plankigquote:
Gij weet.quote:
Jij viel toch op blond?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:44 schreef rhubarbje het volgende:
Jezus ik moet echt even zeiken hoor
ik ben online aan het shoppen maar ik word echt gewoon misselijk van die modellen
kan iemand ze alsjeblieft wat te eten geven?Puntige knieenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is pas een echte vrouw:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Puntige knieen
Gvd, altijd die french manicure-nepnagels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! KAN ECHT NIET!
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
ik ben online aan het shoppen maar ik word echt gewoon misselijk van die modellen
kan iemand ze alsjeblieft wat te eten geven?ai das echt wel dunSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Puntige knieen
bahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kan me ook gewoon niet focussen op de jurkjesquote:
kan iemand ze alsjeblieft wat te eten geven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Puntige knieen
Bij de bovenste 2 iets te weinig vrouw en de onderste iets teveelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Dien in klacht in bij die site over de modellenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik kan me ook gewoon niet focussen op de jurkjes
en hoe moet een normaal mens nou in schatten hoe dat staat bij een normaal lijf?
maar goed, nu zal ik proberen niet meer te ranten
kan iemand ze alsjeblieft wat te eten geven?Ja dag, dat kost me een fortuin om daar vlees en vetjes aan te krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Het is ook wel het ene uiterste na het anderequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2013 20:52:22 ]
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is ook wel het ene uiterste na het andereMis, tis stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die's 12 ofzoquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
http:// http://i1095.photobucket.(...)edheaded-girls-5.jpg
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:32 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
ik denk serieus dat ik dat ga doenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dien in klacht in bij die site over de modellen
Als meer mensen over zulke modellen gaan klagen dan wordt die mode industrie misschien wakker en zal veranderen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik denk serieus dat ik dat ga doen
hmm de modeindustie leeft in een eigen bubblequote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als meer mensen over zulke modellen gaan klagen dan wordt die mode industrie misschien wakker en zal veranderen.
Denk het nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als meer mensen over zulke modellen gaan klagen dan wordt die mode industrie misschien wakker en zal veranderen.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
Geef maar hier, inpakken hoeft nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zo cute, ik eerstquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geef maar hier, inpakken hoeft niet
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
Lola hou es opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat neemt niet weg dat je zoiets wel kan proberenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op het jurkje
het mens is ook wel leukHe said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:59 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben verliefdGoeie keuze voor little black dressSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op het jurkje
het mens is ook wel leuk14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:59 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben verliefdIk vind zulk soort doorschijnende stukken altijd leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op het jurkje
het mens is ook wel leukOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
ik ookquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind zulk soort doorschijnende stukken altijd leuk.
Ja zowel man als vrouw hebben allebei hun eigen vaste problemen. dezelfde dingen komen vaak weer terug..quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook
maar ik heb ook een leuk zwarte kanten jurkje gezien
Ik heb een serieus shop probleem
of geld te kort probleem dan, shoppen is nooit het probleem eigenlijk
ow ja? dat maakt de wereld wel heel overzichtelijk en makkelijkquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:02 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ja zowel man als vrouw hebben allebei hun eigen vaste problemen. dezelfde dingen komen vaak weer terug..![]()
Nou in het algemeen wat ik gezien heb, is het vaak de mannen die veel met seks bezig zijn, en de vrouwen veel met geld bezig zijn, die 2 vaste dingen heb ik wel vaak zien terugkomen...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow ja? dat maakt de wereld wel heel overzichtelijk en makkelijk
komt niet helemaal overeen met wat ik in de wereld zie, maar goed
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:05 schreef F1978 het volgende:
[..]
Nou in het algemeen wat ik gezien heb, is het vaak de mannen die veel met seks bezig zijn, en de vrouwen veel met geld bezig zijn, die 2 vaste dingen heb ik wel vaak zien terugkomen...![]()
ik ben nooit met geld bezigquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:05 schreef F1978 het volgende:
[..]
Nou in het algemeen wat ik gezien heb, is het vaak de mannen die veel met seks bezig zijn, en de vrouwen veel met geld bezig zijn, die 2 vaste dingen heb ik wel vaak zien terugkomen...![]()
Dus het is een vooroordeel dat alle vrouwen van shoppen houden?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:05 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb echt een hekel aan shoppen
het zou wel makkelijk zijn als het echt zo is he?quote:
Sowieso....quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus het is een vooroordeel dat alle vrouwen van shoppen houden?
duhquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus het is een vooroordeel dat alle vrouwen van shoppen houden?
Maar het zou de wereld een stuk overzichtelijker maken als vooroordelen zouden kloppenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
duh
alles wat zo genererend is over mannen dan wel vrouwen moet een vooroordeel zijn
Whahaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het zou wel makkelijk zijn als het echt zo is he?
weg psychotherapie etc
'oh u bent man? het is de sex! opgelost slotje!'
hahahaha dat is een leuke manier van zeggen, ik mag dat welquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben nooit met geld bezig
ja ik ben altijd met kleding bezig en helaas kost het kopen van kleding geld maar dat is een bijkomstigheid
ik maakte geen grapje of zoquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:11 schreef F1978 het volgende:
[..]
hahahaha dat is een leuke manier van zeggen, ik mag dat wel![]()
Oke, dus jij geeft weinig geld uit aan kleding bedoel je ?quote:
Vrouwen zonder kledingquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:16 schreef F1978 het volgende:
[..]
Oke, dus jij geeft weinig geld uit aan kleding bedoel je ?
quote:
quote:
Oke, welkom ben je in dat gevalquote:
ja, ik heb geen geld en maak zelf kleding dus die combi zorgt dat ik ver onder het gemiddelde zit van wat mensen uitgeven aan kledingquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:16 schreef F1978 het volgende:
[..]
Oke, dus jij geeft weinig geld uit aan kleding bedoel je ?
Is dat niet koud?quote:
Oke...wow...dat vind ik echt goed van je...tof dat je het zelf maaktquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja, ik heb geen geld en maak zelf kleding dus die combi zorgt dat ik ver onder het gemiddelde zit van wat mensen uitgeven aan kleding
ooooo doooooo tell ?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb wel iets aan... niet veel, maar wel iets
Wat heb je aan?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb wel iets aan... niet veel, maar wel iets
Is daar plaats voor nog iemand?quote:
ik heb gewoon weinigquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja, ik heb geen geld en maak zelf kleding dus die combi zorgt dat ik ver onder het gemiddelde zit van wat mensen uitgeven aan kleding
Ja voor faxquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is daar plaats voor nog iemand?
Iemand interesse? ^^quote:We zijn op zoek naar dames en heren voor ons nieuwe concept.
Ben je tussen de 25 en 65 jaar, en hou je wel van gezelligheid!
Vindt je het leuk om nieuwe mensen te ontmoeten.
Kun je goed luisteren en heb je een vlotte babbel.
Hou je van lekker eten en een goed glas wijn.
Dan zij wij op zoek naar jou!!
Gezelschap Dinnerdate bied een niet seksuele intimiteit service aan klanten, om gezellig te gaan dineren met een gezelschapsdame of heer.
Wij streven ernaar om de klanten te voorzien van vriendelijke niet seksuele service puur gebaseerd op kameraadschap, voor dames en heren.
Ben je geïnteresseerd om Gezelschapsdame/heer te worden.
En kun je wel wat extra geld gebruiken.
Ben je een aantal avonden/weekend beschikbaar.
Bel dan voor verdere informatie naar
Lucky Faxiequote:
Oke...dan ben je wel een moeder die het goed doet zoiezo...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb gewoon weinig
De kids hebben meer
oh dat is serieus best cool!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vond wel een leuke vacature voor hier
[..]
Iemand interesse? ^^
Ja!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Iemand interesse? ^^
Ik ben niet gezellig en lust geen wijnquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Iemand interesse? ^^
Jij bent nog geen 25?quote:
Hey, ik heb vannacht over jou gedroomd.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Iemand interesse? ^^
Ik geoof er alleen niet zo in moet ik zeggenquote:
Wattan?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hey, ik heb vannacht over jou gedroomd.
voor de 2e keer het is sowiesoquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:23 schreef F1978 het volgende:
[..]
Oke...dan ben je wel een moeder die het goed doet zoiezo...
Of de klantquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik geoof er alleen niet zo in moet ik zeggen
Ik verwacht dat seks een optie is die besproken mag worden met de werknemer zelf oid
Of ben ik te cynisch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |