Nieuwe meet:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Dat weet ik dus niet.quote:
zolang je nog twijfelt lekker zo door blijven gaanquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet.
Soms lijkt het huisje boompje beestje verhaal me helemaal niet gek, maar op andere momenten scares it the shit out of me.
Is toch leuk man, gezelligquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet.
Soms lijkt het huisje boompje beestje verhaal me helemaal niet gek, maar op andere momenten scares it the shit out of me.
idd ditquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:08 schreef rival het volgende:
[..]
zolang je nog twijfelt lekker zo door blijven gaan
Maar als je toch al geen behoefte hebt om nog wat met anderen te doen.... dan zit dit wel goed... en waarom dan twijfelen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
idd dit
je kan ook genieten zonder huisje boompje beestje, als je een relatie hebt hoef je toch niet meteen samen te wonen of kinderen te krijgen e.d. gewoon genieten van het nu
Ik heb het niet zo op gevoelens en mensen dichtbij laten komenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:13 schreef rival het volgende:
[..]
Maar als je toch al geen behoefte hebt om nog wat met anderen te doen.... dan zit dit wel goed... en waarom dan twijfelen?
Ja dat weet ik ook niet?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:13 schreef rival het volgende:
[..]
Maar als je toch al geen behoefte hebt om nog wat met anderen te doen.... dan zit dit wel goed... en waarom dan twijfelen?
oh de fokker in jou heeft er problemen mee.......quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op gevoelens en mensen dichtbij laten komen
Logischquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op gevoelens en mensen dichtbij laten komen
ik niet.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Logisch![]()
Ik ben juist een enorme flapuitik vertel al heel gauw persoonlijke dingen tegen mensen en ga me ook heel snel aan mensen hechten
zo'n slechte eigenschap
Ach ja, ik moet iemand vinden zonder bindingsangst, want als ik er al veel te snel in de relatie een 'ik hou van je' uitgooi dan moet ze daar wel tegen kunnenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik niet.
ik vertel het liefste zo min mogelijk, en al zeker over gevoelens.
Is ook wel een beetje man-eigenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik niet.
ik vertel het liefste zo min mogelijk, en al zeker over gevoelens.
Hoi Rocky wannabe!quote:
Niks mis mee kerel.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Logisch![]()
Ik ben juist een enorme flapuitik vertel al heel gauw persoonlijke dingen tegen mensen en ga me ook heel snel aan mensen hechten
zo'n slechte eigenschap
Jaquote:
Een bepaald type mens eerder. Ken ook vrouwen die zo gesloten als een oester zijn. En hele open mannen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is ook wel een beetje man-eigen
In zekere zin wel. Het kan ook een kracht zijn.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nou, je wordt wel meteen heel kwetsbaar
Tja, dat hoop ik welquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:33 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
In zekere zin wel. Het kan ook een kracht zijn.
True... *kuch*quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:32 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Een bepaald type mens eerder. Ken ook vrouwen die zo gesloten als een oester zijn. En hele open mannen.
Zeker welquote:
haha baasquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:36 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Zeker welAls full fledged HSP kan ik t weten haha
HSP?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:36 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Zeker welAls full fledged HSP kan ik t weten haha
Je kunt als het warwe voelen wat een ander voelt. Soms erg vermoeiend soms prachtig. En handig bij reikiquote:
Ik weet vaak niet eens wat ik zelf voel, dus laat staan wat een ander voelt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:44 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Je kunt als het warwe voelen wat een ander voelt. Soms erg vermoeiend soms prachtig. En handig bij reiki
Dat kan ik niet, ik gebruik gewoon mijn mensenkennisquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:44 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Je kunt als het warwe voelen wat een ander voelt. Soms erg vermoeiend soms prachtig. En handig bij reiki
Duidelijk, dank jequote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
High sensitive person.... gok ik
quote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet vaak niet eens wat ik zelf voel, dus laat staan wat een ander voelt.
Ik weet precies wat ik voel maar vaak wil ik het niet toegeven aan mezelfquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet vaak niet eens wat ik zelf voel, dus laat staan wat een ander voelt.
Geef mij wat te doenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Gaarheid![]()
En nog zoveel te doen
Dit dusquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet precies wat ik voel maar vaak wil ik het niet toegeven aan mezelf
kies maar: de afwas, de was, mijn bed verschonen, stoffen, stofzuigen, de kattenbakken doen, jointje draaien..quote:
Angst voor je gevoelens hequote:
Ik ga wel stofzuigen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kies maar: de afwas, de was, mijn bed verschonen, stoffen, stofzuigen, de kattenbakken doen, jointje draaien..
oke, hoe laat ben je hier?quote:
Jaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Angst voor je gevoelens he
Ik weet er alles vanquote:
Ik heb je adres niet.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oke, hoe laat ben je hier?
Hoe kun je nou twéé salontafels over hebben?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hier trouwens nog iemand die een salontafel nodig heeft? Ik heb er 2 over
Wil ik je best geven als je dan ook nuttig werk komt verrichtenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb je adres niet.
[..]
Hoe kun je nou twéé salontafels over hebben?
Vooral dat laatste heb ik (en nu nog steeds) laatst wel gemerkt ja.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gevoelens zijn stom.
Maken je kwetsbaar
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wil ik je best geven als je dan ook nuttig werk komt verrichten![]()
Nou, ik had in beuningen er 2, 1 voor mijn magnetron in de keuken en een in de woonkamer. Hier in nijmegen heb ik er een een tijd gebruikt als salontafel en de andere stond bovenop een dekenkist met mijn tv erop op de slaapkamer. Na mijn verjaardag heb ik een nieuwe salontafel gekocht en een nieuwe kast voor op mijn slaapkamer die hoog genoeg is om vanuit bed tv te kunnen kijken.. Dus ik heb 2 salontafels over
Ja, en dat is voor een groot deel die angst he, bang om weer zo gekwetst te worden, weer iemand zo dichtbij te laten komen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vooral dat laatste heb ik (en nu nog steeds) laatst wel gemerkt ja.
Je mag ook nog de lades van mijn kast in elkaar zetten, die liggen al bijna een maand te wachten omdat ik nergens zin in hebquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Eigenlijk heb ik geen zin om te stofzuigen
Maar niks doen is ook zo saai
Ah, duidelijkEn nog gefeliciteerd
Ik kwam vandaag nog 2x langs Nijmegen
Geloof mij, ik ben weer terug bij af..quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, en dat is voor een groot deel die angst he, bang om weer zo gekwetst te worden, weer iemand zo dichtbij te laten komen.
Maar paarden zijn te vertrouwenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Geloof mij, ik ben weer terug bij af..
Mja.. Áan de andere kant.. Ooit moet je toch weer op dat paard stappen.
Ook niet.quote:
Die angst is er al heel lang.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Maar ik wil je geen angst aanpraten hoor.. Je moet gewoon doen wat goed aanvoelt voor jou
Ja, maar ik wil hem iig niet verergerenquote:
Jointje draaienquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kies maar: de afwas, de was, mijn bed verschonen, stoffen, stofzuigen, de kattenbakken doen, jointje draaien..
Zwaar werkquote:
Dat snap ikquote:
Op wat?quote:
Ja tabak en hash en/of wiet. Rollen maar jointje klaar.quote:
Ik heb genoeg gedaan op mijn werk vandaag, en morgen wordt ook een drukke dag. Leuk hoor, om een nieuw concept in je kroeg op te zetten, maar wel echt gaarmakend. Morgen de prijzen berekenen en de kaart afmaken en we krijgen een hoop drank binnen voor de bbq van maandag. We moeten nog best veel doen, dus wordt een lange dag morgen. Dan komen savonds een paar vrienden kaarten en zondag ga ik naar de efteling, om goed uit te rusten voor de introductieweek volgende week, wat dus de drukste week van het jaar isquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat snap ik![]()
Van niets doen op je werk wordt je gaar. Echt ik ben kapot.
Je bent zwanger?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gedaan op mijn werk vandaag, en morgen wordt ook een drukke dag. Leuk hoor, om een nieuw concept in je kroeg op te zetten, maar wel echt gaarmakend. Morgen de prijzen berekenen en de kaart afmaken en we krijgen een hoop drank binnen voor de bbq van maandag. We moeten nog best veel doen, dus wordt een lange dag morgen. Dan komen savonds een paar vrienden kaarten en zondag ga ik naar de efteling, om goed uit te rusten voor de introductieweek volgende week, wat dus de drukste week van het jaar is![]()
En dat met 2 a 3 keer per dag je maaginhoud eruit gooien. Gaat helemaal goed komen
Oh, klussen, dat is beterquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je mag ook nog de lades van mijn kast in elkaar zetten, die liggen al bijna een maand te wachten omdat ik nergens zin in heb
Dat mag ik niet hopenquote:
Ikeaquote:
Ah lees nu de restquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En dat met 2 a 3 keer per dag je maaginhoud eruit gooien. Gaat helemaal goed komen
ik wou dat dat het wasquote:
Ik voorlopig niet meer. Centjes opquote:
Ach ja.. Met een citaloprammetje en een diazepammetje en een dikke joint slaap ik iig nog een uurtje of 3 per nachtquote:
dus, hoe laat was je hier om te stofzuigen en die lades in elkaar te zetten?quote:
Klinkt niet echt ideaal maarja als dat helpt om een beetje nachtrust te krijgenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach ja.. Met een citaloprammetje en een diazepammetje en een dikke joint slaap ik iig nog een uurtje of 3 per nacht
Mijn nadeel is dat mijn hoofd blijft nadenken. En dan vooral over hem en de kutstreek die ie me geflikt heeft. En dat komt je nachtrust niet bepaald ten goedequote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klinkt niet echt ideaal maarja als dat helpt om een beetje nachtrust te krijgen
Was het een foute man?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn nadeel is dat mijn hoofd blijft nadenken. En dan vooral over hem en de kutstreek die ie me geflikt heeft. En dat komt je nachtrust niet bepaald ten goede
Half 9 of zo?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dus, hoe laat was je hier om te stofzuigen en die lades in elkaar te zetten?
Ik alweer veel te lang geledenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |