Geef mij wat te doenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Gaarheid![]()
En nog zoveel te doen
Dit dusquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet precies wat ik voel maar vaak wil ik het niet toegeven aan mezelf
kies maar: de afwas, de was, mijn bed verschonen, stoffen, stofzuigen, de kattenbakken doen, jointje draaien..quote:
Angst voor je gevoelens hequote:
Ik ga wel stofzuigen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kies maar: de afwas, de was, mijn bed verschonen, stoffen, stofzuigen, de kattenbakken doen, jointje draaien..
oke, hoe laat ben je hier?quote:
Jaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Angst voor je gevoelens he
Ik weet er alles vanquote:
Ik heb je adres niet.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oke, hoe laat ben je hier?
Hoe kun je nou twéé salontafels over hebben?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hier trouwens nog iemand die een salontafel nodig heeft? Ik heb er 2 over
Wil ik je best geven als je dan ook nuttig werk komt verrichtenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb je adres niet.
[..]
Hoe kun je nou twéé salontafels over hebben?
Vooral dat laatste heb ik (en nu nog steeds) laatst wel gemerkt ja.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gevoelens zijn stom.
Maken je kwetsbaar
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wil ik je best geven als je dan ook nuttig werk komt verrichten![]()
Nou, ik had in beuningen er 2, 1 voor mijn magnetron in de keuken en een in de woonkamer. Hier in nijmegen heb ik er een een tijd gebruikt als salontafel en de andere stond bovenop een dekenkist met mijn tv erop op de slaapkamer. Na mijn verjaardag heb ik een nieuwe salontafel gekocht en een nieuwe kast voor op mijn slaapkamer die hoog genoeg is om vanuit bed tv te kunnen kijken.. Dus ik heb 2 salontafels over
Ja, en dat is voor een groot deel die angst he, bang om weer zo gekwetst te worden, weer iemand zo dichtbij te laten komen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vooral dat laatste heb ik (en nu nog steeds) laatst wel gemerkt ja.
Je mag ook nog de lades van mijn kast in elkaar zetten, die liggen al bijna een maand te wachten omdat ik nergens zin in hebquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Eigenlijk heb ik geen zin om te stofzuigen
Maar niks doen is ook zo saai
Ah, duidelijkEn nog gefeliciteerd
Ik kwam vandaag nog 2x langs Nijmegen
Geloof mij, ik ben weer terug bij af..quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, en dat is voor een groot deel die angst he, bang om weer zo gekwetst te worden, weer iemand zo dichtbij te laten komen.
Maar paarden zijn te vertrouwenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Geloof mij, ik ben weer terug bij af..
Mja.. Áan de andere kant.. Ooit moet je toch weer op dat paard stappen.
Ook niet.quote:
Die angst is er al heel lang.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Maar ik wil je geen angst aanpraten hoor.. Je moet gewoon doen wat goed aanvoelt voor jou
Ja, maar ik wil hem iig niet verergerenquote:
Jointje draaienquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kies maar: de afwas, de was, mijn bed verschonen, stoffen, stofzuigen, de kattenbakken doen, jointje draaien..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |