Jaquote:
Een bepaald type mens eerder. Ken ook vrouwen die zo gesloten als een oester zijn. En hele open mannen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is ook wel een beetje man-eigen
In zekere zin wel. Het kan ook een kracht zijn.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nou, je wordt wel meteen heel kwetsbaar
Tja, dat hoop ik welquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:33 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
In zekere zin wel. Het kan ook een kracht zijn.
True... *kuch*quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:32 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Een bepaald type mens eerder. Ken ook vrouwen die zo gesloten als een oester zijn. En hele open mannen.
Zeker welquote:
haha baasquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:36 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Zeker welAls full fledged HSP kan ik t weten haha
HSP?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:36 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Zeker welAls full fledged HSP kan ik t weten haha
Je kunt als het warwe voelen wat een ander voelt. Soms erg vermoeiend soms prachtig. En handig bij reikiquote:
Ik weet vaak niet eens wat ik zelf voel, dus laat staan wat een ander voelt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:44 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Je kunt als het warwe voelen wat een ander voelt. Soms erg vermoeiend soms prachtig. En handig bij reiki
Dat kan ik niet, ik gebruik gewoon mijn mensenkennisquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:44 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Je kunt als het warwe voelen wat een ander voelt. Soms erg vermoeiend soms prachtig. En handig bij reiki
Duidelijk, dank jequote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
High sensitive person.... gok ik
quote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet vaak niet eens wat ik zelf voel, dus laat staan wat een ander voelt.
Ik weet precies wat ik voel maar vaak wil ik het niet toegeven aan mezelfquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet vaak niet eens wat ik zelf voel, dus laat staan wat een ander voelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |