prima johquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Half 9 of zo?
[..]
Ik alweer veel te lang geleden
Meh. Geen idee wat hij geflikt heeft maar de kopzorgen zorgen misschien ook wel een deel voor de lichamelijke klachten....quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn nadeel is dat mijn hoofd blijft nadenken. En dan vooral over hem en de kutstreek die ie me geflikt heeft. En dat komt je nachtrust niet bepaald ten goede
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet faxie iig, die is heel trouw.
Niet mijn kroeg, maar van een cateringsbedrijf.. Maar mijn nieuwe collega en ik mochten er een nieuwe draai aan geven en dat nemen we nogal serieus hahaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
beterschap en sterkte Evil. En succes met je kroeg of is die niet van jou?
Rock 'n roll thema?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Niet mijn kroeg, maar van een cateringsbedrijf.. Maar mijn nieuwe collega en ik mochten er een nieuwe draai aan geven en dat nemen we nogal serieus haha
En thanks
Coolquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Niet mijn kroeg, maar van een cateringsbedrijf.. Maar mijn nieuwe collega en ik mochten er een nieuwe draai aan geven en dat nemen we nogal serieus haha
En thanks
Oke is goedquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
prima joh
Scheelt al weer iets haha
Ik heb de was ook al in de machine. Of nja, deel 1
Oh nice, dat is wel vetquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En thanks
Uhm.. Laat ik eerst beginnen met het feit dat ik nogal vaak op zeer brute wijze gekwetst ben door kerels.. Daardoor heb ik bindingsangst ontwikkeld.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:17 schreef rhubarbje het volgende:
wtf heeft ie dan wel niet gedaan?
Nee, dat thema is bestemd voor mijn eigen kroeg ooit!quote:
Jep, in een schoolquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Coolwat voor kroeg is het? Studentenkroeg?
Oke. Laat maar weten wanneer je bij dukenburg bentquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oke is goed
Oh goed bezig
[..]
Oh nice, dat is wel vet
Ik heb je nummer nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oke. Laat maar weten wanneer je bij dukenburg bent![]()
Ja, geeft zeker wel voldoening.. Kan het nu tenminste een beetje eigen maken
kan geregeld wordenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb je nummer niet![]()
Lijkt me wel leuk ook om mee bezig te zijn
Sorry, maar ik zou geeneens iets beginnen met zo'n type.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Uhm.. Laat ik eerst beginnen met het feit dat ik nogal vaak op zeer brute wijze gekwetst ben door kerels.. Daardoor heb ik bindingsangst ontwikkeld.
Toen heb ik uiteindelijk voor mijn gevoel een enorme stap gezet door een relatie te beginnen.
Meneer was zielig, schulden van hier tot tokio door zijn ex die vreemdgegaan was op hem en hem met de shit heeft laten zitten. Ook werkeloos.
Dus ik heb hem geholpen zo ver ik kon, sollicitaties schrijven, zijn hut poetsen, de was strijken en zijn dochter onder mijn hoede nemen als hij een keertje ergens ging zuipen, dat soort dingen.
Toen kreeg meneer te horen dat ie zijn huis uit moest en ik heb hem aangeboden dat ie eventueel hier in kon trekken als ie dat wilde. Daar moest ie over nadenken, want samenwonen stond niet in zijn plannen.
Mijn verjaardag was ie compleet vergeten, niet dat ik hem vier maar had wel zoiets van oke, jammer dat je niet een keer aan mij denkt.
2 dagen na mijn verjaardag heeft ie eerst de hele middag beneden bij zijn zus zitten zuipen en kwam om een uur of 10 een keer naar boven met de mededeling dat we even moesten praten.. Hij had tijd voor zichzelf nodig en wilde dus de relatie verbreken. Op mijn vraag of ie het weer op wilde pakken als ie alles op orde had had ie geen antwoord. De dag erna heb ik hem opgebeld en gezegd dat ik me klote voelde.. Hij voelde zich ook klote maar had tijd nodig voor zichzelf.
En nu komt ie. De dag daarna kwam ik er achter dat ie dus een relatie heeft met een ander wijf, dat ie tegen me loog over met wie ie aan de telefoon zat (met haar dus ipv met een van zn vrienden) en kwam ie hier beneden gezellig met haar bbqen bij zijn zus.
Fijn om je vertrouwen in een man weer te helpen opbouwen
Thanks!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kan geregeld worden![]()
Ja, maar dus wel heel vermoeiend
Ja, ik met mijn stomme hoofd dus welquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sorry, maar ik zou geeneens iets beginnen met zo'n type.
Wat een lulquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Uhm.. Laat ik eerst beginnen met het feit dat ik nogal vaak op zeer brute wijze gekwetst ben door kerels.. Daardoor heb ik bindingsangst ontwikkeld.
Toen heb ik uiteindelijk voor mijn gevoel een enorme stap gezet door een relatie te beginnen.
Meneer was zielig, schulden van hier tot tokio door zijn ex die vreemdgegaan was op hem en hem met de shit heeft laten zitten. Ook werkeloos.
Dus ik heb hem geholpen zo ver ik kon, sollicitaties schrijven, zijn hut poetsen, de was strijken en zijn dochter onder mijn hoede nemen als hij een keertje ergens ging zuipen, dat soort dingen.
Toen kreeg meneer te horen dat ie zijn huis uit moest en ik heb hem aangeboden dat ie eventueel hier in kon trekken als ie dat wilde. Daar moest ie over nadenken, want samenwonen stond niet in zijn plannen.
Mijn verjaardag was ie compleet vergeten, niet dat ik hem vier maar had wel zoiets van oke, jammer dat je niet een keer aan mij denkt.
2 dagen na mijn verjaardag heeft ie eerst de hele middag beneden bij zijn zus zitten zuipen en kwam om een uur of 10 een keer naar boven met de mededeling dat we even moesten praten.. Hij had tijd voor zichzelf nodig en wilde dus de relatie verbreken. Op mijn vraag of ie het weer op wilde pakken als ie alles op orde had had ie geen antwoord. De dag erna heb ik hem opgebeld en gezegd dat ik me klote voelde.. Hij voelde zich ook klote maar had tijd nodig voor zichzelf.
En nu komt ie. De dag daarna kwam ik er achter dat ie dus een relatie heeft met een ander wijf, dat ie tegen me loog over met wie ie aan de telefoon zat (met haar dus ipv met een van zn vrienden) en kwam ie hier beneden gezellig met haar bbqen bij zijn zus.
Fijn om je vertrouwen in een man weer te helpen opbouwen
Er loopt een bijna look-a-like van je rondquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
Zou best een keer langs willen komen in de kroeg van Evil
Ja, en ik een stomme kut om te geloven dat het een kans van slagen hadquote:
Wat trok je aan in hem dan?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ik met mijn stomme hoofd dus wel
Zijn uiterlijk was het eerste.. Het feit dat ie net zo lekker slap kon ouwehoeren was 2. De seks was 3. En het knuffelen enzo, wat ik nooit echt meemaakte in mijn voorgaande relaties en zo..quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat trok je aan in hem dan?
Liefde maakt blind.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, en ik een stomme kut om te geloven dat het een kans van slagen had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |