Coolquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Er loopt een bijna look-a-like van je rond
ik maak daarin alleen maar fouten blijkbaarquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Liefde maakt blind.
Zo gaan we allemaal wel eens de fout in
niet om de therapeut uit te gaan hangen maar dat zegt wel wat over jezelfquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik maak daarin alleen maar fouten blijkbaar
Zoals ik al zei.. Mijn grootste fout is de behoefte om nodig te zijn.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet om de therapeut uit te gaan hangen maar dat zegt wel wat over jezelf
iemand maakt niet 'zomaar' keer op keer de zelfde fout wat dat betreft
Ja, zo voelt het voor mij dus ook...is ook best 1 van de wat lastigere keuzes van het leven soms.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet.
Soms lijkt het huisje boompje beestje verhaal me helemaal niet gek, maar op andere momenten scares it the shit out of me.
dan moet je eens wat lezen over de dramadriehoekquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zoals ik al zei.. Mijn grootste fout is de behoefte om nodig te zijn.
Dat is het enige dat ze allemaal gemeen hadden
Daar durf ik wel een krat bier op te zetten. Een gebroken hart doet rare dingen met je lijf. Lijkt wel een soort PTSS. Recent nog gezien bij een clientje van me.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Meh. Geen idee wat hij geflikt heeft maar de kopzorgen zorgen misschien ook wel een deel voor de lichamelijke klachten....
dramadriehoek?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan moet je eens wat lezen over de dramadriehoek
waarom niet? ik snap dat nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:48 schreef F1978 het volgende:
Zelfs als je van jezelf weet dat je trouw bent, maakt dat de keus tussen wel of geen relatie evenzogoed niet makkelijker![]()
quote:
Het gaat echt niet alleen om het trouw zijn hoor. Er zullen wellucht ook andere factoren meespelen. In Royco1's geval denk ik dat wel.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:48 schreef F1978 het volgende:
Zelfs als je van jezelf weet dat je trouw bent, maakt dat de keus tussen wel of geen relatie evenzogoed niet makkelijker![]()
Dat deel snap ik ook wel, gaat mij erom bij wat voor soort connectie ik met iemand me het fijnste zou gaan voelen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom niet? ik snap dat niet
je bent verliefd en houd van iemand en wil bij die persoon zijn of niet
veel meer opties zijn er niet echt he
Nee, klopt...tuurlijk is dat zo...als je over een vaste relatie met iemand praat, dan is zorgzaam zijn en bv eerlijkheid ook belangrijk en nog meer dingen, en natuurlijk moet je elkaar ook wel aantrekkelijk vinden, anders schiet het in de slaapkamer al niet op ook...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het gaat echt niet alleen om het trouw zijn hoor. Er zullen wellucht ook andere factoren meespelen. In Royco1's geval denk ik dat wel.
Denk ik
ja dat weet ik met dat vage topicquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:52 schreef F1978 het volgende:
[..]
Dat deel snap ik ook wel, gaat mij erom bij wat voor soort connectie ik met iemand me het fijnste zou gaan voelen.
Jij zou nooit vreemdgaan in een relatie, liegen en bedriegen past niet bij jou.quote:
En dat is maar goed ook. Mensen zijn sowieso teveel bezig met de ratio, terwijl we juist in de kern emotioneel gedreven wezens zijn.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:55 schreef rhubarbje het volgende:
relaties en liefde laten zich niet rationeel van te voren uit denken
Echt zo'n Sint-Bernardshond jij.quote:
Ik was aan het lurkenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echt zo'n Sint-Bernardshond jij.
Nee, dat overkomt je... lijkt mij gewoon he....het groeit daar gewoon naartoe als beide partijen steeds verder gaan met elkaar...ik heb alleen maar de ervaring nu van mijn ex, dus veel ervaring heb ik ook nog nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat weet ik met dat vage topic
zoek eerst maar eens iemand die die connectie ook voelt en kijk dan ook eens wat die persoon wil
waarschijnlijk heb je helemaal niet zo veel opties als jij denkt (en wil je die niet eens op dat moment)
relaties en liefde laten zich niet rationeel van te voren uit denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |