Sowieso....quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus het is een vooroordeel dat alle vrouwen van shoppen houden?
duhquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus het is een vooroordeel dat alle vrouwen van shoppen houden?
Maar het zou de wereld een stuk overzichtelijker maken als vooroordelen zouden kloppenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
duh
alles wat zo genererend is over mannen dan wel vrouwen moet een vooroordeel zijn
Whahaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het zou wel makkelijk zijn als het echt zo is he?
weg psychotherapie etc
'oh u bent man? het is de sex! opgelost slotje!'
hahahaha dat is een leuke manier van zeggen, ik mag dat welquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben nooit met geld bezig
ja ik ben altijd met kleding bezig en helaas kost het kopen van kleding geld maar dat is een bijkomstigheid
ik maakte geen grapje of zoquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:11 schreef F1978 het volgende:
[..]
hahahaha dat is een leuke manier van zeggen, ik mag dat wel![]()
Oke, dus jij geeft weinig geld uit aan kleding bedoel je ?quote:
Vrouwen zonder kledingquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:16 schreef F1978 het volgende:
[..]
Oke, dus jij geeft weinig geld uit aan kleding bedoel je ?
quote:
quote:
Oke, welkom ben je in dat gevalquote:
ja, ik heb geen geld en maak zelf kleding dus die combi zorgt dat ik ver onder het gemiddelde zit van wat mensen uitgeven aan kledingquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:16 schreef F1978 het volgende:
[..]
Oke, dus jij geeft weinig geld uit aan kleding bedoel je ?
Is dat niet koud?quote:
Oke...wow...dat vind ik echt goed van je...tof dat je het zelf maaktquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja, ik heb geen geld en maak zelf kleding dus die combi zorgt dat ik ver onder het gemiddelde zit van wat mensen uitgeven aan kleding
ooooo doooooo tell ?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb wel iets aan... niet veel, maar wel iets
Wat heb je aan?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb wel iets aan... niet veel, maar wel iets
Is daar plaats voor nog iemand?quote:
ik heb gewoon weinigquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja, ik heb geen geld en maak zelf kleding dus die combi zorgt dat ik ver onder het gemiddelde zit van wat mensen uitgeven aan kleding
Ja voor faxquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is daar plaats voor nog iemand?
Iemand interesse? ^^quote:We zijn op zoek naar dames en heren voor ons nieuwe concept.
Ben je tussen de 25 en 65 jaar, en hou je wel van gezelligheid!
Vindt je het leuk om nieuwe mensen te ontmoeten.
Kun je goed luisteren en heb je een vlotte babbel.
Hou je van lekker eten en een goed glas wijn.
Dan zij wij op zoek naar jou!!
Gezelschap Dinnerdate bied een niet seksuele intimiteit service aan klanten, om gezellig te gaan dineren met een gezelschapsdame of heer.
Wij streven ernaar om de klanten te voorzien van vriendelijke niet seksuele service puur gebaseerd op kameraadschap, voor dames en heren.
Ben je geïnteresseerd om Gezelschapsdame/heer te worden.
En kun je wel wat extra geld gebruiken.
Ben je een aantal avonden/weekend beschikbaar.
Bel dan voor verdere informatie naar
Lucky Faxiequote:
Oke...dan ben je wel een moeder die het goed doet zoiezo...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb gewoon weinig
De kids hebben meer
oh dat is serieus best cool!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vond wel een leuke vacature voor hier
[..]
Iemand interesse? ^^
Ja!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Iemand interesse? ^^
Ik ben niet gezellig en lust geen wijnquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Iemand interesse? ^^
Jij bent nog geen 25?quote:
Hey, ik heb vannacht over jou gedroomd.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Iemand interesse? ^^
Ik geoof er alleen niet zo in moet ik zeggenquote:
Wattan?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hey, ik heb vannacht over jou gedroomd.
voor de 2e keer het is sowiesoquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:23 schreef F1978 het volgende:
[..]
Oke...dan ben je wel een moeder die het goed doet zoiezo...
Of de klantquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik geoof er alleen niet zo in moet ik zeggen
Ik verwacht dat seks een optie is die besproken mag worden met de werknemer zelf oid
Of ben ik te cynisch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |