waarom kom je er dan steeds op terug?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:58 schreef F1978 het volgende:
[..]
Nee, dat overkomt je... lijkt mij gewoon he....het groeit daar gewoon naartoe als beide partijen steeds verder gaan met elkaar...ik heb alleen maar de ervaring nu van mijn ex, dus veel ervaring heb ik ook nog niet
Ja, ben er veel mee bezig soms...en dan weer even laat ik het rusten, voelt net soms als een achtbaan bij mij, klinkt raar he ?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom kom je er dan steeds op terug?
klinkt vooral ontzettend zinloosquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:59 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ja, ben er veel mee bezig soms...en dan weer even laat ik het rusten, voelt net soms als een achtbaan bij mij, klinkt raar he ?
Ja, klopt.....dat is bij mij het verschil tussen gevoel en rationeel denken nou eenmaal soms.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
klinkt vooral ontzettend zinloos
Je hebt wel vaak goede reacties in R&P valt me op.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom kom je er dan steeds op terug?
tnxquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt wel vaak goede reacties in R&P valt me op.
Wat versta je onder een foute vrouw?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:05 schreef Fascination het volgende:
Faxie, val jij op foute vrouwen?
Was eigenlijk een grapje, maar weet niet. Misschien een vrouw die je als webcamsletje laat werken.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat versta je onder een foute vrouw?
Hm normaal niet, maar ik trap er wel eens in...
Ligt eraan hoe ze betaaltquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was eigenlijk een grapje, maar weet niet. Misschien een vrouw die je als webcamsletje laat werken.!
Ik val daarbuitenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe ze betaalt
Nee ik val eigenlijk op schattige blonde dames
Hmm, haarkleur boeit me niet zo, al merk ik wel dat ik tegenwoordig brunettes vaker leuk vind.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
die zijn het ergst!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ohaiquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, haarkleur boeit me niet zo, al merk ik wel dat ik tegenwoordig brunettes vaker leuk vind.
Welke kleur is jouw haar dan?quote:
Tja ik val op vanalles in de praktijk. Ik heb wel een zwak voor mooie ogen en neusjesquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, haarkleur boeit me niet zo, al merk ik wel dat ik tegenwoordig brunettes vaker leuk vind.
Bruinquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Welke kleur is jouw haar dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |