quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Suggereer je nou dat Jaap cardio loog?
Koertquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Suggereer je nou dat Jaap cardio loog?
Daar schakel ik ook voor in, wat je ook van die man vindt hij heeft wel goede teksten.quote:
Wat heb jij voor obsessie met Marco?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:52 schreef Specularium het volgende:
Jaap is het slachtoffer van marcodej
Eens, Jaap is gebruikt voor razende kontseks en daarna gedumpt
Oneens, Jaap heeft altijd zelf gekozen
Geen mening. Dat gaatje kun je niet vinden tussen al het spek.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:52 schreef Specularium het volgende:
Marcodej wilde Jaap melken. Voor bij de pizza.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:52 schreef Specularium het volgende:
Die zal ook wel tegen abortus zijn, helemaal van het padje geraakt in Amerika.quote:
Jij bent mijn held Johannes.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is mijn politieke held
[ afbeelding ]
Ik vind het inmiddels wel leuk geweest.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:52 schreef Specularium het volgende:
Je hebt twee soorten mensen: zij die mij als held hebben en zij die dat nog niet hebben toegegeven.quote:
Het is geen Kies maar komt in de buurt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is mijn politieke held
[ afbeelding ]
Misschien niet, maar er zijn genoeg extra spleten waar je hem tussen kan stoppen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen mening. Dat gaatje kun je niet vinden tussen al het spek.
Kon ze nog meehelpen, pallets versjouwen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat Ella Vogelaar geen politicus meer is, had ze op werkbezoek kunnen gaan in Woensel-West.
Speciaal voor jou.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt twee soorten mensen: zij die mij als held hebben en zij die dat nog niet hebben toegegeven.
Tomaatje rooien.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is geen Kies maar komt in de buurt.
[ afbeelding ]
Jessica Alba is mijn heldin. Ik heb trouwens een paar afleveringen Dark Angel aangezwengeldquote:
Het kon alleen maar een matig interview zijn, er was niets te vertellen. Het enige wat ónmatig was was Jaap zelf.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:53 schreef Paul het volgende:
Wat een matig kort interview met Jaapio
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:55 schreef Latert het volgende:
[..]
Misschien niet, maar er zijn genoeg extra spleten waar je hem tussen kan stoppen.
Ik zei het toch. Best spannend ook nog.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jessica Alba is mijn heldin. Ik heb trouwens een paar afleveringen Dark Angel aangezwengeldHet is best leuk.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het kon alleen maar een matig interview zijn, er was niets te vertellen. Het enige wat ónmatig was was Jaap zelf.
En nu ga ik pitten. Truste allemaal
Mijn antwoord is uit het ESF hoekjequote:
95 procent van de tijd Jessica in beeldquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zei het toch. Best spannend ook nog.
Dat komt nog wel waarom dat is. maar ik zal niet spoileren.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
95 procent van de tijd Jessica in beeld
alleen zijn er veel mensen die Jessica dood willen hebben, dat snap ik persoonlijk niet echt.
Als ze dood is, kan je lekker je gang gaan.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
95 procent van de tijd Jessica in beeld
alleen zijn er veel mensen die Jessica dood willen hebben, dat snap ik persoonlijk niet echt.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
De wereld op zijn kop
[ afbeelding ]
Necrofiliteitquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als ze dood is, kan je lekker je gang gaan.
Ze heeft superpowers ofzo. Genetisch gemanipuleerde chick.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat komt nog wel waarom dat is. maar ik zal niet spoileren.
Ik ben beniuewd.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat komt nog wel waarom dat is. maar ik zal niet spoileren.
Die ken ik niet en 16 is me te jong.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:59 schreef Karina het volgende:
Heej jongens, zometeen even Faux feliciteren, die wordt 16 over 1 minuut.
ONZ / Faux. is jarig
Het is een jongetjequote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die ken ik niet en 16 is me te jong.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:59 schreef Karina het volgende:
ONZ / Faux. is jarig
Gedaan, aardig he van mij?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:59 schreef Karina het volgende:
ONZ / Faux. is jarig
Heb je weer in mijn jeugdzonden zitten graven? Je bent net wimderon.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Mani is een DGK-Hooligan.
Spec is een razende apenaids mod.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
We zijn naar complimentjes aan het vissen, dat gaat Spec niet leuk vinden.
Wat Wimderon doet, vind ik momenteel niet rullevant.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je weer in mijn jeugdzonden zitten graven? Je bent net wimderon.
DKG 4-EVER!
Jij bent ook lief natuurlijk.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
We zijn naar complimentjes aan het vissen, dat gaat Spec niet leuk vinden.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Spec is een razende apenaids mod.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:05 schreef Latert het volgende:
[..]
Waarom geen smiley? Je maakt je er gemakkelijk van af.
Dat schotelden ze in de jaren 90 voor aan kinderen van een jaar of 6/7quote:
Dan heb ik toch iets gemist aangezien de Plaaggeest van eind jaren 70 is.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:06 schreef alors het volgende:
[..]
Dat schotelden ze in de jaren 90 voor aan kinderen van een jaar of 6/7Zou nu vast ondenkbaar zijn.
Aldus de Serious Request Hooliganquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat dacht je van Q&Q dat was echt fucking eng voor kinderen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:06 schreef alors het volgende:
[..]
Dat schotelden ze in de jaren 90 voor aan kinderen van een jaar of 6/7Zou nu vast ondenkbaar zijn.
Toen lurkte ik nog ...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Toen was ik 12 jaar, kon ik het helpenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aldus de Serious Request Hooligan
[ afbeelding ]
Marjoleinquote:
Dat ken ik dan weer nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat dacht je van Q&Q dat was echt fucking eng voor kinderen.
SR10quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aldus de Serious Request Hooligan
[ afbeelding ]
Vanmorgen las ik dacht ik iets over een herstart?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:08 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Marlies Dekker failliet, een zegen van de crisis.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:08 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik ga even de enge foto zoeken. Nachtmerries.quote:
gewoon het bedrijf slecht gemanaged.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:08 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zo epic was dat, haha wat zagen we altijd uit naar een nieuwe afleveringquote:
Stervende kachels ook.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
. Nu nog meer van die hoeren BN'ers
dat lijkt me juist de bedoelingquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat had je nie moeten doen. Open getrapt.
Ik heb een klein lijstje wat vrouwen betreft. Dekkers lingerie staat er op.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Vanmorgen las ik dacht ik iets over een herstart?
Alsnog een zegen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gewoon het bedrijf slecht gemanaged.
Dat is Jan Paparazzi.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Daar heb ik op de basisschool trauma's aan overgehouden. Nu heb ik er geen last meer van.
Staat niet op mijn lijstje, ordi en te duur ook nog.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik heb een klein lijstje wat vrouwen betreft. Dekkers lingerie staat er op.
en het gaat dus gewoon nog doorquote:
Ohja.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goed jaar was dat. Met de Kermitobsessie.
Het staat ook op mijn afknapperslijstjequote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Staat niet op mijn lijstje, ordi en te duur ook nog.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga even de enge foto zoeken. Nachtmerries.
Later kwam ik er pas achter dat karbonkel werd gespeeld door Willibrord Frequin.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:10 schreef alors het volgende:
[..]
Zo epic was dat, haha wat zagen we altijd uit naar een nieuwe aflevering
Wat? Echt?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Later kwam ik er pas achter dat karbonkel werd gespeeld door Willibrord Frequin.
Doe jij dat maar, dorpsidioot.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:11 schreef Kun-Aguero het volgende:
Kom we zetten onze terror bagger voort op het Lorreland topic.
Ik kan me alleen angst herinneren. Wel heb ik sindsdien weinig problemen meer met horrorfilms, omdat ik weet dat het niet enger kan worden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:10 schreef alors het volgende:
[..]
Prietpraat.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe jij dat maar, dorpsidioot.
ehm, neequote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:11 schreef Kun-Aguero het volgende:
Kom we zetten onze terror bagger voort op het Lorreland topic.
Mietjequote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan me alleen angst herinneren. Wel heb ik sindsdien weinig problemen meer met horrorfilms, omdat ik weet dat het niet enger kan worden.
Moffel en Piertje was pas kwaliteit.quote:
Post eens wat uit jou tijd dan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:14 schreef Karina het volgende:
Dat ken ik allemaal niet, na mijn tijd. Vroeger had je nog veel engere dingen.
Ja, Hitler enzo...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:14 schreef Karina het volgende:
Dat ken ik allemaal niet, na mijn tijd. Vroeger had je nog veel engere dingen.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moffel en Piertje was pas kwaliteit.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:10 schreef alors het volgende:
[..]
TIEN! NEGEN! ACHT! ZEVEN! ZES! VIJF! VIER! DRIE! TWEE! EEN! JAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:14 schreef Zipportal het volgende:
Zelfde klok en toen tegen half 10 kwam Ik Mik Lorreland.
De Ark van Stekkeltje.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie was dat ook alweer? Elly en Rikkert?
Friese groep 3 he. Daar werden de dingen 100 procent omgekeerd ervaren als in de rast van Nederland. Bij koninginnedag begroeven zij altijd stukken ontbijtkoek in de grond.quote:
Lady Penelopequote:
Mijn moeder las mij altijd voor uit boeken van Paulus de Boskabouter. Daarom ben ik nu ook zo slim.quote:
Jezus, een soort "bad trip" dit.quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:16 schreef alors het volgende:
[..]
TIEN! NEGEN! ACHT! ZEVEN! ZES! VIJF! VIER! DRIE! TWEE! EEN! JAAAAAAAAAAAAA
zo ging dat bij ons altijd tenminste
het kan enger Benjamin Ben!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan me alleen angst herinneren. Wel heb ik sindsdien weinig problemen meer met horrorfilms, omdat ik weet dat het niet enger kan worden.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het kan enger Benjamin Ben!
maar mensen: MLN / En voor welke "echte" TV series/films was je vroeger bang?
Ik vond Blub ik ben een vis ook eng. Vooral door K3quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het kan enger Benjamin Ben!
maar mensen: MLN / En voor welke "echte" TV series/films was je vroeger bang?
Ja dat ken ik ook nog, vond ik wel supersuf.quote:
Ja zeker. Vooral die zwarte achtergrond en kwamen die witte poppetjes en patroontjes.quote:
Faler.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:22 schreef tralalala het volgende:
Ik keek echt zo weinig tv vroeger, ik was altijd buiten.
De drooooooooooomshow, de droooooooomshow, de droooomshoow is weer zoquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik chillde altijd bij de droomshow
koquote:
Droomshow, met Bartquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik chillde altijd bij de droomshow
Ik vooral als ik eigenlijk huiswerk moest doen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:22 schreef tralalala het volgende:
Bart met sinterklaas, topshow.quote:
Haha je was me voor.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:23 schreef Latert het volgende:
Over Bart gesproken... Dag Sinterklaasje
En dan de afgrond instortenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daarvoor ook al met Judith. Mijn droom was zelf ook meedoen maar het is er nooit van gekomen.
Jaja je bent gewoon een griffo.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:22 schreef tralalala het volgende:
Recentelijk kwam ik er achter dat dat met een green screen gedaan is.quote:
Mijn jeugd. Die hele Karbonkel was ook na mijn tijd.quote:
Waar kijk jij dat nou?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:26 schreef Zipportal het volgende:
Sierd De Vos @SierdVos 2m
En daar Neymar! GOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAL Barcelonaa! Neymar de tweede bal die hij raakt! 1-1!!
ho ho HO HO!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
En roepen naar de tv he: nog 10 seconden, nu nog maar een paar en dan.. hohohoho, ho stop ho!
Diepzinnige tekst.
Doe nu maar stoppenquote:
Ow ik dacht je zit een of andere wedstrijd te kijkenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op het fictieve profiel van Sierd
https://twitter.com/SierdVos
Op dit moment is Atletico - Barça aan de gang, dus het zou zomaar kunnen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow ik dacht je zit een of andere wedstrijd te kijken
Blijkt die Peter Jan later gewoon een kleuterneuker te zijn. Dat kan toch niet Johan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:29 schreef tralalala het volgende:
[..]![]()
Ik mocht alleen zaterdagavond Geef nooit op kijken en dan zondagochtend weer naar de kerk.
Een of andere bigstar gooide het toen ook nog op youtubequote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:30 schreef tralalala het volgende:
2 of 3 jaar geleden was die bazige wedstrijd tussen Real-Barca aan de gang met misschien wel het beste commentaar van Sierd ooit.
Ajoh rot je op.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een of andere bigstar gooide het toen ook nog op youtube
In full HD mag ik wel zeggen.
Ja zoiets las ik al, vandaar. Wel laat.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op dit moment is Atletico - Barça aan de gang, dus het zou zomaar kunnen.
Uitzuigen. /nohommerquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat er een splinter in mijn been zit, maar dat geheel terzijde.
Nee, jij bent mijn held.quote:
GGMM.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:32 schreef Mani89 het volgende:
Het wordt nu tijd dat Ajacied zijn jeugdhelden post.
Dat is voor boven de 18 denk ik, mag Stijn niet naartoe.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Live conference van Peter Jan Rens en zijn vriendin
Stevenmac regelt wel een fake identiteitskaart voor hemquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is voor boven de 18 denk ik, mag Stijn niet naartoe.
Heb je die tekenfilms van tegenwoordig wel eens voorbij zien komen? Dat gaat echt HE-LE-MAAL nergens over. Onze huidige jeugd is reddeloos verloren.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM.
Het grappige is dat het waar is.
Oh even onthouden dat, ik wil wel een motorrijbewijs, lijkt me wel stoer.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stevenmac regelt wel een fake identiteitskaart voor hem
Dat was best grappig, als je wat op had.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moest het doen met de Teletubbies.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moest het doen met de Teletubbies.
Rob Schneiders is .. KENNY! And hes about to find out that being eight, aint so great! .. rated pg-13.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Rob Schneider is a stapler
Dat nam ik altijd op, want ik moest naar bed om dat tijdstip.quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Haha, jij bent mod van TAL.
Haha ik ben mod van 2 forumsquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Haha, jij bent mod van TAL.
Ik kreeg op mijn zesde een xbox voor mijn verjaardag, dag en nacht aan de xbox speelde ik spongebob. wat een genot.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was er vroeger ook al. Weinig vernieuwing in de kinder televisie
Dat wordt nachtwerk.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Uhuh forums mag ook.
Volgend jaar ga ik voor het WK.
40+quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:37 schreef Specularium het volgende:
80+ forum..
Golfer post daar ook.
Wij speelden nog Commander Keen, op een floppy.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kreeg op mijn zesde een xbox voor mijn verjaardag, dag en nacht aan de xbox speelde ik spongebob. wat een genot.
Oh god, dan komen alle viswijven weer opdagen die niet weten of er lucht of zand in een bal zit.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Uhuh forums mag ook.
Volgend jaar ga ik voor het WK.
Duke Nukem 3D: 20 floppy'squote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wij speelden nog Commander Keen, op een floppy.
Heeej wat heb je tegen vrouwen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh god, dan komen alle viswijven weer opdagen die niet weten of er lucht of zand in een bal zit.
Freddie Fish Hooligansquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kon me ook iets herinneren van Putt Putt.
Viswijven in de trend van voetbalonwetenden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Heeej wat heb je tegen vrouwen?
Sowieso komt er dan weer een lekkere voetballerstopic natuurlijk.
stijn vindt dat alle vrouwen in de keuken horenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Heeej wat heb je tegen vrouwen?
Sowieso komt er dan weer een lekkere voetballerstopic natuurlijk.
In het koraal, wat was dat klote.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Freddie Fish Hooligans
Dat vindt Shreyas.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
stijn vindt dat alle vrouwen in de keuken horen
Ik speelde dat altijd op een computer.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind het maar een rare vlegel.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat die er van vindt vind ik niet zo rullevant.
HIj moet er nog eerst eentje zien te vinden dan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
stijn vindt dat alle vrouwen in de keuken horen
quote:
Mani haalde vroeger altijd leuke (matige) grappen uit met een floppyquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik speelde dat altijd op een computer.
Goldeneye 007.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bij de keukenkampioen neem ik aan?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:41 schreef Karina het volgende:
[..]
HIj moet er nog eerst eentje zien te vinden dan.
Ja dat is wel zo, heb ik gemerkt bij het EK. Maar toch was het wel leuk.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je vooral doen, kun je geen wedstrijd meer normaal kijken.
Nee op de vrouwenmarkt natuurlijk. Eerst een vrouw en dan hup de keuken in (als ze kan koken tenminste).quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij de keukenkampioen neem ik aan?
Toen kreeg ik een ban omdat ik constant probleemwijkenplaatjes postte, terwijl de rest net zo irritant was.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, heb ik gemerkt bij het EK. Maar toch was het wel leuk.
Een Vos verliest wel zijn snorhaar maar niet zijn streken.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen kreeg ik een ban omdat ik constant probleemwijkenplaatjes postte, terwijl de rest net zo irritant was.
Die ban werd door GGMM bezorgd, vond ik erg jammer.
Point click adventures, waar blijft die tijd.quote:
Tja dat is een beetje als: hij reed OOK te hard maar ik kreeg een bon.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen kreeg ik een ban omdat ik constant probleemwijkenplaatjes postte, terwijl de rest net zo irritant was.
Die ban werd door GGMM bezorgd, vond ik erg jammer.
Al zes maanden niet meer in de bajes/ban geweest.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja dat is een beetje als: hij reed OOK te hard maar ik kreeg een bon.
Maar nu ben je ouder en wijzer en volgend jaar helemaal natuurlijk
EK 2008 was prima, geilste voetbal van Oranje everquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Het EK viel wat tegen eerlijk gezegd.
Nou zie je wel. Je wordt volwassenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al zes maanden niet meer in de bajes/ban geweest.
Sinds ik een ban kreeg voor het plaatsen van plaatjes van Jessica Alba tijdens Valencia - PSV heb ik dat sindsdien geen een keer meer gedaan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja dat is een beetje als: hij reed OOK te hard maar ik kreeg een bon.
Maar nu ben je ouder en wijzer en volgend jaar helemaal natuurlijk
Evert met het geniale commentaar, wat een genot.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:44 schreef tralalala het volgende:
[..]
EK 2008 was prima, geilste voetbal van Oranje ever![]()
Beetje jammer van Rusland alleen
Heerlijk dronken geworden toen. Elke herhaling als een extra goal vieren enzo.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Evert met het geniale commentaar, wat een genot.
Leuk joh. Ik heb heel veel oude games en alle Nintendo consoles en handheldsquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:45 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb een paar weken geleden nog een NES op de kop getikt, Super Mario Bros 3, Megaman 2, Kirby en Adventure Island 2. Nostalgie orgasme.
Allemaal oude herinneringen van 15 jaar terug borrelen weer op, heerlijk.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk joh. Ik heb heel veel oude games en alle Nintendo consoles en handheldsBehalve de allernieuwste, dus geen Wii en geen 3DS.
Die spellen zijn ook hardstikke moeilijk. Mega Man.. nachtmerrie.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Allemaal oude herinneringen van 15 jaar terug borrelen weer op, heerlijk.
Dat was zeker het werk van de duivel.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:48 schreef marcodej het volgende:
Ik had een GameBoy, zo'n grote grijze. En met Sinterklaas kreeg ik er een vergrootglas + licht bij omdat dat scherm zo kut te zien was in het donker.
Dat was het wel zo'n beetje, qua spelcomputers.
Oh ja, en een Atari 6600.
Het vergrootglas en lichtje heb ik ook nog. En de oude Gameboy nog met doos en alles.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:48 schreef marcodej het volgende:
Ik had een GameBoy, zo'n grote grijze. En met Sinterklaas kreeg ik er een vergrootglas + licht bij omdat dat scherm zo kut te zien was in het donker.
Dat was het wel zo'n beetje, qua spelcomputers.
Oh ja, en een Atari 6600.
Kings Quest 7 hadden wij op de pc staanquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:45 schreef Karina het volgende:
[..]
LarryDie heb ik ook nog gespeeld.
Kings Quest was ook een tof spel.
Ik mocht geen gameboy hebben.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat was zeker het werk van de duivel.
Ik heb een keer mijn duim door het scherm gedrukt, dus helaas.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Het vergrootglas en lichtje heb ik ook nog. En de oude Gameboy nog met doos en alles.
Zonde! Ik was alleen Tetris kwijt wat erbij zat, maar die heb ik later weer op MP gekocht.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb een keer mijn duim door het scherm gedrukt, dus helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |