Heeej wat heb je tegen vrouwen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh god, dan komen alle viswijven weer opdagen die niet weten of er lucht of zand in een bal zit.
Freddie Fish Hooligansquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kon me ook iets herinneren van Putt Putt.
Viswijven in de trend van voetbalonwetenden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Heeej wat heb je tegen vrouwen?
Sowieso komt er dan weer een lekkere voetballerstopic natuurlijk.
stijn vindt dat alle vrouwen in de keuken horenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Heeej wat heb je tegen vrouwen?
Sowieso komt er dan weer een lekkere voetballerstopic natuurlijk.
In het koraal, wat was dat klote.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Freddie Fish Hooligans
Dat vindt Shreyas.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
stijn vindt dat alle vrouwen in de keuken horen
Ik speelde dat altijd op een computer.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wij speelden nog Commander Keen, op een floppy.
Ik vind het maar een rare vlegel.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat die er van vindt vind ik niet zo rullevant.
HIj moet er nog eerst eentje zien te vinden dan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
stijn vindt dat alle vrouwen in de keuken horen
quote:
Mani haalde vroeger altijd leuke (matige) grappen uit met een floppyquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik speelde dat altijd op een computer.
Goldeneye 007.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wij speelden nog Commander Keen, op een floppy.
Bij de keukenkampioen neem ik aan?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:41 schreef Karina het volgende:
[..]
HIj moet er nog eerst eentje zien te vinden dan.
Ja dat is wel zo, heb ik gemerkt bij het EK. Maar toch was het wel leuk.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je vooral doen, kun je geen wedstrijd meer normaal kijken.
Nee op de vrouwenmarkt natuurlijk. Eerst een vrouw en dan hup de keuken in (als ze kan koken tenminste).quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij de keukenkampioen neem ik aan?
Toen kreeg ik een ban omdat ik constant probleemwijkenplaatjes postte, terwijl de rest net zo irritant was.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, heb ik gemerkt bij het EK. Maar toch was het wel leuk.
Een Vos verliest wel zijn snorhaar maar niet zijn streken.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen kreeg ik een ban omdat ik constant probleemwijkenplaatjes postte, terwijl de rest net zo irritant was.
Die ban werd door GGMM bezorgd, vond ik erg jammer.
Point click adventures, waar blijft die tijd.quote:
Tja dat is een beetje als: hij reed OOK te hard maar ik kreeg een bon.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen kreeg ik een ban omdat ik constant probleemwijkenplaatjes postte, terwijl de rest net zo irritant was.
Die ban werd door GGMM bezorgd, vond ik erg jammer.
Al zes maanden niet meer in de bajes/ban geweest.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja dat is een beetje als: hij reed OOK te hard maar ik kreeg een bon.
Maar nu ben je ouder en wijzer en volgend jaar helemaal natuurlijk
EK 2008 was prima, geilste voetbal van Oranje everquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Het EK viel wat tegen eerlijk gezegd.
Nou zie je wel. Je wordt volwassenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al zes maanden niet meer in de bajes/ban geweest.
Sinds ik een ban kreeg voor het plaatsen van plaatjes van Jessica Alba tijdens Valencia - PSV heb ik dat sindsdien geen een keer meer gedaan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja dat is een beetje als: hij reed OOK te hard maar ik kreeg een bon.
Maar nu ben je ouder en wijzer en volgend jaar helemaal natuurlijk
Evert met het geniale commentaar, wat een genot.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:44 schreef tralalala het volgende:
[..]
EK 2008 was prima, geilste voetbal van Oranje ever![]()
Beetje jammer van Rusland alleen
Heerlijk dronken geworden toen. Elke herhaling als een extra goal vieren enzo.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Evert met het geniale commentaar, wat een genot.
Leuk joh. Ik heb heel veel oude games en alle Nintendo consoles en handheldsquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:45 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb een paar weken geleden nog een NES op de kop getikt, Super Mario Bros 3, Megaman 2, Kirby en Adventure Island 2. Nostalgie orgasme.
Allemaal oude herinneringen van 15 jaar terug borrelen weer op, heerlijk.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk joh. Ik heb heel veel oude games en alle Nintendo consoles en handheldsBehalve de allernieuwste, dus geen Wii en geen 3DS.
Die spellen zijn ook hardstikke moeilijk. Mega Man.. nachtmerrie.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Allemaal oude herinneringen van 15 jaar terug borrelen weer op, heerlijk.
Dat was zeker het werk van de duivel.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:48 schreef marcodej het volgende:
Ik had een GameBoy, zo'n grote grijze. En met Sinterklaas kreeg ik er een vergrootglas + licht bij omdat dat scherm zo kut te zien was in het donker.
Dat was het wel zo'n beetje, qua spelcomputers.
Oh ja, en een Atari 6600.
Het vergrootglas en lichtje heb ik ook nog. En de oude Gameboy nog met doos en alles.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:48 schreef marcodej het volgende:
Ik had een GameBoy, zo'n grote grijze. En met Sinterklaas kreeg ik er een vergrootglas + licht bij omdat dat scherm zo kut te zien was in het donker.
Dat was het wel zo'n beetje, qua spelcomputers.
Oh ja, en een Atari 6600.
Kings Quest 7 hadden wij op de pc staanquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:45 schreef Karina het volgende:
[..]
LarryDie heb ik ook nog gespeeld.
Kings Quest was ook een tof spel.
Ik mocht geen gameboy hebben.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat was zeker het werk van de duivel.
Ik heb een keer mijn duim door het scherm gedrukt, dus helaas.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Het vergrootglas en lichtje heb ik ook nog. En de oude Gameboy nog met doos en alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |