Bart met sinterklaas, topshow.quote:
Haha je was me voor.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:23 schreef Latert het volgende:
Over Bart gesproken... Dag Sinterklaasje
En dan de afgrond instortenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daarvoor ook al met Judith. Mijn droom was zelf ook meedoen maar het is er nooit van gekomen.
Jaja je bent gewoon een griffo.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:22 schreef tralalala het volgende:
Ik keek echt zo weinig tv vroeger, ik was altijd buiten.
Recentelijk kwam ik er achter dat dat met een green screen gedaan is.quote:
Mijn jeugd. Die hele Karbonkel was ook na mijn tijd.quote:
Waar kijk jij dat nou?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:26 schreef Zipportal het volgende:
Sierd De Vos @SierdVos 2m
En daar Neymar! GOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAL Barcelonaa! Neymar de tweede bal die hij raakt! 1-1!!
ho ho HO HO!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
En roepen naar de tv he: nog 10 seconden, nu nog maar een paar en dan.. hohohoho, ho stop ho!
Diepzinnige tekst.
Doe nu maar stoppenquote:
Ow ik dacht je zit een of andere wedstrijd te kijkenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op het fictieve profiel van Sierd
https://twitter.com/SierdVos
Op dit moment is Atletico - Barça aan de gang, dus het zou zomaar kunnen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow ik dacht je zit een of andere wedstrijd te kijken
Blijkt die Peter Jan later gewoon een kleuterneuker te zijn. Dat kan toch niet Johan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:29 schreef tralalala het volgende:
[..]![]()
Ik mocht alleen zaterdagavond Geef nooit op kijken en dan zondagochtend weer naar de kerk.
Een of andere bigstar gooide het toen ook nog op youtubequote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:30 schreef tralalala het volgende:
2 of 3 jaar geleden was die bazige wedstrijd tussen Real-Barca aan de gang met misschien wel het beste commentaar van Sierd ooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |