De Ark van Stekkeltje.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie was dat ook alweer? Elly en Rikkert?
Friese groep 3 he. Daar werden de dingen 100 procent omgekeerd ervaren als in de rast van Nederland. Bij koninginnedag begroeven zij altijd stukken ontbijtkoek in de grond.quote:
Lady Penelopequote:
Mijn moeder las mij altijd voor uit boeken van Paulus de Boskabouter. Daarom ben ik nu ook zo slim.quote:
Jezus, een soort "bad trip" dit.quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:16 schreef alors het volgende:
[..]
TIEN! NEGEN! ACHT! ZEVEN! ZES! VIJF! VIER! DRIE! TWEE! EEN! JAAAAAAAAAAAAA
zo ging dat bij ons altijd tenminste
het kan enger Benjamin Ben!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan me alleen angst herinneren. Wel heb ik sindsdien weinig problemen meer met horrorfilms, omdat ik weet dat het niet enger kan worden.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het kan enger Benjamin Ben!
maar mensen: MLN / En voor welke "echte" TV series/films was je vroeger bang?
Ik vond Blub ik ben een vis ook eng. Vooral door K3quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het kan enger Benjamin Ben!
maar mensen: MLN / En voor welke "echte" TV series/films was je vroeger bang?
Ja dat ken ik ook nog, vond ik wel supersuf.quote:
Ja zeker. Vooral die zwarte achtergrond en kwamen die witte poppetjes en patroontjes.quote:
Faler.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:22 schreef tralalala het volgende:
Ik keek echt zo weinig tv vroeger, ik was altijd buiten.
De drooooooooooomshow, de droooooooomshow, de droooomshoow is weer zoquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik chillde altijd bij de droomshow
koquote:
Droomshow, met Bartquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik chillde altijd bij de droomshow
Ik vooral als ik eigenlijk huiswerk moest doen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:22 schreef tralalala het volgende:
Ik keek echt zo weinig tv vroeger, ik was altijd buiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |