ik ben 29 het was een grapjequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik vraag me dan altijd af wat mensen bezielt om iets als bovenstaande te posten. Maar misschien mis ik de humor of iets, ik ben natuurlijk ook de jongste niet meer.
Meer on topic: Warm en draaierig.
Ik vraag me nog altijd af van wie het een kloontje isquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik vraag me dan altijd af wat mensen bezielt om iets als bovenstaande te posten. Maar misschien mis ik de humor of iets, ik ben natuurlijk ook de jongste niet meer.
Zij was maar een kloonquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:03 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vraag me nog altijd af van wie het een kloontje is
Dat was de ondertitel van een van mijn kloontjes; BenCramer...quote:
hahaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:05 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat was de ondertitel van een van mijn kloontjes; BenCramer...
En toch nog steeds geil?quote:
Klote gevoel. Je vertrouwt iemand en dan wordt daar misbruik van gemaakt. Tfoe.quote:
Thanks.. nu maar wachten op een reactie op mn vrachtlading aan whatsapp berichten. Wordt nog een hoop nare uurtjes in spanning zitten..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 03:13 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Klote gevoel. Je vertrouwt iemand en dan wordt daar misbruik van gemaakt. Tfoe.
Ot: Blij dat ik binnekort weer met school ga beginnen ook al is het besef er dat het ff wennen zal zijn.
Eet dan eerst wat kleins, anders kom je toch niet in slaapquote:Op woensdag 21 augustus 2013 03:47 schreef Amarantha het volgende:
Hongerig en moe.
Ik ga maar eens slapen
kun je dat morgenochtend niet nog bedenken?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:11 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Twijfel over wat met ik morgen met een bepaalde afspraak aan moet.
Samequote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:11 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Twijfel over wat met ik morgen met een bepaalde afspraak aan moet.
Nee, diegene komt van vrij ver en zou gaan om de hele/groot deel van de dagquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:19 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
kun je dat morgenochtend niet nog bedenken?
OT: geamuseerd door iets op het werk
ik zie ook wel eens ergens tegenop maar als ik dan toch afspreek is het toch leuk. Zou dat hier it ook zo kunnen zijn?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:37 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Nee, diegene komt van vrij ver en zou gaan om de hele/groot deel van de dagDenk dat ik het wel weet, maar wil er gewoon niet aan omdat het zo dubbel is
![]()
Uhm. Nee. Elke keer geef ik het weer een kans met een redelijke kater achteraf vanwege te hoge verwachtingen van mijn kant en teveel inzet van mijn energie. Elke keer twijfel ik weer en laat ik het doorgaan. Nu maar eens besloten om het af te blazen, zie diegene toch in ander verband al over een week. Bovendien is nee zeggen voor mij ook al een leuke les.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:02 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
ik zie ook wel eens ergens tegenop maar als ik dan toch afspreek is het toch leuk. Zou dat hier it ook zo kunnen zijn?
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:31 schreef bijdehand het volgende:
Jeuhhhhh bachelor gehaald, mag maandag dus beginnen aan mijn master
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:31 schreef bijdehand het volgende:
Volgens mij bedoel jij iets andersquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Same
En nee, dat kan ik niet morgenochtend vroeg bedenken, want om 6:00 uur werkt het daarboven niet denderend
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:37 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel jij iets anders
Ik las het eerst ook zo hoorquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lompheidblijkbaar doet m'n hoofd het overdag ook niet goed
OT: te wakker... Over 5,5 uur gaat m'n wekker voor een héél belangrijke afspraak
de buur?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:38 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Superspontane lastminute afspraak
![]()
Net wat ik nodig had!
quote:
Bosschenaren?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
Gezellige dag gehad met 2 FOK!kers
Nopequote:
Wat?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:13 schreef Mishu het volgende:
Ik ben zo trots op mijn kitten die na afkijken van de grote kat nu van de waterfontein drinkt
Verder maak ik me ongerust over iets van over 2 weken.
Succes straks!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 06:40 schreef Yuki het volgende:
Gaar. Te kort geslapen (goh), enorme buikpijn en nerveus voor m'n assessment.
Eerst maar eens koffie
Welke zon?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:20 schreef SEMTEX het volgende:
Mijn benen willen rust vandaag dus ga ik ze die geven. Beetje lezen in de zon
In Brabant hebben we die welquote:
Ik kan jou heel moeilijk voorstellen met een zachte G!quote:
Ik ben import, dus die heb ik ook nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik kan jou heel moeilijk voorstellen met een zachte G!
zeg je wel houdoe en ons mam/pap etc?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:35 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ben import, dus die heb ik ook niet
Nee, want dat is typisch Brabants dialect, waarom zou ik dat overnemen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zeg je wel houdoe en ons mam/pap etc?
Euh omdat je anders in eindhoven niet verstaanbaar bent!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:40 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nee, want dat is typisch Brabants dialect, waarom zou ik dat overnemen?En ga eens ontopic
In je kuit, ik las die i nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:56 schreef Luxuria het volgende:
Zin om straks na het eten naar Run2day te gaan en mijn schoenen na laten kijken.
Hopelijk is dat de oplossing voor de pijn in mijn kuit.
Gelukkig staat die i er welquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
In je kuit, ik las die i niet.
Ja , want je had toch de hoop dat het anders zou gaan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:50 schreef Trashcanman het volgende:
Zijn teleurstellingen nog teleurstellingen als je er eigenlijk al van uit ging dat ze gaan komen?
Vanaf morgen een paar dagen 31 graden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:47 schreef Luxuria het volgende:
Gvd het zou toch droog blijven vandaag ?!?
Ik was van plan om vanavond een rondje te gaan skaten, zul je zien dat dat nu weer niet gaat
Neee!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:50 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Vanaf morgen een paar dagen 31 graden.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:50 schreef Trashcanman het volgende:
Zijn teleurstellingen nog teleurstellingen als je er eigenlijk al van uit ging dat ze gaan komen?
Mja, dat zou het wel zijn geweest.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:34 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja , want je had toch de hoop dat het anders zou gaan.
On topic: Lui
Nee johquote:
Wahaha ik schrok al verder nog steeds goed , heerlijk bankgehangen met laptopje op tv aangesloten en ik ben aan het bedenken verder over situatie zodat ik die zelf even netjes afrond en nog een leuk nieuwtje , die diamant die ik dus voor iemand aan het tekenen ben die wil die echt als tattoo ( denk dat de tattoo artiest wel een beetje moet corrigeren want die heeft schoonheidsfoutjes maar denk wel dat ze dat doen ) maar ik vind het wel heel erg stoer.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:39 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nee joh
OT: Best goed, morgen de 3e dag in mijn keuken poetsen dan kan ie er weer een hele poos tegen
Nee joh?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:39 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nee joh
OT: Best goed, morgen de 3e dag in mijn keuken poetsen dan kan ie er weer een hele poos tegen
In den bosch, hier 27 graden morgen en daarna 24-25 graden, waar woon jij dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:05 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Nee joh?
Misschien niet waar jij woont, maar hier wel hoor. Morgen word het zeker 30 graden hier
quote:
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:32 schreef habitue het volgende:
Laatste afscheid genomen, hij lag er vredig bij. Fijn dat hij nu eindelijk rust heeft.
OT: Emotioneel en ook wel opgelucht.
Thnxquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:36 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Gecondoleerd
OT: opgelucht geen woedende berichtjes of andere rare berichten terug gekregen dus ergens opgelucht.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 05:16 schreef Mishu het volgende:
Ik ben even heel verdrietig om mijn zus.
What happened?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 09:17 schreef Royco1 het volgende:
Kwaad, ergens een beetje opgelucht, neiging om iemand het ziekenhuis in te gaan slaan.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:37 schreef Yuki het volgende:
Gecondoleerd, habitue.
OT: raar. Heb een half uur geleden m'n laatste sigaret uitgedrukt.
This is it, I quit.
quote:
Thnxquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:03 schreef Ajms het volgende:
Perfect. Goede stappen vooruit gemaakt, mooie reis naar de VS in het verschiet voor September en aan het genieten van het leven!
Bij deze; Ga iets doen jij! Als je dit leest is dat overigens een slecht teken. Dan ben je er dus nog steeds haha.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:24 schreef _Dido_ het volgende:
[..]![]()
Beetje geïrriteerd want ik kom maar niet vooruit vandaag. Blijf steeds aan Fok plakken
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:58 schreef Ajms het volgende:
[..]
Bij deze; Ga iets doen jij! Als je dit leest is dat overigens een slecht teken. Dan ben je er dus nog steeds haha.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:03 schreef Ajms het volgende:
Perfect. Goede stappen vooruit gemaakt, mooie reis naar de VS in het verschiet voor September en aan het genieten van het leven!
leuk! Doe mij van die spontane meetsquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:33 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Dat dus. Behoefte aan een dijk dichtbij
Edit: Wederom komt er wel weer een spontane afspraak uit de lucht vallen, maar nu eigenlijk te moeToch maar even afspreken
Oh neequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:39 schreef F1978 het volgende:
Voelt saai op het moment, aantal FOK!-ers slapen al![]()
First word problemsquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:39 schreef F1978 het volgende:
Voelt saai op het moment, aantal FOK!-ers slapen al![]()
Dat is alles wat je kunt doen inderdaad, gewoon verder gaan. Uiteindelijk komt alles weer goed.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:46 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hier hetzelfde.
Rauw van het huilen vannacht toch maar weer verder.
Iets spannends gebeurd tijdens t uitgaan?quote:Op zondag 25 augustus 2013 03:44 schreef formerjellybean het volgende:
Geirriteerd net proberen te slapen maar dat lukt niet zo want de hersens blijven maar draaien
Nee , meer stress en dingen die niet helemaal gaan zoals ik wil op het moment .quote:Op zondag 25 augustus 2013 03:44 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Iets spannends gebeurd tijdens t uitgaan?
Oh, klote. Hopelijk gaat t snel weer beter dan! Met mij btje zelfde verhaal atm i supposequote:Op zondag 25 augustus 2013 03:46 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee , meer stress en dingen die niet helemaal gaan zoals ik wil op het moment .
Thanks , jij hetzelfdequote:Op zondag 25 augustus 2013 03:48 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Oh, klote. Hopelijk gaat t snel weer beter dan! Met mij btje zelfde verhaal atm i suppose
Ja, soms jammer is dat het, gezelligheid hoort geen tijd te hebben tenslottequote:
Heb je geen vrienden waarmee je dingen kunt ondernemen op zaterdagavond? Aan jouw posts en topics te zien hunker je echt naar aandacht en liefde. Zit je met jezelf in de knoop?quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:20 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ja, soms jammer is dat het, gezelligheid hoort geen tijd te hebben tenslotte![]()
Heb wel behoefte aan liefde met een vrouw idd, maar heb aan vrienden weinig behoefte...heb ik van mijn grootvader, die had er ook nooit behoefte aan.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:36 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Heb je geen vrienden waarmee je dingen kunt ondernemen op zaterdagavond? Aan jouw posts en topics te zien hunker je echt naar aandacht en liefde. Zit je met jezelf in de knoop?
OT: beetje moe nog maar verder wel goed
ja maar alleen maar behoefte hebben aan een vrouw is ook niet gezondquote:Op zondag 25 augustus 2013 11:46 schreef F1978 het volgende:
[..]
Heb wel behoefte aan liefde met een vrouw idd, maar heb aan vrienden weinig behoefte...heb ik van mijn grootvader, die had er ook nooit behoefte aan.
Vrienden schept weer bepaalde verplichtingen waar ik niet op zit te wachten
Ja hangt er natuurlijk ook vanaf wat je onder behoefte verstaat, ik ben wel iemand die gewoon zijn eigen ding kan blijven doen, maar iedereen wil toch verliefd zijn op een vaste partner uiteindelijk, lijkt me niet meer dan normaal.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:58 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
ja maar alleen maar behoefte hebben aan een vrouw is ook niet gezonddan word je erg afhankelijk van haar.
OT: vrolijkwel jammer dat ik moet opruimen/schoonmaken, maar dat is echt hard nodig. M'n moeder zou not amused zijn als ze spontaan langs zou komen. Gelukkig wonen ze een 5 kwartier rijden hiervandaan en gebeurt dat niet zo snel
ja maar echt hoor. Alleen dingen samen (willen) doen met een vrouw is niet gezond. Vrienden heb je nodig om te kunnen blijven relativeren en om te voorkomen dat je in een zwart gat valt als het stuk loopt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:02 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ja hangt er natuurlijk ook vanaf wat je onder behoefte verstaat, ik ben wel iemand die gewoon zijn eigen ding kan blijven doen, maar iedereen wil toch verliefd zijn op een vaste partner uiteindelijk, lijkt me niet meer dan normaal.
Want ook al hou ik wel van lichamelijk activiteit, zou nooit een one-night stand willen doen, dat is pas afhankelijk en wanhopig als ik dat zou doen.
OT:![]()
Dit deel had je zeker niet gelezen netquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:05 schreef _Dido_ het volgende:
ik ben wel iemand die gewoon zijn eigen ding kan blijven doen
ja maar je zegt net dat je geen vriendschappen blieft. En mensen die alles in hun eentje doen en alleen met hun vrouw dingen samen, worden in het algemeen niet erg aantrekkelijk gevonden, sorry.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:09 schreef F1978 het volgende:
[..]
Dit deel had je zeker niet gelezen net![]()
Voor mij heeft vriendschap weinig hulp opgeleverd anders hoor toen mijn vorige relatie stuk liep.
Dus jouw ervaring, hoeft niet mijn ervaring te zijn.
Hangt ook af met wat voor soort iemand je samen mee bent, en of je van nature naar een wat slechtere man of vrouw toe trekt.
Jammer dan, ik ga toch echt geen vrienden nemen omdat "het aantrekkelijker is in het algemeen", ik leef volgens een manier die ik prettig vind, vind een vrouw dat niks, dat hoeft ze toch ook niet bij me te blijven, dus iedereen happy dan toch ?quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:12 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
ja maar je zegt net dat je geen vriendschappen blieft. En mensen die alles in hun eentje doen en alleen met hun vrouw dingen samen, worden in het algemeen niet erg aantrekkelijk gevonden, sorry.
Maar goed, dit is wel erg off topic. Ik ga wat nuttigs doen
LATERSquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:12 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
ja maar je zegt net dat je geen vriendschappen blieft. En mensen die alles in hun eentje doen en alleen met hun vrouw dingen samen, worden in het algemeen niet erg aantrekkelijk gevonden, sorry.
Maar goed, dit is wel erg off topic. Ik ga wat nuttigs doen
Sorry dat te horen, dat schiet idd niet erg op. Dat wordt veel thee met honing en citroen, vroeger naar bed en een paar paracetamolletjesquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:21 schreef msacras het volgende:
Nou, ik voelde me al niet fantastisch maar nu ook nog eens vet ziek geworden vannacht. Hoofdpijn, verstopte buizen, keelpijn, longpijn, hoesten, koorts, de hele mikmak... Leuke plannen van vandaag moeten cancelen, hopen dat dit gewoon een soort top is en het vanaf nu wel beter gaat want ik ben dus niet van plan om mijn laatste vakantieweek te verpesten met thuis zitten.
Ik zit al met een kopje thee en een stripje ibu op de bank, hopen dat dat een beetje helpt. Straks m'n zus maar eens naar de AH sturen voor keelpastillesquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:23 schreef F1978 het volgende:
[..]
Sorry dat te horen, dat schiet idd niet erg op. Dat wordt veel thee met honing en citroen, vroeger naar bed en een paar paracetamolletjes
hihihihhi ach jij hebt sowieso het voordeel dat zelfs als je nog half slaapt, je er toch evenzogoed mooi uitzietquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:32 schreef SEMTEX het volgende:
Ik moet nog een beetje wakker worden denk ik![]()
Vanmiddag een duurloopje doen
[ afbeelding ]
En is er ook iemand die je voeten masseert, terwijl je daar nu zit ?quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik zit al met een kopje thee en een stripje ibu op de bank, hopen dat dat een beetje helpt. Straks m'n zus maar eens naar de AH sturen voor keelpastilles
Wel enigszins herkenbaar. Vooral die verplichtingen. Ik heb wel behoefte aan vriendschappen, maar de perfecte vriendschappen zijn voor mij toch met een bepaalde onvoorwaardelijkheid. Zoals dat zo mooi gezegd wordt in het nummer 'allerbeste vriend'... "Zo zelden ik je zie, zo nauwelijks ik je spreek... hoe lang de tijd ook duurt, een jaar, een maand een week... de dag dat wij weer samen is alles als vanouds. Hoe schaars ook de momenten ze zijn altijd weer vertrouwd." Dat is helemaal mijn visie. Niet allerlei eisen stellen aan elkaar. Van: minimaal zo vaak bellen e.d. Door de verwachtingen achterwege te laten accepteer je veel meer van elkaar.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:46 schreef F1978 het volgende:
[..]
Heb wel behoefte aan liefde met een vrouw idd, maar heb aan vrienden weinig behoefte...heb ik van mijn grootvader, die had er ook nooit behoefte aan.
Vrienden schept weer bepaalde verplichtingen waar ik niet op zit te wachten
^^ blijkbaar heeft 'ie geen vrienden nodig, maar wel Fokkers om tegen te praten.quote:
IDD, schept geen verplichtingen naar elkaar, ideaal tochquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:46 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
^^ blijkbaar heeft 'ie geen vrienden nodig, maar wel Fokkers om tegen te praten.
Je moet het allemaal zelf weten natuurlijk, maar verwacht nou niet dat je hier op FOK! de ware tegenkomtquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:49 schreef F1978 het volgende:
[..]
IDD, schept geen verplichtingen naar elkaar, ideaal toch
Ik verwacht ook niet de ware hier tegen te komen, want liefde overkomt je gewoon. Van achter een computer leer je iemand echt niet kennen, kan alleen met persoonlijk contact, want zelfs via webcam bv, kan nog de realiteit heel anders in elkaar steken bij diegene...quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:07 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Je moet het allemaal zelf weten natuurlijk, maar verwacht nou niet dat je hier op FOK! de ware tegenkomtEen sociale basis hebben is toch wel een pre vaak. Je bent 35 man. Als je nog iets van je leven wilt maken zou ik niet dagenlang op een forum doorbrengen. Maar nogmaals, dat moet je zelf weten
Einde SC, wat mij betreft.
Dan kun je toch ook een dm sturen? Je mag best eens op iemand reageren, dat doet iedereen, maar je hoeft niet op íedereen te reageren.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:21 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet de ware hier tegen te komen, want liefde overkomt je gewoon. Van achter een computer leer je iemand echt niet kennen, kan alleen met persoonlijk contact, want zelfs via webcam bv, kan nog de realiteit heel anders in elkaar steken bij diegene...
Dit is ook een soort ontspanning voor mij, mensen een beetje proberen te helpen is niks mis mee toch
Oke, daar heb je wel gelijk in ja...soms stuur ik teveel dingen gewoon via het forum idd, wat ik beter via DM kan doen.... en dan is het niet vreemd dat anderen hier raar gaan opkijken iddquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:23 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Dan kun je toch ook een dm sturen? Je mag best eens op iemand reageren, dat doet iedereen, maar je hoeft niet op íedereen te reageren.
No problemquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:26 schreef F1978 het volgende:
[..]
Oke, daar heb je wel gelijk in ja...soms stuur ik teveel dingen gewoon via het forum idd, wat ik beter via DM kan doen.... en dan is het niet vreemd dat anderen hier raar gaan opkijken idden dus reacties gaan geven daarop.
Zal er beter op moeten gaan letten ja, bedankt voor je advies
I didquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:07 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Je moet het allemaal zelf weten natuurlijk, maar verwacht nou niet dat je hier op FOK! de ware tegenkomt![]()
En al heel lang gelukkig ook samen toch ?quote:
11/12 jaarquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:35 schreef F1978 het volgende:
[..]
En al heel lang gelukkig ook samen toch ?
Dat dacht ik al wel ja, want iemand met jou gezichtje zou ik als man zijnde ook wel moeite voor doen, daarbij te blijven.quote:
Ja, gelukkig ben ik alleen een gezichtje en verder niksquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:37 schreef F1978 het volgende:
[..]
Dat dacht ik al wel ja, want iemand met jou gezichtje zou ik als man zijnde ook wel moeite voor doen, daarbij te blijven.
Damn, hoe cheesy wil je het hebben.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:37 schreef F1978 het volgende:
[..]
Dat dacht ik al wel ja, want iemand met jou gezichtje zou ik als man zijnde ook wel moeite voor doen, daarbij te blijven.
Want met jou naast zijn zijde, komt hij wel goed voor de dag.
Jaja hosselaar, ga nu maar weer naar sexquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:37 schreef F1978 het volgende:
[..]
Want met jou naast zijn zijde, komt hij wel goed voor de dag.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Damn, hoe cheesy wil je het hebben.
OT: gefrustreerd
Sorry, sorry....ik ga al, ik weet al dat ik teveel dingen post en op iedereen reageer zowat, moet er echt op gaan letten..spijt mequote:Op zondag 25 augustus 2013 14:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jaja hosselaar, ga nu maar weer naar sex
OT: geïrriteerd door mijn pa, alweer achtergekomen dat hij liegt.
Wat ga je doen?quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
Enorm zenuwachtig voor m'n eerste stagedag morgen
Parkeerbeleid van een gemeente actualiseren. Dus het huidige evalueren en nieuw beleid schrijven. Heb niet eerder binnen een dergelijke professionele omgeving gewerktquote:
Spannend man.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Parkeerbeleid van een gemeente actualiseren. Dus het huidige evalueren en nieuw beleid schrijven. Heb niet eerder binnen een dergelijke professionele omgeving gewerkt
rot eens op neo-mullen, dit is geen SC weet je nog.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Parkeerbeleid van een gemeente actualiseren. Dus het huidige evalueren en nieuw beleid schrijven. Heb niet eerder binnen een dergelijke professionele omgeving gewerkt
Jij ziet het verschil niet tussen 1x uitleggen wat mn stage inhoudt en hier iedereen aanspreken wat vrouwelijk is?quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:31 schreef Kola het volgende:
[..]
rot eens op neo-mullen, dit is geen SC weet je nog.
1x.. kom op.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Jij ziet het verschil niet tussen 1x uitleggen wat mn stage inhoudt en hier iedereen aanspreken wat vrouwelijk is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziek veel hits voor een topic met slechts 300 comments.
Met reacties van anderen en ook zeker SC van jou. Dit is in 10+ topics zo.
Beetje hypocriet om er dan wat van te zeggen.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:26 schreef Kola het volgende:
[..]
1x.. kom op.Letterlijk in ieder "hoe voe je je nu?"-topic SC jij wel.
Om maar even een punt te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziek veel hits voor een topic met slechts 300 comments.
Beetje hypocriet om er dan wat van te zeggen.![]()
Je ziet het verschil niet tussen verspreid door een topic op een ander reageren en tien replies op een rij? Sommige mensen doen het erom en sommigen reageren toevallig als iemand hun iets vraagt.To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
[..]
Om maar even een punt te makenReally?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziek veel hits voor een topic met slechts 300 comments.
Beetje hypocriet om er dan wat van te zeggen.
OT: ineens overspoeld door een soort onwerkelijkheid en gemis.♥ || Baby catcher in training || ♥
[..]
Om maar even een punt te makenJe hebt terug moeten zoeken tot topics uit 2011, doe even normaal johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziek veel hits voor een topic met slechts 300 comments.
Beetje hypocriet om er dan wat van te zeggen.in 10 topics SC, verspreid over 2 jaar vind ik enorm meevallen. Maar komen vertellen dat je geen vrienden wilt, maar wel liefde zoekt en vervolgens allerlei users wanhopig aanspreekt voor wat contact vind ik storender overkomen, dan een beetje vragen hoe het gaat en er enkele posts over uitwijden.
Jammer dat je dat verschil niet ziet. Ik ga er verder niet op in, want ik heb al eerder commentaar van je gekregen, dus kennelijk mag je mij niet ofzoBovendien heb je anders weer reden tot klagen, omdat ik dan met jou een SC aan het starten ben.
Fijne avond verder
OT: Ik voel me prettig, even lekker rust aan m'n hoofd en weg van iedereen. Straks wel vroeg naar bed, zodat ik morgen fris aan m'n stage kan beginnen
Cuz I'm Mr. Brightside
SC=SCquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:31 schreef _Dido_ het volgende:
[..]![]()
Je ziet het verschil niet tussen verspreid door een topic op een ander reageren en tien replies op een rij? Sommige mensen doen het erom en sommigen reageren toevallig als iemand hun iets vraagt.
10+ sowieso, dit is pas wat ik random snel heb aangeklikt. Er zullen vast nog 60 meer zijn. Gaat verder niet om wat je doet of zegt daarin, maar gewoon om een punt te maken. Met je 1xquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Je hebt terug moeten zoeken tot topics uit 2011, doe even normaal johin 10 topics SC, verspreid over 2 jaar vind ik enorm meevallen.
dat heb ik altijdquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:44 schreef Flippiee het volgende:
Zo moe, en ik baal dat ik mij soms zo erg het buitenbeentje van de familie voel
Goh!quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:28 schreef habitue het volgende:
Was miss toch niet zo slim van gister.![]()
Moe
Dit.quote:
Wordt snel beter, je moet aan het nieuwe ritme wennen en sowieso zit er een stuk spanning bij waardoor je niet heel ontspannen in dat ritme al zit.quote:
geen leuke dingen gedaan?quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:21 schreef Vault-Boy het volgende:
Pffff ben echt blij als ik weer kan werken.
Verveel me de tering man de laatste weken![]()
Met mooi weer lekker buiten gezeten, maar heb verder niet echt een spannend leven hoorquote:Op maandag 26 augustus 2013 15:52 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
geen leuke dingen gedaan?
Ik knal bijna uit elkaar van opwinding hierIk kan ook nooit neutraal reageren hè
nog een uurtje, dan naar huus
2 maanden?quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:06 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Met mooi weer lekker buiten gezeten, maar heb verder niet echt een spannend leven hoor![]()
Daarom ben ik echt blij als ik weer wat kan werken. Heel je ritme is ook meteen weer naar de klote als je 2 maanden verplicht vrij ben
Haha zo zou iedereen reageren idd, maar bij mij is het helaas toch ietsje anders.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:27 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
2 maanden?zonde dat je niets gepland had!
Ritme zal wel moeten komen want de komende 5 maanden zal het zo vroeg moeten gaanquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:00 schreef Mishu het volgende:
[..]
Wordt snel beter, je moet aan het nieuwe ritme wennen en sowieso zit er een stuk spanning bij waardoor je niet heel ontspannen in dat ritme al zit.
Thanksquote:Op maandag 26 augustus 2013 09:53 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Beetje laat misschien maar succes vandaag
Is het vandaag weer beter?quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:23 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Van een gelukte afleidings manoevre (wat een heftige/intense film) terug naar 'mezelf-modus' = mpff
![]()
.
/
/
gaat hem niet meer worden vandaag ben ik bang
. En wat is het al weer vroeg donker buiten
Mwoa.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:34 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Is het vandaag weer beter?
OT: prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2013 10:39:26 ]
Hier ook, heerlijk, die jankbuien achter de computer, maar voor mij vanwege eenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:39 schreef msacras het volgende:
Extreem kut. Lekker janken achter de computer...
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:44 schreef eleusis het volgende:
Matig, extreem kut geslapen, toen maar gerukt en nu een beetje een ruwe penis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |