ik ben 29 het was een grapjequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik vraag me dan altijd af wat mensen bezielt om iets als bovenstaande te posten. Maar misschien mis ik de humor of iets, ik ben natuurlijk ook de jongste niet meer.
Meer on topic: Warm en draaierig.
Ik vraag me nog altijd af van wie het een kloontje isquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik vraag me dan altijd af wat mensen bezielt om iets als bovenstaande te posten. Maar misschien mis ik de humor of iets, ik ben natuurlijk ook de jongste niet meer.
Zij was maar een kloonquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:03 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vraag me nog altijd af van wie het een kloontje is
Dat was de ondertitel van een van mijn kloontjes; BenCramer...quote:
hahaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:05 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat was de ondertitel van een van mijn kloontjes; BenCramer...
En toch nog steeds geil?quote:
Klote gevoel. Je vertrouwt iemand en dan wordt daar misbruik van gemaakt. Tfoe.quote:
Thanks.. nu maar wachten op een reactie op mn vrachtlading aan whatsapp berichten. Wordt nog een hoop nare uurtjes in spanning zitten..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 03:13 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Klote gevoel. Je vertrouwt iemand en dan wordt daar misbruik van gemaakt. Tfoe.
Ot: Blij dat ik binnekort weer met school ga beginnen ook al is het besef er dat het ff wennen zal zijn.
Eet dan eerst wat kleins, anders kom je toch niet in slaapquote:Op woensdag 21 augustus 2013 03:47 schreef Amarantha het volgende:
Hongerig en moe.
Ik ga maar eens slapen
kun je dat morgenochtend niet nog bedenken?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:11 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Twijfel over wat met ik morgen met een bepaalde afspraak aan moet.
Samequote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:11 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Twijfel over wat met ik morgen met een bepaalde afspraak aan moet.
Nee, diegene komt van vrij ver en zou gaan om de hele/groot deel van de dagquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:19 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
kun je dat morgenochtend niet nog bedenken?
OT: geamuseerd door iets op het werk
ik zie ook wel eens ergens tegenop maar als ik dan toch afspreek is het toch leuk. Zou dat hier it ook zo kunnen zijn?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:37 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Nee, diegene komt van vrij ver en zou gaan om de hele/groot deel van de dagDenk dat ik het wel weet, maar wil er gewoon niet aan omdat het zo dubbel is
![]()
Uhm. Nee. Elke keer geef ik het weer een kans met een redelijke kater achteraf vanwege te hoge verwachtingen van mijn kant en teveel inzet van mijn energie. Elke keer twijfel ik weer en laat ik het doorgaan. Nu maar eens besloten om het af te blazen, zie diegene toch in ander verband al over een week. Bovendien is nee zeggen voor mij ook al een leuke les.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:02 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
ik zie ook wel eens ergens tegenop maar als ik dan toch afspreek is het toch leuk. Zou dat hier it ook zo kunnen zijn?
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:31 schreef bijdehand het volgende:
Jeuhhhhh bachelor gehaald, mag maandag dus beginnen aan mijn master
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:31 schreef bijdehand het volgende:
Volgens mij bedoel jij iets andersquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Same
En nee, dat kan ik niet morgenochtend vroeg bedenken, want om 6:00 uur werkt het daarboven niet denderend
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:37 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel jij iets anders
Ik las het eerst ook zo hoorquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lompheidblijkbaar doet m'n hoofd het overdag ook niet goed
OT: te wakker... Over 5,5 uur gaat m'n wekker voor een héél belangrijke afspraak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |