Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chillen muziekmixje bij de eigen Stu:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Kon da knopje niet vinden.quote:
Al dat dm geweld met snowie kreeg mij eronder...quote:
gewoon roken?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee, per ongeluk een keer een avondje van moeten roken.
Awesomequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:06 schreef Amarantha het volgende:
Yeah volgende week krijg ik bericht voor een intakegesprek op school(Heb ze net even gebeld hihi)
Welke studie?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:06 schreef Amarantha het volgende:
Yeah volgende week krijg ik bericht voor een intakegesprek op school(Heb ze net even gebeld hihi)
Roken en blowen. Iemand had mijn shag in de kroeg kwijtgemaakt en zo'n wortelkauwende hippie had alleen die american spirit nog.quote:
Unseline_quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hebt zeker wel meer moeite met bepaalde 'knopjes' vinden?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Roken en blowen. Iemand had mijn shag in de kroeg kwijtgemaakt en zo'n wortelkauwende hippie had alleen die american spirit nog.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alleen als ze verstopt zitten onder een yeti van haar. Maar dan is de queeste ook gauw afgelopen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Herkenbaarquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:11 schreef Snowbells het volgende:
Ik stuur een mailtje met m'n naam die gewoon in mijn mailadres staat. Krijgt diegene het toch nog voor elkaar mijn naam verkeerd te spellen
Daar heb ik zo'n hekel aan. Van die grapjassen die je naam gaan verbasteren.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Herkenbaar
op intakegesprek voor vorige stage werd ik tot 2x toe Jasper genoemd
Je hebt mail in 3....2......1....quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:11 schreef Snowbells het volgende:
Ik stuur een mailtje met m'n naam die gewoon in mijn mailadres staat. Krijgt diegene het toch nog voor elkaar mijn naam verkeerd te spellen
Sorry, ik was een tijdje met vakantie.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Sorry, ik was een tijdje met vakantie.
Jezusquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Herkenbaar
op intakegesprek voor vorige stage werd ik tot 2x toe Jasper genoemd
Ja wat nou, sommige mannen hebben daar echt moeite mee hoor.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja wat nou, sommige mannen hebben daar echt moeite mee hoor.
Lekker net naast je clit gaan vingeren.
Whehe.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
wat is er gebeurd met die kitten danquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:19 schreef Snowbells het volgende:
Ik ga denk ik volgend jaar kijken naar een ouder katje. (nooit meer een kitten).
Ik heb vrij goed contact met zo'n vrouw met zo'n cattery.. dus ik zou zo een ~3 jarig brits korthaartje kunnen adopteren.Maar eerst maar even rust en niks.
Wat? Wat heb ik daarmee te maken?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Anders neem je een fatsoenlijke vent in plaats van zo'n 16-jarig broekie uit de kinderdisco te trekken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
wtf.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Anders neem je een fatsoenlijke vent in plaats van zo'n 16-jarig broekie uit de kinderdisco te trekken.
Ze bestaan toch als ik Vas moet geloven. Wat het verder met jou te maken heeft weet ik ook niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
wtf.
Ik heb daar nooit moeite mee gehad hoor
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Anders neem je een fatsoenlijke vent in plaats van zo'n 16-jarig broekie uit de kinderdisco te trekken.
uns loopt hard op vas te hittenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ze bestaan toch als ik Vas moet geloven. Wat het verder met jou te maken heeft weet ik ook niet.
Ik hoop toch zo hard dat bovenstaande niet op jou sloeg.quote:
Nah, ik snap er alleen geen bal meer van.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:28 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
uns loopt hard op vas te hitten
oh.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nah, ik snap er alleen geen bal meer van.
Ik zit gewoon muziek te maken op Fruity Loops en opeens zie ik: "Unseline_"
Vas blijft angstvallig stil, dus het zou best kunnen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik hoop toch zo hard dat bovenstaande niet op jou sloeg.
Kekke bekleding ouwe.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik wat uitspookte bij een jongen sloeg volgens mij ook nergens opquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Wat moet ik daar nou mee man, enkel 20+ voor mij. En je gaat me niet vertellen dat je niet ooit een meid hebt gehad die er niks van bakte?
![]()
wauw, nu lijkt het wel heel erg alsof ik er nooit iets van bak.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Wat moet ik daar nou mee man, enkel 20+ voor mij. En je gaat me niet vertellen dat je niet ooit een meid hebt gehad die er niks van bakte?
![]()
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
wauw, nu lijkt het wel heel erg alsof ik er nooit iets van bak.
Want jij bent de enige waar ik seks mee heb gehad?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
wauw, nu lijkt het wel heel erg alsof ik er nooit iets van bak.
Nee, door het verloop van de converstatiequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Want jij bent de enige waar ik seks mee heb gehad?
+ die 28 anderen natuurlijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Want jij bent de enige waar ik seks mee heb gehad?
Komt omdat jij je erin mengt hoorquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, door het verloop van de converstatie
en het gebrek aan ontkenningquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Komt omdat jij je erin mengt hoor
Waarom moet ik dingen gaan ontkennen als jij je erin mengt en zelf laat lijken alsof ik het over jou heb?quote:
pfffquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom moet ik dingen gaan ontkennen als jij je erin mengt en zelf laat lijken alsof ik het over jou heb?
Oh zeker wel. Meid pakt mijn pik vast en jast echt keihard dr hand naar beneden. Toen even subtiel laten weten dat ik niet besneden ben en daar ook nog geen plannen toe had. Doet nog pijn als ik er aan denk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:34 schreef Vaseline_ het volgende:
![]()
Ik ook.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:45 schreef Sardu het volgende:
Oh en een keer te fanatiek mijn toompje gescheurd waardoor alles onder het bloed zat.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik wat uitspookte bij een jongen sloeg volgens mij ook nergens op
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:47 schreef Murdera het volgende:
Ik ben zelfs een keer soort van in mijn gezicht gebeten.Dat wijf kon echt niet zoenen.
Ik ook een keer een wijf die d'r tanden tegen mijn tanden aan jaste, godv..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:47 schreef Murdera het volgende:
Ik ben zelfs een keer soort van in mijn gezicht gebeten.Dat wijf kon echt niet zoenen.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh zeker wel. Meid pakt mijn pik vast en jast echt keihard dr hand naar beneden. Toen even subtiel laten weten dat ik niet besneden ben en daar ook nog geen plannen toe had. Doet nog pijn als ik er aan denk.![]()
Oh en een keer te fanatiek mijn toompje gescheurd waardoor alles onder het bloed zat.
Ook ooit gehad.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ook een keer een wijf die d'r tanden tegen mijn tanden aan jaste, godv..
I know that feel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh zeker wel. Meid pakt mijn pik vast en jast echt keihard dr hand naar beneden. Toen even subtiel laten weten dat ik niet besneden ben en daar ook nog geen plannen toe had. Doet nog pijn als ik er aan denk.![]()
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:52 schreef Murdera het volgende:
Ook maar 1 vrouw getroffen die wel echt goed kon fappen trouwens.
Sowieso kun je dat zelf veel beter. Daarom mogen ze wel wat anders doen dan dat.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:52 schreef Murdera het volgende:
Ook maar 1 vrouw getroffen die wel echt goed kon fappen trouwens.
nouja, is best een kunst blijkbaar.quote:
Zou bijna dezelfde kunnen zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
I know that feel.![]()
Was ook echt zo'n domme snol.
Ik heb der gewoon keihard in der kut terug getrapt. ''WEET JE OOK EENS HOE DAT VOELT GOFFETOMME''quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zou bijna dezelfde kunnen zijn.![]()
Ben uiteindelijk uit het raam van haar slaapkamer gevlucht toen ze lag te slapen.
niks mis meequote:
Waarom niet door de deur?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zou bijna dezelfde kunnen zijn.![]()
Ben uiteindelijk uit het raam van haar slaapkamer gevlucht toen ze lag te slapen.
maar hoe danquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:56 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat komt mij helaas ook bekend voor
Wel uberhaupt aangeraakt door een?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
Nog nooit gebeten door een chick
bijtenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
Geen idee vraag het hemquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
maar hoe dan![]()
naast wat helikoptertjes/wasmachines, vieze smaken of wang likken () heb ik niet zoiets gehad
Slaapkamerraam was open en kwam meteen voor het huis uit. Via de deur moest ik eerst het hele huis door en wou daar wel zo snel mogelijk weg.quote:
Dit ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dan was het niet zo'n spannend verhaal
ik ben ook wel op goede manieren gebeten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ghehehequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Slaapkamerraam was open en kwam meteen voor het huis uit. Via de deur moest ik eerst het hele huis door en wou daar wel zo snel mogelijk weg.
Ik had een keer een chick die niet alleen lippen maar ook tanden gebruikte op een leuk plekje alleen dat vond ik toch net te gevoeligquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik ben ook wel op goede manieren gebeten.
gvd hamerquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
oh wacht mijn zusje heeft me welleens in mijn arm gebeten omdat ik haar aan het pesten was.
maar die is geen chick dus dat telt niet
TS zijn vriendin is waarschijnlijk door een neger geneuktquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:03 schreef krullenbolletje het volgende:
R&P / Ik walg van zwarte mensen
![]()
![]()
Daar kan ik ook wel een boek mee vullen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ghehehe. En andersom ook weleens slecht gepresteerd door bepaalde middelen oid waardoor je motoriek naar de klote was?
Drugsquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Daar kan ik ook wel een boek mee vullen.![]()
De nodige elleboogjes tijdens het sexen. Verkeerde gat![]()
Een keer als goed idee met chocolade shit lopen prutsen in bed, resultaat was overal chocolade in de lakens en toen we er eens goed naar keken leek het op kak en zijn we maar gaan douchen en bed verschonen.
Door het bed gezakt.
Ex had een piercing boven haar venusheuvel en daar ben ik tijdens het beffen met mijn neus aan blijven hangen, wat de sfeer ook niet ten goede kwam.
Etc. Etc.
Verkeerde gatquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Een keer als goed idee met chocolade shit lopen prutsen in bed, resultaat was overal chocolade in de lakens en toen we er eens goed naar keken leek het op kak en zijn we maar gaan douchen en bed verschonen.
Door het bed gezakt.
Ex had een piercing boven haar venusheuvel en daar ben ik tijdens het beffen met mijn neus aan blijven hangen, wat de sfeer ook niet ten goede kwam.
Etc. Etc.
Visual, moest hardop lachenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Door het bed gezakt.
Etc. Etc.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Door het bed gezakt.
Etc. Etc.
nee rik auw auw auw auw auwquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Herkenbare dingen. Vooral verkeerde gat, auwie man
Was de sex toen ook gelijk afgelopen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Herkenbare dingen. Vooral verkeerde gat, auwie man
Nee maar ik lag wel even een paar min te jankenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Was de sex toen ook gelijk afgelopen?
je hebt het er nog maanden over gehadquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maar ik lag wel even een paar min te janken. En daarna ook nog
Lul.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
je hebt het er nog maanden over gehad
Autsjquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zwaar trauma dus.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zeker, ik ben dan ook al jaren gelukkig getrouwd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:10 schreef hamerhaaitje het volgende:
seks heb je pas na het huwelijk stelletje zondaars
Maar soms kunnen we er ook niks aan doen en glipt ie er vanzelf langs.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Met je rechterhand?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:12 schreef Sardu het volgende:
Zeker, ik ben dan ook al jaren gelukkig getrouwd.
was er niet in, er tegenaan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:11 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Gewoon iets in zijn gat douwen als wraak
dit!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:12 schreef Sardu het volgende:
Maar soms kunnen we er ook niks aan doen en glipt ie er vanzelf langs.
Wat nou gedeelde fout, stoot jij of stoot ik?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
niet geheel mijn fout hegedeelde fout.
Was wel echt ernstig. ook niet zachtjes
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:11 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Gewoon iets in zijn gat douwen als wraak
NEE HET WAS MIJN FOUT HET SPIJT MEquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat nou gedeelde fout, stoot jij of stoot ik?
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Je brengt me op ideeën
For sure. Meteen vast laten leggen toen het mocht en losgaan op alles wat ademt.quote:
iedereen stoot, want die beat is zo dikquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat een inzichtquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
For sure. Meteen vast laten leggen toen het mocht en losgaan op alles wat ademt.
Geen all you can eat?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:13 schreef Snowbells het volgende:
Maar eens een pizza in de oven gooien
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
Dealers![]()
Mensen die vrienden zijn van iemands broer en je het goedkoop verkopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slim. Wou dat ik dat kon.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Doe ik morgen al op m'n moeder haar kosten
dit las ik.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Doe ik morgen al. op m'n moeders haar kotsen
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Je brengt me op ideeën
fatty ben je ookquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Doe ik morgen al op m'n moeder haar kosten
Ga daar niet posten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:20 schreef Murdera het volgende:
SEX / Slechtste/meest bijzondere/pijnlijkste ervaringen?
leuk topic.
Oke breng die shit.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:15 schreef Murdera het volgende:
[..]chickie die goede pep heeft.
Via een vriendin van me, ik dacht fuck it, gewoon toevoegen. "heeeey mur!"
Ik geil op bochels.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:24 schreef Snowbells het volgende:
Voetfetisjisten
Sowieso, een fetisj hebben
Geile polsen zijn helemaal de shit.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:24 schreef Snowbells het volgende:
Voetfetisjisten
Sowieso, een fetisj hebben
oldscool?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:27 schreef Typisch het volgende:
Ik heb inspiratie nodig. Noem eens bazen (oldskool) Disney animatie films. Laatst Monsters Inc gekeken, nu willen we moar.
watquote:
Childs playquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat
Gewoon van vroegah toen je een jaartje of 10 was ofzo.Geen idee hoe oud je bent tho.
monsters inc is niet oldscool toch?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat
Gewoon van vroegah toen je een jaartje of 10 was ofzo.
gvd laat maarquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
monsters inc is niet oldscool toch?
Pixar Animation Studios [us]quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat
Gewoon van vroegah toen je een jaartje of 10 was ofzo.Geen idee hoe oud je bent tho.
Kut, laatst nog een animatiefilm gezien met een goede volwassen ondertoon. Ben alleen de naam kwijt. Ik zal een poging doen anders fritz the cat kijken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:27 schreef Typisch het volgende:
Ik heb inspiratie nodig. Noem eens bazen (oldskool) Disney animatie films. Laatst Monsters Inc gekeken, nu willen we moar.
Vanquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mobiel is uitgevallen net toen ik een foto wilde maken
Chimpansees ofzo. Vrij nieuwe (natuur) disney film. Erg leuk met een jointje ofzoquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:27 schreef Typisch het volgende:
TL DRquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:02 schreef Sardu het volgende:
R&P / Strings, zwervers en een gouden spuitbus
Ook wel een topper deze TS.![]()
Nu weer aandachtshoeren bij snowie.![]()
haha watquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Chimpansees ofzo. Vrij nieuwe (natuur) disney film. Erg leuk met een jointje ofzoVond ik
Uns heeft concurrentiequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
TL DR
Snowie aan het hosselen ja?
Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:05 schreef Vaseline_ het volgende:
Tering ik lees nu dat een festivalganger van Lowlands overleden isVrijdag onwel geworden en zaterdag overleden in het ziekenhuis.
x alcohol, oververhitting en drukte.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:05 schreef Vaseline_ het volgende:
Tering ik lees nu dat een festivalganger van Lowlands overleden isVrijdag onwel geworden en zaterdag overleden in het ziekenhuis.
Mag niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
TL DR
Snowie aan het hosselen ja?
Zou best kunnen, ik moest ook vrijdag de Alpha uitgesleept worden omdat ik weer hetzelfde had wat er toen in de douche gebeurde, dat halve flauwvallen en toen was het lang niet zo druk als ik in andere tenten heb meegemaaktquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
x alcohol, oververhitting en drukte.
Was die bravo zo ernstig?
LWL / Bezoeker overleden op LL2013
damn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zou best kunnen, ik moest ook vrijdag de Alpha uitgesleept worden omdat ik weer hetzelfde had wat er toen in de douche gebeurde, dat halve flauwvallen en toen was het lang niet zo druk als ik in andere tenten heb meegemaakt
Dunno. Eerst maar eens naar de all you can eat.quote:
Heb je ze niet met de bodem naar boven liggen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:09 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb een pizza van de jumbo en dr oetker. Ze zijn precies hetzelfde.
Moest lachen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dunno. Eerst maar eens naar de all you can eat.
[..]
Heb je ze niet met de bodem naar boven liggen?
Weet ik nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
damn.Waardoor dan?
Ik ben hard gegaan met 42 graden in een drukke tent, maar ik heb eigenlijk niemand tegen de vlakte zien gaan.
Maar goed, iedereen liep wel met flesjes water enzo.
hahaha teringquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:11 schreef Sardu het volgende:
Zulke vage figuren op insta, ik werd laatst gevolgd door een Iraans jongetje van een jaar of 12 die alleen maar foto's had van zichzelf met wapens in een of andere woestijnquote:
verder wel goed gedronken en gegeten?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet ik nietEerst was het nog best wel rustig enzo maar toen begon de tent vol te lopen en ik stond helemaal niet klem ofzoiets maar ineens ging m'n hoofd zo van bam, blackout
toen wel even flesje water gekregen van een van de beveiligers en ging het na 15 min weer goed
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dunno. Eerst maar eens naar de all you can eat.
[..]
Hey, ik ken veel stoners en niks is onmogelijk met die gekken.quote:
Ja had m'n flesje water niet bij me ofzo maar ik had 'pas' een kwartiertje niks gedronkenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
verder wel goed gedronken en gegeten?
Ik had wel dag 4 en dag 5 dat ik sochtends een paar keer bijna plat ging, maar dat was omdat ik al die dagen amper had kunnen eten.
bizar wel. Maar goed toen in de douche had je ook gewoon goed gegeten en gedronken en geslapen en alles toch.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja had m'n flesje water niet bij me ofzo maar ik had 'pas' een kwartiertje niks gedronken.
Niet toevallig iets met je suiker niet helemaal lekker? Klinkt bekend namelijk en die maat moest altijd dropjes eten en wat drinken alvorens hij weer bier mocht drinken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja had m'n flesje water niet bij me ofzo maar ik had 'pas' een kwartiertje niks gedronken.
of ijzertekort. Dat had mijn moeder. Die werd een keer wakker in een plas met bloed.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niet toevallig iets met je suiker niet helemaal lekker? Klinkt bekend namelijk en die maat moest altijd dropjes eten en wat drinken alvorens hij weer bier mocht drinken.
Kan best maar het gebeurt me niet vaak, maar als het gebeurt dan is het ook wel goed raakquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niet toevallig iets met je suiker niet helemaal lekker? Klinkt bekend namelijk en die maat moest altijd dropjes eten en wat drinken alvorens hij weer bier mocht drinken.
Het klinkt bekend. Ben zelf ook al 2x nokkie gegaan terwijl ik stond te pissen en 1x bij het zetten van een piercing.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan best maar het gebeurt me niet vaak, maar als het gebeurt dan is het ook wel goed raak
Haha homoooooquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:23 schreef ohnikuahet volgende:
Wist niet wat ik zag toen ik uurtje of 5 in de middag en stelletje bij Miles Kane nota bene hun vingers zag dopen in een enveloppe MDMA
Ik ga nooit echt for real nokkie, ik kan in ieder geval niet meer staan en zie alles wit en m'n hele lichaam trilt en hoor keihard gesuis alsof ik net aan een ballon heb lopen lurken ofzoquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Het klinkt bekend. Ben zelf ook al 2x nokkie gegaan terwijl ik stond te pissen en 1x bij het zetten van een piercing.![]()
Wel trippy shit als je weer bijkomt.![]()
Klinkt bekend. Met je veel te dikke vinger in zo'n klein zakje om er van die dikke korrels bittere shit uit te vissen en de rest van de dag met een fles water rond te lopen.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha homoooooMja weinig eten, biertjes adten en dan een tongpiercing zetten was geen goed idee. Moest ik naar het ziekenhuis voor hechtingen in mijn hoofd, vraagt die gek of ik mijn tong wil uitsteken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hecht die shit op mijn hoofd man, idioot.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Dit heb ook een tijdje gehad. Toen had ik dat 3 of 4 keer per jaar, gewoon random eigenlijk. Onder de douche of bij een beetje pijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ga nooit echt for real nokkie, ik kan in ieder geval niet meer staan en zie alles wit en m'n hele lichaam trilt en hoor keihard gesuis alsof ik net aan een ballon heb lopen lurken ofzo
Die dove tong. Zodra ik dat ervaar moet ik vaak even zitten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ga nooit echt for real nokkie, ik kan in ieder geval niet meer staan en zie alles wit en m'n hele lichaam trilt en hoor keihard gesuis alsof ik net aan een ballon heb lopen lurken ofzo
Nucleaire pizza'squote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
hahaha tering
Dit heb ik serieus wel eens gehad.Heel mijn oven smerig.
Dove tong? Wattequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die dove tong. Zodra ik dat ervaar moet ik vaak even zitten.
Idd ja, gewoon heel randomquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit heb ook een tijdje gehad. Toen had ik dat 3 of 4 keer per jaar, gewoon random eigenlijk. Onder de douche of bij een beetje pijn.
Geen idee, dat komt altijd opzetten vlak voordat ik (bijna)nokkie ga. Eerst een beetje vibraties in je zicht met vage visuals en als ik dan een vaag gevoel in mijn tong krijg dan is het tijd om even te chillen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dove tong? Watte
[..]
Idd ja, gewoon heel random.
verdoofde?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Geen idee, dat komt altijd opzetten vlak voordat ik (bijna)nokkie ga. Eerst een beetje vibraties in je zicht met vage visuals en als ik dan een vaag gevoel in mijn tong krijg dan is het tijd om even te chillen.
Vaak in combinatie met veul drank though, daarna gaat het wel en drinken we vrolijk verder
Oh dat heb ik niet, apartquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Geen idee, dat komt altijd opzetten vlak voordat ik (bijna)nokkie ga. Eerst een beetje vibraties in je zicht met vage visuals en als ik dan een vaag gevoel in mijn tong krijg dan is het tijd om even te chillen.
Vaak in combinatie met veul drank though, daarna gaat het wel en drinken we vrolijk verder
Wat een mooie blonde lokkenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is het er niet mee eens dat je dit doet.
Neequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:50 schreef Sardu het volgende:
Nu je het toch over films hebt.. iemand deze gezien?
http://m.imdb.com/title/tt0337692/
Benieuwd of het echt een chick is?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:50 schreef Onorgineel het volgende:
Volgende week afgesproken bij een chicka ben benieuwd![]()
Zwaardvechtenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:52 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
maakt niet uit, vrouwen met piemels
Dat is dan balen voor hem, aangezien downloaden gewoon magquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is het er niet mee eens dat je dit doet.
Tokkiequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:59 schreef Murdera het volgende:
Zonnetje. Tijd om die parkje te checken en bierie klappen
Ik doel meer op dat hij een biertje gaat drinken in het parkquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Terwijl het een allochtoon was die de park checkte
Niets mis mee. Behalve als het halve liters Schultenbrau of vergelijkbare paupermerken zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik doel meer op dat hij een biertje gaat drinken in het park
Het gekke oosten is te koud voor bier in het park.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:59 schreef Murdera het volgende:
Zonnetje. Tijd om die parkje te checken en bierie klappen
Geen idee en geen ideequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hoe oud is die kerel nou eigenlijk en leeft ie nog?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Geen idee en geen idee
Ik heb wel zijn fobo voor je: Fotoboek van DopeBoy
quote:Hey Fok!Kers...Dit is de enige echte foto van Dopeboy (jajaja na al die tijd!). Ik zal af en toe wel ff een andere foto erop zetten als ik zin heb. Iedereen mag naar mij emailen of een berichtje plaatsen, no problem. En als je een lieve meid bent, mag je zeker ff emailen!
Peace,
Dopeboy
En hoe is het met baas Onurquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hoe oud is die kerel nou eigenlijk en leeft ie nog?
Oh bedankt ben ik een tokkie?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
dat zie ik alleen tokkies en zwervers doen
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die reeks
ONZ / Baas fotosoep #9
Veel plezier grquote:
Tering, voor dat geld had ik mijn rijbewijs, inclusief theorie.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:25 schreef Snowbells het volgende:
25 rijlessen inclusief praktijk examen
1185.00 EUR
En dan ook nog een auto ergens fixen, gvd dit is te duurquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tering, voor dat geld had ik mijn rijbewijs, inclusief theorie.
Ik ben daar echt totaal niet mee bezig, ik word waarschijnlijk zo iemand die op zijn 26ste een keer er aan gaat beginnen maar /carequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:25 schreef Snowbells het volgende:
1185.00 EUR
Ik ook, maar dat waren dan ook maar 21 lessenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tering, voor dat geld had ik mijn rijbewijs, inclusief theorie.
Daar heb ik mijn baas voor. Maar een beginnersauto hoeft niet veel te kosten hoor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
En dan ook nog een auto ergens fixen, gvd dit is te duur
Je kans op werk gaat aanzienlijk omhoog met een auto rijbewijsquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:28 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ben daar echt totaal niet mee bezig, ik word waarschijnlijk zo iemand die op zijn 26ste een keer er aan gaat beginnen maar /care
genietenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik doel meer op dat hij een biertje gaat drinken in het park
Tja dat zoek ik na mijn studie wel uitquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je kans op werk gaat aanzienlijk omhoog met een auto rijbewijs
Ik zou echt geen leaseslet willen, ben veel te veel een petrol head daarvoorquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn baas voor. Maar een beginnersauto hoeft niet veel te kosten hoor.
Dat ben ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:30 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik zou echt geen leaseslet willen, ben veel te veel een petrol head daarvoor
Dit was ik een aantal jaar geleden ook ongeveer kwijt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:25 schreef Snowbells het volgende:
1185.00 EUR
Ik ook eigenlijk niet maar mijn autos overlijden altijd met mij erin dus heb er al een aantal jaar geen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:30 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik zou echt geen leaseslet willen, ben veel te veel een petrol head daarvoor
Ik wil dan zo'n belastingsvrije auto of een kiaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dit was ik een aantal jaar geleden ook ongeveer kwijt.
Gelukkig een aardige baas die de helft heeft meebetaald.
Persoonlijk zou ik nooit voor kia kiezen. Sowieso ben ik gek van japanse autos (nee niet de hybrid) dus zal het al snel een toyota, mitsubishi of mazda worden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik wil dan zo'n belastingsvrije auto of een kia7 jaar garantie
Beetje touren in m'n waggie naar chille mensen
Japannersquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik nooit voor kia kiezen. Sowieso ben ik gek van japanse autos (nee niet de hybrid) dus zal het al snel een toyota, mitsubishi of mazda worden.
Belastingvrij is volgend jaar ook afgelopen (terecht ook), of je moet een oldtimer van 40 jaar willen:Dquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik wil dan zo'n belastingsvrije auto of een kia7 jaar garantie
Beetje touren in m'n waggie naar chille mensen
Meh, ik vind Japanners zo'n gebrek aan design hebben.. Net als Duitsers.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik nooit voor kia kiezen. Sowieso ben ik gek van japanse autos (nee niet de hybrid) dus zal het al snel een toyota, mitsubishi of mazda worden.
Whut? Dat van die duitse autos kan ik inkomen maar japanners gebrek aan design? Wel eens langs een rx-7 gelopen of bovengenoemde supra? Ik vind de lijnen in die autos echt prachtig.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:48 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Meh, ik vind Japanners zo'n gebrek aan design hebben.. Net als Duitsers.
Kwalitatief wel goede auto's
Ze missen imo altijd uitstraling. Moet de eerste Jap nog tegen komen die ik nakijk als 'ie voorbij komt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whut? Dat van die duitse autos kan ik inkomen maar japanners gebrek aan design? Wel eens langs een rx-7 gelopen of bovengenoemde supra? Ik vind de lijnen in die autos echt prachtig.
Ik ben het niet met je eens.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:53 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ze missen imo altijd uitstraling. Moet de eerste Jap nog tegen komen die ik nakijk als 'ie voorbij komt.
Die Supra bijvoorbeeld, koplampen passen er niet bij en zijn duf, spoiler slaat nergens op, gaten in de motorkap passen er niet lekker bij, sideskirts passen er niet bij.. Het is meer een bij elkaar geraapt zooitje zeg maar. Cohesie, dat mis ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |