Jezusquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Herkenbaar
op intakegesprek voor vorige stage werd ik tot 2x toe Jasper genoemd
Ja wat nou, sommige mannen hebben daar echt moeite mee hoor.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja wat nou, sommige mannen hebben daar echt moeite mee hoor.
Lekker net naast je clit gaan vingeren.
Whehe.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
wat is er gebeurd met die kitten danquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:19 schreef Snowbells het volgende:
Ik ga denk ik volgend jaar kijken naar een ouder katje. (nooit meer een kitten).
Ik heb vrij goed contact met zo'n vrouw met zo'n cattery.. dus ik zou zo een ~3 jarig brits korthaartje kunnen adopteren.Maar eerst maar even rust en niks.
Wat? Wat heb ik daarmee te maken?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Anders neem je een fatsoenlijke vent in plaats van zo'n 16-jarig broekie uit de kinderdisco te trekken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
wtf.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Anders neem je een fatsoenlijke vent in plaats van zo'n 16-jarig broekie uit de kinderdisco te trekken.
Ze bestaan toch als ik Vas moet geloven. Wat het verder met jou te maken heeft weet ik ook niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
wtf.
Ik heb daar nooit moeite mee gehad hoor
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Anders neem je een fatsoenlijke vent in plaats van zo'n 16-jarig broekie uit de kinderdisco te trekken.
uns loopt hard op vas te hittenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ze bestaan toch als ik Vas moet geloven. Wat het verder met jou te maken heeft weet ik ook niet.
Ik hoop toch zo hard dat bovenstaande niet op jou sloeg.quote:
Nah, ik snap er alleen geen bal meer van.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:28 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
uns loopt hard op vas te hitten
oh.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nah, ik snap er alleen geen bal meer van.
Ik zit gewoon muziek te maken op Fruity Loops en opeens zie ik: "Unseline_"
Vas blijft angstvallig stil, dus het zou best kunnen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik hoop toch zo hard dat bovenstaande niet op jou sloeg.
Kekke bekleding ouwe.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik wat uitspookte bij een jongen sloeg volgens mij ook nergens opquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Wat moet ik daar nou mee man, enkel 20+ voor mij. En je gaat me niet vertellen dat je niet ooit een meid hebt gehad die er niks van bakte?
![]()
wauw, nu lijkt het wel heel erg alsof ik er nooit iets van bak.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Wat moet ik daar nou mee man, enkel 20+ voor mij. En je gaat me niet vertellen dat je niet ooit een meid hebt gehad die er niks van bakte?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |