Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chillen muziekmixje bij de eigen Stu:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Kon da knopje niet vinden.quote:
Al dat dm geweld met snowie kreeg mij eronder...quote:
gewoon roken?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee, per ongeluk een keer een avondje van moeten roken.
Awesomequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:06 schreef Amarantha het volgende:
Yeah volgende week krijg ik bericht voor een intakegesprek op school(Heb ze net even gebeld hihi)
Welke studie?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:06 schreef Amarantha het volgende:
Yeah volgende week krijg ik bericht voor een intakegesprek op school(Heb ze net even gebeld hihi)
Roken en blowen. Iemand had mijn shag in de kroeg kwijtgemaakt en zo'n wortelkauwende hippie had alleen die american spirit nog.quote:
Unseline_quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hebt zeker wel meer moeite met bepaalde 'knopjes' vinden?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Roken en blowen. Iemand had mijn shag in de kroeg kwijtgemaakt en zo'n wortelkauwende hippie had alleen die american spirit nog.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alleen als ze verstopt zitten onder een yeti van haar. Maar dan is de queeste ook gauw afgelopen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Herkenbaarquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:11 schreef Snowbells het volgende:
Ik stuur een mailtje met m'n naam die gewoon in mijn mailadres staat. Krijgt diegene het toch nog voor elkaar mijn naam verkeerd te spellen
Daar heb ik zo'n hekel aan. Van die grapjassen die je naam gaan verbasteren.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Herkenbaar
op intakegesprek voor vorige stage werd ik tot 2x toe Jasper genoemd
Je hebt mail in 3....2......1....quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:11 schreef Snowbells het volgende:
Ik stuur een mailtje met m'n naam die gewoon in mijn mailadres staat. Krijgt diegene het toch nog voor elkaar mijn naam verkeerd te spellen
Sorry, ik was een tijdje met vakantie.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Sorry, ik was een tijdje met vakantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |