Jullie zijn van harte welkomquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
We gaan een tour door NL houden. Met de leipe koppen bij alle stoners uit dit topique langs om een jointje te doen.![]()
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
We gaan een tour door NL houden. Met de leipe koppen bij alle stoners uit dit topique langs om een jointje te doen.![]()
Is wel iets goedkoper roken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
john player special volzwaar, rode verpakking 50 gram
Dat vind ik dan weer 3x niks. Ooit in duitsland gekocht bij gebrek aan beter maar daar werd ik alleen maar beroerd van.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Zware van nelle 50 gram en rode rizla
Tetpics niet delenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:42 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik denk dat ik te druk ben met fappen om foto's te maken als ik ze te zien krijg.
En ook al zou ik foto's hebben..
[ afbeelding ]
Ik heb die shit al in mijn longen sinds ik geboren was. mijn vader rookt het non stopquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer 3x niks. Ooit in duitsland gekocht bij gebrek aan beter maar daar werd ik alleen maar beroerd van.
Tetpics delen.quote:
Altijd blauwe rizla's, voor het geval m'n lange op warenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Zware van nelle 50 gram en rode rizla
ik rook thuis toch nooit joints dus gewoon rodequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:52 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Altijd blauwe rizla's, voor het geval m'n lange op waren
Het is hier ook wel populair als ik de 16-jarige bekijk die net beginnen met roken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik heb die shit al in mijn longen sinds ik geboren was. mijn vader rookt het non stop
oh dat hoef ik niet te flikkenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Het is hier ook wel populair als ik de 16-jarige bekijk die net beginnen met roken.
Halfzware van nelle voor in je joint.
Zielepotenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
oh dat hoef ik niet te flikken
een keer joint gedraait met shag en niemand hoefde hem meer![]()
te zwaar blablabla
Alleen als ik met 3/4 draai klagen ze soms. Meestal ook apart halfzware tabak bij me voor joints. Met peuken valt niet te draaien, kruimelzooi.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
oh dat hoef ik niet te flikken
een keer joint gedraait met shag en niemand hoefde hem meer![]()
te zwaar blablabla
American Spiritquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:58 schreef Murdera het volgende:
In jointjes vond ik zo licht en zacht mogelijk ook het chillste, dat de wiet lekker overheerst
American spirit.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
American SpiritSommigen op de meet hadden echt hele gore joints, met zware shag
pro.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
American SpiritSommigen op de meet hadden echt hele gore joints, met zware shag
Ben je op je hoofd gevallen ofzo?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
American spirit.![]()
Dat is mij zure shag.
Nee, per ongeluk een keer een avondje van moeten roken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben je op je hoofd gevallen ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |