Pics van haar tetten?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:33 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Als ze dat zou doen zou ik binnen 0,1 miliseconde m'n hele broek volspuiten.
Quarter of rum, half a saltshaker with cocainequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:36 schreef Murdera het volgende:
Even lijstje maken van benodigdheden
-ether
-salvia
-sos
-4fa
-
Heb ik niet.quote:
die komen wel goedquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Quarter of rum, half a saltshaker with cocaine
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:36 schreef Murdera het volgende:
Even lijstje maken van benodigdheden
-ether
-salvia
-sos
-4fa
-ayahuasca
That's so gayquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:37 schreef FL_Freak het volgende:
ik geef een feestje in mijn mond, zin om te komen
Nee.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar het is gewoon respectloos om luiers te zeggen.
Maak ze een keer en DM ze.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:37 schreef FL_Freak het volgende:
ik geef een feestje in mijn mond, zin om te komen
quote:
quote:We had two bags of grass, seventy-five pellets of mescaline, five sheets of high-powered blotter acid, a saltshaker half-full of cocaine, and a whole galaxy of multi-colored uppers, downers, laughers, screamers... Also, a quart of tequila, a quart of rum, a case of beer, a pint of raw ether, and two dozen amyls. Not that we needed all that for the trip, but once you get into locked a serious drug collection, the tendency is to push it as far as you can.
Awhh balen man... Ook nooit LSD?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee, niet voor mij. Geen hallucinogenen helaas.
niet meer, wel 3 keer gedaan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:39 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Awhh balen man... Ook nooit LSD?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
shag is zoveel lekkerder dan sigaretten
heel goed en heeeel slechtquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:40 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ah ok. Wel goede ervaringen mee, of juist niet?
We gaan een tour door NL houden. Met de leipe koppen bij alle stoners uit dit topique langs om een jointje te doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |