SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slim. Wou dat ik dat kon.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Doe ik morgen al op m'n moeder haar kosten
dit las ik.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Doe ik morgen al. op m'n moeders haar kotsen
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat nou gedeelde fout, stoot jij of stoot ik?
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Je brengt me op ideeën
fatty ben je ookquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Doe ik morgen al op m'n moeder haar kosten
Ga daar niet posten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:20 schreef Murdera het volgende:
SEX / Slechtste/meest bijzondere/pijnlijkste ervaringen?
leuk topic.
Oke breng die shit.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:15 schreef Murdera het volgende:
[..]chickie die goede pep heeft.
Via een vriendin van me, ik dacht fuck it, gewoon toevoegen. "heeeey mur!"
Ik geil op bochels.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:24 schreef Snowbells het volgende:
Voetfetisjisten
Sowieso, een fetisj hebben
Geile polsen zijn helemaal de shit.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:24 schreef Snowbells het volgende:
Voetfetisjisten
Sowieso, een fetisj hebben
oldscool?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:27 schreef Typisch het volgende:
Ik heb inspiratie nodig. Noem eens bazen (oldskool) Disney animatie films. Laatst Monsters Inc gekeken, nu willen we moar.
watquote:
Childs playquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat
Gewoon van vroegah toen je een jaartje of 10 was ofzo.Geen idee hoe oud je bent tho.
monsters inc is niet oldscool toch?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat
Gewoon van vroegah toen je een jaartje of 10 was ofzo.
gvd laat maarquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
monsters inc is niet oldscool toch?
Pixar Animation Studios [us]quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat
Gewoon van vroegah toen je een jaartje of 10 was ofzo.Geen idee hoe oud je bent tho.
Kut, laatst nog een animatiefilm gezien met een goede volwassen ondertoon. Ben alleen de naam kwijt. Ik zal een poging doen anders fritz the cat kijken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:27 schreef Typisch het volgende:
Ik heb inspiratie nodig. Noem eens bazen (oldskool) Disney animatie films. Laatst Monsters Inc gekeken, nu willen we moar.
Vanquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mobiel is uitgevallen net toen ik een foto wilde maken
Chimpansees ofzo. Vrij nieuwe (natuur) disney film. Erg leuk met een jointje ofzoquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:27 schreef Typisch het volgende:
TL DRquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:02 schreef Sardu het volgende:
R&P / Strings, zwervers en een gouden spuitbus
Ook wel een topper deze TS.![]()
Nu weer aandachtshoeren bij snowie.![]()
haha watquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Chimpansees ofzo. Vrij nieuwe (natuur) disney film. Erg leuk met een jointje ofzoVond ik
Uns heeft concurrentiequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
TL DR
Snowie aan het hosselen ja?
Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:05 schreef Vaseline_ het volgende:
Tering ik lees nu dat een festivalganger van Lowlands overleden isVrijdag onwel geworden en zaterdag overleden in het ziekenhuis.
x alcohol, oververhitting en drukte.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:05 schreef Vaseline_ het volgende:
Tering ik lees nu dat een festivalganger van Lowlands overleden isVrijdag onwel geworden en zaterdag overleden in het ziekenhuis.
Mag niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
TL DR
Snowie aan het hosselen ja?
Zou best kunnen, ik moest ook vrijdag de Alpha uitgesleept worden omdat ik weer hetzelfde had wat er toen in de douche gebeurde, dat halve flauwvallen en toen was het lang niet zo druk als ik in andere tenten heb meegemaaktquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
x alcohol, oververhitting en drukte.
Was die bravo zo ernstig?
LWL / Bezoeker overleden op LL2013
damn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zou best kunnen, ik moest ook vrijdag de Alpha uitgesleept worden omdat ik weer hetzelfde had wat er toen in de douche gebeurde, dat halve flauwvallen en toen was het lang niet zo druk als ik in andere tenten heb meegemaakt
Dunno. Eerst maar eens naar de all you can eat.quote:
Heb je ze niet met de bodem naar boven liggen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:09 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb een pizza van de jumbo en dr oetker. Ze zijn precies hetzelfde.
Moest lachen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dunno. Eerst maar eens naar de all you can eat.
[..]
Heb je ze niet met de bodem naar boven liggen?
Weet ik nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
damn.Waardoor dan?
Ik ben hard gegaan met 42 graden in een drukke tent, maar ik heb eigenlijk niemand tegen de vlakte zien gaan.
Maar goed, iedereen liep wel met flesjes water enzo.
hahaha teringquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:11 schreef Sardu het volgende:
Heb je ze niet met de bodem naar boven liggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |